| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 12
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Primerjava pristopov k vpeljavi celovitih informacijskih rešitev
Kevin Visočnik, 2020, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo se osredotočili na raziskovanje področja različnih pristopov k vpeljevanju celovitih informacijskih rešitev in njihovo medsebojno primerjavo. S pomočjo obstoječe literature smo raziskali najbolj uporabljene metodologije v projektih ERP. Na voljo je veliko različnih metodologij, vendar ugotavljamo, da vse niso uveljavljene ali pa primerne za posamezne rešitve ERP. Najprej smo posamezne pristope raziskali in predstavili njihove značilnosti, nato pa smo se usmerili v proučevanje ključnih faktorjev uspeha in neuspeha projektov ERP. Zatem smo izbrali tri metodologije, ki se najpogosteje uporabljajo in so najbolje raziskane, ter jih med seboj primerjali in analizirali. Sestavili smo tudi kratki vprašalnik ter ga aplicirali na treh osebah, ki imajo veliko izkušenj z izbrano metodologijo, dodatno pa smo se poslužili še krajšega intervjuja s projektnim vodjem. Ugotovili smo, da se, pri projektih ERP, v večji meri uporabljajo starejše in že uveljavljene metodologije, v primerjavi z novejšimi ter prenovljenimi, ki se uporabljajo redkeje. Raziskane lastnosti metodologij kažejo na to, da so si v osnovah, iz katerih izhajajo, precej podobne, razlikujejo pa se v specifikah.
Keywords: informacijski sistemi, rešitve ERP, implementacija, metodologije vpeljave, ASAP, Oracle AIM, Microsoft Sure Step
Published: 06.01.2021; Views: 154; Downloads: 25
.pdf Full text (2,04 MB)

2.
Poslovni potenciali informacijske rešitve crm
Maja Vulević, 2019, master's thesis

Abstract: Živimo v času, ko se poslovno okolje nenehno spreminja kot posledica tehnološkega razvoja in spreminjajočih se zahtev tako kupcev kot poslovnih partnerjev. Po pojavu gospodarske krize so podjetja še bolj prisiljena v iskanje novih načinov zadovoljevanja obstoječih in iskanje novih strank, ki jim zgolj kakovost izdelkov ni več dovolj. Podjetja so se začela zavedati pomena upravljanja odnosov s strankami (v nadaljevanju CRM) ter njegovega učinka na celotno poslovanje podjetja. Gre za rešitev, orodje oziroma strategijo poslovanja podjetja, ki je podprta z informacijskimi rešitvami in se odredotoča na odnose s strankami ter z njimi povezane poslovne procese. Z namenom prilagajanja na hitro spreminjajoči se trg in zagotavljanje poslovne uspešnosti v prihodnje, je za podjetje ključnega pomena. Prilagaja se, sledi trendom in potrebam, ki jih narekuje poslovno okolje. Če želimo čim bolj spoznati naše kupce in z njimi dolgoročno negovati dobre odnose, je edina rešitev uvedba sistema CRM. S temo želimo izpolniti predvsem dva cilja: zadržati želimo čim več dobičkonosnih strank ter spoznati razvoj že pridobljenih strank preko poznavanja njenih potreb in želja. Pridobivanje strank je težko, še posebej na razvitih trgih, zato je zadovoljen kupec tisti, ki se nenehno vrača in nam sledi. CRM je sodobna marketinška miselnost, nova informacijska rešitev, ki ima ob pravilni in natančni uporabi velike zasluge za povečanje uspešnosti podjetja. CRM ni le informacijska rešitev, je nekaj več, saj lahko njegova prisotnost ključno spremeni poslovne procese v organizaciji in naravo dela zaposlenih. Vse več podjetij se zaveda, da je zadovoljna stranka tista, ki ustvarja dobiček podjetja in lahko pomaga pridobiti nove stranke. CRM rešitev nam tako pomaga ustvarjati bazo strank in nas spodbuja k nadaljnim marketinškim aktivnostim. Uvedba CRM rešitve v podjetje predstavlja velik poslovni izziv, saj so zanjo potrebne velike spremembe v naravi dela organizacije, poslovnih procesih, pridobivanju, analiziranju in hranjenju podatkov ,… Sistem CRM lahko postane poslovna prednost določenega podjetja samo takrat, ko se to izogne vsem potencialnim pastem, slabostim in nevarnostim, ki se lahko pojavijo pri uvedbi rešitve z izbrano metodologijo.
Keywords: CRM, upravljanje odnosov s strankami, marketing, informacijske rešitve, SWOT analiza CRM, poslovni potenciali rešitve CRM, primeri dobrih praks uvedbe CRM rešitve, Metodologija Sure Step, Microsoft Dynamics CRM.
Published: 18.03.2019; Views: 583; Downloads: 122
.pdf Full text (2,54 MB)

3.
PRIMERJALNA ANALIZA REŠITEV MS DYNAMICS NAV IN PANTHEON TER NJUNEGA UVAJANJA
Nina Črešnik, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski seminar govori o ERP rešitvah, celovitih informacijskih rešitvah, ki podjetjem omogočajo prilagodljivost, odprtost in konkurenčnost na trgu. Danes so ERP rešitve že nuja vseh podjetij, ki želijo opravljati svojo dejavnost kar se da uspešno in produktivno. V diplomskem seminarju so najprej opisane ERP rešitve na splošno, njihov razvoj, struktura ter prednosti in slabosti, ki jih prinašajo. Nato pa smo se osredotočili na dve ERP rešitvi in sicer Microsoft Dynamics NAV ter Pantheon. V tretjem poglavju je tako podrobno predstavljena Microsoftova ERP rešitev Microsoft Dynamics NAV, v četrtem poglavju pa rešitev ERP slovenskega ponudnika Datalab – Pantheon. Osredotočili smo se tudi na uvajanje teh dveh rešitev. NAV rešitev se uvaja s Sure Step metodologijo, ki smo jo po fazah opisali, Pantheon pa se uvaja po principu projektnega vodenja. Obe rešitvi sta ključnega pomena v podjetju, brez katerih si podjetja ne morejo več predstavljati svojega poslovanja.
Keywords: ERP rešitve, Uvajanje ERP rešitev, Metodologije uvajanja ERP rešitev, Sure Step metodologija, Projektno vodenje, Microsoft Dynamisc NAV, Pantheon
Published: 06.08.2014; Views: 1280; Downloads: 117
.pdf Full text (2,58 MB)

4.
UVEDBA MICROSOFT DYNAMICS NAV V LESNO PODJETJE
Zoran Laznik, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo prikazali uvedbo celovite informacijske rešitve Microsoft Dynamics NAV 2009R2 v novo nastalo lesno podjetje. Rešitev omogoča celovito spremljanje in vodenje projektov gradnje lesenih objektov. Rešitev smo uvedli s pomočjo metodologije hitrega razvoja aplikacij znotraj Microsoft Sure Step metodologije. Slednjo uporabljajo partnerji pri uvajanju Microsoft Dynamics rešitev s ciljem uspešnega vodenja in zaključka implementacije. V prvem delu smo predstavili teoretične osnove uporabljenih metodologij. V osrednjem delu smo predstavili uvedbo rešitve na praktičnem primeru. Na koncu smo predstavili analizo rešitve, zahteve za njeno uvedbo in možnosti nadaljnjega razvoja.
Keywords: - Microsoft Dynamics NAV - ERP - Sure Step - masivna lesena konstrukcija
Published: 22.04.2014; Views: 847; Downloads: 122
.pdf Full text (1,54 MB)

5.
PRIMERJALNA ANALIZA ERP REŠITEV "MICROSOFT DYNAMICS NAV" IN "DATALAB PANTHEON"
Štefan Gyergyek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: ERP rešitev je popolnoma integriran programski sistem za upravljanje poslovanja. Ti sistemi nudijo podporo večini oz. vsem poslovnim procesom določenega podjetja. Največkrat podpirajo tudi različne valute in jezike ter podjetja različnih panog. V delu diplomskega seminarja smo predstavili in med sabo primerjali dve ERP rešitvi, ERP rešitev tujega ponudnika, Microsoft Dynamics NAV, in ERP rešitev domačega ponudnika, Datalab PANTHEON. Predstavili smo značilnosti, strukturo in metodologijo uvajanja obeh rešitev ter na podlagi teh podatkov omenjeni rešitvi tudi primerjali. Za primerjalno analizo smo izbrali SE različico sistema PANTHEON, ki je prav tako kot rešitev NAV namenjena malim in srednje velikim podjetjem na svetovni ravni. Obe rešitvi sta zgrajeni iz različnih modulov, ki so si med sabo precej podobni. Tudi metode uvajanja obeh rešitev se bistveno ne razlikujejo. Rešitev NAV se uvaja po metodologiji Microsoft Dynamics Sure Step, rešitev PANTHEON pa se uvaja na podlagi projektnega vodenja. Obe rešitvi se uvajata v šestih fazah, s to razliko, da ima metodologija Sure Step še dve dodatni fazi (optimizacija in nadgradnja), ki sta v uporabi po končani uvedbi.
Keywords: ERP, Microsoft Dynamics NAV, PANTHEON, Sure Step.
Published: 23.10.2013; Views: 1203; Downloads: 176
.pdf Full text (12,08 MB)

6.
UVEDBA REŠITVE CRM NA PRIMERU EKONOMSKO-POSLOVNE FAKULTETE
Irena Forštnarič, 2013, master's thesis

Abstract: Organizacije se v današnjem času vedno bolj zavedajo, da so njihove stranke ključ do uspeha. Poleg pridobivanja novih strank pa morajo organizacije zagotavljati tudi visoko zadovoljstvo obstoječih. Za doseganje teh ciljev pa potrebujejo rešitev za upravljanje odnosov s strankami, s katero lahko izkoristijo obstoječe naložbe v infrastrukturo in znanje zaposlenih, ki hkrati omogoča hitro in učinkovito doseganje ciljev. Microsoft Dynamics CRM je celovita rešitev za upravljanje odnosov s strankami, ki podpira poslovne procese, od trženja in prodaje do podpore že obstoječim strankam. Organizacija ima možnost, da si ustvari celovito sliko o svojih strankah, izmeri učinkovitost trženja in prodaje ter na vseh točkah stika s strankami zagotovi visoko zadovoljstvo in kakovostne storitve. Zagotavlja širok nabor možnosti, tako z vidika arhitekture implementacije rešitve kot z licenčnega vidika. Rešitev je prilagodljiva poslovnim potrebam danes in se bo v prihodnosti razvijala skupaj z organizacijo. Na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru se zaposleni zavedajo, da jih v evropskem univerzitetnem prostoru čaka še mnogo izzivov in da je izobraževanje namenjeno študentom. S tem namenom so že leta 2008 razvili izobraževalni portal, ki študentom omogoča dostop do e-gradiv, obveščanja in komuniciranja, koledarja predmeta in drugih vsebin. Fakulteta se zaveda, da še tako dober študijski program ne zadošča, da bi študenti lahko v celoti izrabili svoje študijske potenciale. Zato se ob kakovostnih študijskih programih nenehno razvija in izboljšuje podpora študiju, kakršno študenti pričakujejo od sodobne poslovne šole. S tem namenom je v letu 2010 pričela z uvedbo Microsoft Dynamics CRM rešitve. V magistrskem delu želimo prikazati, da CRM rešitev ni le nakup programske opreme za izboljšanje poslovanja in da sama uvedba ni odvisna samo od neposredno vpletenih, temveč je potrebno veliko vloženega truda s strani organizacije, ki želi CRM rešitev uvesti. V prvem delu naloge bomo tako opredelili samo upravljanje odnosov s strankami, za lažje razumevanje bomo opredelili CRM in njegova področja ter razliko od tradicionalnega trženja. Navedli bomo prednosti in koristi CRM rešitve ter nevarnosti, ki se pojavljajo ob uvedbi. Predstavili bomo vodilne CRM rešitve za velika, srednje velika in mala podjetja ter odprtokodne rešitve. V nadaljevanju bomo predstavili proces uvedbe poslovnih informacijskih rešitev in posebnosti uvedbe Microsoft Dynamics CRM rešitve z metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step. Nalogo bomo zaključili s predstavitvijo postopka uvedbe Microsoft Dynamics CRM v Službo za študentske in študijske zadeve Ekonomsko-poslovne fakultete Univerze v Mariboru.
Keywords: CRM, upravljanje odnosov s strankami, informacijske rešitve, prednosti in slabosti uvedbe CRM, SWOT analiza CRM, marketing, kupci, odjemalci, stranke, stiki s strankami, celovite informacijske rešitve, ERP, življenjski cikel, kritični dejavniki uspeha, Sure Step, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Visio.
Published: 18.10.2013; Views: 2366; Downloads: 297
.pdf Full text (2,30 MB)

7.
MANAGEMENT PROJEKTOV UVAJANJ POSLOVNIH INFORMACIJSKIH REŠITEV CRM
Luka Prah, 2013, master's thesis

Abstract: Projektni management je apliciranje znanja, veščin, orodji in tehnik na aktivnosti projekta, da dosežemo ali presežemo potrebe in pričakovanja interesne skupine. Projektni managerjem ni cilj samo doseganje specifičnega časa, stroškov in kvalitete projekta, temveč tudi organiziranje celotnega procesa, da le ta dosega pričakovanja ljudi, ki so vključeni v projekt ali le ta vpliva na njih. Projekt je dejansko začasno prizadevanje kreacije edinstvenega produkta ali storitve, ki poteka zunaj vsakodnevnih operacij. Preden začnemo s projektom je bistvenega pomena, da razumemo življenjski cikel projekta. Življenjski cikel je pravzaprav izraz za stvari, ki se ustvarijo imajo svoj življenjski čas in izginejo. Na srečo projektnih managerjev projekti ne trajajo večno. Vsi projekti gredo skozi logičen proces aktivnosti ne glede na to ali gre za gradbeni, proizvodni ali projekt informacijske tehnologije, vse do zaključka projekta. Skozi razvoj projektnega managementa se je pojavilo veliko različnih metodologij za izpeljavo projektov. Metodologije se razlikujejo po področjih v industriji, kljub temu pa je večino bolj znanih metodologij mogoče aplicirati na večino industrij. Med pomembnejše metodologije oziroma tiste, ki se pogosto pojavljajo v praksi lahko štejemo PRINCE, PRINCE2, PMBoK, metodo kritičnih poti, tradicionalni pristop, ASAP in Microsoft Sure Step. Pri uvedbah projektov IT rešitev CRM je prav tako močan vpliv tradicionalnih metodologij, katere pa so podjetja, ki so razvila programske rešitve CRM, začinila s svojimi metodologijami. S tem se seveda pridobi na učinkovitosti in hitrosti, prav tako pa so specifične potrebe programskih rešitev zahtevale tudi prilagoditve pri načinu uvajanja le teh. Tako so posledično tradicionalne metodologije projektnega vodenja bile nadgrajene in prilagojene hitremu razvoju ter specifičnim potrebam določenih projektov. Kot rezultat hitrega razvoja in neprestanih sprememb tehnologij so projekti uvedb informacijskih rešitev, kot so informacijske rešitve CRM, še toliko bolj zahtevni. Pri teh projektih se srečujemo specifičnimi zahtevami, kot so odpor do nove tehnologije, drugačnimi pogledi in željami IT oddelkov, hitro spreminjajočo programsko opremo in težje merljivimi prednostnimi, ki izhajajo iz uvedb takšnih rešitev. Posledično moramo biti pri takšnih projektih še bolj odzivni in natančni. Dobro načrtovanje, odlična komunikacija, dosledno izvajanje nalog, primerni projektni partnerji, trdo delo ter fleksibilno in razumevajoče vodstvo so formula do uspeha pri takšnih projektih.
Keywords: Projektni management, Management odnosov s strankami, CRM, PRINCE 2, ASAP, Microsoft Sure Step, Projekt, Uvedba CRM rešitev, Železni trikotnik, Metodologije projektnega managementa, Vloge na projektih.
Published: 18.10.2013; Views: 1572; Downloads: 233
.pdf Full text (1,25 MB)

8.
PRIMERJALNA ANALIZA ERP REŠITEV
Maruška Dvoršak, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Za podjetja, ki želijo v današnjem času preživeti, so ERP rešitve ključnega pomena. Le te jim omogočajo napredek in konkurenčnost na trgu. Sam razvoj in uvedba programske opreme ERP je zelo draga, zato podjetja teh rešitev ne razvijajo sama ampak le-to raje prepustijo strokovnjakom. Izbirajo lahko med zelo pestro ponudbo na trgu, torej med mednarodno priznanimi ponudniki ali ponudniki na domačem trgu. SAP, Oracle in Microsoft Dynamics sodijo med mednarodno priznane ponudnike ERP rešitev, medtem ko je DataLab Pantheon plod domačega znanja. Programi so si med sabo v osnovi zelo podobni. Glavna značilnost je njihova modularno zgradba in metodologija uvajanja. V zadnjem delu diplomskega seminarja je podana primerjalna analiza glede na osnovne značilnosti, modularno zgradbo, metodologijo uvajanja, uporabe doma in po svetu, ter panogah.
Keywords: Ključne besede: ERP, SAP R/3, Oracle EBS, Microsoft Dynamics NAV, DataLab Pantheon ME, metodologija ASAP, metodologija AIM, metodologija Sure Step, metodologija uvajanja programa DataLab Pantheon.
Published: 14.12.2012; Views: 2805; Downloads: 260
.pdf Full text (1,00 MB)

9.
PRIMERJAVA CELOVITIH INFORMACIJSKIH REŠITEV MED MICROSOFT DYNAMICS NAV IN PANTHEONOM
Tanja Arnšek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: ERP je set poslovnih procesov, ki omogoča podjetjem in organizacijam, da dramatično izboljšajo pomoč oziroma podporo strankam in produktivnost. Ti sistemi uporabljajo enotno bazo za shranjevanje podatkov, da se doseže večja povezanost podjetja. Trenutne ERP rešitve pokrivajo širok izbor funkcij, ki so povezani v skupno bazo podatkov. V diplomskem seminarju smo naredili primerjalno analizo med ERP rešitvami Microsoft Dynamics NAV in Pantheonom.
Keywords: Celovite informacijske rešitve, ERP rešitve, uvajanje ERP rešitev, Pantheon, Microsoft Dynamics NAV, Sure Step metodologija.
Published: 14.12.2012; Views: 1371; Downloads: 154
.pdf Full text (4,48 MB)

10.
UVAJANJE REŠITVE MICROSOFT DYNAMICS CRM NA PRIMERU FAKULTETE DOBA
Denis Škorc, 2010, final seminar paper

Abstract: Po gospodarski krizi, ki je prizadela svetovno gospodarstvo v zadnjih dveh letih, so tako ljudje kot podjetja postali pri svojih nakupih vse bolj previdni in premišljeni. To je povzročilo pravi konkurenčni boj za odjemalce in poslovne partnerje. Stranke so glavni vir dohodka podjetij, zato se jim morajo podjetja maksimalno posvetiti in poskrbeti za njihovo zadovoljstvo, saj lahko le tako posledično dosežejo tudi njihovo lojalnost in maksimizirajo njihovo dobičkonosnost. Do izraza so prišla podjetja, ki imajo dobro urejen in razvit management odnosov s strankami ali CRM. Gre za strateško razvijanje odnosov z donosnimi strankami, katerega namen je povečati število strank, doseči visoko raven ponovnih nakupov, obdržati najdonosnejše kupce, povečati vrednost nakupov, odzivati se proaktivno v očeh kupca in ne izdelka … Za uvedbo koncepta CRM ni zadosti le namestitev programske opreme, ampak je znotraj organizacije najprej potrebno spremeniti miselnost, kulturo in način dela. Sledi implementacija programske oprema za informacijsko podporo udejanjanja koncepta CRM. Ena izmed možnih rešitev je uvedba Microsoft Dynamics CRM, ki omogoča podporo prodajnim, trženjskim in servisnim procesom. Kako poteka uvedba tovrstne rešitve in kakšne prednosti prinaša, pa si lahko podrobneje preberete na straneh 30-36.
Keywords: CRM, upravljanje odnosov s strankami, management odnosov s strankami, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics Sure Step, kupci, odjemalci, stranke, poslovni partnerji, informacijska podpora, izobraževalna ustanova Doba, ORG. TEND.
Published: 22.12.2010; Views: 2793; Downloads: 513
.pdf Full text (1,20 MB)

Search done in 0.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica