| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Računalnik, mobitel, televizija, dejavnik tveganja v zdravju otroka
Tina Kolednik, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Teoretična izhodišča: Računalnik, mobitel in televizija so danes prisotni na vsakem koraku. Otroci in mladostniki jim posvečajo preveč časa, kar vodi do zasvojenosti, slabih socialnih stikov, zdravstvenih težav in opuščanja ostalih pomembnejših aktivnostih kot sta šola in šport. Zaradi manjšega gibanja se pojavljajo težave s prekomerno telesno težo kar vodi do debelosti. Sevanje mobilnih telefonov je prav tako nevarno, sploh med klicanjem, saj takrat sevajo z največjo močjo.
Keywords: računalnik, mobitel, televizija, otroci, mladostniki, zdravje, sevanje
Published in DKUM: 20.11.2012; Views: 2116; Downloads: 417
.pdf Full text (2,54 MB)

2.
3.
IZOBRAŽEVANJE KADROV V DRUŽBI MOBITEL D.D.
Luka Miklavčič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Ob vse večjem pritisku konkurence, velikem številu ponudnikov na trgu telekomunikacijskih storitev, zahtevnosti posameznika je ključno za vsako podjetje, da izobraževanje in izpopolnjevanje svoje zaposlene oziroma kadre. V diplomski nalogi smo raziskovali in statistično primerjali podatke o izobraževanju v družbi Mobitel d.d. Omenjene družbe nisem izbral naključno, saj sem se prvič z njo srečal v letu 1999, ko sem se zaposlil kot redni študent. Od leta 2004 sem v njej redno zaposlen ter se vsakodnevno srečujem s strankami, izobraževanjem ter razvojem tehnologije, ki je v tem obdobju močno napredovala. Diplomska naloga obsega sedem poglavij. Prva štiri poglavja so splošna, v njih smo raziskovali izobraževanje, definicije izobraževanja, izobraževanje v Sloveniji ter zakonsko ureditev. V petem poglavju pa smo predstavili družbo Mobitel d.d., zgodovino, vizijo in poslanstvo, s poudarkom na Kadrovskem sektorju ter na področju prodaje, enoti prodaje, kamor spada moje delovno mesto. V šestem poglavju smo predstavili načine izobraževanja v družbi. Podrobneje smo izpostavili e-izobraževanja, ki so se začela v letu 2007, in so bila pozitivno sprejeta s strani zaposlenih. Istega leta se je začelo tudi ocenjevanje kompetenc in razvojni letni pogovori. V predzadnjem, sedmem poglavju, pa smo naredili primerjavo števila izobraževanj ter števila udeležencev.. Zadnje poglavje smo namenili odgovorom na vprašanja, ki sem jih razvijal skozi diplomsko delo. Izpostavili smo vprašanja: • Kakšni načini izobraževanj so razviti: e-izobraževanje, izobraževanja, ki jih izvajajo zunanji ponudniki izobraževanj, interna izobraževanja? • Kolikšen je delež udeležencev na izobraževanjih? • Kdo so izvajalci izobraževanj? • Kdo pripravi izobraževanja? • Kdo napoti zaposlenega na izobraževanje? • Predstavitev internega pravilnika o izobraževanju družbe Mobitel d.d. • Kdo plača izobraževanje? • Evidenca udeležencev izobraževanj (Kdo vodi evidenco? Kako se beleži?) • Kolikšen je letni odstotek udeležbe izobraženj na zaposlenega? • Katere so vsebine izobraževanj? V statistično raziskavo smo zajeli izobraževanja v letih 2007, 2008 in 2009. Iz navedenih podatkov smo ugotovili, da je družba vlagala sredsteva in čas za izobraževanje v vseh treh letih. To pomeni, da se je družba zelo dobro pripravila na gospodarsko krizo in ni varčevala na stroških iz naslova izobraževanja zaposlenih.
Keywords: : izobraževanje, družba Mobitel d.d., enota Prodaja, zaposleni, statistika izobraževanja
Published in DKUM: 16.12.2011; Views: 2365; Downloads: 181
.pdf Full text (866,86 KB)

4.
ZADOVOLJSTVO S PROCESOM IZOBRAŽEVANJA KADROV V DRUŽBI MOBITEL D.D.
Tamara Drmota, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Družba Mobitel, telekomunikacijske storitve, d. d. je gospodarska družba, ki se pomena izobraževanja in s tem zadovoljstva zaposlenih pri opravljanju zaupanih nalog zelo dobro zaveda, saj za področje izobraževanja skrbi Oddelek za izobraževanje in razvoj (že samo ime nakazuje nujno povezavo med izobraževanjem in razvojem). V nalogi sem želela prikazati, kje in kako poteka proces izobraževanja v družbi Mobitel, in to od evidentiranja znanj, ki jih imajo zaposleni, do ugotavljanja njihovih potreb v okviru priprave letnih izobraževalnih planov, zagotavljanja sredstev za njihovo realizacijo in načine izvajanja izobraževanj (eksterna, interna, klasična, e-izobraževanja..). Na začetku diplomske naloge - v splošnem sklopu o izobraževanju - se bom osredotočila na definicijo izobraževanja kot eno najpomembnejših kadrovskih funkcij. V tem delu bom predstavila pomen izobraževanja v sodobni družbi. Nadaljevala bom s predstavitvijo oblik in metod izobraževanja. Predstavila bom pomen planiranja, načrtovanja in organiziranja izobraževanja v podjetju, merjenje rezultatov ter nagrajevanje. V četrtem poglavju bodo predstavljene izobraževalne dejavnosti v podjetju Mobitel d.d. Podjetje bom predstavila kot družbo in v intervjuju z vodjo Oddelka za izobraževanje in razvoj čim bolj podrobno opisala funkcijo oddelka. V petem poglavju bom nalogo navezala na ugotovitve iz anketnega vprašalnika, ki ga bom izvedla med sedemdesetimi zaposlenimi v vseh organizacijskih enotah družbe. Iz ankete nameravam ugotoviti, kdo od zaposlenih je motiviran za izobraževanje, kakšno je njihovo mnenje o tem in o organizaciji ter vpliv tega na njihovo delo. V zaključnem delu bom strnila vse svoje ugotovitve v zvezi z zadovoljstvom zaposlenih z izobraževanjem, ki jim ga nudi družba, hkrati pa na podlagi njihovih mnenj in analize dejanskega stanja pripravila predloge oziroma pobude za izboljšave na področju izvajanja izobraževanja.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: izobraževanje, učenje, Mobitel d. d.
Published in DKUM: 05.08.2011; Views: 1846; Downloads: 130
.pdf Full text (799,54 KB)

5.
Raziskava možnosti dela na daljavo v družbi Mobitel, d.d. : diplomsko delo univerzitetnega študija
Štefka Hribar, 2007, undergraduate thesis

Keywords: teledelo, e-delo, Mobitel
Published in DKUM: 31.03.2008; Views: 1882; Downloads: 171

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica