1.
MODEL ORGANIZACIJE STREŽNIKOV ZA POTREBE ZZZSMilan Mastnak, 2009, undergraduate thesis
Abstract: Zagotavljanje zadostne ravni kakovosti storitev postaja ključnega pomena. Kakovost storitev ima, odvisno od okolja, posreden ali neposreden vpliv na finančne vire. V nalogi smo raziskali ali je moč razpršenost strežniških virov v Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije organizirati na tak način, da bo uporabniška izkušnja sprejemljiva, stroški upravljanja, nadzora in delovanja pa čim nižji.
Zelo močan vpliv na delovanje in uporabniško izkušnjo ima prostrano omrežje, ki strežniške vire povezuje. Zaradi razpršenosti lokacij Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije je upravljanje in vzdrževanje strežnikov oteženo. Vse skupaj vpliva na stroške in kakovost poslovanja. Poleg tega so strežniki na oddaljenih lokacijah na koncu življenjske dobe in je sprememba nujno potrebna. Pri spremembi je potrebno rešiti osnovno dilemo: ali strežnike centralizirati ali pa jih enostavno zamenjati. Obe rešitvi imata svoje dobre in slabe strani. V nalogi smo pokazali, da je v trenutni situaciji enostavna zamenjava strežniških virov stroškovno še vedno najbolj ugodna, da pa lahko centralizacija v naslednjem obdobju prinese veliko koristi. Pogoj za to je občutno znižanje cen telekomunikacijskih storitev, ki se realno kaže z uvajanjem visokokakovostnih širokopasovnih tehnologij na celotnem področju Slovenije.
Keywords: Strežniki, Prostrano omrežje, Centralizacija strežnikov, ZZZS
Published in DKUM: 21.10.2009; Views: 1984; Downloads: 172
Full text (10,59 MB)