| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 32
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Medijska pojavnost in ugled organizacije : diplomsko delo univerzitetnega študija
Petra Gračnar, 2007, undergraduate thesis

Keywords: komuniciranje, odnosi z javnostmi, mediji
Published: 31.03.2008; Views: 2026; Downloads: 156
.pdf Full text (451,08 KB)

9.
ANALIZA MEDIJSKEGA POJAVLJANJA PODJETJA CM CELJE, D.D. NA PODROČJU SPONZORIRANJA V ŠPORTU
Ines Miša, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo proučevali področje sponzoriranja v športu ter ugotavljali njegovo vlogo v marketinškem spletu in znotraj marketinškega komuniciranja. Področje sponzoriranja v športu smo obravnavali s teoretičnega vidika in praktičnega dela, kjer smo za študijski primer obravnavali družbo Ceste mostovi Celje, družbo za nizke in visoke gradnje. Z analizo medijskega pojavljanja podjetja CM Celje na področju sponzoriranja v športu za obdobje od 01.01.2004 do 31.12.2007 smo ugotavljali število objav po posameznih medijih, avtorje, datume, vrednosti (ocene) in temo (vsebino) objav, pregledali gesla in njihov položaj, opis in površino slik, površino objav in doseg ter izračunali oglasno protivrednost oziroma ocenili dosežen medijski prostor. Pri tem smo za vsak kriterij ugotavljali delež afirmativnih (pozitivnih), nevtralnih in negativnih prispevkov.
Keywords: Sponzoriranje, sponzoriranje v športu, integrirano marketinško komuniciranje, odnosi z mediji, analiza medijskih objav oziroma kliping analiza.
Published: 13.07.2009; Views: 2020; Downloads: 244
.pdf Full text (6,68 MB)

10.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU SCHIEDEL D.O.O., PREBOLD
Nataša Vogrinc, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je del marketinškega spleta, ki je v današnjih časih postaja vse bolj pomembno. Poleg odločitev o cenah, kvaliteti izdelkov in dosegljivosti izdelkov kupcu je potrebno razmisliti, kako te izdelke promovirati na čim bolj optimalen način. Tudi segment dimniških sistemov ne izostaja od tega, saj konkurenca postaja vse močnejša in kupci zahtevnejši. Potreben je učinkovit program marketinškega komuniciranja s ciljno javnostjo. V podjetju Schiedel d.o.o., Prebold se dobro zavedajo pomena marketinškega komuniciranja in v te namene skrbno načrtujejo svoje aktivnosti marketinškega komuniciranja ter se trudijo ohranjati dober odnos s ciljnimi javnostmi. Pretežen del marketinških aktivnosti namenjajo osebni prodaji, to kot najpomembnejši. V zadnjem času skrbijo tudi za povečano pospeševanje prodaje svojih izdelkov. S tem je usklajen tudi proračun, ki ga namenjajo osebni prodaji. Kar dve tretjini celotnega proračuna je namenjenega temu. Posebej pozorno gradijo in usposabljajo svojo prodajno ekipo. Prodajni zastopniki so stimulativno nagrajevani in izjemno motivirani za delo, ki ga opravljajo. Podoba podjetja v javnosti je na visokem nivoju in blagovna znamka Schiedel dobro prepoznavna, tudi na račun oglaševanja, ki je v podjetju prav tako zelo pomembno. Največ rezerv ima podjetje v neposrednem trženju, ki bi ga bilo v prihodnosti vredno bolje izkoristiti.
Keywords: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, ciljno občinstvo, cilji marketinškega komuniciranja, proračun, mediji, inštrumenti marketinškega komuniciranja, osebna prodaja, prodajno osebje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, neposredno trženje, merjenje učinkovitosti marketinškega komuniciranja, dimniki, podjetje Schiedel d.o.o., Prebold, koncern Schiedel.
Published: 14.10.2009; Views: 2399; Downloads: 448
.pdf Full text (4,50 MB)

Search done in 0.33 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica