| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRIMERJALNA ANALIZA IZBRANIH EVROPSKIH, AZIJSKIH IN LATINSKO-AMERIŠKIH POSLOVNIH KULTUR
Nastja Lešnik, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Poslovna kultura velja za spremenljivko, ki ne sme biti zanemarjena. Poznavanje poslovne kulture zaznavamo kot ključ, ki odpira vrata povsod po svetu. Če bi vsak podjetnik, ki vstopa na mednarodno tržišče, v našem primeru na tržišče Brazilije, Kitajske in Nemčije, poznal vsaj nekatere poslovne značilnosti, ki smo jih raziskali in opredelili, bi s tem lahko izboljšal kvaliteto poslovanja, in bi bil pripravljen na možna tveganja. Kot naš predlog bi podali, da se moramo pri poslovanju s tujimi kulturami znebiti več vrednot lastne kulture, ter raje spoznati tujo kulturo, se ji prilagoditi in jo spoštovati. Ko smo že enkrat prisotni na tujem tržišču, moramo ravnati skladno z njim, kajti le tako bomo razumeli njihov način razmišljanja in poslovanja. Kot osnovno ugotovitev smo želeli izpostaviti dejavnike, na katere morajo poslovneži biti pozorni, kadar poslujejo z Brazilijo, Nemčijo in Kitajsko, da bo njihovo poslovanje uspešno, dobičkonosno ter prijetno za obe vpleteni strani. Danes se okolje neizmerno hitro spreminja in tudi tržne poti postajajo drugačne. Poslovna kultura pa vendarle v večini ostaja enaka. Skozi pisanje diplomskega seminarja smo ugotovili, da so nekateri poslovneži prisiljeni vpeljati nekatere spremembe, čeprav jim kultura narekuje drugače. Tako Kitajci ne marajo konkretnih stikov z rokami in se pozdravljajo samo s priklonom, vendar so v današnjem poslovnem svetu spremenili svoje navade. Navadili so se na rahel stisk roke, čeprav jim to ni najbolj pogodu.
Keywords: Poslovna kultura, Brazilija, Nemčija, Kitajska, Kulturne razlike, Poslovno okolje, Poslovni bonton, Medkulturno sporazumevanje
Published: 22.11.2012; Views: 2014; Downloads: 202
.pdf Full text (822,00 KB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica