| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 435
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Funkcionalne specifikacije modula e-potni nalogi v podjetju X
Tatjana Topole, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V podjetju X se uporablja zelo heterogeno informacijsko okolje, katero se v osnovi deli na poslovni del, kateri nudi podporo osnovnim poslovnim procesom, ter tehnični del, za podporo sistemom za upravljanje prometa. Kljub visoki stopnji informatizacije v podjetju, se nenehno strmi k uvedbi izboljšav in dodatni podpori segmentov, kateri še niso informacijsko podprti. Zaradi nekaterih organizacijskih vzvodov, kot tudi namena po optimizaciji poslovni procesov, se je v podjetju pojavila situacija, kjer je poslovodstvo izpostavilo potrebno po informatizaciji procesa upravljanja s potnimi nalogi. V ta namen smo primarno preverili rešitve na trgu, kot tudi možnost integracije želenega modula v obstoječe rešitve. V nadaljevanju smo, s pomočjo intervjuja, opravili podrobno analizo procesa upravljanja s potnimi nalogi. Upoštevajoč podana izhodišča, smo v diplomskem delu izdelali funkcionalno specifikacijo tehnološke rešitve modula obvladovanja potnih nalogov, katera bo del obstoječe informacijske rešitve za upravljanje z delovnim časom zaposlenih. Na osnovi navedenega je podjetje pridobilo racionalno integrirano rešitev, ki v prvi vrsti omogoča, vsebinsko hitrejše in bolj transparentno elektronsko upravljanje potnih nalogov. Proces obvladovanja potnih nalogov, predvsem del vezan na povračilo stroškov je že podprt v okvirih finančno-računovodskega informacijskega sistema. Predlagana informacijska rešitev, zagotavlja, poleg priprave potnega naloga, tudi pripravo osnove za izplačilo, oziroma povračilo stroškov, iz naslova službene poti zaposlenega. Pripravljeni predlogi izplačila se po potrditvi samodejno prenesejo v sistem izplačil.
Keywords: potni nalogi, službeno potovanje, modul, poslovni proces, računovodski informacijski sistemi
Published: 16.01.2020; Views: 446; Downloads: 48
.pdf Full text (1,62 MB)

2.
Digitalna preobrazba na primeru zavarovalnice
Martina Plavec, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V digitalnem svetu si ljudje ne moremo več predstavljati življenja brez uporabe IKT tako v zasebnem življenju kot tudi na delovnem mestu. Sodobne tehnologije nam namreč poenostavljajo osebno življenje, delo, delovne procese in tudi celotno poslovno organizacijo v podjetju. Digitalizacija podjetjem ponuja številne prednosti in priložnosti za uspešen prodor na domači in svetovni trg, vse te prednosti pa, v kolikor niso izkoriščene v pravem času, prinesejo številne posledice, med katerimi se hitro znajde tudi propad podjetja. Podjetje, ki želi obstati na trgu, mora torej svoje poslovanje preoblikovati in prirediti sodobnim potrebam. Takšen proces pa ni ravno enostaven. Vsaka implementacija nove rešitve namreč izhaja iz dobro pripravljenega načrta izvedbe, dejanske izvedbe, vrednotenja in konstantnega spremljanja, spreminjanja in posodabljanja. Smernice za uspešno delovanje vsakega podjetja v digitalnem svetu se nahajajo v dobrem razumevanju delovanja IKT, spremljanju trendov in učenju na podlagi primerov dobre oziroma slabe prakse. Diplomska naloga obravnava področje digitalne preobrazbe na primeru zavarovalnice. Predstavljen je proces digitalne preobrazbe z oceno njegovih pozitivnih učinkov. Analizirani so skupni stroški prenove, skupni letni prihranki in čas povrnitve vložka v digitalno preobrazbo. Predvidevamo namreč, da bo digitalna preobrazba zavarovalne hiše Y uspešna ter da se bodo na podlagi tega zmanjšali letni stroški in povečali letni prihranki podjetja.
Keywords: digitalizacija, IKT, poslovni proces, zavarovalna hiša, poslovanje
Published: 13.11.2019; Views: 421; Downloads: 72
.pdf Full text (1,45 MB)

3.
Razvoj programske rešitve za podporo poslovnim procesom na področju upravljanja z nepremičninami
Teo Prica, 2019, master's thesis

Abstract: Znotraj magistrskega dela smo v uvodnem delu predstavili problemsko področje, cilje, raziskovalna vprašanja, hipoteze, uporabljene raziskovalne metode in področje poslovnih procesov. V nadaljevanju smo, na podlagi analize poslovnih procesov podjetja iz nabora, izbrali najbolj ustrezen proces, ki smo ga s pomočjo modeliranja (AS-IS in TO-BE) ter simuliranja uspešno optimizirali. Podporo poslovnemu procesu smo zagotovili s pomočjo implementirane programske rešitve. Na podlagi programske rešitve smo izvedli anketo sprejetosti rešitve med zaposlenimi. Znotraj zaključnega dela smo strnili rezultate in ugotovitve.
Keywords: poslovni proces, podpora, programska rešitev, asp.net
Published: 08.11.2019; Views: 463; Downloads: 57
.pdf Full text (3,74 MB)

4.
Uporaba teorije kaosa v upravljanju in optimizaciji poslovnih procesov
Jaka Tertinek, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obsega sistematičen pregled literature, s katerim smo raziskali uporabnost teorije kaosa v upravljanju in optimizaciji poslovnih procesov. Namen dela je ugotoviti, kako dokažemo in merimo kaos v procesu, ter definirati, kakšni poslovni procesi so za vpeljavo teorije kaosa primerni. V praktičnem delu je bila pripravljena in izvedena anketa z namenom raziskave zadovoljstva zaposlenih s podjetjem, v katerem delajo, delovnim mestom oz. delom, ki ga upravljajo, in vodstvom v podjetju. Preverili smo tudi, kako podjetja trenutno upravljajo s procesi in ali pri tem uporabljajo principe teorije kaosa.
Keywords: teorija kaosa, poslovni proces, optimizacija, upravljanje procesov
Published: 08.11.2019; Views: 493; Downloads: 66 
(1 vote)
.pdf Full text (2,11 MB)

5.
Uporaba pristopa "Stage Gate" pri razvoju varovalke
Blaž Podkrajšek, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu se osredotočimo na področje razvoja izdelka s pomočjo metode »Stage Gate«, ki podjetjem pomaga pri razvoju novega izdelka. Na neizprosnem trgu sta velika borba in konkurenca, zato je uspešen razvoj novih izdelkov velikega pomena. Svoj doprinos pri razvoju pa zagotovo doda metoda, ki pomaga pri uresničevanja začrtanega cilja z vmesnimi stopnjami, ki imajo določene pogoje, ki jim je treba zadostiti, da lahko razvoj preide na naslednjo stopnjo. To je velika prednost s finančnega vidika, saj se lahko podjetje vrne nazaj na prejšnjo stopnjo, če ne izpolnjuje pogojev, in popravi napake, namesto da bi šele na koncu ugotovili, da izdelek ni uspešen. V nalogi tudi predstavimo, kako model »Stage Gate« deluje na točno določenem primeru, in sicer v podjetju Eled, d. o. o., kjer so si z njim pomagali pri razvoju mini varovalke, in pokažemo, kako se jim na vmesni stopnji pojavi problem z napačno zamišljenim talilnim delom varovalke. Ravno zaradi uporabe te metode so lahko uspešno konstruirali in testirali novo obliko talilnega dela brez dodatnih finančnih stroškov, ki bi nastali, če ne bi morali na vmesni stopnji zadostiti kriterijem testiranj.
Keywords: »Stage Gate« model, razvoj novega izdelka, inovacija, življenjska doba izdelka, mini varovalka, poslovni proces
Published: 27.09.2019; Views: 374; Downloads: 38
.pdf Full text (974,79 KB)

6.
Zahteve in pričakovanja mikropodjetja do poslovne programske opreme: analiza primera
Žiga Pirš, 2019, master's thesis

Abstract: Podjetja dandanes v svoje poslovanje neprestano vnašajo spremembe, s katerimi odpravljajo pomanjkljivosti, preprečujejo stagnacijo in se z njimi razvijajo. V želji po čim boljšem poslovanju nenehno ugotavljajo, kaj bi bilo možno izboljšati in na kakšen način to doseči. S spremembami, prilagajanjem in prenovo poslovnih procesov si podjetja želijo cenejše, hitrejše in bolj kakovostno poslovanje, s ciljem povečati konkurenčnost na neizprosnem trgu. Prenova poslovnih procesov je v trenutni dobi tehnološkega napredka za podjetja postala še toliko pomembnejša, saj je digitalizacija prinesla in omogočila številne izboljšave na vseh področjih poslovanja. Te se odražajo v večji učinkovitosti pri delu, ki vodi v boljše poslovne izide. V namen doseganja le teh, so bile razvite številne programske opreme in rešitve. V magistrski nalogi se ukvarjamo s primerom mikropodjetja, ki si želi sprememb na področju poslovanja, v smislu uvedbe programske rešitve, ki bi digitalizirala in posodobila trenutne zamudne in zastarele procese. Skozi magistrsko nalogo raziskujemo področno teorijo in analiziramo primer ter ugotavljamo ali je v analizirano mikropodjetje primerno uvesti vzorčno programsko rešitev. V prvem delu magistrskega dela smo predstavili področje analize zahtev, kot ene izmed začetnih faz pri uvajanju poslovne rešitve, poslovne procese, poslovne informacijske sisteme in mikropodjetja. V drugem delu magistrske naloge smo opravili analizo zahtev na primeru mikropodjetja, ki smo jo začeli z analizo trenutnega poslovanja. Nadaljevali smo z zbiranjem zahtev in pričakovanj ter jih uredili v končno specifikacijo zahtev in pričakovanj analiziranega mikropodjetja do programske opreme. Po pregledu ponudbe na trgu smo izbrali vzorčno ERP rešitev in pridobljene funkcionalne zahteve primerjali s funkcionalnostjo rešitve. Ugotovili smo, da rešitev zadošča zahtevam in pričakovanjem lastnika mikropodjetja ter tako prišli do sklepa, da je ERP rešitev v analizirano mikropodjetje primerno in smiselno uvesti.
Keywords: analiza zahtev, mikropodjetje, poslovanje, poslovni proces, programska oprema, ERP rešitev
Published: 14.08.2019; Views: 486; Downloads: 73
.pdf Full text (2,75 MB)

7.
Analiza orodij za podporo optimizacij procesov
Tamara Čuček, 2018, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obsega analizo in predstavitev orodij za podporo optimizacij procesov. Namen dela je ugotoviti, katero izmed orodij najbolje podpira optimizacijo poslovnih procesov, ter identificirati ključne lastnosti in razlike med orodji. Iz tega razloga se je izbralo pet orodij, ki se jih je analiziralo in predstavilo. V praktičnem delu je izveden eksperiment, z namenom prikazati razlike med orodji. Opravljena je analiza ključnih funkcij, kot so modeliranje, optimizacija, simulacija, validacija, nadzor in tipi notacij. Prav tako je v sklopu raziskovalnega dela izvedena anketa z namenom prikazati poznavanje orodij in njihovo uporabo na oddelkih informatike v slovenskih podjetjih.
Keywords: poslovni proces, optimizacija, BPMN, orodja
Published: 21.11.2018; Views: 443; Downloads: 95
.pdf Full text (4,23 MB)

8.
Mapiranje procesov v podjetju
Anja Kolar, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega projekta je bil z uvedbo uvajanja v proces zaposlovanja na podlagi poznavanja procesa proizvodnje izboljšati pridobivanje ustrezne delovne sile v podjetju Depack d. o. o. Teoretičen del je zajemal opis področij, ki se navezujejo na poslovne procese v podjetju. Predstavili in opisali smo teoretična izhodišča o poslovnih procesih ter izpostavili dva poslovna procesa, in sicer proces zaposlovanja kadrov in proces proizvodnje. Prav tako smo se posvetili tudi prenovi poslovnih procesov in jo opredelili. V aplikativnem delu smo na primeru podjetja Depack d. o. o. opisali proces zaposlovanja kadrov in proces proizvodnje. Proces zaposlovanja kadrov smo predstavili grafično, proces proizvodnje pa s pomočjo slikovnega gradiva. V zaključku smo potrdili postavljene hipoteze in tako ugotovili, da z uvedbo uvajanja na podlagi poznavanja proizvodnje v proces zaposlovanja kadrov podjetje resnično pridobiva kakovostnejšo delovno silo in da je proces zaposlovanja v podjetju potreben.
Keywords: Poslovni proces, proces proizvodnje, proces zaposlovanja kadrov, prenova poslovnih procesov, mapiranje procesov
Published: 24.10.2018; Views: 461; Downloads: 72
.pdf Full text (1,32 MB)

9.
Prenova logističnih procesov v izbranem podjetju
Dejan Kovačič, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo temelji na preučitvi obstoječega stanja v izbranem podjetju in podanih konkretnih predlogih za izboljšavo oziroma prenovo logističnih procesov. Teoretično so opredeljeni logistični procesi, pojem prenove poslovnih procesov in razlika med funkcijsko in procesno organiziranostjo podjetij, saj so to osnovna izhodišča za poglobljeno obravnavo in natančno razumevanje izbrane tematike. V izbranem podjetju je predstavljen osnovni problem, izhajajoč iz funkcijske organiziranosti, ki zaradi svoje togosti podjetju ne omogoča, da bi bilo v koraku s sodobnimi logističnimi smernicami in da bi bilo v enakovrednem položaju s konkurenco, ki je po večini procesno organizirana. Posledično je podjetje manj odzivno na spremembe na trgu in posveča premajhno pozornost informacijski podpori. Slednja je v današnjem času hitrih sprememb nujno potrebna, če se želi podjetje razvijati, napredovati in se prožno prilagajati obstoječim razmeram na trgu. Podjetje ima trenutno visoke stroške, ki jih pripisujemo funkcijskemu načinu organiziranosti, zato je glavni cilj našega predloga izkoristiti skrite rezerve oziroma potenciale v podjetju ter tako dolgoročno s prenovo organiziranosti in procesov zmanjšati stroške. V delu smo predstavili pristop in rešitev, ki nista primerna zgolj za izbrano podjetje, temveč tudi za vsa ostala, ki se soočajo s potrebo po prenovi svoje organiziranosti in procesov.
Keywords: Proces, poslovni proces, prenova, logistika, funkcijska organizacija, procesna organizacija.
Published: 02.08.2018; Views: 493; Downloads: 41
.pdf Full text (1,93 MB)

10.
Prenova poslovnega procesa in vpeljava nove tehnologije v skladišče dhl express slovenija
Mihael Kurnik, 2018, master's thesis/paper

Abstract: V magistrski nalogi smo poskušali prikazati teoretična izhodišča, ki bi bralcu omogočila boljše razumevanje logistike, poslovanja, tehnoloških sprememb ter poslovnih procesov in prenavljanja le-teh. Osredotočili smo se na prenovo enega, a zelo pomembnega in kompleksnega delovnega procesa znotraj podjetja DHL Express Slovenija, d. o. o. Za prenovo smo izbrali uvozni proces, ki vključuje več elementov, ki so za bolj učinkovito delovanje nujno potrebni temeljite prenove oz. posodobitve. Namen naše prenove je bil s pomočjo tehnoloških izboljšav prilagoditi proces do te mere, da se bo odvijal tekoče, pri čemer se bo skrajšal čas obdelave pošiljke od vstopne točke v skladišče do izstopne. S prenovo smo želeli vplivati tudi na zmanjšanje stroškov poslovanja ter na razbremenitev zaposlenih, ki rokujejo s pošiljkami. V empiričnem delu smo podrobno analizirali aktualen proces in stanje v podjetju. Podatke smo pridobili preko intervjujev s ključnimi udeleženci procesa, z opazovanjem in iz interne dokumentacije podjetja. Trenutno stanje uvoznega procesa smo predstavili grafično in opisno. Pripravili smo prenovo poslovnega procesa, znotraj katere smo se osredotočili na spremembe na področju tehnologije, opreme, reorganizacije skladiščnega prostora, organizacije in načrtovanja dela, ter na zmanjševanje fizične obremenjenosti za zaposlene na delovnem mestu. V sklopu prenove poslovnega procesa smo podali različne predloge in z analizo predstavili možne učinke predlaganih posodobitev na splošno poslovanje podjetja. Analiza predlogov je pokazala, da z investicijo v novo opremo lahko pozitivno vplivamo na znižanje stroškov poslovanja, zvišanje dobička in na možnost za sprejem večjih količin pošiljk, pa tudi na zmanjšanje pretočnih časov obdelave pošiljk in na znižanje obremenjenosti zaposlenih. Slednja bi se znižala tudi s samo reorganizacijo skladiščnega prostora in preko sprememb na področju organizacije ter načrtovanja dela. Ugotovitve so pokazale, da bi spremembe pozitivno vplivale na celotno poslovanje podjetja, kar bi posledično lahko pomenilo večjo konkurenčnost na trgu in višji ugled podjetja.
Keywords: prenova, poslovni proces, uvozni proces, DHL Express Slovenija
Published: 23.05.2018; Views: 552; Downloads: 17
.pdf Full text (3,67 MB)

Search done in 0.22 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica