| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
SNOVANJE KORPORATIVNE IN IZDELČNE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PTUJSKE KLETI
Mihael Cajnko, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Celostna grafična podoba je del simbolnega identitetnega sistema organizacije. Uspešen in učinkovit simbolni identitetni sistem organizacije temelji na strateško načrtovani in oblikovani realni identiteti organizacije. Ker si zunanji opazovalec na podlagi simbolnega identitetnega sistema ustvarja imidž o organizaciji, simbolni identitetni sistem predstavlja kritično vez med zunanjim opazovalcem in realno identiteto organizacije. Le kadar organizacija s svojim simbolnim identitetnim sistemom nepopačeno komunicira svojo realno identiteto in le kadar zunanji opazovalci komunicirane informacije interpretirajo na tak način, kot to organizacija želi, lahko govorimo o uspešnem prenosu informacije o identiteti organizacije do zunanjega opazovalca. Imidži, ki niso odsev realne identitete organizacije so kratkoročne narave saj na dolgi rok identiteta organizacije in njen imidž težita k ravnovesju. Uspešni in učinkoviti simbolni identitetni sistemi v katere spadajo tudi celostne grafične podobe organizacij morajo biti del tega ravnovesja. Diplomsko delo predstavlja projekt snovanja korporativne in izdelčne celostne grafične podobe Ptujske kleti. V skladu s teoretičnimi izhodišči na praktičnem primeru predstavlja celoten proces dela, ki zajema stopnje od raziskovalne faze pa vse do predstavitve konkretnih oblikovalskih zasnov primarnih in sekundarnih elementov obeh grafičnih podob.
Keywords: celostna grafična podoba, korporativna celostna grafična podoba, izdelčna celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, simbolni identitetni sistem organizacije, imidž organizacije, poslanstvo organizacije, vizija organizacije, filozofija organizacije, politika znamke, znamka izdelka, blagovna znamka, pozicijsko geslo, simbol in logotip, Ptujska klet, Pullus, vino, vinski trg.
Published: 19.08.2010; Views: 2368; Downloads: 246
.pdf Full text (6,30 MB)

2.
PRESTRUKTURIRANJE PODJETJA PTUJSKA KLET D.O.O.
Timotej Žlof, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Vsako podjetje, ki se je kdaj soočalo s krizo v poslovanju, ali pa ni uspelo realizirati želene stopnje rasti, se je znašlo v situaciji, ko obstoječ način poslovanja za podjetje ni bil več optimalen. V takih situacijah je podjetje prisiljeno poseči po spremembah. Ena izmed večjih sprememb v podjetju je lahko prenova podjetja z metodo prestrukturiranja. V diplomskem projektu predstavljamo krizo podjetja, njene značilnosti in razloge zanjo, ter metodo prestrukturiranja, kot zdravilo za izhod iz krize poslovanja. Opisujemo tipe prestrukturiranj, ter njihov vpliv na posamezna področja ali oddelke v podjetju, ki so predmet prenove. Prav tako predstavljamo misli številnih avtorjev, ki so to tematiko v preteklosti obravnavali podrobneje, kar nam pomaga pri lažjem razumevanju prestrukturiranja v praksi. Kot praktični primer prestrukturiranja podjetja navajamo podjetje Ptujska klet d.o.o., ki se je na polovici prejšnjega desetletja odločilo za tak korak v želji po izhodu iz krize in obnovitvi ponovne rasti. V empiričnem delu naloge podrobneje analiziramo poslovanje opazovanega podjetja skozi posamezna obdobja, v katerih je potekalo prestrukturiranje in osvetljujemo načine, na katere je podjetje izvajalo prestrukturiranje. Prav tako predstavljamo izdelano SWOT analizo podjetja po končanem prestrukturiranju. V sklepnem delu naloge analiziramo in ovrednotimo prestrukturiranje v opazovanem podjetju, ter izpostavimo njegove pozitivne in morebitne negativne učinke.
Keywords: kriza podjetja, krizni management, prestrukturiranje, Ptujska klet d.o.o., Pullus, SWOT analiza.
Published: 04.11.2015; Views: 1121; Downloads: 117
.pdf Full text (1,21 MB)

3.
ORGANIZIRANJE VINARSTVA IN VINOGRADNIŠTVA NA ŠTAJERSKEM IN MOTIVACIJA
Barbara Kos, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Ptujska klet, blagovna znamka, novi izdelki, motiviranost, komuniciranje, organiziranje, dobri rezultati, vinogradništvo, vinarstvo,potrošnik
Keywords: Ptujska klet, vino, obiskovalci, suho vino, novi letniki, kmetijske panoge
Published: 11.08.2016; Views: 297; Downloads: 22
.pdf Full text (541,85 KB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica