| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PREDLOG PRENOVE SPLETNE TRGOVINE PODJETJA AVTOTEHNA VIS D.O.O.
Maja Debeljak, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo raziskuje marketinško komuniciranje podjetja Avtotehna Vis d.o.o. na trgu. V prvem delu smo navedli teoretične predpostavke o pomenu interneta. Temo smo nadaljevali in se osredotočili na uporabo elektronskega poslovanja in spletno trgovino, ki sta danes ključna pri spletnem komuniciranju podjetja s trgom. Osredotočili smo se tudi na tržno komuniciranje podjetja in potrošniško vedenje ob komuniciranju podjetja, ki predstavlja pomemben del našega problema. Nadaljevali smo s specifičnim poglavjem, ki raziskuje oglaševanje spletne trgovine avtohiše, teoretični del pa smo zaključili z raziskavo o e-avtomobilizmu, kjer smo povzeli potrošniško vedenje ob nakupu avtomobila. V drugem delu smo začeli z opisom spletne trgovine podjetja Avtotehna Vis d.o.o. in vključili teoretično poglavje o pomenu marketinga za uspeh podjetja na področju spletne trgovine. Z uporabo spletne aplikacije Google Analytics smo predstavili rezultate analize obiska spletne trgovine podjetja in s pomočjo anketnega vprašalnika raziskali predloge za izboljšavo spletne trgovine Avtotehne Vis d.o.o. Dobljene rezultate smo navedli in analizirali v zaključnem poglavju.
Keywords: Internet, Spletna trgovina, Spletno oglaševanje, Prodaja avtomobilov, Tržno komuniciranje, Potrošniško vedenje
Published: 19.09.2012; Views: 1258; Downloads: 109
.pdf Full text (1,40 MB)

2.
POVEZAVA MED NARCISIZMOM KOT OSEBNOSTNO POTEZO IN POTROŠNIŠKIM VEDENJEM
Ines Dreo, 2015, master's thesis

Abstract: Narcisizem večina virov definira kot previsok interes za lasten videz in sposobnosti, potrošniško vedenje pa kot posvečanje pretirane pozornosti materialnim dobrinam. Govora je torej o dveh ekstremih vedenja. Namen te strokovne magistrske naloge je bil s teoretičnega vidika raziskati, kaj je narcisizem kot osebnostna poteza, kaj je narcisistična osebnostna motnja oz. narcisistična osebnostna struktura, na kak način se eno in drugo kaže, kaj pomeni pojem (sodobno) potrošniško vedenje in empirično preveriti ali med narcisizmom kot osebnostno potezo in potrošniškim vedenjem obstaja povezava, ter na kak način se potrošniško vedenje kaže pri osebah z narcisistično osebnostno motnjo oz. strukturo. Izvedena je bila empirična raziskava s testom NPI (Narcissistic Personality Inventory) in Anketo o potrošniških navadah na vzorcu večjem od 300 oseb. Prav tako pa je bil izveden polstandardiziran intervju z osebo, ki ima nagnjenje k narcisistični osebnostni strukturi. Rezultati so pokazali, da med narcisizmom kot osebnostno potezo in potrošniškim vedenjem obstaja srednje močna korelacija (.30). Pokazala se je tudi kavzalnost preko enosmerne regresije. Intervju ni pokazal nagnjenosti k bolj potrošniškemu vedenju, vendar pa je bil tudi vzorec izredno majhen in ne-reprezentativen. Naloga je uporabna kot bogat vir informacij o narcisizmu in potrošniškem vedenju ter kot empiričen argument v prid hipoteze, da med tema dvema pojmoma obstaja povezava.
Keywords: narcisizem, potrošniško vedenje, sodobno potrošništvo, narcisistična osebnost, postmodernizem
Published: 05.03.2015; Views: 1455; Downloads: 191
.pdf Full text (508,00 KB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica