| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 28
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Poštni ropi v Sloveniji
Davor Vodopija, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu z naslovom Poštni ropi v Sloveniji smo ugotovili, da si roparji za izvršitev kaznivega dejanja izbirajo poštne poslovalnice, ki so slabše tehnično varovane, kar je razvidno iz poštnih ropov v Semedeli ter v Kresnicah. Zaradi tega je morala Pošta Slovenije izboljšati načine, kako varuje svoje premoženje in dobrobit svojih zaposlenih, kar je privedlo tudi do tega, da se je število poštnih ropov zelo zmanjšalo. Za varovanje Pošte Slovenije je zelo pomembno sodelovanje Pošte Slovenije in policije, ki je že tradicionalno dobro, pri iskanju storilcev in pri preprečevanju poštnih ropov pa se je le še izboljšalo. Prav tako je za preprečevanje poštnih ropov in ohranjanju varnosti Pošte Slovenije pomembno tudi tehnično varovanje, ki je sestavljeno iz kombinacije fizičnega varovanja, mehanskega varovanja in tehničnega varovanja ter organizacijskih in kadrovskih ukrepov V sledečem delu smo podrobneje predstavili pošto, Pošto Slovenije, rope ter poštne rope v Sloveniji. Predstavili smo poštne rope v Semedeli in v Kresnicah ter kako lahko s pomočjo tehničnega varovanja, sodelovanja s policijo in preventivnim izobraževanjem zaposlenih omejujemo poštne rope. Prav tako smo odgovorili tudi na zadani raziskovalni vprašanji, ki nam pomagata podrobneje prikazati tematiko.
Keywords: diplomske naloge, pošta, Pošta Slovenije, ropi, poštni ropi, omejevanje poštnih ropov
Published: 26.01.2021; Views: 164; Downloads: 43
.pdf Full text (415,73 KB)

2.
Elektronsko izobraževanje kadrov v podjetju Pošta Slovenije, d. o. o.
Martina Medved, 2020, master's thesis

Abstract: Informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) nas zadnja desetletja pomembno in zvesto spremlja na vsakem koraku in pripomore k oblikovanju našega vsakdana. Zaradi hitro spreminjajoče se tehnologije se moramo tako posamezniki kot podjetja, ki želijo biti v koraku s časom, prilagajati. V današnjem času že skorajda ni zaposlenega, ki ne bi bil primoran uporabljati tehnologijo tako v službi kot v prostem času (računalnik, pametni telefoni ipd.). Vsako večje podjetje je v teh časih v svoje poslovanje že vključilo (delno ali pa v celoti) elektronsko izobraževanje. Ta vrsta izobraževanja je pomembna predvsem zaradi lažje izvedbe izobraževanj in usposabljanj za podjetja, ki imajo zelo razgibana in različna delovna mesta. Tovrstna (elektronska) izobraževanja pripomorejo k zmanjševanju stroškov izobraževanj in k hitrejši ter kakovostnejši izvedbi izobraževanj. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem delu so predstavljena teoretična izhodišča za obravnavano temo, v drugem delu pa je analiza izbranih orodij. V uvodnem poglavju so opisani namen, cilji in hipoteze raziskave ter predvidene metode, po katerih smo se orientirali med izdelavo magistrskega dela. V drugem poglavju sta podrobneje opisana razvoj in izobraževanje kadrov. Najprej so opredeljeni osnovni pojmi, kaj razvoj in izobraževanje kadrov sploh predstavljata, nato pa sta opisani vloga in pomen izobraževanja kadrov tako za organizacijo kot tudi za posameznika. Opredeljeni so modeli procesa izobraževanja, kako se sploh lotiti izvajanj izobraževanj, nato pa so opisane različne metode in oblike izobraževanja, ki se uporabljajo v podjetjih. Tretje poglavje smo namenili razlagi, kaj je e-izobraževanje in opisu začetkov e-izobraževanja. Nato so predstavljene oblike in vrste elektronskega izobraževanja ter prednosti in slabosti le-tega. Na koncu tretjega poglavja so opisana še orodja, ki so dostopna na slovenskem trgu. V četrtem poglavju smo podrobneje opisali izbrano podjetje, tj. Pošta Slovenije, d. o. o. O podjetju smo zapisali osnovne informacije in raziskali, kako se je podjetje razvijalo skozi zgodovino. Kasneje smo navedli, kakšno je trenutno stanje izobraževanj v podjetju (kakšne metode in oblike izobraževanj uporabljajo) ter kakšne načrte in strategije snujejo za prihodnost. Na koncu četrtega poglavja smo izdelali še tabelo, s katero prikazujemo zahteve in pričakovanja podjetja pri uvedbi e-izobraževanja. V petem poglavju smo predstavili izbrana orodja za elektronsko izobraževanje. Na podlagi izdelane tabele in kriterijev smo jih nato opisali ter jih na koncu poglavja med seboj primerjali.
Keywords: e-izobraževanje, kadri, LMS, Pošta Slovenije, ECHO+, eCampus, MS Teams
Published: 09.11.2020; Views: 167; Downloads: 55
.pdf Full text (1,85 MB)

