| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRIMERJAVA IN BENCHMARKING ANALIZA SPLETNIH STRANI TERM
Nataša Kelenc, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V nalogi,ki ima dve vsebinski težišči, je prvi del namenjen predstavitvi osnovnih definicij o internetu, o spletnih straneh, povedali smo, kdaj so splet prvič uporabili. Predstavili smo sodobnega uporabnika interneta ter elektronske storitve. S pomočjo domače in tuje literature ter statističnih podatkov smo ugotavljali dejansko raven uporabe interneta. Poiskali smo razloge za priljubljenost in uporabo interneta in spletnih strani. S primerjavo tradicionalnega trženja s trženjem preko medmrežja smo ugotavljali, kakšne so koristi za ponudnika in potrošnika. Pregledali smo tudi,kako se organizacije s pomočjo interneta povezujejo, sodelujejo ali konkurirajo. S pomočjo primerjalne presoje smo preučili možnost poslovanja domačih term na spletni strani in jih primerjali s tujim ponudnikom ter predlagali izboljšave.
Keywords: Medmrežje, primerjalna presoja, Naravni park Terme 3000, Karlovy Vary, Baden Baden, Krapinske Toplice.
Published: 19.08.2010; Views: 2292; Downloads: 234
.pdf Full text (2,94 MB)

2.
METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE PORABNIKOM V NARAVNEM PARKU - TERME 3000 MORAVSKE TOPLICE, D.O.O.
Katja Drvarič Talian, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je namenjeno predstavitvi pospeševanja prodaje kot enega izmed temeljnih instrumentov marketinškega komuniciranja v turistični družbi Naravni park-Terme 3000 Moravske Toplice, d.o.o. Pospeševanje prodaje je v današnjem času stalnica tudi v družbi, ki ponuja kvalitetne turistične storitve in produkte. Podrobneje smo se posvetili metodam pospeševanja prodaje, ki so usmerjene na končne porabnike. Te metode omogočajo družbi, da s svojimi porabniki vzpostavi pristnejši komunikacijski stik in tako pridobi ali obdrži zveste porabnike svojih kakovostnih produktov oziroma storitev. Podana so spoznanja, kako omenjena družba v današnjem času, ko gospodarstvo pesti kriza in recesija, išče nove možnosti in ideje, da bi z različnimi metodami pospeševanja prodaje, usmerjenimi na svoje porabnike, zadovoljila njihove potrebe in želje in na ta način vplivala na povečanje prodaje. V vsebini je zajeta tudi analiza, s katero smo spoznali, da je uporaba določenih metod pospeševanja prodaje zelo močno orožje, ki pomaga družbi pri doseganju zadovoljivega dobička. Na osnovi ugotovitev so v perspektivnem delu zajeti tudi predlogi, ki bi lahko bili družbi v pomoč pri izboljšanju marketinškega komuniciranja s poudarkom na uporabi podanih smernic glede metod pospeševanja prodaje, usmerjenih na porabnike.
Keywords: instrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, cilji pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje usmerjene na porabnike, Naravni park-Terme 3000 Moravske Toplice d.o.o., turistične storitve
Published: 27.08.2010; Views: 1856; Downloads: 155
.pdf Full text (2,63 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica