| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 14
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
INOVATIVNA NARAVNANOST ZAVODA ZA ŠPORT KRANJ V STRATEGIJI TRAJNOSTNEGA RAZVOJA
Živa Lončarič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V tem diplomskem delu smo preučevali in snovali organizacijski model Zavoda za šport Kranj, kateri bo na eni strani sposoben dinamičnega upravljanja in razvoja športne infrastrukture, na drugi pa bo inovativno naravnan z udejanjanjem strategije trajnostnega razvoja tako Mestne občine Kranj kot Zavoda za šport Kranj. Inovativna naravnanost Zavoda za šport Kranj v strategiji trajnostnega razvoja bo postala realnost in nuja, ki bo ločevala dobre organizacije od slabih. Izpostavljamo nekatere temeljne značilnosti delovanja javnega sektorja in strateškega načrtovanja razvoja Mestne občine Kranj in Zavoda za šport Kranj do leta 2023. Da bodo procesi in postopki dinamičnega razvoja posodobljeni in da bodo ukrepi trajnostnega razvoja Mestne občine Kranj smiselni in smotrni tudi v okvirih izvajanja dejavnosti Zavoda za šport Kranj, pa je potrebno ciljno načrtovati spremembe prihodnjega razvoja. Globalizacija in razvoj človeških virov, zniževanje stroškov ter tako imenovani pritiski in grožnje zunanjega in notranjega okolja športnih organizacij so le nekateri dejavniki, s katerimi se je potrebno spoprijeti. V osrednjem delu te naloge obravnavamo notranje in zunanje okvire inovativne naravnanosti Zavoda v strategiji trajnostnega razvoja. Podane so osnovne značilnosti strateškega načrtovanja v trajnostnem razvoju Mestne občine Kranj. V Smereh razvoja in načrtovanja strateškega razvoja Zavoda za šport Kranj do leta 2023 izpostavljamo nekatere temeljne značilnosti delovanja javnega sektorja in Zavoda ter v prihodnost usmerjene in učinkovite organizacije, med katere zagotovo sodi tudi obravnavana organizacija. Preučevali in raziskovali smo jo tako, da jo bo kot organizacijski model možno v strateškem upravljanju spreminjati kot komplementaren del trajnostnega razvoja Mestne občine Kranj. Praktična vrednost diplomske naloge je analitičen prikaz 10 poglavij, uporabnost le-teh pa je predvsem v nadgradnji postopkov in procesov trajnostnega razvoja Zavoda za šport Kranj kot inovativno naravnane organizacije.
Keywords: Inovativna naravnanost Trajnostni razvoj Zavod za šport Kranj Strategija Mestna občina Kranj
Published: 17.07.2009; Views: 1822; Downloads: 162
.pdf Full text (671,27 KB)

3.
4.
TRŽENJE V NEPROFITNI ORGANIZACIJI KLUB ŠTUDENTOV KRANJ
Sanja Tutić, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo, ki je pred vami, raziskuje in predstavi vse definicije neprofitne organizacije in trženja, ter delovanje obeh skupaj z roko v roki. Podrobneje si ogledamo trženje v neprofitni organizaciji Klub študentov Kranj.
Keywords: • neprofitna organizacija • trženje • Klub študentov Kranj
Published: 20.07.2009; Views: 1838; Downloads: 290
.pdf Full text (479,32 KB)

5.
ODNOSI Z JAVNOSTMI V NEPROFITNIH ORGANIZACIJAH, PRIMER KLUB ŠTUDENTOV KRANJ
Katja Barle, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, in sicer zaokrožen teoretičen del, kjer predstavimo vse definicije odnosov z javnostmi in delovanje odnosov z javnostmi v neprofitnih organizacijah. Drugi del je raziskovalni del, kjer predstavimo delovanje neprofitne organizacije Kluba študentov Kranj v odnosu z javnostmi, nato še izvedemo anketo o sami prepoznavnosti organizacije.
Keywords: • odnosi z javnostmi • komuniciranje • neprofitne organizacije • Klub študentov Kranj
Published: 16.07.2009; Views: 2177; Downloads: 221
.pdf Full text (529,48 KB)

6.
PRENOVA IKT GIMNAZIJE KRANJ
Branko Šarabon, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je obdelana prenova informacijskega sistema Gimnazije Kranj na vseh segmentih IKT. V prvem delu so predstavljeni osnovni pojmi o IS. Sledi predstavitev obstoječega informacijsko komunikacijskega stanja pred uvajanjem prenove. V nadaljevanju so predstavljeni razlogi, zaradi katerih smo izvedli prenovo sistema in analiza potreb, ki smo jih zaznali. Sledi prikaz izbire novih možnosti na vseh segmentih IKT. Nato je prikazana uvedba prenove, predvsem način uvajanja rešitve prenove, ter opis težav s katerimi smo se srečevali pri prenovi. V zadnjem delu je na kratko predstavljeno, kako se obstoječa oprema nadgrajuje, kako poteka sodelovanje z dobavitelji, arhiviranje podatkov ter izkušnje z uporabo novega IS. Sledi še kritična (SWOT) in finančna analiza. Za konec pa so predstavljene možnosti in želje po nadaljnji prenovi IS.
Keywords: Informacijski sistem (IS), Gimnazija Kranj, Informacijsko komunikacijska tehnologija (IKT), Prenova, SWOT
Published: 01.12.2009; Views: 1635; Downloads: 153
.pdf Full text (1,84 MB)

7.
8.
9.
MODEL ZA POMOČ PRI ODLOČANJU O IZBIRI NASTOPAJOČIH V OKVIRU TEDNA MLADIH
Miha Kramar, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo razvijali model za pomoč pri odločanju o izbiri nastopajočih v okviru festivala Teden mladih. Za razvoj modela smo se odločili, ker se nam zdi obstoječi način izbire neprimeren in bi na ta način izboljšali kakovost izbire. Najprej smo določili kriterije, pomembne za izbiro, kar je ena izmed ključnih faz, saj nepopolna izbira kriterijev močno vpliva na končne rezultate. Nato smo določili še zaloge vrednosti in funkcije koristnosti. Razvoj modela je potekal v progamu DEXi, ki nam poda prve rezultate vrednotenja. Za podrobnejšo analizo rezultatov pa smo uporabili še program Vredana, ki nam rezultate razvrsti tudi kvantitativno. Za vrednotenje, ki je najboljši način za preverjanje modela, smo izbrali deset prijav na razpis festivala Teden mladih 2010. Končni rezultat vrednotenja so ocene kandidatov, ki komisiji podajo potrebne informacije, na podlagi katerih lahko izberejo nastopajoče na festivalu.
Keywords: Teden mladih, razpis, Klub študentov Kranj, večparametrski model, Dexi
Published: 15.04.2011; Views: 1262; Downloads: 66
.pdf Full text (2,34 MB)

10.
CILJNO TRŽENJE V DISCO PLANETU TUŠ KRANJ
Meta Lavrinšek, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo raziskali in predstavili potek ciljnega trženja v Discu Planet Tuš Kranj. Ugotavljali smo ali je izbrana tržna strategija ustrezna, kje nastajajo vrzeli ter kaj bi bilo potrebno opustiti in kaj dodati. Zanimal nas je predvsem način trženja dogodkov posameznim ciljnim skupinam. Podjetja se danes soočajo z veliko konkurenčnostjo, zato je pomembno izdelati strategijo, ki bo potrošnike prepričala v obisk. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela – teoretičnega in raziskovalnega. V prvem, teoretičnem delu, smo s pomočjo literature opredelili temeljne pojme, ki smo jih pojasnili in razčlenili. Ti pojmi so trženje storitev, segmentiranje trga, ciljno trženje in pozicioniranje ter značilnosti potrošnikov. V drugem, raziskovalnem delu, smo navedli namen in cilj raziskave. Izdelali smo anketni vprašalnik, ki je v prvem delu pojasnil razloge, zakaj potrošniki obiskujejo nočne lokale oziroma diskoteke, njihovo nakupno vedenje, v drugem delu pa merili zadovoljstvo potrošnikov z Discom Planet Tuš v Kranju. Tretji del vprašalnika je zajemal demografske podatke, ki so za analizo ključnega pomena. Na koncu diplomskega dela smo odgovorili na zastavljene hipoteze, ter podali ugotovitve, do katerih nas je pripeljala raziskava in predloge, za katere smo menili, da bi lahko prispevali k izboljšanju ciljno usmerjenega trženja dogodkov v Discu Planet Tuš Kranj.
Keywords: Trženje storitev, segmentiranje trga, ciljno trženje, pozicioniranje, potrošniki, Disco Planet Tuš Kranj
Published: 23.08.2011; Views: 2132; Downloads: 212
.pdf Full text (3,50 MB)

Search done in 0.25 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica