| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 13
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Umeščanje logističnih središč - primer logističnega centra Phoenix, Posavje : magistrska naloga
Mateja Kocbek, 2009, master's thesis/paper

Abstract: V magistrski nalogi sta opredeljena pojma logistika in logistični centri. Predstavljeni so razvoj logističnih centrov, logistični centri v Evropski uniji in kakšne bodo potrebe po logističnih centrih v prihodnosti. V nalogi sem se osredotočila na logistični center Phoenix v Posavju. Lokacijo sem analizirala z geografskega, demografskega, gospodarskega in transportno-logističnega vidika. Prikazana je SWOT-analiza logističnega centra Phoenix v Posavju in predstavljeni Cargo Center Graz ter možnosti medsebojnega sodelovanja in delna primerjava. V zadnjem poglavju naloge so prikazane različne možnosti izvedbe logističnega centra Phoenix, Posavje. Prikazani so možni scenariji, ki predstavljajo logistični center Phoenix z dostopom do vseh prometnih vej, z dostopom do železniških povezav, brez povezave z železnico in brez investicije v logistični center.
Keywords: logistika, logistični centri, Phoenix, Posavje, prometna infrastruktura, Spodnjeposavska regija
Published: 17.08.2009; Views: 3725; Downloads: 623
.pdf Full text (1,60 MB)

2.
PONUDBA PODEŽELSKEGA TURIZMA V POSAVJU
Andreja Klukej, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obsega pet poglavij in opisuje podeželsko ponudbo v Posavju in jo primerja z Medžimurjem. Prvo poglavje je uvod, drugo predstavlja teoretični okvir in opisuje podeželje kot turistično destinacijo, tretje poglavje predstavi obe regiji, v četrtem poglavju pa je opisana SWOT analiza in priporočila. Peto poglavje pa je sklep.
Keywords: Management turistične destinacije, podeželski turizem, turistične kmetije, vinske kleti, medsebojno sodelovanje ponudnikov, SWOT analiza, Posavje, Medžimurje.
Published: 25.08.2010; Views: 2166; Downloads: 456
.pdf Full text (292,32 KB)

3.
PRIMOŽ KOZMUS KOT PROMOTOR PREPOZNAVNOSTI REGIJE POSAVJE
Blaž Šunta, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Primož Kozmus, olimpijski in svetovni prvak v metu kladiva, je zaznamoval slovenski vrhunski šport med leti 2007 in 2009. Osvojil je naslov olimpijskega in svetovnega prvaka. Sredi oktobra 2009 je za mnoge nepričakovano oznanil, da končuje svojo športno pot. Glede na to, da je postal eno od prepoznavnih imen regije Posavje, je prav, da njegovo zapuščino (kot športnika in kot blagovne znamke) v nadaljevanju predstavim v diplomski nalogi.
Keywords: Posavje, Primož Kozmus, prepoznavnost regije Posavje, vrhunski šport, sponzorji v športu
Published: 04.04.2011; Views: 1156; Downloads: 108
.pdf Full text (330,36 KB)

4.
Delo z otroki priseljenci v posavskih vrtcih
Tina Očko Bizjan, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V nalogi v teoretičnem delu analiziramo družbene pojave, ki spremljajo priseljevanje, ter vloge vseh sodelujočih pri vključevanju otrok priseljencev v vrtec. V raziskavi smo ugotavljali, kakšno podporo imajo posavski vrtci pri vključevanju otrok priseljencev v vrtec, saj je za Posavje značilno, da se na to področje priseljuje veliko družin iz različnih delov bivše SFRJ in je v vrtcih zaradi tega specifično razmerje slovenskih otrok in otrok priseljencev. Rezultati raziskave so pokazali, da v vrtcih primanjkuje didaktičnih pripomočkov in literature za delo z otroki priseljenci. Ugotovili smo, da največjo oviro in težavo pri vključevanju otrok priseljencev v vrtec predstavlja komunikacija oziroma nerazumevanje jezika. Občasno se pojavljajo nesporazumi, nerazumevanje. Rezultati kažejo, da se v posavskih vrtcih za pomoč pri vključevanju otrok ne poslužujejo tolmačev, zelo redko sodelujejo z nevladnimi organizacijami in ne čutijo podpore MIZŠ. Kolektivi v posavskih vrtcih so naklonjeni priseljencem, vendar rezultati kažejo, da potrebujejo strokovni delavci izboljšave pri poznavanju okoliščin priseljenih družin ter znanju o medkulturni vzgoji. Rezultati so pomembni za načrtovanje pedagoške prakse in vodenje vrtcev na področju dela z otroki priseljenci v posavski regiji.
Keywords: otroci priseljenci, integracija, vključevanje, posavski vrtci, Posavje
Published: 30.08.2019; Views: 87; Downloads: 45
.pdf Full text (1,23 MB)

5.
VPLIV KONČNE VIZIJE LETALIŠČA CERKLJE OB KRKI NA POSAVSKO REGIJO
Maruša Urbanč, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava vplive končne vizije letališča Cerklje ob Krki na Posavsko regijo. Letališče je trenutno po željah NATA in MORS-a v fazi posodobitve iz izključno vojaškega v mešano letališče. Poleg tega bo zgrajen tudi logistični center, imenovan Phoenix. Tako se bo lahko omenjeno letališče uporabljalo tudi za civilne namene. Tako obsežen projekt ima določene pozitivne in negativne vplive za celotno regijo, v našem primeru je to Posavje. V diplomskem delu je na začetku podanih nekaj teoretičnih, zgodovinskih in trenutnih podatkov o letališču Cerklje ob Krki, v nadaljevanju pa je opisana vizija letališča in skozi opravljeno anketo izpostavljenih nekaj vplivov, ki se pojavijo pri takšnem projektu. Posavje si bo s pomočjo civilnega dela letališča odprlo veliko novih vrat priložnosti, prav tako pa se bo razvila Slovenska vojska, saj se posodablja in obnavlja tudi vojaški del.
Keywords: Posavje, vojaško letališče, civilno letališče, mešano letališče, vplivi
Published: 11.09.2012; Views: 1129; Downloads: 101
.pdf Full text (3,04 MB)

6.
7.
UVEDBA IN OBLIKOVANJE NOVEGA TURISTIČNEGA PROIZVODA: POČITNIŠKI TEDEN V POSAVJU ZA MLADOSTNIKE IZ ZAMEJSTVA
Nina Požun, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je oblikovan nov turistični proizvod, mladinska izmenjava za avtohtono slovensko manjšino – zamejske Slovence iz držav Avstrije, Hrvaške, Italije in Madžarske. Mladinske izmenjave štejemo med mladinski turizem, ki pa je v Sloveniji manj razvit, še posebej na turistični destinaciji Posavje. S pomočjo virov in literature so predstavljena poglavja, ki se dotikajo tem turističnega proizvoda in mladinskega turizma ter povezovalni členi med temami. Opisana so tudi področja programa Evropske unije Erasmus+, ki sofinancira projekte s področij izobraževanja in poklicnega usposabljanja, mladine in športa. Cilj diplomskega dela je oblikovanje programa mladinske izmenjave v Posavju in njegov prikaz s turističnega vidika. Prikazani so še rezultati in ugotovitve ankete, izvedene med mladostniki iz zamejstva. Zaključni del kaže na to, da so mladinske izmenjave doprinos h koriščenju in trženju turistične ponudbe v Posavju.
Keywords: turistični proizvod, mladinski turizem, mladinska izmenjava, Posavje.
Published: 23.09.2016; Views: 752; Downloads: 141
.pdf Full text (1,11 MB)

8.
GASTRONOMSKA TURISTIČNA POT (FOOD CRAWLS) POSAVJA
Sara Šetinc, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Gastronomija na področju Posavja ima dolgo dediščino, ki se je skozi čas spreminjala in nadgrajevala vse do sodobnosti. V teoretičnem delu diplomskega dela smo opredelili glavne pojme v povezavi z obravnavano tematiko, ki jih bomo skozi delo pogosto uporabili. Opisali smo kulturo in način prehranjevanja v Posavju, vsakdanjo in praznično hrano ter hrano ob delih. Pri tem smo izpostavili posamezne kulinarične posebnosti in pijače, značilne za Posavje. V empiričnem delu diplomskega dela smo s pomočjo terenskega dela in tehnike usmerjenega polstruktuiranega intervjuja ugotavljali, kako se je gastronomija na področju Posavja po 2. svetovni vojni spreminjala in nadgrajevala. Pri tem smo ugotovili, da imamo v Posavju dovolj gastronomskih posebnosti, na osnovi katerih lahko pripravimo zasnovo za novo gastronomsko turistično pot Food crawl, ki bo povezovala različne gostinske ponudnike v vseh občinah Posavja z značilnimi jedmi in pijačami te gastronomske regije.
Keywords: gastronomija, vsakdanja hrana, praznična hrana, Food crawl, Posavje
Published: 17.01.2018; Views: 256; Downloads: 47
.pdf Full text (1,53 MB)

9.
Modra frankinja kot osnova vinskega turizma v Sevnici
Vita Petek, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Osrednji produkt sevniškega vinskega turizma je modra frankinja, ki je po kakovosti in razširjenosti glavna rdeča sorta v vinorodni deželi Posavje. Žal pa prepoznavnost in vključenost v turizem še nista na takšnem nivoju, kot bi si turistični deležniki želeli. Problem, ki smo ga reševali v magistrskem delu je, kako modro frankinjo še bolj vključiti v turistično ponudbo Sevnice. Pri svojem raziskovanju smo uporabili več metod kvalitativnega raziskovanja, in sicer: metodo deskripcije, metodo analize vsebine, delno strukturiran intervju (z vinarji, vinogradniki in strokovnjaki vinske stroke smo opravili delno strukturirane intervjuje, katerih analizo smo naredili z metodo kodiranja). Analiza je pokazala, da je vinski turist visoko izobražen, radoveden človek, ki se spozna na vino. Zanimajo ga lokalna vina in njihova zgodba. Ocenjuje se, da pripada višjemu sloju, na potovanju pa ga poleg vina zanimajo tudi samo področje, pridelava in vinska klet. Ugotovitve glede modre frankinje so pokazale, da je to tisto rdeče vino, ki ima v Posavju idealne pogoje, da se razvije v žlahtno in žametno vino Posavja ter da intervjuvanci poznajo pridelke/izdelke iz modre frankinje, da pa ni dovolj zastopana v trgovskih verigah in da večina intervjuvancev to sorto vina povezuje z mestom Sevnica. Na osnovi naše raziskave ob koncu magistrskega dela predlagamo konkretne turistične produkte.
Keywords: modra frankinja, Sevnica, vinski turizem, vinski turist, Posavje
Published: 23.08.2018; Views: 329; Downloads: 92
.pdf Full text (2,27 MB)

10.
Trženjski spleti mladinskih hotelov v Posavju
Patricija Kocjan, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Mladinski hotel je turistična nastanitev, ki zadnja leta ni namenjena le mladim turistom, temveč tudi ostalim segmentom gostov različnih starosti. Da bi dosegli uspešno poslovanje turistične nastanitve, moramo dobro poznati njihovo trženje. Na ta način pripomoremo k dobičkonosnosti njenega poslovanja kot ekonomske enote, zadovoljimo gostove potrebe ter razvijamo umetnost prodajanja storitev. Trženjski splet je skupek trženjskih instrumentov, ki se uporabljajo v namen doseganja trženjskih ciljev. V empiričnem delu ugotavljamo elemente trženjskih spletov mladinskih hotelov v Posavju ter raziskujemo razlike in podobnosti med njimi. Ugotavljamo, kako trženjski spleti vplivajo na ocene mladinskih hotelov na rezervacijskem portalu Booking.com. Rezultati raziskave kažejo, da so razlike ter hkrati pomanjkljivosti najbolj vidne pri promociji ter distribucijskih kanalih in da se razlike odražajo na ocenah na rezervacijskem portalu. V zaključku predstavimo predloge izboljšav.
Keywords: mladinski hoteli, trženje, trženjski spleti, Posavje
Published: 25.10.2018; Views: 78; Downloads: 48
.pdf Full text (1,22 MB)

Search done in 0.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica