| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 10
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Kritični dejavniki uspeha uvajanja rešitev CRM na primeru Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement
Saša Slekovec, 2021, master's thesis

Abstract: V današnjem času se podjetja zaradi nenehnih sprememb tehnologije in konkurenčnosti borijo za pridobivanje in zadrževanje strank. Tako se je koncept upravljanja odnosov s strankami oblikoval tudi kot strateška rešitev za podjetja. V prvem delu magistrskega dela se bomo srečali s pojmom upravljanje odnosov s strankami in ga opredelili. Opredelili bomo CRM rešitev in njeno arhitekturo, ki se deli na strateško, strukturno in procesno. Predstavili bomo namestitvene modele CRM rešitev, ki smo jih podrobneje razdelili na CRM rešitev na lokaciji in CRM rešitev v oblaku. V magistrskem delu bomo opredelili prednosti in slabosti CRM rešitev in izpostavili nekaj ponudnikov CRM rešitev ter trende, ki se pojavljajo na področju CRM rešitev. Predstavili bomo izbiro in uvedbo CRM rešitev. Pri uvedbi CRM rešitev bomo predstavili najpogosteje izbrana pristopa uvedbe CRM rešitev, in sicer fazni in agilni pristop. Nato se bomo osredotočili na kritične dejavnike uspeha uvajanja CRM rešitev in sklope le-teh. Sklopi, ki jih bomo opredelili, so človeški, organizacijski in tehnološki. V drugem delu magistrskega dela se bomo osredotočili na metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step, rešitev Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement in KDU uvajanja Microsoft Dyanmics 365 Customer Engagement. Podrobneje bomo predstavili tudi rešitev Microsoft Dynamics 365 Customer Enagagement. Opredelili bomo prednosti, ki nam jih prinaša. Za uvedbo Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement bomo uporabili metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step in agilni pristop. Med KDU uvajanja Microsoft Dyanmics 365 Customer Engagement bomo uvrstili človeške, organizacijske in tehnološke sklope. Te smo opredelili z vidika podpore uprave, izvršnega direktorja, organizacijske kulture, organizacijske infrastrukture, človeških virov, upravljanje znanja, strategije, procesov, kakovosti informacij, rešitve in storitve, integracije, usmerjenosti na stranko, izkušeni in usposobljeni zaposleni ter tehnološke pripravljenosti. Identificirali bomo tudi kritične dejavnike uspeha po uvedbi Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement.
Keywords: kritični dejavniki uspeha (KDU), upravljanje odnosov s strankami (CRM), uvajanje, Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement, metodologija, Microsoft Dynamics Sure Step
Published in DKUM: 20.12.2021; Views: 947; Downloads: 80
.pdf Full text (1,70 MB)

2.
Poslovni potenciali informacijske rešitve crm
Maja Vulević, 2019, master's thesis

Abstract: Živimo v času, ko se poslovno okolje nenehno spreminja kot posledica tehnološkega razvoja in spreminjajočih se zahtev tako kupcev kot poslovnih partnerjev. Po pojavu gospodarske krize so podjetja še bolj prisiljena v iskanje novih načinov zadovoljevanja obstoječih in iskanje novih strank, ki jim zgolj kakovost izdelkov ni več dovolj. Podjetja so se začela zavedati pomena upravljanja odnosov s strankami (v nadaljevanju CRM) ter njegovega učinka na celotno poslovanje podjetja. Gre za rešitev, orodje oziroma strategijo poslovanja podjetja, ki je podprta z informacijskimi rešitvami in se odredotoča na odnose s strankami ter z njimi povezane poslovne procese. Z namenom prilagajanja na hitro spreminjajoči se trg in zagotavljanje poslovne uspešnosti v prihodnje, je za podjetje ključnega pomena. Prilagaja se, sledi trendom in potrebam, ki jih narekuje poslovno okolje. Če želimo čim bolj spoznati naše kupce in z njimi dolgoročno negovati dobre odnose, je edina rešitev uvedba sistema CRM. S temo želimo izpolniti predvsem dva cilja: zadržati želimo čim več dobičkonosnih strank ter spoznati razvoj že pridobljenih strank preko poznavanja njenih potreb in želja. Pridobivanje strank je težko, še posebej na razvitih trgih, zato je zadovoljen kupec tisti, ki se nenehno vrača in nam sledi. CRM je sodobna marketinška miselnost, nova informacijska rešitev, ki ima ob pravilni in natančni uporabi velike zasluge za povečanje uspešnosti podjetja. CRM ni le informacijska rešitev, je nekaj več, saj lahko njegova prisotnost ključno spremeni poslovne procese v organizaciji in naravo dela zaposlenih. Vse več podjetij se zaveda, da je zadovoljna stranka tista, ki ustvarja dobiček podjetja in lahko pomaga pridobiti nove stranke. CRM rešitev nam tako pomaga ustvarjati bazo strank in nas spodbuja k nadaljnim marketinškim aktivnostim. Uvedba CRM rešitve v podjetje predstavlja velik poslovni izziv, saj so zanjo potrebne velike spremembe v naravi dela organizacije, poslovnih procesih, pridobivanju, analiziranju in hranjenju podatkov ,… Sistem CRM lahko postane poslovna prednost določenega podjetja samo takrat, ko se to izogne vsem potencialnim pastem, slabostim in nevarnostim, ki se lahko pojavijo pri uvedbi rešitve z izbrano metodologijo.
Keywords: CRM, upravljanje odnosov s strankami, marketing, informacijske rešitve, SWOT analiza CRM, poslovni potenciali rešitve CRM, primeri dobrih praks uvedbe CRM rešitve, Metodologija Sure Step, Microsoft Dynamics CRM.
Published in DKUM: 18.03.2019; Views: 1710; Downloads: 212
.pdf Full text (2,54 MB)

3.
UVEDBA MICROSOFT DYNAMICS NAV V LESNO PODJETJE
Zoran Laznik, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo prikazali uvedbo celovite informacijske rešitve Microsoft Dynamics NAV 2009R2 v novo nastalo lesno podjetje. Rešitev omogoča celovito spremljanje in vodenje projektov gradnje lesenih objektov. Rešitev smo uvedli s pomočjo metodologije hitrega razvoja aplikacij znotraj Microsoft Sure Step metodologije. Slednjo uporabljajo partnerji pri uvajanju Microsoft Dynamics rešitev s ciljem uspešnega vodenja in zaključka implementacije. V prvem delu smo predstavili teoretične osnove uporabljenih metodologij. V osrednjem delu smo predstavili uvedbo rešitve na praktičnem primeru. Na koncu smo predstavili analizo rešitve, zahteve za njeno uvedbo in možnosti nadaljnjega razvoja.
Keywords: - Microsoft Dynamics NAV - ERP - Sure Step - masivna lesena konstrukcija
Published in DKUM: 22.04.2014; Views: 1335; Downloads: 149
.pdf Full text (1,54 MB)

4.
PRIMERJALNA ANALIZA ERP REŠITEV "MICROSOFT DYNAMICS NAV" IN "DATALAB PANTHEON"
Štefan Gyergyek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: ERP rešitev je popolnoma integriran programski sistem za upravljanje poslovanja. Ti sistemi nudijo podporo večini oz. vsem poslovnim procesom določenega podjetja. Največkrat podpirajo tudi različne valute in jezike ter podjetja različnih panog. V delu diplomskega seminarja smo predstavili in med sabo primerjali dve ERP rešitvi, ERP rešitev tujega ponudnika, Microsoft Dynamics NAV, in ERP rešitev domačega ponudnika, Datalab PANTHEON. Predstavili smo značilnosti, strukturo in metodologijo uvajanja obeh rešitev ter na podlagi teh podatkov omenjeni rešitvi tudi primerjali. Za primerjalno analizo smo izbrali SE različico sistema PANTHEON, ki je prav tako kot rešitev NAV namenjena malim in srednje velikim podjetjem na svetovni ravni. Obe rešitvi sta zgrajeni iz različnih modulov, ki so si med sabo precej podobni. Tudi metode uvajanja obeh rešitev se bistveno ne razlikujejo. Rešitev NAV se uvaja po metodologiji Microsoft Dynamics Sure Step, rešitev PANTHEON pa se uvaja na podlagi projektnega vodenja. Obe rešitvi se uvajata v šestih fazah, s to razliko, da ima metodologija Sure Step še dve dodatni fazi (optimizacija in nadgradnja), ki sta v uporabi po končani uvedbi.
Keywords: ERP, Microsoft Dynamics NAV, PANTHEON, Sure Step.
Published in DKUM: 23.10.2013; Views: 2064; Downloads: 278
.pdf Full text (12,08 MB)

5.
UVEDBA REŠITVE CRM NA PRIMERU EKONOMSKO-POSLOVNE FAKULTETE
Irena Forštnarič, 2013, master's thesis

Abstract: Organizacije se v današnjem času vedno bolj zavedajo, da so njihove stranke ključ do uspeha. Poleg pridobivanja novih strank pa morajo organizacije zagotavljati tudi visoko zadovoljstvo obstoječih. Za doseganje teh ciljev pa potrebujejo rešitev za upravljanje odnosov s strankami, s katero lahko izkoristijo obstoječe naložbe v infrastrukturo in znanje zaposlenih, ki hkrati omogoča hitro in učinkovito doseganje ciljev. Microsoft Dynamics CRM je celovita rešitev za upravljanje odnosov s strankami, ki podpira poslovne procese, od trženja in prodaje do podpore že obstoječim strankam. Organizacija ima možnost, da si ustvari celovito sliko o svojih strankah, izmeri učinkovitost trženja in prodaje ter na vseh točkah stika s strankami zagotovi visoko zadovoljstvo in kakovostne storitve. Zagotavlja širok nabor možnosti, tako z vidika arhitekture implementacije rešitve kot z licenčnega vidika. Rešitev je prilagodljiva poslovnim potrebam danes in se bo v prihodnosti razvijala skupaj z organizacijo. Na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru se zaposleni zavedajo, da jih v evropskem univerzitetnem prostoru čaka še mnogo izzivov in da je izobraževanje namenjeno študentom. S tem namenom so že leta 2008 razvili izobraževalni portal, ki študentom omogoča dostop do e-gradiv, obveščanja in komuniciranja, koledarja predmeta in drugih vsebin. Fakulteta se zaveda, da še tako dober študijski program ne zadošča, da bi študenti lahko v celoti izrabili svoje študijske potenciale. Zato se ob kakovostnih študijskih programih nenehno razvija in izboljšuje podpora študiju, kakršno študenti pričakujejo od sodobne poslovne šole. S tem namenom je v letu 2010 pričela z uvedbo Microsoft Dynamics CRM rešitve. V magistrskem delu želimo prikazati, da CRM rešitev ni le nakup programske opreme za izboljšanje poslovanja in da sama uvedba ni odvisna samo od neposredno vpletenih, temveč je potrebno veliko vloženega truda s strani organizacije, ki želi CRM rešitev uvesti. V prvem delu naloge bomo tako opredelili samo upravljanje odnosov s strankami, za lažje razumevanje bomo opredelili CRM in njegova področja ter razliko od tradicionalnega trženja. Navedli bomo prednosti in koristi CRM rešitve ter nevarnosti, ki se pojavljajo ob uvedbi. Predstavili bomo vodilne CRM rešitve za velika, srednje velika in mala podjetja ter odprtokodne rešitve. V nadaljevanju bomo predstavili proces uvedbe poslovnih informacijskih rešitev in posebnosti uvedbe Microsoft Dynamics CRM rešitve z metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step. Nalogo bomo zaključili s predstavitvijo postopka uvedbe Microsoft Dynamics CRM v Službo za študentske in študijske zadeve Ekonomsko-poslovne fakultete Univerze v Mariboru.
Keywords: CRM, upravljanje odnosov s strankami, informacijske rešitve, prednosti in slabosti uvedbe CRM, SWOT analiza CRM, marketing, kupci, odjemalci, stranke, stiki s strankami, celovite informacijske rešitve, ERP, življenjski cikel, kritični dejavniki uspeha, Sure Step, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Visio.
Published in DKUM: 18.10.2013; Views: 3070; Downloads: 340
.pdf Full text (2,30 MB)

6.
PRIMERJALNA ANALIZA ERP REŠITEV
Maruška Dvoršak, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Za podjetja, ki želijo v današnjem času preživeti, so ERP rešitve ključnega pomena. Le te jim omogočajo napredek in konkurenčnost na trgu. Sam razvoj in uvedba programske opreme ERP je zelo draga, zato podjetja teh rešitev ne razvijajo sama ampak le-to raje prepustijo strokovnjakom. Izbirajo lahko med zelo pestro ponudbo na trgu, torej med mednarodno priznanimi ponudniki ali ponudniki na domačem trgu. SAP, Oracle in Microsoft Dynamics sodijo med mednarodno priznane ponudnike ERP rešitev, medtem ko je DataLab Pantheon plod domačega znanja. Programi so si med sabo v osnovi zelo podobni. Glavna značilnost je njihova modularno zgradba in metodologija uvajanja. V zadnjem delu diplomskega seminarja je podana primerjalna analiza glede na osnovne značilnosti, modularno zgradbo, metodologijo uvajanja, uporabe doma in po svetu, ter panogah.
Keywords: Ključne besede: ERP, SAP R/3, Oracle EBS, Microsoft Dynamics NAV, DataLab Pantheon ME, metodologija ASAP, metodologija AIM, metodologija Sure Step, metodologija uvajanja programa DataLab Pantheon.
Published in DKUM: 14.12.2012; Views: 3433; Downloads: 316
.pdf Full text (1,00 MB)

7.
PRIMERJAVA CELOVITIH INFORMACIJSKIH REŠITEV MED MICROSOFT DYNAMICS NAV IN PANTHEONOM
Tanja Arnšek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: ERP je set poslovnih procesov, ki omogoča podjetjem in organizacijam, da dramatično izboljšajo pomoč oziroma podporo strankam in produktivnost. Ti sistemi uporabljajo enotno bazo za shranjevanje podatkov, da se doseže večja povezanost podjetja. Trenutne ERP rešitve pokrivajo širok izbor funkcij, ki so povezani v skupno bazo podatkov. V diplomskem seminarju smo naredili primerjalno analizo med ERP rešitvami Microsoft Dynamics NAV in Pantheonom.
Keywords: Celovite informacijske rešitve, ERP rešitve, uvajanje ERP rešitev, Pantheon, Microsoft Dynamics NAV, Sure Step metodologija.
Published in DKUM: 14.12.2012; Views: 1936; Downloads: 194
.pdf Full text (4,48 MB)

8.
UVAJANJE REŠITVE MICROSOFT DYNAMICS CRM NA PRIMERU FAKULTETE DOBA
Denis Škorc, 2010, final seminar paper

Abstract: Po gospodarski krizi, ki je prizadela svetovno gospodarstvo v zadnjih dveh letih, so tako ljudje kot podjetja postali pri svojih nakupih vse bolj previdni in premišljeni. To je povzročilo pravi konkurenčni boj za odjemalce in poslovne partnerje. Stranke so glavni vir dohodka podjetij, zato se jim morajo podjetja maksimalno posvetiti in poskrbeti za njihovo zadovoljstvo, saj lahko le tako posledično dosežejo tudi njihovo lojalnost in maksimizirajo njihovo dobičkonosnost. Do izraza so prišla podjetja, ki imajo dobro urejen in razvit management odnosov s strankami ali CRM. Gre za strateško razvijanje odnosov z donosnimi strankami, katerega namen je povečati število strank, doseči visoko raven ponovnih nakupov, obdržati najdonosnejše kupce, povečati vrednost nakupov, odzivati se proaktivno v očeh kupca in ne izdelka … Za uvedbo koncepta CRM ni zadosti le namestitev programske opreme, ampak je znotraj organizacije najprej potrebno spremeniti miselnost, kulturo in način dela. Sledi implementacija programske oprema za informacijsko podporo udejanjanja koncepta CRM. Ena izmed možnih rešitev je uvedba Microsoft Dynamics CRM, ki omogoča podporo prodajnim, trženjskim in servisnim procesom. Kako poteka uvedba tovrstne rešitve in kakšne prednosti prinaša, pa si lahko podrobneje preberete na straneh 30-36.
Keywords: CRM, upravljanje odnosov s strankami, management odnosov s strankami, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics Sure Step, kupci, odjemalci, stranke, poslovni partnerji, informacijska podpora, izobraževalna ustanova Doba, ORG. TEND.
Published in DKUM: 22.12.2010; Views: 3742; Downloads: 615
.pdf Full text (1,20 MB)

9.
PRIMERJALNA ANALIZA SISTEMOV ERP MICROSOFT DYNAMICS NAV IN PANTHEON
Jasmina Sobočan, 2010, final seminar paper

Abstract: Rešitve ERP predstavljajo za podjetja v poslovnem svetu konkurenčno prednost ter učinkovitejše poslovanje, saj lahko podjetje s stalnim prilagajanjem in hitrimi informacijami sledi vsakodnevnim spremembam. Zaradi tega se tudi vse več podjetij odloča za uvedbo ali pa zamenjavo obstoječe rešitve ERP. Ponudba rešitev ERP je dandanes zelo pestra, tako na svetovnem kot slovenskem tržišču, zato možnost, da bi podjetja izdelovala svoje lastne rešitve ERP, tako rekoč odpade, saj to zahteva veliko časa, stroškov, obstaja pa tudi veliko tveganje, saj so obstoječe rešitve ERP že preverjene. NAV in Pantheon SE sta celoviti rešitvi, ki zagotavljata hiter dostop do informacij ter omogočata celovito poslovanje. Tako Pantheon SE kot NAV sta namenjeni majhnim in srednje velikim podjetjem v svetovnem merilu. Za obe rešitvi je značilna modularna zgradba, saj sta sestavljeni iz različnih modulov, ki pokrivata celotno poslovanje podjetja. Podjetja pa se lahko odločijo, če bodo kupile in vpeljale vse module ali pa samo določene, ki jih potrebujejo za svoje poslovanje. Rešitev NAV se uvaja z metodologijo Sure Step, medtem ko se Pantheon uvaja po projektnem vodenju. V zadnjem delu diplomske naloge smo tudi primerjali obe rešitvi in izpostavili njune prednosti ter primerjali njuni metodologiji uvajanja. Uvajanje obeh rešitev poteka v šestih fazah, medtem ko pri metodologiji Sure Step, po sami uvedbi, sledita še dve dodatni fazi.
Keywords: rešitve ERP, Microsoft Dynamics NAV, Pantheon, metodologija Microsofr Dynamics Sure step, uvajanje rešitev ERP
Published in DKUM: 06.12.2010; Views: 3613; Downloads: 612
.pdf Full text (777,05 KB)

10.
PRILAGAJANJE REŠITVE MS DYNAMICS NAV
Tanja Dolamič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo govori o prilagajanju rešitve Microsoft Dynamics NAV, ki je celovita informacijska rešitev, katero je možno dopolniti in spremeniti po željah uporabnikov, saj ima vsako podjetje, v katero se sistem uvede, tudi svojo posebnost. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem — teoretičnem delu so predstavljene rešitve ERP in opisani različni pristopi uvajanja ter prednosti in slabosti posameznega pristopa. Podrobneje so predstavljene posamezne faze procesa uvedbe rešitve ERP, ki so oblikovanje, razvoj in testiranje, namestitev, podpora in vzdrževanje. Obširno je opisana rešitev Microsoft Dynamics NAV, ki je celovita in integrirana poslovna rešitev, ki jo uporabljajo podjetja v več kot 50 državah. Predstavljena je zgradba rešitve in nekaj vertikalnih rešitev, ki so jih razvili partnerji Microsoft Dynamics NAV. Naštete so tudi vse prednosti te rešitve in podrobno opisana Sure Step metodologija — metodologija uvedbe, ki vključuje določene smernice, orodja in predloge, ki pomagajo Microsoftovim partnerjem pri uvedbi Microsoft Dynamics produktov. V drugem delu diplome je na praktičnih primerih predstavljeno razvojno okolje Microsoft Dynamic NAV in Object Designer, ki ga razvijalci uporabljajo za načrtovanje objektov in omogoča razvoj aplikacij s C/SIDE. V zadnjem poglavju je podano strokovno mnenje uvajalca rešitve Microsoft Dynamics NAV — gospoda Matjaža Fajfarja iz podjetja Adacta, d. o. o, ki je vodilni ponudnik rešitve Microsoft Dynasmics NAV v regiji. Izbrane teme smo se lotili predvsem zaradi pomanjkanja literature o razvojnem okolju Microsoft Dynamics NAV. Do dodatnega znanja smo prišli s pomočjo primerov in kratkih navodil, kako načrtovati in spreminjati objekte v C/SIDE.
Keywords: rešitve ERP, Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics NAV – Sure Step, C/SIDE
Published in DKUM: 29.01.2010; Views: 3751; Downloads: 550
.pdf Full text (688,25 KB)

Search done in 0.24 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica