| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 23
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Razvoj računalniške igre geometry
Peter Urbanč, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bil razviti večplatformno igro, ki jo lahko igramo na več operacijskih sistemih, kot so Windows, Linux in Android, delujočo računalniško igro, katere ideja še nima podobnega principa na tržišču. Narejena je s pomočjo elementov, ki smo jih obravnavali pri predmetu RRI, in sicer so to libGDX, GIMP Inkscape, Tiled Map Editor, Box2D in OpenGL. V igri lahko z značajem raziskujemo po mapi, izvedemo simulacijo bitke med nami in AI ter igramo mini igro kliker.
Keywords: računalniška igra, libGDX, JAVA, OpenGL
Published: 18.10.2021; Views: 9; Downloads: 1
.pdf Full text (3,79 MB)
This document has many files! More...

2.
Dobre prakse uporabe senčilnikov pri razvoju računalniške igre
Simon Vajs, 2021, undergraduate thesis

Abstract: OpenGL je API za programiranje aplikacij pri upodabljanje grafike. Ponuja ogromno funkcionalnosti za upodabljanje a je vsa funkcionalnost nizko nivojska. Za lažjo izdelavo iger se lahko uporabi ogrodje libGDX, ki ponuja potrebno abstrakcijo za implementacijo kompleksnih iger, z manjšim znanjem o knjižnici OpenGL. Cilj naloge je spoznati senčilni jezik GLSL in osnovne primere senčilnikov ter njihovo uporabo v ogrodju libGDX. Poudarek je tudi na abstrakciji, ki jo libGDX ponuja, za lažjo implementacijo 3D iger.
Keywords: libGDX, OpenGL, senčilniki, GLSL
Published: 18.10.2021; Views: 11; Downloads: 5
.pdf Full text (1,97 MB)

3.
Pregled razvoja standarda OpenGL
Denis Selčan, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo naredili pregled razvoja standarda OpenGL. Pregled temelji na uradni dokumentaciji, ki je bila izdana ob vsaki verziji standarda. Za vsako izdano verzijo smo opisali glavne oz. poglavitne dodane funkcionalnosti k standardu in na tak način dobili dober vpogled, kako se je razvijal standard kot tudi računalniška grafika na splošno. Za demonstracijo razvoja standarda smo z uporabo različnih verzij standarda izrisali enako sceno. Pri zasnovi scene smo si zadali cilj, da z vsako novo verzijo dodamo k realnosti scene, zato smo pri vsaki nadgradnji dodali tudi nekakšen vizualni element k sceni, ki poveča njeno realističnost. Izrisovanje je bilo implementirano v programskem jeziku C++ in OpenGL standardom samim. Pri vsaki implementaciji scene smo izmerili tudi število izrisov na sekundo in primerjali spremembe zmogljivosti standarda.
Keywords: OpenGL, računalniška grafika, C++
Published: 18.02.2019; Views: 923; Downloads: 91
.pdf Full text (2,60 MB)

4.
Globalna osvetlitev z vokselskim sledenjem stožcu
Michael Črnčec, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Globalna osvetlitev v računalniški grafiki igra zelo pomembno vlogo pri realizmu upodobljenih slik. Računsko je zelo zahtevna, vendar si želimo globalno osvetlitev v aplikacijah, kot so simulacije in računalniške igre, doseči v realnem času. V tem diplomskem delu si bomo ogledali algoritem vokselskega sledenja stožcu. Ta doseže interaktivno globalno osvetlitev z aproksimiranjem vpadnih svetlobnih žarkov s pomočjo stožcev in z aproksimiranjem scene s pomočjo hierarhične strukture vokslov. Najprej opišemo, kako algoritem v osnovi deluje. Nato predstavimo eno od možnih implementacij algoritma in na koncu prikažemo rezultate naše implementacije.
Keywords: globalna osvetlitev, voksel, sledenje stožcu, GPE, OpenGL
Published: 26.10.2017; Views: 939; Downloads: 116
.pdf Full text (4,49 MB)
This document has many files! More...

5.
Računalniška simulacija evakuacije iz zgradb
Alen Verk, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V tem diplomskem delu smo raziskovali področje računalniške simulacije evakuacije iz zgradb. Naredili smo kratek pregled evakuacijskih modelov in klasifikacijo glede na različne atribute modelov. Podrobneje smo opisali tri programe za izvajanje simulacije evakuacije. Drugi del diplomskega dela smo posvetili izdelavi lastnega evakuacijskega modela, za katerega smo znanje črpali iz sorodnih del. Evakuacijski model smo tudi implementirali kot računalniško aplikacijo. V zaključku smo predstavili izvajanje našega programa in opisali rezultate, ki smo jih dobili.
Keywords: simulacija evakuacije, evakuacijski model, OpenGL, Simulex
Published: 09.10.2017; Views: 507; Downloads: 42
.pdf Full text (1,93 MB)

6.
Simulacija in vizualizacija rje
Filip Urh, 2017, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu preučimo pojav rje in opišemo metodi za njeno simulacijo in vizualizacijo. Na začetku razložimo postopek nastajanja rje, nato pa podrobno opišemo algoritem simulacije, ki temelji na celičnih avtomatih, in algoritem vizualizacije, ki uporablja fizikalno osnovan model Cook-Torrance. Vsakega izmed njiju implementiramo in združimo v celoto znotraj iste aplikacije. Algoritem simulacije dodatno paraleliziramo s pomočjo grafične procesne enote. To dosežemo z uporabo senčilnika za splošno namensko računanje v okviru standarda OpenGL. Na koncu predstavimo rezultate časovnih meritev obeh implementacij in pokažemo, da je paralelna skoraj dvakrat hitrejša kot zaporedna.
Keywords: simulacija, vizualizacija, rja, paralelizacija, OpenGL
Published: 16.08.2017; Views: 563; Downloads: 125
.pdf Full text (10,24 MB)

7.
PRIMERJAVA ALGORITMOV ZA PRESLIKAVO IZBOKLIN
Tadej Stošić, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času veliko aplikacij uporablja algoritme za preslikavo izboklin, saj omogočajo izboljšavo videza računalniško upodobljenih geometrijskih objektov. V diplomskem delu raziščemo, zakaj se algoritmi za preslikavo izboklin uporabljajo ter opišemo njihovo delovanje. Razložimo tudi sliko normal ter višinsko sliko. Algoritme za preslikavo izboklin, za preslikavo normal, za preslikavo izboklin s premikom, algoritem za preslikavo izboklin z učinkom paralakse ter algoritem za preslikavo izboklin z učinkom strme paralakse nato implementiramo kot spletno aplikacijo in jih primerjamo.
Keywords: algoritmi, preslikava izboklin, preslikava normal, preslikava s pomikom, preslikava z učinkom paralakse, preslikava z učinkom strme paralakse, OpenGL
Published: 14.10.2015; Views: 664; Downloads: 46
.pdf Full text (1,64 MB)

8.
PRIMERJAVA VMESNIKOV ZA 3D GRAFIKO OPENGL IN DIRECT3D
Gregor Panič, 2015, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo primerja dva najpogosteje uporabljena vmesnika za 3D grafiko: OpenGL in Direct3D. Primerjamo funkcionalnosti, arhitekturo, infrastrukturo, način uporabe, konvencije in senčilna jezika vmesnikov. Da bi izmerili razliko zmogljivosti vmesnikov smo implementirali šest aplikacij, kjer je vsaka testirala različen primer uporabe vmesnika. Pognali smo jih na petih različnih sistemih. Rezultati so pokazali, da je bil Direct3D v povprečju hitrejši. V drugem delu eksperimenta smo primerjali slike, ki sta jih vmesnika izrisala, in ugotovili, da niso enake, kljub identičnim vhodnim podatkom.
Keywords: OpenGL, Direct3D, 3D grafika
Published: 14.07.2015; Views: 812; Downloads: 136
.pdf Full text (3,02 MB)

9.
APLIKACIJE TESELACIJSKIH IN GEOMETRIJSKIH SENČILNIKOV V OPENGL
Dejan Veselko, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Teselacijski in geometrijski senčilniki so relativno nov dodatek v OpenGL grafični cevovod, ki omogoča dodatne načine spreminjanja geometrije v jeziku GLSL. V diplomskem delu opišemo knjižnico OpenGL in senčilni jezik GLSL, nato pa predstavimo uporabo treh novih tipov senčilnikov na različnih primerih. V ta namen smo izdelali aplikacijo, ki demonstrira uporabo novih senčilnikov.
Keywords: OpenGL, GLSL, teselacijski senčilnik, geometrijski senčilnik
Published: 06.03.2015; Views: 670; Downloads: 72
.pdf Full text (1,46 MB)

10.
UPODABLJANJE FRAKTALOV Z OCULUS RIFT
Urban Stojko, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V tem delu smo izdelali aplikacijo za učinkovito vizualizacijo fraktalov v 3D navideznem okolju s pomočjo biokularne naprave Oculus Rift. Pred začetkom izdelave smo se seznanili s fraktali in delovanjem Oculus Rifta. Pridobljeno znanje smo združili v aplikaciji 3DFractalCreator. Izdelana aplikacija je primerno okolje za predstavitev fraktalov.
Keywords: fraktali, navidezna resničnost, OpenGL, Oculus Rift
Published: 25.02.2015; Views: 1342; Downloads: 101
.pdf Full text (6,00 MB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica