| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Repozicioniranje Hotela Mons pod novo blagovno znamko Marriott - Four Points by Sheraton
Mateja Bezjak, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Globalizacija in velika konkurenca na svetovnem hotelskem trgu sta razlog, da hotelska podjetja iščejo vedno nove načine razlikovanja med konkurenčnimi podjetji in s ciljem iskanja novih poti do gostov. Prav želja po čim večji prepoznavnosti in jasnem razlikovanju pred konkurenco je razlog, da se hotelska podjetja tudi pri nas vedno pogosteje odločajo za vključitev v hotelske verige. Blagovna znamka hotelske verige omogoča hotelom, ki so vključeni v hotelsko verigo, lažji vstop v globalne prodajne mreže skozi nove distribucijske poti do novih segmentov gostov, pogosto tudi na nove trge. Hotel, ki je del hotelske verige, svojim gostom lažje sporoča svojo pozicijo in jim s tem omogoča lažjo identifikacijo, olajšano pa je tudi ločevanje hotelske verige od konkurenčnih podjetij. Gostje tako zelo dobro vedo, kaj lahko pričakujejo od storitve hotela v hotelski verigi saj jim znamka hotelske verige nudi jamstvo za kakovost storitve. Hotelske verige s svetovno prepoznavnimi blagovnimi znamkami nudijo svojim članom visoko prepoznano ime, ustrezen standard kakovosti izvajanja hotelskih storitev, veliko sredstev pa vlagajo tudi v učinkovito izobraževanje zaposlenih, kar je ključ za doseganje pričakovane kakovosti. V diplomski nalogi je bila raziskana teorija repozicioniranja hotelov oziroma vključevanja samostojnih hotelov v hotelske verige s svetovno priznanimi blagovnimi znamkami ter prednosti, slabosti in učinki tega procesa za samostojni hotel, ki se za ta korak odloča. V empiričnem delu smo raziskali in preučili vključitev hotela Mons v novo blagovno znamko Four Points by Sheraton in delovanje ter poslovanje hotela pred in po vključitvi.
Keywords: hotel, repozicioniranje, hotelske verige, hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons, Hotel Mons, Marriott
Published in DKUM: 08.10.2018; Views: 721; Downloads: 52
.pdf Full text (496,97 KB)

Search done in 0.01 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica