1. Vzpostavitev digitalno marketinške kampanje ob lansiranju novega produkta: primer Mirable planerJure Šadl, 2023, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo predstavlja izvedbo in celovit pregled digitalno marketinške kampanje, ki smo jo vzpostavili ob lansiranju novega produkta Mirable planer. Teoretični del diplomskega dela se osredotoča na osnovne koncepte digitalnega marketinga, empirični del pa na konkretno izvedbo digitalno marketinške kampanje, analizo rezultatov in uspešnosti ter predloge za nadaljnje aktivnosti v sklopu digitalno marketinške kampanje. Uspešnost kampanje je potrjena z odličnim odzivom ciljne skupine, saj je bila že v času pisanja diplomske naloge (še pred zaključkom kampanje) prodaja za 20 % večja, kot celotna prodaja za lansko (staro) različico rokovnika. Ti rezultati potrjujejo uspešnost izvedbe naših digitalno marketinških aktivnosti. Keywords: digitalni marketing, digitalno marketinška kampanja, Mirable planer Published in DKUM: 24.11.2023; Views: 595; Downloads: 0 |
2. Organiziranje multiprojektnega dela v marketinški agencijiMaja Zupan, 2023, undergraduate thesis Abstract: Multiprojektno delo v organizaciji zahteva dobro organiziranost, komunikacijo, informacijsko podporo, strukturiranost in določeno stopnjo formalizacije, da so projekti lahko pravočasno in uspešno izpeljani. To je še toliko bolj potrebno in pomembno v multiprojektnih okoljih, kot so marketinške agencije, kjer isti ljudje delajo na več projektih hkrati. V diplomskem delu smo s pomočjo znanstvenih in strokovnih virov predstavili osnove projektnega managementa, formalizacije vsebine projektov in procesov projektnega managementa ter ključne točke za uspešno in učinkovito delo z ljudmi. Zatem smo s kvalitativno raziskovalno metodo pripravili posnetek stanja v marketinški agenciji in stanje analizirali. Na podlagi ugotovitev in prepoznanih problematik s področij dela z ljudmi, shranjevanja dokumentov, sistema informacijske podpore, medsebojnega komuniciranja ter opredeljenosti delovnih procesov smo oblikovali predloge za izboljšanje stanja in reševanje problematik. Ugotovili smo, da je za sodelavce v marketinški agenciji najbolj kritično področje z vidika problematik področje medsebojnega komuniciranja, najmanj pa področje sistema shranjevanja dokumentov. Kot predloge za izboljšanje prepoznanih problematik v marketinški agenciji smo podali oblikovanje dogovora o občasnem sodelovanju z zunanjimi sodelavci, ki so strokovno podkovani in srednje izkušeni, in oblikovanje učinkovitega sistema uvajanja novega kadra ter natančnejše določanje in opredelitev sistema shranjevanja dokumentov na platformi, ki je že vpeljana v agenciji. Za izboljšanje tako problemov s področja informacijske podpore, kjer je trenutno v uporabi preveliko število različnih programov, kot tudi problemov z drugih področij, ki so le posledica slabe informacijske podpore,
predlagamo, da se investira in implementira kakovosten ter celosten program za organiziranje dela in vodenje projektov. Za izboljšanje problematike na področju medsebojnega komuniciranja smo pripravili predlogo za oblikovanje navodil za delo ob začetku projekta. Na področju opredeljenosti delovnih procesov smo ugotovili, da pretirana formalizacija lahko škoduje kreativnim procesom znotraj agencije in da se formalizira le ključne točke v procesu ter modelira krovni proces vodenja projektov z aktivnostmi, ki so v večini enake pri vseh projektih. Keywords: organiziranje, multiprojektno delo, marketinška agencija Published in DKUM: 15.09.2023; Views: 505; Downloads: 47 Full text (1,41 MB) |
3. Uporaba orodij marketinga 4.0 v podjetju Thermana d.d.Ana Dorn, 2022, undergraduate thesis Abstract: Turizem štejemo med dejavnosti, ki se morajo nenehno prilagajati spremembam na trgu. Tako morajo zaposleni v turizmu poznati odjemalce, cene na trgu, okolje oziroma destinacijo, v kateri delujejo, predvsem pa svoje izdelke, da znajo iz njih ustvariti primerno ponudbo in s tem privabiti potencialne odjemalce k nakupu izdelka ali storitve podjetja. Turizem se bo najbolje razvijal v destinacijah, kjer so urejene prometne povezave, kjer najdejo obiskovalci pestro ponudbo prostočasnih dejavnosti in privlačno klasično turistično ponudbo, kot so termalna kopališča, še posebej, če nudijo programe tudi za poslovne goste.
Turizem je tesno povezan z marketingom. V dobi digitalizacije lahko poleg digitalnega marketinga omenjamo tudi marketing 4.0, ki predstavlja kombinacijo tradicionalnega trženja (televizija, radio in tisk) in digitalnega trženja (spletno okolje).
V diplomskem delu sta predstavljena v teoretičnem delu klasičen marketing in koncept marketinga 4.0 na področju hotelirstva.
V empiričnem delu je najprej predstavljeno področje marketinga v izbranem podjetju, nato pa so prikazani rezultati intervjuja, iz katerih izhaja nekaj temeljnih ugotovitev raziskave. Poleg tega je analizirano še, ali izbrano podjetje hkrati z digitalizacijo zvišuje tudi digitalne kompetence svojih zaposlenih. Zanimalo nas je tudi, ali so zaposleni v podjetju dovolj usposobljeni za uporabo digitalnih marketinških orodij, da jih znajo uporabiti v korist podjetja.
Poleg intervjuja je izvedena tudi anonimna anketa med uporabniki storitev podjetja, pri čemer je ugotovljeno, kje večinoma najdejo informacije o njihovi ponudbi. Izbirali so lahko med klasičnimi in socialnimi mediji. Rezultati ankete so prikazani v empiričnem delu diplomske naloge. Prav tako so v empiričnem delu prikazani osnovni parametri intervjuja.
Vse skupaj je povzeto v temeljnih ugotovitvah raziskave. Keywords: Marketing 4.0, turizem, hotelirstvo, marketinška orodja, digitalizacija poslovanja, socialna omrežja Published in DKUM: 16.01.2023; Views: 928; Downloads: 112 Full text (3,70 MB) |
4. Digitalna marketinška strategija za podjetje ključarstvo BMKatja Maselj, 2022, undergraduate thesis Abstract: V zadnjem času smo priča izjemno hitremu razvoju digitalnih tehnologij, zato je dobra digitalna marketinška strategija v podjetju vse pomembnejša. Naš namen je bil prikazati ustrezno digitalno marketinško strategijo za podjetje Ključarstvo BM.
V teoretičnem delu smo na temelju pregleda domače in tuje literature opredelili digitalni marketing z njegovimi prednostmi in slabostmi ter predstavili posamezne strategije. Nato smo se dotaknili še socialnih omrežij, kjer smo se osredotočili predvsem na Facebook, Instagram in TikTok. V raziskovalnem delu smo predstavili podjetje Ključarstvo BM ter izvedli dve metodi spraševanja – najprej anketo in nato še intervju z direktorjem podjetja Ključarstvo BM. Dobljene rezultate smo med seboj primerjali in analizirali s pomočjo raziskovalnih vprašanj.
Podjetju Ključarstvo BM smo predlagali, naj čim prej vzpostavi spletno stran in socialna omrežja, poleg tega pa smo podali tudi predloge videza spletne strani in socialnih omrežij. Naša ugotovitev je bila, da bi digitalni marketing podjetju Ključarstvo BM lahko pomagal pri iskanju novih potencialnih strank in nasploh pri pozicioniranju na trgu. Keywords: digitalna marketinška strategija, digitalni marketing, socialna omrežja, podjetje Ključarstvo BM Published in DKUM: 19.09.2022; Views: 832; Downloads: 121 Full text (13,22 MB) |
5. Uvedba orodij digitalnega marketinga na primeru družabnega omrežja FacebookNika Perger, 2021, undergraduate thesis Abstract: Spreminjajoče se okolje in tehnološki razvoj sta v zadnjih desetletjih popolnoma preusmerila potrošnjo, načine poslovanja in promocije. Marketing je z izumom interneta dosegel povsem nov obseg, kar je vodilo do pojava digitalnega marketinga. Na vedno bolj nasičenem trgu je digitalna prisotnost postala ključen del tako uspeha kot obstoja podjetja. Prizadevanje za pridobitev konkurenčnih prednosti je spodbudilo vključevanje različnih komponent marketinškega komuniciranja v organizacijo. Vendar preklop od tradicionalnega na digitalni marketing za veliko podjetij ni lahek, saj se na poti skriva ogromno izzivov glede uvedbe novih platform v komunikacijske kanale podjetja.
V nalogi bomo predstavili širok pojem digitalnega marketinga, katere kanale obsega ter njegove prednosti in slabosti v primerjavi s tradicionalnim marketingom. V nadaljevanju bomo govorili o petih ključnih korakih pri uvedbi digitalnega marketinga v podjetje in kaj točno le-ti vključujejo. Predstavili bomo družabno omrežje in podjetje Facebook ter njegovo vlogo v poslovnem svetu, kar vključuje storitve, ki jih nudijo izključno podjetjem. V praktičnem delu bomo podrobneje analizirali digitalni marketing podjetja Nike. V ospredju bo njihova marketinška strategija, prav tako pa tudi oglasi na družabnem omrežju Facebook. Keywords: digitalni marketing, družabna omrežja, uvedba digitalnega marketinga, marketinška strategija, Facebook marketing Published in DKUM: 09.11.2021; Views: 1120; Downloads: 139 Full text (1,05 MB) |
6. Booking kot nova digitalna marketinška potAnemarie Praznik, 2021, master's thesis Abstract: Marketinška pot označuje pot proizvodov (otipljivega blaga in neotipljivih storitev) od kraja proizvodnje do mesta porabe (od proizvajalcev/ponudnikov do kupcev/potrošnikov). V hitro spreminjajočem se okolje se pod vplivom razvoja sodobne tehnologije spreminjajo tudi marketinške poti.
V magistrski delu bomo predstavili tradicionalne in sodobne marketinške poti. Vsako marketinško pot bomo opisali posebej in še zlasti, kako se navezuje na storitve.
Sodobne digitalne marketinške poti v podjetjih imajo dandanes ključno vlogo pri učinkovitem in doslednem doseganju ciljnih skupin. V primerjavi s tradicionalnimi tržnimi potmi so takšne digitalne marketinške poti tudi stroškovno učinkovite in merljive. Uporaba interneta za nakup in prodajo blaga ter storitev je danes pogosta v skoraj vseh podjetjih.
Naš raziskovalni poudarek bo usmerjen v spletno prodajo storitev, zlasti v spletno rezervacijo storitev in platformo Booking.com. Z anketo bomo preverili sprejemanje in zadovoljstvo z uporabo digitalne marketinške poti za storitve, kot je Booking platforma. Keywords: Booking, Marketinška pot, Storitve. Published in DKUM: 21.10.2021; Views: 762; Downloads: 71 Full text (2,05 MB) |
7. Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja : diplomsko deloAnita Grgić, 2021, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja smo obravnavali teorijo digitalnega marketinga in digitalno marketinško strategijo na praktičnem primeru. Preučevali smo že opravljene raziskave s področja marketinga ter uporabo inovativnih metod in tehnik v praksi. Analizirali smo digitalni marketing podjetja LH-G, d. o. o., in pripravili strategijo digitalnega marketinga z namenom, da podjetje optimizira prepoznavnost svoje znamke ter izboljša prodajo. V prvem delu smo predstavili osnove digitalnega marketinga, njegove elemente in prednosti. V drugem delu smo analizirali marketing na družbenih omrežjih ter spletni strani, pripravili predlog marketinške strategije, ki zajema družbena omrežja, spletno stran in e-mail marketing, in analizirali rezultate lastne raziskave. Podali smo predloge za nadaljnje raziskovanje uporabnosti digitalnega marketinga za gostinsko podjetje. Keywords: digitalni marketing, družbena omrežja, digitalna marketinška strategija Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 1172; Downloads: 197 Full text (1,80 MB) |
8. Digitalna marketinška strategija družinskega podjetja Boltez d.o.o.Petra Boltez, 2021, undergraduate thesis Abstract: V sodobnem svetu je vloga digitalne marketinške strategije vse bolj pomembna, saj je na trgu vse več podjetij. Tako v večjih organizacijah kot tudi v družinskih podjetjih digitalizacija marketinških procesov prinaša mnogo koristi. Naš namen je bil prikazati ustrezno digitalno marketinško strategijo za družinsko podjetje Boltez d.o.o.
V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature domačih in tujih avtorjev prikazali osnove digitalnega marketinga in strategij ter marketinga v družinskih podjetjih. V raziskovalnem delu smo podrobno predstavili družinsko podjetje Boltez d.o.o in naredili posnetek obstoječega stanja digitalnega marketinga. Za potrebe raziskave smo zbrali podatke s pomočjo kvantitativne analize in jih uporabili pri nadaljnjem intervjuju z direktorjem in odgovornim za marketing v podjetju. Dobljene rezultate smo med seboj primerjali in analizirali. Želeli smo pridobiti čim več podatkov za podajanje ustrezne digitalne marketinške strategije.
Družinskemu podjetju Boltez d.o.o. smo svetovali, da začne z aktivno promocijo na spletu in na socialnih omrežjih, hkrati smo zapisali tudi nekaj predlogov. Ugotovili smo, da bi jim digitalni marketing pomagal pri sami prepoznavnosti blagovne znamke, pozicioniranju na trgu in pri iskanju novih potencialnih strank. Keywords: digitalna marketinška strategija, digitalni marketing, družinsko podjetje, Boltez d.o.o. Published in DKUM: 21.07.2021; Views: 1341; Downloads: 258 Full text (1,62 MB) |
9. Vpliv uporabe orodij digitalnega marketinga na uspešnost spletnih trgovinNina Lipovšek, 2021, master's thesis Abstract: Digitalizacija danes predstavlja velik del življenja. Populacija se čedaljebolj modernizira in usmerja svojopozornostv napredne tehnologije in udobje tako doma kot v poslovnem svetu. Z razvojem tehnologij postaja konkurenca na trgu vedno večja, kar pomeni, da nezadostuje zgolj prisotnost na spletu. Za prepoznavnost, opaznost in uspešnost je treba vključiti tudi digitalni marketing, čas in denar.
Če povzamemo, je digitalni marketing promocija izdelkov, storitev in blagovne znamke s pomočjo uporabe elektronskih naprav ali interneta. Digitalni marketing uporablja več kanalov in tehnologij, ki organizaciji omogočajo analizo kampanj, vsebine in strategij, iz katerih je mogočerazbrati, ali določena strategija deluje, je uspešna oziroma kje so njenepomanjkljivosti. V teoretičnem delu magistrskega dela smo najprej opredelili pojem spletna trgovina, določili razlike med klasično in spletno trgovino, opisalivrste spletnih trgovin in kaj definira uspešne spletne trgovine. Izpostavilismo tudi varnost spletne trgovine. Prav tako smo opredelili digitalni marketing in njegov razvoj. Preverilismo, kakšne digitalne strategije in kanale poznamo ter kakšne so prednosti in slabosti digitalnega marketinga v primerjavi s klasičnim.
V praktičnem delu magistrskega dela smo pozornost namenili orodjem digitalnega marketinga.Ker je to široko in hitro rastoče področje, smo se osredotočili na poznana in bolj priljubljena orodjaspodročja optimizacije, e-poštnega marketinga, analitike, družbenih omrežij in orodij, namenjenih grafičnemu oblikovanju. Optimizacija spletnih strani je pomembna, saj je brez nje podjetje slabše vidno v brskalnikih, kar posledično prinaša slabši promet. Obstajajo orodja, kot so SEMrush, Google SearchConsole in Moz, ki pripomorejo k izboljšanju optimizacije. Na področju e-poštnega marketinga izstopajo orodja MailChimp, MailerLite, Hubspot in SendInBlue, primerjava med njimi pa prikazuje, katero je primernejše za kateri tip podjetja.Na področju analitike smo primerjali Matomo in Google Analytics.Predstavili smo tudi družbena omrežja in ugotovili, da obstaja veliko orodij za njihovo lažjo uporabo.Osredotočili smo se na orodja HootSuite, Buffer, Sporut Social in Creator studio ter jih primerjali med seboj. Upoštevali smo tudi grafično podobo fotografij, podjetja in blagovne znamke, kjer nam lahko pomagajo orodja, kot so Canva, Crello in Piktochart. Keywords: digitalni marketing, orodja digitalnega marketinga, marketinška strategija, Google, SEO, optimizacija, e-poštni marketing, spletna trgovina. Published in DKUM: 29.06.2021; Views: 1559; Downloads: 289 Full text (3,49 MB) |
10. Uporaba družbenih omrežij med mladimi na področju storitevAna Polanec, 2019, master's thesis Abstract: Družbena omrežja so medij, ki privlači milijarde ljudi po svetu, saj pomaga povezovati isto misleče ljudi z namenom komuniciranja, spoznavanja, izobraževanja ali iskanja novih prijateljstev. Veliko podjetij se že zaveda, da je pomen družbenih omrežij v zadnjih letih zelo narastel, zato skušajo slediti trendom ter biti prisotna na priljubljenih družbenih omrežjih. Ker se podjetja zavedajo, da imajo družbena omrežja pomemben vpliv ne le na ljudi, ampak tudi na blagovne znamke in njihove storitve, si prizadevajo nenehno komunicirati z odjemalci in od njih pridobivati povratne informacije. S takšnim komuniciranjem je podjetje bolj prilagodljivo spremembam na trgu, lažje rešuje probleme ter se širi na tržišča zunaj meja. Še posebej pomembna so družbena omrežja v storitvenih podjetjih, saj lahko odjemalcu lažje prikažejo celoten proces storitve.
Nalogo smo razdelili na dva dela, teoretični ter empirični del. V prvem so predstavljene storitve, družbena omrežja ter družbena omrežja kot marketinško komunikacijsko orodje v storitvenih podjetjih. V empiričnem delu smo se osredotočili na uporabo družbenih omrežij med mladostniki, saj so ti največji uporabniki družbenih omrežij. Raziskavo smo izvedli na različnih slovenskih srednjih šolah ter tako analizirali možne dejavnike, ki vplivajo na mlade pri uporabi družbenih omrežij ter nakupu storitev. Z nalogo želimo dokazati, da je priljubljenost in rast družbenih omrežij enormna ter še kako pomembna za podjetja, ki želijo ostati v koraku s časom. Keywords: storitve, družbena omrežja, marketinška komunikacija, mladostniki Published in DKUM: 05.12.2019; Views: 6202; Downloads: 201 Full text (1,50 MB) |