| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRIMERJAVA MODELIRANJA POSLOVNIH PROCESOV V RAZLIČNI PROGRAMSKIH OKOLJIH
Gregor Jošt, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili na zastonjska in plačljiva orodja, ki podpirajo modeliranje v grafični notaciji za modeliranje poslovnih procesov BPMN. Na začetku smo podrobneje predstavili notacijo BPMN in si ogledali razlike med posameznimi različicami. Orodja, ki podpirajo BPMN, smo razdelili v tri skupine: 1) namenska spletna (Signavio Process Editor), 2) namenska namizna (BizAgi Process Modeler) in 3) splošna namizna (Visio 2007). Za vsako skupino smo podrobneje predstavili kandidata, kjer smo ugotavljali njegove prednosti in slabosti. Uporabnost, enostavnost uporabe in učinkovitost predstavnikov skupin smo ugotavljali pri preizkusu, kjer je sodelovalo 129 študentov. Rezultate smo analizirali in ugotovitve praktično uporabili pri vrednotenju variant v odločitvenem modelu, katerega smo izdelali za ugotavljanje najprimernejšega orodja pri skupinskem modeliranju. Na koncu smo povzeli rezultate raziskave in sprejeli oziroma zavrnili hipoteze, postavljene na začetku.
Keywords: Poslovni procesi, modeliranje poslovnih procesov, BPMN, odločitveni model, DEXi, Microsoft Visio, Signavio Process Editor, BizAgi Process Modeler, ISO 9126, TAM
Published: 13.09.2010; Views: 2318; Downloads: 424
.pdf Full text (4,19 MB)

2.
PRENOVA INFORMACIJSKEGA SISTEMA V PODJETJU PANLES
Nastja Pažon, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Informacijski sistem je sistem obdelovanja, shranjevanja in pretakanja informacij in podatkov; rešuje težave premostitve časovne in prostorske pregrade ter težave obdelave podatkov. Zaradi hitro se spreminjajočega poslovnega okolja se pojavljajo zahteve po sprotnem in učinkovitem prilagajanju spremembam, še posebej spremembam v poslovni informatiki. V takšnem poslovnem okolju lahko dolgoročno preživijo samo organizacije, ki se bodo na spremembe hitro in ustrezno odzvale. Pri prenovi informacijskega sistema izhajamo iz predhodne organiziranosti informacijskega sistema. Prenova zajema: postavitev izhodišč, definiranje informacijskih potreb in zasnova ciljev bodočega sistema, oblikovanje procesa, ki bo omogočal zadovoljevanje ciljev in določitev sistema, v katerem pa bo informacijski proces potekal brezhibno. Pri prenovi informacijskega sistema je modeliranje podatkov eno izmed temeljnih opravil. Pri razvijanju informacijskega sistema so izkušnje pokazale, da so podatki lažje določljivi in veliko manj spremenljivi, torej bolj stabilni v primerjavi z informacijskimi procesi. Nemalokrat se zgodi, da morajo podjetja spremeniti poslovne procese, pri čemer pa ostajajo podatki bolj ali manj nespremenjeni. Zasnove informacijskeha sistema torej pričnemo z modeliranjem podatkov ter šele nato izvedemo modeliranje informacijskih procesov ter snovanje računalniške rešitve. Prenova poslovnih procesov je lahko rešitev za težave, s katerimi se sooča večina organizacij. Z analiziranjem in spreminjanjem celotnega poslovnega procesa lahko izboljšamo delovanje organizacije. Prenova zahteva korenite spremembe v poslovanju, zato mora najprej vodstvo organizacije zavreči neuporabna pravila in postopke in šele nato lahko prične s prenovo poslovnih procesov, ki zajema področje racionalizacije, standardizacije in poenostavitve postopkov z uvajanjem nujnih organizacijskih sprememb ter razmer, sodobnih konceptov skupinskega dela ter sodobne informacijske tehnologije. Podjetje Panles d.o.o. je majhno družinsko podjetje, ustanovljeno leta 1990, katerega glavna dejavnost je izdelava pohištva po naročilu. Pri poslovanju uporablja Microsoft Access kot glavno podatkovno bazo in sistem za izdelavo ponudb, dobavnic, predloga obračuna in računov. Na osnovi nekaterih pomanjkljivosti v sistemu smo se odločili za prenovo informacijskega sistema. Najprej smo opredelili trenutno stanje v podjetju, na osnovi katerega smo nato opredelili zahteve po spremembi in želeno stanje. V programu Microsoft Access smo si izbrali prazno predlogo in ustvarili novo bazo z na novo ustvarjenimi tabelami in obrazci. S prenovo smo dosegli hranjenje podatkov na enem mestu in s tem večjo preglednost nad samimi podatki. Prav tako pa smo pospešili in poenostavili nekatere procese, ki podjetju sedaj prihranijo ogromno časa.
Keywords: informacijski sistem, prenova informacijskega sistema, modeliranje poslovnih procesov, modeliranje podatkov, sistemi za upravljanje podatkovnih baz, Microsoft Access, Microsoft Visio.
Published: 12.12.2012; Views: 1058; Downloads: 140
.pdf Full text (2,89 MB)

3.
UVEDBA REŠITVE CRM NA PRIMERU EKONOMSKO-POSLOVNE FAKULTETE
Irena Forštnarič, 2013, master's thesis

Abstract: Organizacije se v današnjem času vedno bolj zavedajo, da so njihove stranke ključ do uspeha. Poleg pridobivanja novih strank pa morajo organizacije zagotavljati tudi visoko zadovoljstvo obstoječih. Za doseganje teh ciljev pa potrebujejo rešitev za upravljanje odnosov s strankami, s katero lahko izkoristijo obstoječe naložbe v infrastrukturo in znanje zaposlenih, ki hkrati omogoča hitro in učinkovito doseganje ciljev. Microsoft Dynamics CRM je celovita rešitev za upravljanje odnosov s strankami, ki podpira poslovne procese, od trženja in prodaje do podpore že obstoječim strankam. Organizacija ima možnost, da si ustvari celovito sliko o svojih strankah, izmeri učinkovitost trženja in prodaje ter na vseh točkah stika s strankami zagotovi visoko zadovoljstvo in kakovostne storitve. Zagotavlja širok nabor možnosti, tako z vidika arhitekture implementacije rešitve kot z licenčnega vidika. Rešitev je prilagodljiva poslovnim potrebam danes in se bo v prihodnosti razvijala skupaj z organizacijo. Na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru se zaposleni zavedajo, da jih v evropskem univerzitetnem prostoru čaka še mnogo izzivov in da je izobraževanje namenjeno študentom. S tem namenom so že leta 2008 razvili izobraževalni portal, ki študentom omogoča dostop do e-gradiv, obveščanja in komuniciranja, koledarja predmeta in drugih vsebin. Fakulteta se zaveda, da še tako dober študijski program ne zadošča, da bi študenti lahko v celoti izrabili svoje študijske potenciale. Zato se ob kakovostnih študijskih programih nenehno razvija in izboljšuje podpora študiju, kakršno študenti pričakujejo od sodobne poslovne šole. S tem namenom je v letu 2010 pričela z uvedbo Microsoft Dynamics CRM rešitve. V magistrskem delu želimo prikazati, da CRM rešitev ni le nakup programske opreme za izboljšanje poslovanja in da sama uvedba ni odvisna samo od neposredno vpletenih, temveč je potrebno veliko vloženega truda s strani organizacije, ki želi CRM rešitev uvesti. V prvem delu naloge bomo tako opredelili samo upravljanje odnosov s strankami, za lažje razumevanje bomo opredelili CRM in njegova področja ter razliko od tradicionalnega trženja. Navedli bomo prednosti in koristi CRM rešitve ter nevarnosti, ki se pojavljajo ob uvedbi. Predstavili bomo vodilne CRM rešitve za velika, srednje velika in mala podjetja ter odprtokodne rešitve. V nadaljevanju bomo predstavili proces uvedbe poslovnih informacijskih rešitev in posebnosti uvedbe Microsoft Dynamics CRM rešitve z metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step. Nalogo bomo zaključili s predstavitvijo postopka uvedbe Microsoft Dynamics CRM v Službo za študentske in študijske zadeve Ekonomsko-poslovne fakultete Univerze v Mariboru.
Keywords: CRM, upravljanje odnosov s strankami, informacijske rešitve, prednosti in slabosti uvedbe CRM, SWOT analiza CRM, marketing, kupci, odjemalci, stranke, stiki s strankami, celovite informacijske rešitve, ERP, življenjski cikel, kritični dejavniki uspeha, Sure Step, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Visio.
Published: 18.10.2013; Views: 2049; Downloads: 257
.pdf Full text (2,30 MB)

4.
AVTOMATSKA VIZUALIZACIJA RELACIJSKIH PODATKOV NA PRIMERU ORGANIZACIJSKIH STRUKTUR
Dejan Štros, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je raziskati organizacijske strukture, organizacijske sheme, ter njihovo praktično vrednost v podjetju. Na podlagi analizirane literature, ter pregleda že obstoječih programskih rešitev, ter programskih knjižic za vizualizacijo podatkov, bomo implementirali prototipno informacijsko rešitev, ki bo omogočala prilagodljiv prikaz organizacijske sheme, glede na cilje in potrebe v organizaciji, z že vzpostavljeno podatkovno strukturo, predvsem pa ponudila možnost nadaljnjih razširitev.
Keywords: organizacijska struktura, organizacijska shema, organigram, D3.js, Microsoft Visio
Published: 09.09.2016; Views: 287; Downloads: 39
.pdf Full text (3,48 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica