| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UVAJANJE REŠITVE ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V RAČUNOVODSKEM SERVISU BARS D.O.O.
Jure Babnik Mravlja, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V podjetju Bars d.o.o. do sedaj niso imeli vpeljane rešitve za upravljanje odnosov s strankami. Podatki o strankah so bili razpršeni in niso bili dostopni vsem zaposlenim v podjetju. V letu 2016 so se odločili, da poiščejo primerno rešitev za svoj problem. Reševanje omenjenega problema smo predstavili v diplomskem delu. V prvem delu diplomskega dela smo opredelili pojem CRM in njegove značilnosti. V drugem delu smo predstavili pet rešitev CRM. Med vsemi proučevanimi rešitvami smo se odločili za program Maximizer CRM. V nadaljevanju smo med vsemi različicami programa s pomočjo Moscow analize izbrali Maximizer CRM Group. Ta različica vsebuje vrsto uporabnih funkcionalnosti, ki jih podjetje potrebuje za rešitev svojega problema. Zaposleni v podjetju se zavedajo, da jim največjo konkurenčno prednost predstavljajo obstoječe stranke. Le-te so zmeraj bolj zahtevne. Tudi prehajanje strank med računovodskimi servisi je danes bolj preprosto, kot je bilo nekoč. Draţje je iskanje novih strank, kot servisiranje starih. Vse to nas je pripeljalo do spoznanja, da moramo več pozornosti posvetiti strankam. In prav s CRM rešitvijo je upravljanje odnosov s strankami precej bolj pregledno, preprosto in učinkovito.
Keywords: CRM, Maximizer CRM, računovodstvo, stranke, primerjava rešitev.
Published in DKUM: 29.11.2016; Views: 1292; Downloads: 183
.pdf Full text (3,09 MB)

2.
PROJEKT UVAJANJA CRM REŠITVE V PODJETJE
Natalija Vinšek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Konkurenca je vsak dan večja in podjetja iščejo različne načine kako dobiti svoje mesto na trgu. To vodi v dejstvo, da želijo podjetja v današnjih dneh vedeti vse o svojih strankah in njihovih potrebah. Če strankam ne ponudimo kaj zanimivega, bodo odšli h konkurenci. CRM rešitve so programi, ki nam omogočajo, da shranimo velike količine pridobljenih podatkov o naših strankah. Če želimo imeti CRM rešitev, jo moramo najprej uvesti v podjetje. Toda, pred tem je potrebno poznati nekaj opredelitev o sami CRM rešitvi in kako nam lahko pomaga pri našem poslovanju, posebej pri prodaji, trženju, servisu in podpori. Na žalost je veliko projektov uvedbe neuspešnih. To je zaradi prepričanja podjetja, da je dovolj, če pokličemo uvajalca in mu prepustimo delo. Vendar moramo prispevati svoj del tudi mi. Najprej moramo spremeniti poslovne procese, da bodo ustrezali novi CRM rešitvi, nato prepričati zaposlene, zakaj je nova CRM rešitev boljša. Prepričati se moramo, da je dovolj vključen tudi menedžment in so tudi oni seznanjeni s podrobnostmi uvedbe. To so le nekateri dejavniki, ki nam pomagajo k uspešni uvedbi. Za učinkovitejše uvajanje je veliko ponudnikov CRM rešitev razvilo svoje metodologije za uvajanje le-teh. Te metodologije se lahko uporabijo kot okvir za uvedbo vsake nove CRM rešitve in pomagajo zmanjšati možnost neuspešne uvedbe.
Keywords: CRM, CRM rešitev, upravljanje odnosov s strankami, prodaja, trženje, servis in podpora, stranke, metodologija uvajanja, uvedba CRM, Maximizer CRM, Sure Step, Catalyst, ASAP metodologija.
Published in DKUM: 17.12.2012; Views: 3457; Downloads: 427
.pdf Full text (903,50 KB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica