1. Razvoj računalniške kolutne igre : diplomsko deloNejc Planinšek, 2022, undergraduate thesis Abstract: V tem diplomskem delu, opišemo implementacijo mobilne kolutne igre. Opišemo osnovne pojme s katerimi se srečujemo in kako delujejo kolutne igre. Prav tako opišemo orodja, ki smo jih uporabljal pri izdelavi. Na koncu opišemo vso delo, ki smo ga opravil med implementacijo in predstavimo končni produkt kolutne igre. Keywords: razvoj računalniške igre, računalniška kolutna igra, libGDX, Android Studio, Java Published in DKUM: 24.10.2022; Views: 145; Downloads: 40
Full text (3,88 MB) |
2. |
3. |
4. |
5. Razvoj računalniške igre Geometry : diplomsko deloPeter Urbanč, 2021, undergraduate thesis Abstract: Namen diplomskega dela je bil razviti večplatformno igro, ki jo lahko igramo na več operacijskih sistemih, kot so Windows, Linux in Android, delujočo računalniško igro, katere ideja še nima podobnega principa na tržišču. Narejena je s pomočjo elementov, ki smo jih obravnavali pri predmetu RRI, in sicer so to libGDX, GIMP Inkscape, Tiled Map Editor, Box2D in OpenGL. V igri lahko z značajem raziskujemo po mapi, izvedemo simulacijo bitke med nami in AI ter igramo mini igro kliker. Keywords: računalniška igra, libGDX, JAVA, OpenGL Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 394; Downloads: 54
Full text (3,79 MB) This document has many files! More... |
6. Razvoj računalniških iger v ogrodju Flame : zaključno deloAndraž Čeh, 2021, undergraduate thesis Abstract: To diplomsko delo obravnava načrtovanje in razvoj računalniških iger z ogrodjem Flame. Vsebuje opis ogrodja Flutter in programskega jezika Dart, na katerih temelji razvoj z ogrodjem Flame. Za potrebe tega diplomskega dela smo izdelali dve igri Astronaut rescue in Lawn mower. Razvoj smo analizirali in primerjali implementacijo teh iger z implementacijo z ogrodjem libGDX. Keywords: računalniška igra, ogrodje Flame, Flutter, Dart Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 333; Downloads: 37
Full text (1,96 MB) |
7. Uporaba spletne klepetalnice za igranje računalniške igre v živo na platformi Twitch : diplomsko deloNiko Mesarič, 2021, undergraduate thesis Abstract: Namen diplomskega dela je bilo razviti, raziskati in preizkusiti računalniško igro, kjer lahko sodeluje tudi občinstvo preko spletne klepetalnice. Želimo predstaviti obsežnost predvajanja v živo in dodatne možnost, ki jih ponuja. Z igralnim pogonom Unity smo zato razvili računalniško igro, ki se odziva na vnose spletne klepetalnice s platforme Twitch. Aplikacija omogoča varno povezavo s Twitch računom, ki je potrebna, da lahko igra tudi občinstvo. Keywords: računalniška igra, igralni pogon Unity, Twitch integracija, predvajanje v živo Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 441; Downloads: 41
Full text (1,50 MB) |
8. Računalniške miselne igre : magistrsko deloAljaž Babič, 2020, master's thesis Abstract: V magistrski nalogi smo razvili računalniško igro, ki jo bo mogoče igrati na več operacijskih sistemih. V ta namen smo uporabili pogon za razvijanje iger Unity. Igra temelji na znani igri Sokoban, ki smo ji priredili nekaj osnovnih pravil in dodali lastne osnovne gradnike. V magistrskem delu smo predstavili miselne igre in jih razdelili v podzvrsti. Natančneje smo opisali posamezne igre in njihove osnovne gradnike. Pri implementaciji smo se opirali na gradnike obstoječih uspešnih iger. Keywords: miselne igre, računalniška igra, sestavljanke, elementi iger Published in DKUM: 04.11.2020; Views: 713; Downloads: 49
Full text (1,96 MB) |
9. Detekcija 3D trkov pri razvoju računalniške igre v ogrodju libGDX : diplomsko deloEva Gubenšek, 2020, undergraduate thesis Abstract: Namen naloge je bil boljše spoznanje s trki v virtualnih svetovih in pridobitev znanja za implementacijo. Ker so se implementirali trki, se delo nanaša predvsem na področje programiranja. Metodi, ki sta bili uporabljeni, sta bili literatura in programiranje. Pomemben rezultat je, da se trki zaznavajo zelo podobno; razlikujejo se v pomembnosti, torej kateri trki so pomembnejši za obravnavo. Trki pa se razlikujejo po pripravi objekta za trk. Dobro priporočilo je, da razvijalci iger razumejo dogajanje v igri in tako ugotovijo, kje bodo potrebovali detekcijo trkov in kateri trki so pomembni. Keywords: detekcija trkov, 3D, računalniška igra, Bullet, libGDX Published in DKUM: 03.11.2020; Views: 465; Downloads: 42
Full text (1,03 MB) |
10. Razvoj računalniških iger za microsoft HoloLens : zaključno deloDenis Narat, 2020, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu je predstavljen proces izdelave igre za Microsoft HoloLens v igralnem
pogonu Unity. Igra predstavlja proces kuhanja kave in s tem predstavi različne funkcionalnosti,
ki jih ponuja HoloLens. Za razvoj je uporabljen programski jezik C#. Diplomsko delo opisuje
HoloLens, njegovo zgodovino ter funkcionalnost. Predstavljen je tudi igralni pogon Unity, kaj
ponuja in katere funkcionalnosti so bile uporabljene. V praktičnem delu so predstavljene
glavne značilnosti, ki jih ponuja HoloLens, kako so bile uporabljene v igri ter težave, s katerimi
smo se soočili. Na koncu je predstavljena končna igra. Keywords: HoloLens, računalniška igra, Unity, kuhanje kave Published in DKUM: 28.01.2020; Views: 1553; Downloads: 258
Full text (1,66 MB) |