3.
Uporaba električnih vozil v voznem parku Pošte Slovenije, PLC maribor
Daša Šeligo, 2020, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi bo najprej predstavljena logistika nasploh, njeni vplivi na okolje in kako se le ta ukvarja z zmanjševanjem negativnih vplivov na okolje. Predstavili bomo alternativna goriva in pokazali primere dobre prakse od drugje. Skozi diplomsko nalogo opisujemo uporabo električnih vozil nasploh in pa predvsem v dostavi Pošte Slovenije. Ta tema je danes zelo pomembna po vsem svetu, tako za posameznike kot tudi za podjetja, ki želijo zmanjšati svoj negativni vpliv na okolje. Po predstavitvi teorije pa bomo opisali okolje, v katerem smo zaznali težavo in hočemo poiskati rešitve. Zato bomo najprej opisali podjetje Pošta Slovenije, d. o. o., in njen vozni park, v raziskavi pa se bomo omejili na vozni park Poštno logističnega centra Maribor. Skozi diplomsko nalogo bomo raziskali in primerjali stroške vozil v dostavi. S SWOT-analizo pa bomo poiskali prednosti in slabosti električnih vozil, na katere lahko sam proizvajalec vpliva in pa priložnosti ter grožnje, ki jih opredeljujemo kot zunanje dejavnike, ki pa so vseeno zelo pomembni. Na koncu želimo priti do rezultata, ki nam bo razkril, kako in v kakšni meri lahko zmanjšamo stroške voznega parka in negativen vpliv voznega parka na okolje.
Keywords: logistika, električna vozila, varovanje okolja, Pošta Slovenije, vozni park.
Published: 23.10.2020; Views: 118; Downloads: 51
.pdf Full text (1,89 MB)

4.
Konkurenčne prednosti distribucije paketnih pošiljk
Sara Siter, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu smo obravnavali področje poštnih storitev ter značilnosti in posebnosti logističnih verig, posebnosti distribucije paketnih pošiljk ter različne vidike in dejavnike konkurenčne prednosti. Proučevali smo, kateri so dejavniki konkurenčne prednosti Pošte Slovenije na področju distribucije paketnih pošiljk. V teoretičnem delu smo predstavili teoretične osnove logistike in distribucije, značilnosti konkurence, organizacijo dostave paketnih pošiljk na Pošti Slovenije in naredili primerjavo dostave paketnih pošiljk Pošte Slovenije v primerjavi s konkurenti, kot so DHL, d. o. o., DPD, d. o. o., in GLS, d. o. o. V aplikativnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika preverjali štiri raziskovalne hipoteze in ugotovili, da strokovnost in prijaznost zaposlenih vpliva na izbor ponudnika paketnih storitev. Pri tem smo tudi ugotovili, da je velik delež vseh anketiranih zadovoljnih oz. zelo zadovoljnih s strokovnostjo in prijaznostjo zaposlenih na Pošti Slovenije. Ovrgli smo hipotezo, da se večina uporabnikov raje odloči za storitev Pošte Slovenije kot pa za uporabo paketomata. Anketiranci se strinjajo, da je lokacija pošte zelo pomemben dejavnik pri odločitvi za uporabo paketnih storitev, nismo pa uspeli potrditi hipoteze, da se anketiranci odločijo za paketne storitve pri Pošti Slovenije zaradi hitrosti prenosa paketnih storitev.
Keywords: konkurenca, konkurenčna prednost, distribucija, paketne storitve, pošiljka, Pošta Slovenije.
Published: 21.10.2020; Views: 167; Downloads: 38
.pdf Full text (1,02 MB)

5.
Razvoj zaposlenih na Pošti Slovenije d.o.o.
Kaja Sukovič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja, ki obratujejo v gospodarstvih, ki so tržno usmerjena, so prišla do spoznanja, da je razvoj zaposlenih ključnega pomena za pridobivanje in vzdrževanje njihovih konkurenčnih prednosti. V diplomskem delu smo predstavili razvoj zaposlenih na Pošti Slovenije, d. o. o. Razvoj zaposlenih je sistematičen proces, s katerim organizacija načrtovano razvija tista znanja in kompetence, ki podpirajo strateške cilje in zastavljeno vizijo. Za organizacijo je izredno pomembno, da razpolaga s kadri, ki so ustrezno izobraženi in usposobljeni za opravljanje svojega dela. To predstavlja ključ do uspeha podjetja in le tako lahko dosežemo konkurenčnost organizacije na trgu. Na Pošti Slovenije, d. o .o se v okviru razvoja zaposlenih poslužujejo izobraževanj in usposabljanj, coachinga, metorstva, letnih razvojnih pogovorov, strokovnega izpopolnjevanja in razvoja vodij po metodi 360°. Anketiranci v organizaciji Pošta Slovenije, d. o. o., so v večini zadovoljni z načinom razvoja zaposlenih. Organizacija dejavnosti izvaja uspešno in zelo dobro že vrsto let. Dejstvo, da si nekateri anketiranci želijo izboljšav na področju razvoja, pa najbrž kaže na to, da želijo biti še uspešnejši pri delu. Sistem razvoja zaposlenih na Pošti Slovenija, d. o. o je sicer učinkovit, kljub temu pa vodstvu ne omogoča vpogleda spremljanja zadovoljstva anketirancev z izvajanjem sistema. S tem nima povratne informacije glede sistema razvoja kadrov s strani zaposlenih. Organizacija bi morala še bolj upoštevati mnenja in želje posameznikov, saj bi tako dosegla, da bi bili zaposleni z delom bolj zadovoljni, posledično pa še bolj produktivni in uspešni pri delu.
Keywords: Razvoj zaposlenih, Pošta Slovenije, izobraževanje in usposabljanje, coaching
Published: 02.12.2019; Views: 347; Downloads: 96
.pdf Full text (714,07 KB)

6.
Posodobitev voznega parka Pošte Slovenije d.o.o. - PE Ravne na Koroškem
Tilen Stefanovič, 2019, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo zajema podnebne spremembe, trajnostno delovanje, alternativna goriva, opis Pošte Slovenije d.o.o. in njeno poslovno enoto na Ravnah na Koroškem. Cilj naloge je prikazati posodobitev voznega parka trenutnih vozil na notranje izgorevanje z okolju prijaznejšimi alternativami. V uvodu je opisan problem, zastavljeni so cilji, predpostavke in omejitve ter metode dela. V teoretičnem poglavju smo opisali trajnostno delovanje, politiko trajnostnega delovanja v Evropi in Sloveniji ter njeno zgodovino, ki sega vsaj okoli 40 let v preteklost, ko je bil ustanovljen prvi program Združenih narodov za ohranjanje okolja. Opisani so tudi načini s katerimi se dosega trajnostno delovanje in opis alternativnih vozil. V drugem poglavju je narejen posnetek splošnega delovanja Pošte Slovenije d.o.o., s poudarkom na voznem parku njene poslovne enote na Ravnah na Koroškem. Opisano je trajnostno delovanje Pošte Slovenije, sodelovanje z elektro podjetjem Gen-i, prikaz postopka naročanja vozil Pošte Slovenije preko javnega naročanja ter opis splošnega delovanja poslovne enote in voznega parka na Ravnah na Koroškem. Med rešitvami, ki smo jih predstavili, je uporaba vozil na alternativna goriva ter izračun povračila investicije za nakup novih vozil, ki bi jih bilo smiselno zamenjati z obstoječimi.
Keywords: Pošta Slovenije, vozni park, trajnostno delovanje, alternativna goriva, alternativna vozila
Published: 30.07.2019; Views: 608; Downloads: 85
.pdf Full text (3,32 MB)

7.
Izpostavljenost delavcev pošte slovenije nevarnosti radioloških, kemičnih in bioloških agensov
Ana Koritnik, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: V vsakdanjem življenju se srečujemo z različnimi dejavniki in smo tako izpostavljeni različnim nevarnostim, naj bo to doma ali na delovnem mestu. Ena od pomembnejših nalog vsake delovne organizacije je, da svojim zaposlenim zagotovi varnost na delovnem mestu. Namen diplomskega dela je ugotoviti, ali so delavci Pošte Slovenije izpostavljeni nevarnosti radioloških, kemičnih in bioloških agensov, saj se dnevno srečujejo z velikim številom pošiljk. V teoretičnem delu smo opisali Pošto Slovenije, predstavili storitve, ki jih izvaja, ter zakon o poštnih storitvah. Na kratko smo našteli in opisali vrste pošiljk. V nadaljevanju smo se posvetili varnostnim ukrepom, ki jih izvaja Pošta Slovenije ter predstavili nevarnosti, s katerimi se sooča, to so radiološki, kemični in biološki agensi (v nadaljevanju: RKB-agensi). V drugem delu diplomskega dela smo raziskali, ali so delavci Pošte Slovenije seznanjeni z varnostnimi vidiki ter ali so res izpostavljeni nevarnosti RKB-agensov. Ugotovili smo, da zaradi problematične teme težko pridemo do resničnih ugotovitev, saj se delavci bojijo za svoja delovna mesta.
Keywords: Pošta Slovenije, nevarnosti, poštne storitve, RKB-agensi, varnost delavcev
Published: 03.08.2018; Views: 519; Downloads: 32
.pdf Full text (319,65 KB)

8.
Analiza dostave paketov Pošte Slovenije v primerjavi s konkurenti
Sara Kure, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi bomo predstavili podjetje Pošta Slovenije d.o.o. ter storitve, ki jih nudi svojim uporabnikom. Največji poudarek bomo namenili dostavi paketov v notranjem prometu. Naš glavni cilj je bil, analizirati dostavo paketov Pošte Slovenije v primerjavi s konkurenco in podati predloge izboljšav. Opisali bomo, kako poteka organizacija dostave na Pošti Slovenije, kakšne posebnosti pri dostavi lahko uporabimo, pogostost dostave ter našteli alternativne možnosti prevzema paketov. Dostavo paketov Pošte Slovenije v notranjem prometu bomo primerjali z nekaterimi drugimi ponudniki dostave paketov. Za primerjavo bomo izbrali podjetja DPD, GLS, Tine d.o.o. ter City Express, vsakega izmed teh bomo na kratko opisali ter predstavili, kako v posameznem podjetju poteka dostava paketov. Opravili bomo tudi anketiranje, iz analize anketnih vprašalnikov pa bo razvidno, v kolikšni meri so uporabniki seznanjeni z dostavo paketov. V zaključnem delu bomo predstavili rezultate raziskave, ovrednotili hipoteze, ki smo si jih na začetku diplomske naloge zastavili ter predlagali predloge izboljšav pri dostavi paketov.
Keywords: logistika, dostava paketov, distribucija, Pošta Slovenije, primerjalna analiza konkurence
Published: 02.08.2018; Views: 654; Downloads: 170
.pdf Full text (11,47 MB)

9.
Študija zamenjave obstoječe tehnologije manipulacije s paketi na pošti slovenijez rfid tehnologijo
Simon Bukanovsky, 2017, master's thesis/paper

Abstract: V magistrskem delu smo proučili, kako je sestavljena RFID-tehnologija, na kakšnih tehnoloških principih deluje, kakšne standarde upošteva, kje se v praksi uporablja in kakšne so njene omejitve. Opisali smo logistične procese prenosa pošiljk na Pošti Slovenije in izmerili čase, potrebne za izvedbo posamezne operacije v fazi priprave dostave. Ker je Pošta Slovenije pred kratkim prešla na nov dostavni modul, nas je zanimalo, v kolikšni meri so se spremenili časi posameznih faz v pripravi dostave. Na opisane logistične operacije smo teoretično implementirali RFID-tehnologijo ter ugotovili pozitivne in negativne učinke, ki jih ta tehnologija prinaša. Izmerjene čase smo primerjali s tistimi, ki bi bili potrebni za pripravo dostave z RFID-tehnologijo, in ugotovili časovne prihranke predlagane rešitve. V zadnji fazi smo proučili višino potrebne investicije in izdelali ekonomiko projekta po postopku, ki ga uporablja Pošta Slovenije, s katero smo ugotovili smiselnost implementacije te rešitve.
Keywords: RFID, pasivna oznaka, Pošta Slovenije, logistični procesi, paketna manipulacija.
Published: 14.04.2017; Views: 852; Downloads: 36
.pdf Full text (1,74 MB)

10.
MANAGEMENT KAKOVOSTI PRENOSA POŠTNIH POŠILJK V POŠTI SLOVENIJE D. O. O.
Ines Žohar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času je ustrezna kakovost izvajanja poštnih storitev in zagotavljanje ustreznih rokov prenosa najpomembnejši dejavnik za premagovanje konkurence, ki je iz dneva v dan večja. Za kakovostno premagovanje je potrebno nenehno spremljati potrošnikove potrebe in jih znati zadovoljit na kakovosten način, za kar se v Pošti Slovenije d.o.o. (v nadaljevanju PS) nenehno trudijo. Kakovost izvajanja poštnih storitev določajo zakonski predpisi, katerih se morajo izvajalci pri izvajanju držati. Standard, ki mu morajo slediti je Standard kakovosti izvajanja poštnih storitev SIST EN13850:2012,. Ob tem standardu pa so še pomembni Splošni pogoji izvajanja univerzalne poštne storitve in Zakon o poštnih storitvah (Zpsto-2). V primeru odškodninskih zahtevkov se upošteva Standard kakovosti poštnih storitev SIST EN 14012:2004 - obravnavanje pritožb in odškodninski postopki, v katerem so opisani postopki za ravnanje v primeru odškodninskih zahtevkov. Za kakovostnejše izvajanje poštnih storitev je pomembna sodobna informacijska tehnologija, ki pripomore k lažjemu obvladovanju ozkih grl v vseh fazah prenosa, ter boljši nadzor nad vročitvami pisemskih pošiljk prejemniku. Ne smemo pa pozabiti, da je za ključ do zadovoljnih strank in kakovostno izvedbo storitev najpomembnejši človek. Vemo, da se je motiti človeško, vendar bi z ustrezno izobrazbo in usposabljanjem znotraj organizacije bistveno zmanjšali nezadovoljstvo uporabnikov in zmanjšali število odškodninskih zahtevkov. Za kakovostno izvedbo dela je potrebno usposabljanje delavcev na vseh nivojih od direktorja, upravnika, poštnega uslužbenca, pismonoša in drugih zaposlenih. Da bomo dosegli kar najboljše, je zaposlene potrebno za uspešno delo stimulirati, saj bodo le tako vestno in z večjo zavzetostjo opravljali svoje delo, s tem pa bistveno pripomogli k zastavljenim ciljem vodstva PS.
Keywords: kakovost, faze prenosa, roki prenosa, poštne pošiljke, Pošta Slovenije, standard kakovosti, SIST EN13850:2012, poštni nabiralnik, pismonoša.
Published: 28.10.2016; Views: 1318; Downloads: 127
.pdf Full text (1,07 MB)

Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica