2.
Interaktivno upodabljanje valovanja z uporabo perlinovega šuma ter mozaičenja na grafični procesni enoti : diplomsko deloMarko Golob, 2024, undergraduate thesis
Abstract: Pri simulaciji virtualnih svetov moramo pogosto upodobiti valujoče vodne površine, kot so reke, jezera, morja itd. Če bi sproti generirali vse točke za valovanje teh objektov, bi precej upočasnili delovanje simulacije, še posebej, če upodabljamo obsežna območja. Namesto, da generiramo tridimenzionalne valove, lahko generiramo dvodimenzionalno teksturo valovanja in jo nato na grafični procesni enoti pretvorimo v tridimenzionalno obliko, kar poveča hitrost upodabljanja ter zmanjša zasedenost centralne procesne enote in pomnilnika. V zaključnem delu smo ustvarili namizno aplikacijo, ki glede na podane parametre generira višinski zemljevid, s katerega beremo informacije za generiranje oglišč na centralni procesni enoti ali grafični procesni enoti. V primeru generiranja na grafični procesni enoti smo uporabili mozaičenje. Na koncu smo preverili časovno razliko ter kakovost prikazovanja med generiranjem na centralni procesni enoti in mozaičenjem na grafični procesni enoti. Ugotovili smo, da generiranje oglišč z mozaičenjem na grafični procesni enoti deluje veliko hitreje kot na centralni procesni enoti.
Keywords: grafična procesna enota, mozaičenje, Perlinov šum, OpenGL
Published in DKUM: 26.04.2024; Views: 369; Downloads: 31
Full text (1,14 MB)