| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PROFESIONALNA SOCIALNA OMREŽJA: FIELDOO-NOGOMETNA TRŽNICA
Marjan Gumilar, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju smo proučevali podjetje Fieldo d.o.o. in njihovo spletno platformo oziroma profesionalno spletno socialno omrežje Fieldoo.com, katero je namenjeno vsem nogometnim igralcem in nogometnim agentom. Usmerili smo se predvsem v smer, komu je spletno socialno omrežje Fieldoo.com namenjena in kako uspešni so v pridobivanju uporabnikov. V prvem delu diplomskega seminarja smo predstavili spletna socialna omrežja, katera smo predstavili ter definirali njihov namen in kaj so sploh spletna socialna omrežja. V nadaljevanju smo opisali tudi storitve, ki jih spletna socialna omrežja ponujajo svojim uporabnikom. Nato smo se usmerili še v profesionalna socialna omrežja, saj spletno socialno omrežje Fieldoo.com spada prav med profesionalna socialna omrežja. Definirali pa smo tudi tržnice, saj je spletno socialno omrežje Fieldoo.com tudi ene vrste spletna tržnica, tako da smo se omejili bolj na e-tržnice. V osrednjem delu smo predstavili podjetje Fieldo d.o.o., ki kot mlado startup podjetje išče priložnost na svetovnem trgu. Svojo tržno nišo pa je našlo v profesionalnem spletnem socialnem omrežju Fieldoo.com, ki na trgu ruši vse prepreke in tabuje iz preteklosti z inovativnim spletnim socialnim omrežjem. Na katerem se srečujeta ponudba in povpraševanje torej, nogometni igralci in nogometni agenti, ki gledajo za mladimi nogometnimi talenti. Na koncu smo analizirali ciljno skupino za uporabnike spletnega socialnega omrežja Fieldoo.com, ki so mladi neprepoznavni nogometaši iz celotnega sveta, ki imajo željo napredovati ter uspeti in se prodati v druge večje in bogatejše klube ter na drugi strani agenti, ki so prav tako mednarodno neprepoznavni ali delujejo v ligah, ki niso medijsko tako zelo popularne. Prav tako pa smo analizirali uspešnost pridobivanja novih uporabnikov. Z analizo rasti števila uporabnikov, smo ugotovili, da se je rast povečala, kar samo kaže kako zanimiva in dobrodošla revolucija je spletno socialno omrežje oziroma spletno socialno omrežje Fieldoo.com na svetovnem nogometnem trgu. Podjetju Fieldo d.o.o. predlagamo, da v svojo spletno socialno omrežje vključi še nogometne trenerje, ter jim omogoči, da tudi sami vplivajo na nogometni trg, saj po navadi prav trenerji izrazijo želje katerega igralca želijo v ekipi. Prav tako jim predlagamo, da se iz strani agentov bolj natančno določijo atributi igralcev ter da se pripravi primerjalna tabela, na kateri lahko agenti na hitro primerjajo določeno število igralcev, ki jih zanimajo med seboj.
Keywords: Socialna omrežja, Profesionalna socialna omrežja, Fieldoo.com, Nogomet, Nogometna tržnica, Fieldo
Published: 09.10.2014; Views: 1011; Downloads: 88
.pdf Full text (993,81 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica