| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PREDLOG PRENOVE SPLETNE TRGOVINE PODJETJA AVTOTEHNA VIS D.O.O.
Maja Debeljak, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo raziskuje marketinško komuniciranje podjetja Avtotehna Vis d.o.o. na trgu. V prvem delu smo navedli teoretične predpostavke o pomenu interneta. Temo smo nadaljevali in se osredotočili na uporabo elektronskega poslovanja in spletno trgovino, ki sta danes ključna pri spletnem komuniciranju podjetja s trgom. Osredotočili smo se tudi na tržno komuniciranje podjetja in potrošniško vedenje ob komuniciranju podjetja, ki predstavlja pomemben del našega problema. Nadaljevali smo s specifičnim poglavjem, ki raziskuje oglaševanje spletne trgovine avtohiše, teoretični del pa smo zaključili z raziskavo o e-avtomobilizmu, kjer smo povzeli potrošniško vedenje ob nakupu avtomobila. V drugem delu smo začeli z opisom spletne trgovine podjetja Avtotehna Vis d.o.o. in vključili teoretično poglavje o pomenu marketinga za uspeh podjetja na področju spletne trgovine. Z uporabo spletne aplikacije Google Analytics smo predstavili rezultate analize obiska spletne trgovine podjetja in s pomočjo anketnega vprašalnika raziskali predloge za izboljšavo spletne trgovine Avtotehne Vis d.o.o. Dobljene rezultate smo navedli in analizirali v zaključnem poglavju.
Keywords: Internet, Spletna trgovina, Spletno oglaševanje, Prodaja avtomobilov, Tržno komuniciranje, Potrošniško vedenje
Published: 19.09.2012; Views: 1255; Downloads: 109
.pdf Full text (1,40 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica