| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 42
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
Analiza vidikov kakovosti in poslovne odličnosti v proizvodnem podjetju
Uroš Markelj, 2024, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu so predstavljena teoretična izhodišča vidikov kakovosti in odličnosti v izbranem proizvodnem podjetju ter model EFQM poslovne odličnosti. Prvi del predstavlja teorijo ter pojme in teoretična izhodišča kakovosti in poslovne odličnosti, kar omogoča lažje razumevanje empiričnega dela magistrskega dela. Drugi, empirični del prikazuje vidike kakovosti in poslovne odličnosti izbranega podjetja ter analizo izpeljane samoocene EFQM. Ta del vsebuje kratko predstavitev podjetja ter opis poteka izpeljane samoocene in analizo rezultatov. Sledi predstavitev področja samoocene, kjer je podjetje dobilo najnižjo oceno, to je področje dojemanja deležnikov. Drugi del empiričnega dela vsebuje rezultate intervjujev zaposlenih v podjetju. Odgovori zaposlenih omogočajo raziskavo potencialnih težav in predstavitev rešitev in izboljšav, ki lahko podjetju pomagajo pri izboljšanju rezultatov in ocene pri naslednji izpeljavi samoocene EFQM
Keywords: Odličnost, kakovost, EFQM, konkurenčnost, management, deležniki.
Published in DKUM: 24.04.2024; Views: 318; Downloads: 20
.pdf Full text (1,07 MB)

2.
Analiza možnosti vpeljave modela poslovne odličnosti v organizacijo
Nik Bizjak, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V zaključnem delu sta predstavljena pojem in pomen kakovosti za organizacijo. V okviru diplomskega dela so prikazani načini in orodja za izboljševanje kakovosti in sistematično vpeljavo stalnih izboljšav. Posebej je predstavljen sodoben pristop za izvedbo samoocene kakovosti in odličnosti v organizaciji, to je model EFQM, ki je akronim za European Foundation for Quality Management (EFQM, 2019). Struktura modela je zasnovana tako, da omogoča celosten pogled na organizacijo, in sicer od vizije in strategije do rezultatov. V nadaljevanju je predstavljeno orodje RADAR, ki omogoča enostavno in učinkovito ocenjevanje celotne organizacije. Na osnovi teoretičnih spoznanj so podane smernice in izdelan priročnik za vpeljavo modela v podjetje. V zaključnem delu diplomsko delo sestoji iz interpretacije ugotovitev in sklepnih spoznanj.
Keywords: organizacija, poslovna odličnost, model EFQM, orodje RADAR, bolnišnica
Published in DKUM: 21.09.2021; Views: 812; Downloads: 99
.pdf Full text (1,39 MB)

3.
Mednarodna prepoznavnost Oddelka za geografijo Filozofske fakultete Univerze v Mariboru
Lučka Lorber, professional article

Abstract: Oddelek za geografijo je mednarodno prepoznaven v ožjem regionalnem, evropskem in globalnem prostoru. Pri razvoju geografske stroke se povezuje z geografskimi oddelki drugih univerz, prav tako pa veliko pozornost namenja proučevanju obmejnih in čezmejnih prostorskih problemov. Na področju znanstvenoraziskovalnega in izobraževalnega dela ima pomembno vlogo pri razumevanju prostorske stvarnosti v širšem kontekstu proučevanja družbenih, kulturnih in političnih vidikov značilnih za posamezno obdobje v zadnjih petdesetih letih. Mednarodno delovanje študentov in profesorjev se je še posebej razmahnilo po vstopu Slovenije v Evropsko unijo. Profesorji sodelujejo na mednarodnih znanstvenih kongresih, gostujočih predavanjih in na poletnih šolah. Mednarodna aktivnost se odraža v vedno večjem številu objav znanstvenih člankov v uglednih mednarodnih revijah in prispevkih v znanstvenih monografijah. S sodelovanjem v znanstvenoraziskovalnih projektih se krepi mednarodna prepoznavnost Oddelka za geografijo Filozofske fakultete Univerze v Mariboru.
Keywords: mednarodno sodelovanje, evropski raziskovalni programi, študijski programi, mobilnost, prepoznavnost, odličnost, Filozofska fakulteta
Published in DKUM: 10.04.2018; Views: 1233; Downloads: 90
.pdf Full text (325,96 KB)
This document has many files! More...

4.
Vpliv internega marketinga na zavzetost zaposlenih
Alenka Mekiš, Damjan Maletič, Matjaž Maletič, 2016, original scientific article

Abstract: Raziskovalno vprašanje (RV): V kolikšni meri dimenzije internega marketinga vplivajo na zavzetost zaposlenih? Namen: Namen študije je raziskati odnos med internim marketingom in zavzetostjo zaposlenih na primeru slovenskega proizvodnega podjetja. Metoda: Uporabili smo empirične podatke pridobljene s pomočjo ankete med zaposlenimi v slovenskem podjetju. Za proučevanje vpliva dimenzij internega marketinga na zavzetost zaposlenih smo uporabili eksplorativno faktorsko analizo in multiplo regresijsko analizo. Rezultati: Rezultati so pokazali, da dve dimenziji internega marketinga pozitivno in statistično pomembno vplivata na zavzetost zaposlenih, in sicer "Empatija in pozornost pri vodenju" ter "Kakovosti dela in nagrade". Organizacija: Ugotovitve raziskave se kažejo tudi v smernicah za prakso. Organizacije naj bi se osredotočale na interni marketing z namenom povečanja zavzetosti zaposlenih. Le-ta se smatra kot pomemben element pri doseganju poslovne odličnosti. Družba: Potrjeno je bilo, da ima interni marketing pomemben vpliv na družbo, predvsem na zaposlene. V nadaljevanju bi lahko trdili, da zavzetost zaposlenih posledično izboljša tudi počutje zaposlenih. Originalnost: Čeprav so predhodne študije že potrdile, da interni marketing vpliva na zavzetost zaposlenih, ta študija obravnava raziskovalno področje z vidika poslovne odličnosti. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Ena od raziskovalnih priložnosti je raziskati faktorje oziroma determinante, ki pospešujejo ali zavirajo interni marketing. Poleg tega, bi lahko vplivali na povezavo med internim marketingom in zavzetostjo zaposlenih tudi številni drugi faktorji. Nadaljnje študije bi lahko raziskale možne moderatorje in mediatorje (kot je to zadovoljstvo na delovnem mestu) na tej povezavi. Ravno tako bi s povečanjem vzorca lahko izboljšali posploševanje ugotovitev raziskave.
Keywords: interni marketing, zavzetost zaposlenih, regresija, poslovna odličnost
Published in DKUM: 02.08.2017; Views: 1437; Downloads: 175
.pdf Full text (551,28 KB)
This document has many files! More...

5.
Voditeljstvo in uvajanje modela odličnosti EFQM v slovenskem visokem šolstvu
Maja Pungeršek, Matjaž Maletič, Jana Suklan, Maja Meško, 2015, original scientific article

Abstract: Raziskovalno vprašanje (RV): Kakšno je udejstvovanje voditeljev pri dejavnikih voditeljstva v slovenskem visokem šolstvu (VŠ) in kakšna je možnost vpeljave modela EFQM v celotno slovensko VŠ? Namen: Namen prispevka je proučiti udejstvovanje voditeljev pri dejavnikih voditeljstva v slovenskem VŠ in uvajanje modela EFQM v slovensko VŠ ter nakazati možne usmeritve za izboljšanje stanja. Metoda: Prispevek temelji na teoretičnem in empiričnem delu. Teoretični del zajema analizo in kritično presojo obravnavanega koncepta kakovosti in voditeljstva. Empirični del temelji na kvalitativni raziskavi. Za pridobivanje podatkov je bil uporabljen spletni intervju. Raziskava je bila izvedena z voditelji visokošolskih zavodov (VZ) v slovenskem javnem in zasebnem VŠ. Rezultati: Ključna ugotovitev, ki izhaja iz raziskave se navezuje na nerazumevanje koristi, ki jih model poslovne odličnosti in ustrezno voditeljstvo prinese visokošolskemu zavodu (VZ). Ugotovitve kažejo, da slovenski visokošolski prostor še ni pripravljen za učinkovito izvajanje modela EFQM. Organizacija: Rezultati raziskave ponujajo vodstvu VZ koristno informacijo o tem, na kaj morajo biti pozorni za prehod slovenskega VŠ iz obstoječih sistemov kakovosti na model EFQM. Družba: Raziskava prikazuje zavedanja in spremembe, ki so po mnenju voditeljev slovenskih VŠ potrebne za vpeljavo sprememb na področju voditeljstva v slovenskem VŠ in posledično za vpeljavo modela EFQM v celotno slovensko VŠ, kar bi lahko prispevalo k celovitemu dvigu zavesti in kakovosti v celotnem slovenskem VŠ. Originalnost: Raziskava izvirno in celovito prikazuje in pojasnjuje voditeljstvo VZ in kakovost, odličnost ter ugled slovenskega VŠ, prav tako pa dopolnjuje dosedanje ugotovitve na obravnavanem področju. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Raziskava je omejena na spoznanja o trenutnem stanju voditeljstva v slovenskem VŠ in predstavlja osebna mnenja in poglobljene vpoglede sodelujočih v raziskavi. Prav tako pa raziskava predstavlja izhodišče za nadaljnja raziskovanja, na primer raziskovanje mnenj zunanjih udeležencev VŠ.
Keywords: CAF, EFQM, intervju, kakovost, visoko šolstvo, menedžment, vodenje, voditeljstvo, odličnost
Published in DKUM: 02.08.2017; Views: 1422; Downloads: 168
.pdf Full text (404,63 KB)
This document has many files! More...

6.
Krepitev inovativnosti podjetij v Sloveniji z razvojem družbene odgovornosti
Mira Zore, 2015, doctoral dissertation

Abstract: Predpogoji za poslovno uspešnost vključujejo inovativnost. Glede na dokumente OZN, EU, ISO in več drugih mednarodnih organizacij ju lahko družbena odgovornost (individualna in korporativna) okrepi. Vpliv družbene odgovornosti na poslovno uspešnost podjetij so raziskovali že desetletja, vendar so le nekateri analizirali vpliv družbene odgovornosti na inovativnost. Raziskavo v tej disertaciji smo izvedli na treh različnih področjih: področju družbene odgovornosti in sedmih razsežnosti ter načel družbene odgovornosti; drugi vidik s področja inovacij in tretji na področju poslovne uspešnosti, ki smo jo merili s tržnimi in finančnimi kazalniki. Namen doktorske disertacije je bil proučiti odnos med družbeno odgovornostjo, inovacijami in poslovno uspešnostjo na primeru slovenskih podjetij. Zato je bil glavni namen študije, o kateri poročamo, raziskati odnose med različnimi dimenzijami družbene odgovornost podjetij in posredniško vlogo inovacij v odnosih med družbeno odgovornostjo podjetij in poslovno uspešnostjo, merjeno finančno. Podatke za empirični del raziskave smo zbrali od 321 menedžerjev slovenskih podjetij, da smo preverili konceptualni model v majhnih, srednje velikih in velikih podjetjih. Ugotoviti smo želeli, ali se povečujeta inovativnost in poslovna uspešnost, če podjetje ravna družbeno odgovorno. Za proučevanje učinkov inovativnost pod vplivom razvoja družbene odgovornost smo uporabili čisto nov pristop. Poudarek je bil predvsem na upoštevanju in sprejemanju sedmih načel in vsebin družbene odgovornosti v podjetjih po ISO 26000 in obeh povezovalnih kategorijah (iz teorije sistemov) – soodvisnosti in celovitega pristopa pri njihovi obravnavi: kako vplivajo na inoviranje in zato na poslovno odličnost v slovenskih podjetjih. Prišli smo do zanimivih spoznanj, nekaterih v nasprotju z našim predvidevanjem o praksi - obstoju sedmih razsežnosti DO in njihovem vplivu na inovativnost in poslovno odličnost. Rezultati raziskave predstavljajo štiri-dimenzionalno strukturo družbene odgovornosti podjetij, vključno z družbeno odgovornostjo do zaposlenih, do naravnega okolja, do lokalne skupnosti in do odjemalcev, ter njihov vpliv na inovativnost in njen pozitiven vpliv na poslovno odličnost. Rezultati terenske raziskave so pokazali, da družbena odgovornost podjetij do zaposlenih pozitivno vpliva na družbeno odgovornost do naravnega okolja, do odjemalcev in do lokalne skupnosti. Ugotovili smo tudi, da družbena odgovornost do naravnega okolja in družbena odgovornost do odjemalcev pozitivno vplivata na inovativnost, medtem ko je vpliv družbene odgovornosti do lokalne skupnosti na inovativnost negativen. Poleg tega nismo zasledili neposrednega in pozitivnega vpliva družbene odgovornosti na poslovno uspešnost in inovacije. Slovenska podjetja naj bi upoštevala globalne pobude, ki podpirajo družbeno odgovornost, ker omogočajo inovacije in razlikovanje od drugih podjetij ter krepijo poslovni uspeh.
Keywords: družbena odgovornost, inovativnost, poslovna odličnost, ISO26000, lokalna skupnost, odjemalci, Slovenija, majhna in srednje velika podjetja
Published in DKUM: 15.02.2017; Views: 2612; Downloads: 350
.pdf Full text (3,82 MB)

7.
VPLIV VODITELJSTVA IN PRENOVE PROCESOV NA POSLOVNO ODLIČNOST
Ksenija Romič, 2016, master's thesis

Abstract: V znanstveno raziskovalnem delu proučujemo vpliv posameznih spremenljivk stilov vodenja in prenove poslovanja na poslovno uspešnost organizacije. Temeljni namen raziskave je preučiti, ali je doseganje poslovne uspešnosti odvisno od ključnih dejavnikov organizacije. Pomembno vlogo med dejavniki organizacije ima voditeljstvo managerjev, ki preko zaposlenih in drugih virov upravlja poslovne procese ter jih stalno izboljšuje in prenavlja s ciljem dosegati želene učinke poslovanja za doseganje ciljev organizacije, tako na operativni kot na strateški ravni. Uspešnost organizacije se presoja na podlagi doseženih finančnih in nefinančnih rezultatih na področju zaposlenih, odjemalcev, širše družbe in lastnikov organizacije. Dandanes je pomembno imeti prave ljudi na pravem mestu in ob pravem času, ki omogočajo ustrezno fleksibinost delovanja organizacije v turboletnem okolju. Ključno vlogo v sodobnih organizacijah imajo ljudje. Ljudje so del procesov, ki se vsakodnevno izvajajo v organizacijah in s svojim znanjem ter veščinami prispevajo k uresničevanju ciljev. Osredno vlogo v delovanju organizacije imajo ljudje na vodstvenih položajih. Od vodij se pričakuje, da so voditelji, da s svojo karizmo in vzgledom usmerjajo ostale zaposleni k uresničevanju vizije in poslanstva organizacije. Ključna naloga voditeljev je dandanes usmerjanje na vodenje zaposlenih, ki so ključni dejavnik uspešnosti organizacije. Voditelji sooblikujejo in prenašajo strateške cilje organizacije na ostale zaposlene ter usmerjajo zaposlene k uresničanju ciljev skozi različne strategije, ki se uresničujejo na operativni ravni v okviru poslovnih procesov. Stalno vzpodbujanje zaposlenih in usmerjanje k izboljševanjem procesov, kjer se ideje s pomočjo različnih virov sredstev preoblikujejo v izdelke in/ali storitve organizacije, je osrednja vloga sodobnega vodja. Dandanes je pomembno delati prave stvari na pravi način in pri tem biti čim hitrejši ter pripravljen na spremembe na vseh področjih upravljanja procesov in organizacije. Stalne spremembe, bodisi majhne ali velike, so temeljno gibalo razvoja organizacije. Vodje imajo pri tem pomembno vlogo, da na pravilen način usmerjajo zaposlene v smeri doseganja učinkovitosti in uspešnosti organizacije. Organizacije se vse bolj primerjajo s konkurenti oziroma najboljšimi. Pomembno je biti uspešen pri svojem delu ter dosegati odlične rezultate, tako finančne kot tudi nefinančne. Tržna vrednost organizacije se ne odraža le z rezultati poslovanja, ki so izkazani v bilancah uspeha temveč so predvem pomembni zadovoljni kupci, ljudje in širša družba na katero vpliva organizacija s svojim delovanjem. Kako odlična je organizacija pri doseganju rezultatov pri vseh deležnik je predvsem odvisno kako učinkovito pri svojem delu upravlja z viri. Uspešnost delovanja vodij in posledično organizacije kot celote, se mora stalno meriti in presojati. Danes se vse bolj uporablja celovito in sistematično merjenje rezultatov ter pristop dela s pomočno modelov, ki temeljijo na načelih celovitega obvladovanja kakovosti. V Evropi se organizacije samoocenjujejo s pomočjo orodja RADAR, ki je sestavni del modela odločnosti EFQM. Model temelji na vzročno-posledični povezavi med načinom delovanja oziroma pristopi, ki jih organizacija uporablja pri svojem poslovanju ter dejansko doseženimi rezultati. Medsebojni vpliv stilov vodenja, izboljšav poslovanja ter uspešnosti organizacije smo proučevali v teoretičnem delu naloge na podlagi prikaza rezultatov številnih znanstvenih študij in spoznanj priznanih slovenskih in tujih avtorjev s področja obravnavane tematike managementa. Teoretična spoznanja raziskovalne naloge smo podkrepili z izvedbo empirične raziskave na primeru odličnih in uspešnih slovenskih organizacij ter jih povzeli v sklepnem delu naloge.
Keywords: Vodenje, proces, izboljšave, prenova, spremembe, učinkovitost, uspešnost, odličnost
Published in DKUM: 20.12.2016; Views: 1213; Downloads: 198
.pdf Full text (3,00 MB)

8.
ANALIZA ELEMENTOV UČEČE SE ORGANIZACIJE V VZAJEMNI ZDRAVSTVENI ZAVAROVALNICI, D.V.Z.
Tanja Stoilova, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Stabilnosti trga v današnjih časih ni več, kar pomeni, da morajo organizacije spremeniti svoj način delovanja v poslovnem okolju. Sposobne se morajo biti sistematično in hitreje učiti kot konkurenti, če želijo ohraniti svoj delež v hitro spreminjajočih se tržnih razmerah. Postati morajo učeče se organizacije. Glede na to, da je eden izmed načinov preživetja v konkurenčnem okolju učeča se organizacija, smo naredili raziskavo elementov učeče se organizacije, ki nam bo pokazala kako izraziti so elementi učeče se organizacije v Vzajemni zdravstveni zavarovalnici, d. v. z. (v nadaljevanju Vzajemna). Diplomska naloga vsebuje teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu opisujemo pomen znanja, omenjene so nekatere vrste znanja, intelektualni kapital in kako poteka prenos znanja v Vzajemni. Nadalje so navedene definicije učeče se organizacije, pet ključnih elementov učeče se organizacije, lastnosti, model FUTUR–O® ter vloga poslovne odličnosti v Vzajemni. V raziskovalnem delu predstavimo rezultate analize, ki ji dobimo z vprašalnikom, ki vsebuje pet sklopov trditev elementov učeče se organizacije. Na podlagi dobljenih rezultatov ugotovimo, da se Vzajemna uspešno usmerja k bolj izraziti učeči se organizaciji.
Keywords: učeča se organizacija, znanje, poslovna odličnost, model FUTUR–O®
Published in DKUM: 28.11.2016; Views: 1701; Downloads: 140
.pdf Full text (1,32 MB)

9.
Analiza stanja zagotavljanja kakovosti v slovenskem višjem strokovnem izobraževanju
Tjaša Starčič, 2016, master's thesis/paper

Abstract: V magistrskem delu smo raziskovali stanje na področju zagotavljanja kakovosti na višjih strokovnih šolah v Sloveniji. Ugotavljali smo, katere pristope k zagotavljanju kakovosti na višjih strokovnih šolah poznajo in katere pristope v ta namen tudi uporabljajo. Raziskovali smo, kako odgovorni za kakovost ocenjujejo raven dosežene kakovosti svoje šole ter katere aktivnosti za izboljšanje kakovosti načrtujejo v prihodnjih petih letih. Cilj raziskave je bil tudi ugotoviti, kateri pristop k zagotavljanju kakovosti je najprimernejši za višje strokovne šole v Sloveniji. Zanimala nas je še razlika med javnimi in zasebnimi višjimi strokovnimi šolami v povprečni samooceni ravni kakovosti. V teoretičnem delu smo podrobneje predstavili pojma kakovost in odličnost ter pristope k zagotavljanju kakovosti, ki so na voljo na trgu. Izpostavili smo pristope, ki so, po izsledkih literature, najprimernejši za višje strokovne šole. V empiričnem delu navajamo rezultate raziskave, ki smo jo izvedli z anketiranjem višjih strokovnih šol v Sloveniji. Rezultati so pokazali, da se večina slovenskih višjih strokovnih šol zaveda pomena zagotavljanja kakovosti, zato ima vpeljan sistem kakovosti, ki je skladen z enim izmed modelov kakovosti. Ugotovili smo, da med javnimi in zasebnimi višjimi strokovnimi šolami ni razlike v samooceni ravni kakovosti, prav tako ni razlik v številu pristopov k zagotavljanju kakovosti, ki jih uporabljajo. Večina slovenskih višjih strokovnih šol uporablja model »Zahteve sistema vodenja kakovosti v višjih strokovnih šolah« in namerava v prihodnjih petih letih nadgraditi obstoječi sistem kakovosti z modelom odličnosti »Model odličnosti višjih strokovnih šol«. Višjim strokovnim šolam smo podali tudi smernice za nadaljnje korake pri izboljšanju kakovosti oziroma poti k odličnosti.
Keywords: kakovost. poslovna odličnost, management kakovosti, višje strokovno izobraževanje, sistemi in modeli za zagotavljanje kakovosti
Published in DKUM: 17.10.2016; Views: 1462; Downloads: 157
.pdf Full text (1,98 MB)

10.
Zavzetost zaposlenih in poslovna odličnost
Alenka Mekiš, 2016, master's thesis/paper

Abstract: Z magistrskim delom smo želeli osvetliti pomembnost zaposlenih v modelu poslovne odličnosti EFQM glede na dejstvo, da slovenska podjetja v povprečju zaostajajo za evropskimi po merilih EFQM. Pri tem pa je največja razlika prav pri merilu zaposlenih, kar nakazuje potrebo po tem, da podjetja naredijo določene spremembe v načinu vodenja in upravljanja človeških virov. Osredotočili smo se na zavzetost zaposlenih, ki je po vseh raziskavah povezana z učinkovitostjo zaposlenih in dolgoročno uspešnostjo organizacij. Tudi pri številu zavzetih zaposlenih evropske organizacije dosegajo povprečno nižje rezultate kot organizacije drugih regij. Za dvig zavzetosti zaposlenih smo proučevali dejavnike dveh pristopov upravljanja človeških virov. Ta pristopa sta interni marketing in blagovna znamka delodajalca. Uporabili smo empirične podatke, pridobljene s pomočjo ankete, opravljene med zaposlenimi v slovenskem podjetju, ki je del mednarodne skupine. Za proučevanje vpliva dejavnikov internega marketinga in blagovne znamke delodajalca na zavzetost zaposlenih smo uporabili eksplorativno faktorsko analizo in večkratno regresijsko analizo. Naredili smo tudi samooceno po modelu poslovne odličnosti EFQM, pri čemer smo uporabili vprašalnik, ki so ga izpolnjevale odgovorne osebe posameznih področij v podjetju. Rezultati so pokazali, da dva dejavnika internega marketinga statistično značilno vplivata na zavzetost zaposlenih, to sta empatija in pozornost pri vodenju ter kakovost dela in nagrade. Pri ugotavljanju dejavnikov blagovne znamke delodajalca so rezultati pokazali, da interno komuniciranje blagovne znamke delodajalca statistično značilno vpliva na zavzetost zaposlenih. Prav tako smo dokazali, da tako zavzetost zaposlenih kot pripadnost blagovni znamki delodajalca statistično značilno vplivata na zadovoljstvo zaposlenih, ki je eno izmed ključnih meril modela poslovne odličnosti EFQM 2013. Ugotovitve magistrskega dela dajejo tako prispevek k literaturi kot prispevek k praksi. Ključen prispevek k literaturi je preverjanje modela po Jou et al. (2008), kjer se je pokazalo, da le dva (empatija in pozornost pri vodenju ter kakovost dela in nagrade) od predlaganih šestih dejavnikov internega marketinga statistično značilno vplivata na zavzetost zaposlenih. Pri blagovni znamki delodajalca, kjer smo preverjali model po Burmannu in Zeplinu (2005), pa se je pokazalo, da le eden od treh dejavnikov ključno vpliva na pripadnost blagovni znamki delodajalca, in sicer vodenje z blagovno znamko delodajalca. Ugotovitve dajejo tudi smernice za prakso, kjer naj bi organizacije dajale poseben poudarek vodenju, ki temelji na empatiji in pozornosti ter ustvarjanju delovnega okolja, ki posamezniku omogoča rast, razvoj in dobro počutje. Hkrati pa se morajo podjetja zavedati, da ni dovolj le ustvariti dobro blagovno znamko delodajalca, temveč da je prav interno komuniciranje le-te ključno pri dvigu zavzetosti zaposlenih.
Keywords: poslovna odličnost, interni marketing, blagovna znamka delodajalca, zavzetost zaposlenih
Published in DKUM: 05.07.2016; Views: 3083; Downloads: 413
.pdf Full text (3,07 MB)

Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica