| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
REPREZENTACIJE LUKSUZA V ŽIVLJENJSKOSTILNIH REVIJAH
Jasmina Mešić, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V pričujočem diplomskem delu v ospredje postavljamo vprašanje, na kakšne načine se reprezentira luksuz v življenjskostilnih revijah, pri čemer se opiramo na model kulturnega krogotoka Stuarta Halla. Za te namene najprej zasnujemo zgodovinski oris koncepta luksuza, opišemo karakteristike luksuznih dobrin, kot tudi razkrivamo elemente luksuzne potrošnje in motive zanjo. V nadaljevanju pa teoretsko opredelimo metodološka orodja za razkrivanje reprezentacij luksuza — kritično diskurzivno analizo in kritično vizualno analizo. V empiričnem delu izvedemo kvalitativno raziskavo reprezentacij luksuza v življenjskostilnih revijah Diners Club Magazine in Zlati Kapital med leti 2006 in 2009.
Keywords: luksuz, potrošnja luksuza, reprezentacija, kulturni krogotok, kritična diskurzivna analiza, kritična vizualna analiza
Published: 28.06.2010; Views: 10508; Downloads: 322
.pdf Full text (2,83 MB)

2.
Večstanovanjski objekt z luksuznimi stanovanji v Celju
Sergej Podgoršek, 2013, diploma project paper

Abstract: V diplomskem izpitu ponudimo idejno rešitev za večstanovanjski objekt z luksuznimi stanovanji v Celju na Kocenovi ulici 2 A. V prvem, teoretičnem delu se posvečamo minimalnim tehničnim zahtevam stanovanj in stanovanjskih zgradb ter skušamo definirati termin luksuzno stanovanje. Na podlagi statističnih podatkov na kratko predstavimo trg stanovanjskih nepremičnin v Sloveniji in predstavimo referenčne primere luksuznih stanovanj oz. stanovanjskih zgradb v Sloveniji. V drugem delu podamo idejno rešitev za objekt na dani lokaciji, s predhodnimi analizami širše in ožje lokacije.
Keywords: arhitektura, stanovanje, luksuz, nadstandard, Celje
Published: 06.09.2013; Views: 1450; Downloads: 162
.pdf Full text (75,74 MB)

3.
Trženje inovativnih, z naravo povezanih, turističnih produktov: segmentacija, poudarjene prednosti in kanali komuniciranja izbranih primerov
Jan Pokorny, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomska naloga se nanaša na promocijo trenutno še dokaj nepoznane in inovativne vrste bivanja v namestitvenih kapacitetah za turistične namene – glampinga. Luksuzno kampiranje oz. tako imenovan glamping se je prvič pojavil v zadnjem desetletju v Angliji, danes pa se je zaradi svoje atraktivne ponudbe, ki je ni mogoče najti v klasičnih namestitvenih enotah, kot so hoteli, apartmaji, hostli itd., močno razširil po vsem svetu. Hiške na drevesih, veliki šotori s sodobnim pohištvom na splavu in majhne lesene hiške v obliki piramide z bazeni so le nekateri izmed primerov glampinga, ki turistu zagotovijo osnovno ter dodatno luksuzno ponudbo. V diplomski nalogi bodo sprva predstavljeni primeri dobrih praks glampingov po svetu, v ožjem delu pa se bomo osredotočili na tovrstno ponudbo v Sloveniji in raziskali segmentacijo gostov, poudarjene prednosti ponudnikov ter kanale komuniciranja z gosti, ki jih uporabljajo slovenski glamping ponudniki. Raziskovalna vprašanja so torej vezana na trženje tovrstne ponudbe v Sloveniji, s ciljem povečati prepoznavnost podjetij, ki nudijo luksuzne storitve in predstaviti glamping kot inovativen turističen produkt v Sloveniji.
Keywords: glamping, luksuz, ekoturizem, trženje, kampiranje
Published: 04.01.2018; Views: 989; Downloads: 243
.pdf Full text (2,39 MB)

4.
Strategije marketinga luksuznih blagovnih znamk
Saša Pečovnik, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Luksuzne blagovne znamke že od nekdaj veljajo za privilegij redkih, ki si jih lahko privoščijo. Poleg visoke kakovosti jih namreč spremljajo tudi visoke cene, s katerimi ohranjajo svojo ciljno skupino, to pa so odjemalci z višjim socialnim statusom. Z natančno študijo luksuznih znamk smo ugotovili, da njihova vrednost temelji predvsem na simbolni in ne toliko na funkcionalni vrednosti. Ena od glavnih dilem, s katerimi se srečujejo luksuzne znamke, je, kako ohranjati čim večjo zaželenost s strani odjemalcev, hkrati pa se izogniti množični uporabi, s katero bi bil njihov status ogrožen. S tem namenom luksuzne znamke izvajajo posebne strategije, ki se močno razlikujejo od tistih, ki jih izvajajo ostale blagovne znamke na trgu. Strategije različnih luksuznih znamk so si med seboj precej podobne, odvisne pa so od izvora znamke, saj imajo evropske znamke v primerjavi z ameriškimi drugačne temelje.
Keywords: Luksuz, luksuzne blagovne znamke, strategije, Louis Vuitton, Dior, Gucci
Published: 05.12.2019; Views: 140; Downloads: 22
.pdf Full text (709,01 KB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica