| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 173
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Digitalno oglaševanje na primeru glasbene skupine
Tomaž Rihtar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili, na kakšen način uporabiti družbena omrežja, da pridemo do čim večjega učinka s čim manj stroški (čas, denar). Izhajali smo iz digitalnega marketinga in nato prešli na digitalno oglaševanje, kjer smo se specifično posvetili družbenim omrežjem. Diplomska naloga je potekala na primeru glasbene skupine, Ansambel Vžig. Za primer analize smo uporabili profile na družbenih omrežjih Facebook-a, Instagram-a, YouTube-a in TikTok-a. Kljub nekajletni prisotnosti zgoraj omenjene glasbene skupine na družbenih omrežjih, nikoli ni bilo načrtovanih objav.
Keywords: Družbena omrežja, digitalno oglaševanje, Facebook, objave, marketing.
Published: 12.03.2021; Views: 124; Downloads: 30
.pdf Full text (1,08 MB)

2.
Vlog - video spletni dnevnik in njegova uporaba v podjetniškem oglaševanju
Simon Koren, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je predstaviti način komuniciranja preko video vsebin. Naziv komuniciranja je vlog oziroma video spletni dnevnik. Poudarek je predvsem v oglaševanju podjetij, izdelkov ali storitev preko video vsebin oziroma video dnevnikov. V delu je predstavljena njegova zgodovina, nastanek in razvoj ter tudi predstavitev razlik med blog in vlog kanalom. Predstavljeni so tudi primeri dobre prakse oglaševanja. Delo vključuje tudi analizo rezultatov javnomnenjske raziskave med uporabniki.
Keywords: VLOG, BLOG, spletni marketing, spletno oglaševanje
Published: 05.01.2021; Views: 202; Downloads: 26
.pdf Full text (2,18 MB)

3.
Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru blagovne znamke moja elektrarna
Martina Oreški, 2020, master's thesis

Abstract: Digitalizacija močno spreminja poslovni svet, kar se odraža tudi v področju marketinga. Dosedanje, bolj tradicionalne oblike marketinškega komuniciranja, kot so televizijski oglasi, radijski oglasi, letaki in oglasni panoji, vztrajno zamenjujejo naprednejše in avtomatizirane oblike digitalnega marketinga. Pod te oblike uvrščamo spletno mesto podjetja ali blagovne znamke, PPC oglaševanja, e-poštni marketing, vsebinski marketing in še več. Tovrstna oblika marketinga podjetju prinaša številne prednosti. Digitalni marketing je stroškovno veliko bolj učinkovit, prinaša višjo stopnjo konverzij, močno pripomore k razvoju blagovne znamke prav tako pa ima veliko večji doseg in olajšano targetiranje ciljne skupine. Hkrati je digitalno komunikacijo mogoče do potankosti personalizirati in prilagoditi, zaradi vpogleda v živo v marketinško statistiko, pa podjetja zlahka naknadno prilagajajo oglase ali pa jih ustavijo, v kolikor je to potrebno. Posledično je tudi veliko olajšano merjenje uspešnosti digitalnega marketinga. Zaradi enostavnega vpogleda v ozadje oglaševanja, lahko podjetja na podlagi številnih elementov (npr. dolžina sej, število obiskovalcev, doseg, prikazi, kliki na oglase, CTR …) hitro ugotovijo, kateri oglasi so uspešni in kateri ne. Le-to je bilo pri tradicionalnem marketingu veliko bolj oteženo, saj so tržniki navadno zelo težko ocenili, koliko ljudi je oglas dejansko videlo in koliko ljudi se je odločilo za nakup nekega izdelka ali storitve prav zaradi oglasa. Merjenje uspešnosti je bilo zato precej oteženo. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretičen in praktičen del. Teoretičen del ja razdeljen na pet podpoglavij v katerih smo opredelili digitalni marketing, se osredotočili na njegove prednosti in slabosti, predstavili dejavnike s katerimi merimo uspešnost digitalnega marketinga, posebno pozornost pa smo namenili tudi vsaki posamezni vrsti digitalnega marketinga. V samem praktičnem delu smo se osredotočili na IT rešitve digitalnega marketinga blagovne znamke Moja elektrarna. V pričetku drugega dela smo predstavili podjetje in blagovno znamko Moja elektrarna. Nato smo se lotili prikaza spletnega mesta blagovne znamke in se osredotočili na tehnični vidik, obliko, vsebino, interaktivnost, navigacijo in uporabnost strani. Analizirali smo tudi Facebook oglaševanje podjetja ter Google oglaševanje podjetja ter primerjali uspešnost posameznih objav. Osredotočili smo se še na vsebinski in e-poštni marketing ter podali naše predloge za izboljšave digitalnega marketinga. Na koncu smo na podlagi pridobljenih informacij preverili zastavljene hipoteze.
Keywords: Digitalni marketing, oglaševanje, spletna stran, Facebook oglaševanje, Google oglaševanje.
Published: 11.12.2020; Views: 238; Downloads: 87
.pdf Full text (4,03 MB)

4.
Marketing v športu in oglaševanje Karate kluba Kovinar Maribor
Maša Simonič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Osrednja tema diplomske naloge je oglaševanje, natančneje oglaševanje v športu, in njegovo načrtovanje. Na začetku smo predstavili marketing v športu, blagovne znamke v športu in ciljne skupine. Nato smo se posvetili definiciji oglaševanja, saj ga različni avtorji različno opredeljujejo. Za oglaševanje izdelka ali storitve ni dovolj samo ideja, ki si jo ustvarimo v svojih mislih, ampak je treba ustvariti načrt, ki pomaga pri celotnem procesu oglaševanja, in pri tem upoštevati več faktorjev. Eden izmed pomembnejših dejavnikov je medij. Poznamo več vrst medijev, ki nam lahko koristijo za različne namene; treba je ugotoviti, kateri medij je za naše oglaševanje in naš cilj najprimernejši. Naša naloga se navezuje na oglaševanje športa, ki je v primerjavi z ostalimi športnimi panogami medijsko manj izpostavljen. Ravno zato je oglaševanje v karateju zelo pomembno, da ga lahko opazi čim več ljudi. V zaključku smo tako predstavili karate in njegovo zgodovino ter klub, za katerega smo izdelali terminski načrt objav na omrežju Facebook, ki bi mu pomagal pri organiziranju različnih objav.
Keywords: marketing, oglaševanje, šport, načrtovanje oglaševanja, karate
Published: 24.11.2020; Views: 185; Downloads: 34
.pdf Full text (1,19 MB)

5.
Primerjava različnih platform socialnih omrežij z vidika dobičkonosnosti
Urška Hacin, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v dobi interneta, ki nikoli ne spi. Ne samo svoj prosti čas, tudi posel se vse hitreje pomika na splet, zaradi svoje priročnosti in velikega dosega. Še nikoli se ni bilo lažje prebiti na tuji trg kot sedaj. Z razvojem različnih poslovnih strategij se hkrati razvijajo tudi novi poklici. Če bi pred 10 leti nekdo svoje delo opredelil kot influencerstvo, bi ga verjetno gledali postrani. Dandanes pa veljajo za eno izmed najmočnejših marketinških orodij. Na vprašanje, ali se dejansko lahko živi od tega, že poznamo odgovor, tukaj bomo podrobneje pogledali, katera platforma socialnih omrežij je tista, ki velja med influencerji za najbolj dobičkonosno. Primerjali bomo tri gigante, in sicer: Instagram, Facebook in Youtube. Empiričen del bo razdeljen na dva dela, in sicer na sledilce in dejanske ustvarjalce. V prvem delu bomo raziskovali s pomočjo ankete, ključni vprašanji bosta, koliko je naš domači slovenski trg sploh dovzeten za socialna omrežja in kje se najpogosteje zadržujejo, medtem ko se bomo v drugem delu osredotočali na influencerje. Vsakemu bomo preko intervjuja zastavili 5 enakih vprašanj, s katerimi se bomo dokopali do odgovora, katera platforma zagotavlja največ možnosti za dobiček.
Keywords: socialna omrežja, Facebook, Instagram, Youtube, influencerji, zaslužek, ustvarjalci, sledilci, internet, marketing, oglaševanje, posel
Published: 19.11.2020; Views: 208; Downloads: 55
.pdf Full text (537,41 KB)

6.
Vpliv uspešnih športnikov na učinkovitost oglaševanja
Andraž Logar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v času sprememb. Dogajajo se na področju tehnologije, računalništva, telekomunikacij, bančništva itd. Prav tako pa se izjemno hitro spreminja koncept marketinga oz. oglaševanja. Podjetja se morajo stalno truditi vzbujati pozornost posameznika. Trg je nasičen z oglasi in kdor ne izstopa, se izgubi v množici. Potrošniki prav zaradi tega postajajo zahtevnejši, saj je bistvo marketinga v zadovoljevanju potrošnika in podjetja počnejo ravno to. Na drugi strani pa imamo šport, ki že dolgo ni več le igra, ampak pravi posel. Športniki spadajo v skupino ljudi, ki jih najhitreje prepoznamo in jih občudujemo. To pa je razlog, da je oglaševanje prek športnih zvezd postalo redna praksa in eden najboljših načinov oglaševanja. V prvem delu diplomske naloge smo teoretično predstavili marketing in oglaševanje s poudarkom na športu. Pregledali smo tudi, kako poteka oglaševanje prek uspešnih športnikov in zgodovino omenjenega oglaševanja. V nadaljevanju smo se osredotočili na marketing in oglaševanje v športu v Sloveniji ter umeščanje športnikov v oglaševanje. Oblikovali smo hipoteze, ki smo jih analizirali z raziskavo, katere glavni cilj je bil ugotoviti vpliv pojavljanja uspešnih športnikov v reklamah na učinkovitost oglaševanja. Z anketnim vprašalnikom smo dobili podatke, jih analizirali in interpretirali. Ugotovili smo, da so osebe, ki spremljajo šport, dovzetnejše za oglaševanje prek uspešnih športnikov, prav tako so moški dovzetnejši od žensk. Na drugi strani pa naša športna aktivnost in naše zaznavanje športnikov v oglaševanju nista v korelaciji. Na podlagi rezultatov smo predlagali rešitve, ki temeljijo na tem, da se mora več podjetij ukvarjati s takim načinom oglaševanja, da je treba tvegati za odlične rezultate in izbirati športnike, ki jih ljudje najbolj občudujejo.
Keywords: marketing, oglaševanje, šport, učinkovitost
Published: 02.11.2020; Views: 123; Downloads: 23
.pdf Full text (2,42 MB)

7.
Rešitve digitalnega marketinga kot del uspešnega poslovanja spletnih trgovin
Tamara Duh, 2020, master's thesis

Abstract: Podjetja morajo za svoj obstoj in konkurenčnost uporabljati vedno nove tehnike, kako se približati kupcu in mu olajšati nakupne odločitve. Ker je razvoj interneta in uporabe novih digitalnih medijev v porastu, se morajo podjetja truditi, da sledijo novim trendom in da te digitalne medije tudi uporabljajo. Spletne trgovine se morajo zato truditi, da lahko njihove stranke dostopajo do njih preko različnih medijev. Na drugi strani pa tudi, da lahko spletne trgovine oglašujejo in opozarjajo na svoj obstoj preko različnih kanalov. Spletne trgovine morajo skrbeti za dobro optimizacijo svojih spletnih strani, saj lahko le zgolj s tem pripomorejo k uvajanju različnih rešitev digitalnega marketinga. Spletne trgovine se med seboj lahko zelo razlikujejo, zato se je treba seznaniti z njihovimi osnovnimi značilnostmi in s prednostmi ter slabostmi, ki jih lahko za seboj prinesejo. Hkrati na to je treba navezati ključne dejavnike, ki so potrebni za uspešnost določene spletne trgovine in ugotoviti, kako se to odraža na področju različnih rešitev digitalnega marketinga. V magistrskem delu smo se seznanili z osnovnimi značilnostmi spletnih trgovin in z rešitvami digitalnega marketinga, ki ga podjetja lahko uporabljajo za promocijo svojih izdelkov in za opozarjanje na svoj obstoj. Hkrati pa smo v praktičnem delu na treh različnih spletnih trgovinah ugotavljali, katere rešitve digitalnega marketinga uporabljajo za doseganje svojih kupcev ter katere so morebitne rešitve, da bi svoje izdelke lahko bolje predstavili svojim strankam.
Keywords: spletna trgovina, rešitve digitalnega marketinga, digitalni marketing, spletno nakupovanje, oglaševanje, dejavniki uspešnosti spletne trgovine, razsežnosti digitalnega marketinga
Published: 20.08.2020; Views: 291; Downloads: 95
.pdf Full text (3,45 MB)

8.
Konceptualni model merjenja uspešnosti digitalnega marketinga na izbranih digitalnih oglaševalskih kanalih
Eva Roškar, 2019, master's thesis

Abstract: Digitalni oglasi so vse privlačnejša orodja tržnega komuniciranja, ki na različne načine in na različnih lokacijah v digitalnem svetu dosegajo ciljno usmerjenost. Digitalno oglaševanje pa ne vključuje le iskanja ali prikazovanja oglasov, temveč tudi vse vrste tržnih komunikacij, ki se izvajajo z uporabo spleta ter mobilne tehnologije. Z uporabo digitalnega oglaševanja, ki med drugim omogoča hitro in enostavno distribucijo ter uporabo multimedijskih in dinamičnih vsebin ter njihov nadzor, lahko oglaševalci s potrošniki komunicirajo na povsem drugačen način.
Keywords: digitalni marketing, digitalno oglaševanje, oglaševalski kanali, Facebook, Google Display
Published: 18.07.2019; Views: 481; Downloads: 0
.pdf Full text (2,06 MB)

9.
Oglaševanje na družbenih omrežjih: primerjalna analiza
Blaž Cilenšek, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Internet ter predvsem družabna omrežja so v zelo kratkem obdobju postala velik del naše kulture. Večina ljudi ima vsaj en javen družaben profil. Preko družabnih omrežij komuniciramo in ohranjamo stike. Lahko pa tudi delimo slike, videje, kreativna dela, skratka karkoli želimo, da naši sledilci ali prijatelji vidijo. V tej diplomski nalogi si bomo podrobneje pogledali dve družabni omrežji, in sicer YouTube ter Facebook. Facebook in YouTube sta spletni mesti, ki ju večina ljudi uporablja že vrsto let in so ju sprejeli kot stvar vsakdanjika. Nanju se zanašamo za vsakodnevno zabavo ter tudi kot vir informacij. So pa oglaševalci ugotovili, da se ju je mogoče uporabiti za več kot to. Zaradi ogromnega števila uporabnikov lahko služita kot primerni platformi za oglaševanje. Namen diplomske naloge je raziskati ti dve spletni mesti in kakšne možnosti ponujata oglaševalcem. Raziskali bomo zmožnost oglaševanja ter ju med seboj primerjali. Želimo ugotoviti, katero spletno mesto je primernejše v smislu definiranja ciljne skupine, analitičnega programa ter preprostosti uporabe.
Keywords: Facebook, YouTube, oglaševanje, marketing
Published: 22.01.2019; Views: 705; Downloads: 229
.pdf Full text (1,53 MB)

10.
Raba angleškega jezika v oglaševanju na območju Slovenije
Sabina Emeršič, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Angleški jezik je eden najbolj razširjenih jezikov na svetu, na področju zabave, trgovanja in na akademskem področju. Zaradi razširjenosti in vsestranskosti angleškega jezika se le-tega poslužujejo tudi oglaševalci, v želji po doseganju čim večjih množic. Velik del naše kulture tako predstavljata jezik in oglaševanje, slednje pa nas dnevno bombardira z oglasi takšnih in drugačnih izdelkov in storitev. Pogosto oglaševanje postavlja trende in zato je problematika uporabe tujega jezika v le-tem še toliko pomembnejša. V delu smo analizirali tri primere oglaševanja, ki vsebujejo angleški jezik, da bi ugotovili, kako pogosta je raba angleškega jezika v slovenskem oglaševalskem prostoru.
Keywords: slovenski jezik, marketing, oglaševanje angleški jezik, pomen angleščine
Published: 06.09.2018; Views: 798; Downloads: 72
.pdf Full text (2,43 MB)

Search done in 0.31 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica