1.
PRENOVA SPLETNE TRGOVINE ZA POVEČANJE PRODAJETadej Danev, 2016, bachelor thesis/paper
Abstract: Podjetje Comshop d.o.o. s približno 15-odsotnim tržnim deležem želi povečati prodajo preko spletne trgovine. Trenutni videz spletne trgovine je zastarel, neodziven, neprimeren za različne naprave (tablični računalniki, pametni telefoni). Smiselna je vizualna osvežitev spletne strani, hkrati pa bi izkoristili temeljito prenovo in uvedbo novega sistema upravljanje vsebine, s katerim bi se izdelala nova spletna trgovina. Opravili bi še integracijo Navisiona z novim sistemom, saj bi s tem podjetje pridobilo nekaj dodatnih možnosti: prikaz stanja zalog pri prodaji artiklov, dodatne možnosti plačila (Paypal, Diners), pisanja člankov, novic, dodal bi se Facebook vtičnik, vključili bi lahko še vtičnik za oglaševanje Google AdWords in analitično orodje Google Analytics. Spletna trgovina bo preprosta za uporabo, strankam bo omogočila hiter in tekoč nakup ter aktivno sodelovanje. Prenove bi se lotili v šestih korakih:
analiza obstoječega stanja, primerjava programskih rešitev, opisali bi izbrano rešitev, izdelava same spletne trgovine in ovrednotenje prenovljene spletne trgovine ter na koncu zaključek in priporočila.
Keywords: Spletna trgovina, Microsoft Dynamics NAV 2009 R2, Magento E-Commerce, PrestaShop, Facebook.
Published in DKUM: 29.11.2016; Views: 1679; Downloads: 206
Full text (4,06 MB)