| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UPORABA NAVIDEZNE RESNIČNOSTI ZA VIZUALIZACIJO OPREMLJANJA PROSTOROV
Danijel Šmon, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo najprej raziskali področje programskih rešitev, ki nam omogočajo opremo prostorov v navidezni resničnosti. Predstavili bomo njihove dobre in slabe strani na podlagi katerih smo se odločili izdelati programsko rešitev, ki bi nam omogočala zajem dobrih ter odpravila slabe strani že obstoječih programskih rešitev. Temu sledi predstavitev Unity pogona, ki je predvsem namenjen za izdelavo 3D ali 2D iger, opis delovanja osnovnih funkcionalnosti, načrtovanje programske rešitve ter sama izdelava programske rešitve. Pri predstavitvah osnovnih funkcionalnosti opišemo funkcionalnosti terena oz. površine, način manipulacije objekta, način uporabe in delovanja skripte, predstavitev ter način uporabe komponente »Rigidbody«, izdelavo uporabniškega vmesnika, uporabo različnih vrst osvetlitev, predstavitev in uporabo senčnikov ter uporabo vgrajenega prvoosebnega ali tretjeosebnega kontrolorja. V načrtovanju programske rešitve so predstavljene zamisli glede shranjevanja in nalaganja scene, ki jo uporabnik shrani, iskanje rešitve za vstavljanje modela v sceno ter načrtovanje funkcionalnosti naše programske rešitve. V zadnjem delu diplomske naloge pa podrobno opišemo izdelavo programske rešitve. Cilj diplomske naloge je bil izdelati programsko rešitev, s katero uporabniku omogočimo, da si opremi prostor v stanovanju po svojem okusu. Programska rešitev temelji predvsem na vstavljanju lastnih 3D modelov ter izbiranju tekstur le teh. Uporabnik si lahko opremljen prostor ogleda v navidezni resničnosti z uporabo očal Oculus Rift.
Keywords: Unity, navidezna resničnost, Oculus Rift, opremljanje prostorov
Published in DKUM: 30.11.2016; Views: 1982; Downloads: 689
.pdf Full text (4,05 MB)

2.
UPODABLJANJE FRAKTALOV Z OCULUS RIFT
Urban Stojko, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V tem delu smo izdelali aplikacijo za učinkovito vizualizacijo fraktalov v 3D navideznem okolju s pomočjo biokularne naprave Oculus Rift. Pred začetkom izdelave smo se seznanili s fraktali in delovanjem Oculus Rifta. Pridobljeno znanje smo združili v aplikaciji 3DFractalCreator. Izdelana aplikacija je primerno okolje za predstavitev fraktalov.
Keywords: fraktali, navidezna resničnost, OpenGL, Oculus Rift
Published in DKUM: 25.02.2015; Views: 2574; Downloads: 164
.pdf Full text (6,00 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica