| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
BLAGOVNE ZNAMKE V MODNI INDUSTRIJI
Tamara Hren Špes, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Modna industrija je sektor, ki se ukvarja s proizvodnjo oziroma nastajanjem mode, ter z njo povezanimi oblikovalci in prodajalci modnih oblačil. Je bilijonska, globalna organizacija, ki po celem svetu zaposluje milijone ljudi, predvsem ženske. Če nebi bilo modne industrije nebi obstajala moda, kakor tudi blagovne znamke ne. Torej so modna industrija, moda in blagovne znamke tesno povezane. Njihovo delovanje je odvisno drugo od drugega. Danes nas moda spremlja povsod v življenju. Definiramo jo kot časovno omejeno, se spreminjajočo obliko življenja, ki vsebuje družbene pojave in načine oblačenja. Blagovne znamke so del mode, saj poznamo tudi modne blagovne znamke. Blagovna znamka je ime, simbol, pojem, oblika oziroma katera koli druga značilnost, ki opredeljuje nek proizvod. Pri uravnoteženem pogledu na blagovno znamko sta zelo pomembna identiteta znamke in premoženje. Louis Vuitton je najboljša modna, luksuzna blagovna znamka. Obstaja že 157 let. Znana je po svojih ročno izdelanih usnjenih torbicah, katere krasi njihov logotip LV in znameniti monogram. Je blagovna znamka francoske družbe LVMH, ki je nastala leta 1987. Poleg Louis Vuittona so njena last še blagovne znamke: Dior, Givenchy, Kenzo, Möet&Chandon, Guerlain.
Keywords: modna industrija, moda, blagovna znamka, identiteta blagovne znamke, premoženje blagovne znamke, Louis Vuitton, LVMH.
Published: 07.11.2013; Views: 1585; Downloads: 199
.pdf Full text (1,31 MB)

2.
BLAGOVNE ZNAMKE LUKSUZNIH IZDELKOV
Grega Krajnc, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V zadnjih desetletjih so blagovne znamke, zaradi svojih številnih prednosti, močno pridobile na pomenu. Podjetjem omogočajo doseganje večjih tržnih deležev, prepoznavnost, proizvodnjo diferenciranih izdelkov, odjemalcem pa nudijo olajševanje odločitvenega procesa, ob manjšem tveganju in povezanost s ponudniki. Najbolj čista oblika blagovnih znamk pa je značilna za luksuzne izdelke, za katere blagovna znamka predstavlja največje premoženje v podjetju, z vidika odjemalca pa omogoča samoizražanje, zagotovitev kakovosti in unikatnosti. V tem diplomskem projektu bomo na kratko opisali kaj obsega upravljanje z luksuznimi blagovnimi znamkami, skupne in specifične značilnosti določenih izdelkov, ter medsebojne razlike na praktičnih primerih. Za razumevanje delovanja luksuznih blagovnih znamk, je pomembno da se najprej seznanimo z nekaterimi osnovnimi pojmi, s katerimi se srečujemo pri proučevanju blagovnih znamk. V drugem poglavju bomo na kratko predstavili zgodovino blagovnih znamk, povzeli in navedli njihovo opredelitev ter pomen v družbi. Opisali bomo njihovo vrednotenje z vidika odjemalcev in z vidika podjetja. V tretjem poglavju bomo preučili kaj pomeni luksuz, kako ga definirajo odjemalci in kdo so odjemalci luksuznih izdelkov. Predstavili bomo strategije vodenja luksuznih blagovnih znamk glede na razlike v njihovem izvoru ter nekaj tveganj, ki so jim izpostavljene, kot je ponarejanje. V zadnjem, četrtem, poglavju bomo na primerih štirih svetovno znanih luksuznih blagovnih znamk ogledali načine upravljanja, sestavine in tveganja s katerimi se spopadajo. Glede na to, da sta dve izbrani znamki evropskega, dve pa ameriškega porekla, jih bomo med sabo primerjali.
Keywords: Blagovne znamke, luksuzni izdelki, Ferrari, Louis Vuitton, Vera Wang, Cadillac.
Published: 23.03.2016; Views: 642; Downloads: 172
.pdf Full text (1,16 MB)

3.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU LOUIS VUITTON
Elvis Šišić, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski seminar je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela. V prvem delu je predstavljena teorija marketinškega komuniciranja.Z marketinškim komuniciranjem podjetje odjemalca nagovarja, informira o izdelkih in zmanjša njegovo neprepričanost vse to privede do pospešenega nakupa. Da podjetje izdelek proda, je pred tem treba v podjetjih organizirati, voditi akcijo marketinškega komuniciranja. Splet marketinškega komuniciranja je sestavljen iz štirih instrumentov: oglaševanja, odnosov z javnostmi, osebneprodaje in pospeševanja prodaje.Z njimi podjetje poskuša predstaviti izdelek ali storitev javnosti oziroma odjemalcem. Marketinško komuniciranje je za vsako podjetje, ki želi razvoj in dolgotrajno preživetje na nasičenem trgu,izrednega pomena. V praktičnem delu je predstavitev marketinškega komuniciranja na primeru podjetja Louis Vuitton. Ob teoriji je predstavljen način, kako luksuzno modno podjetje predstavlja izdelke odjemalcem. Cilj diplomskega seminarja je spoznati načine komuniciranja z javnostjo v velikih korporacijah, kot je primer diplomskega seminarja, podjetje Louis Vuitton. Za omenjeno podjetje so v seminarju zraven načinov oglaševanja predstavljeni tudi zgodovina in razvoj podjetja, izdelki ter njihovo oglaševanje.
Keywords: marketinško komuniciranje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, pospeševanje prodaje, izdelek, Louis Vuitton, odjemalci.
Published: 14.11.2016; Views: 1082; Downloads: 170
.pdf Full text (614,47 KB)

4.
Strategije marketinga luksuznih blagovnih znamk
Saša Pečovnik, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Luksuzne blagovne znamke že od nekdaj veljajo za privilegij redkih, ki si jih lahko privoščijo. Poleg visoke kakovosti jih namreč spremljajo tudi visoke cene, s katerimi ohranjajo svojo ciljno skupino, to pa so odjemalci z višjim socialnim statusom. Z natančno študijo luksuznih znamk smo ugotovili, da njihova vrednost temelji predvsem na simbolni in ne toliko na funkcionalni vrednosti. Ena od glavnih dilem, s katerimi se srečujejo luksuzne znamke, je, kako ohranjati čim večjo zaželenost s strani odjemalcev, hkrati pa se izogniti množični uporabi, s katero bi bil njihov status ogrožen. S tem namenom luksuzne znamke izvajajo posebne strategije, ki se močno razlikujejo od tistih, ki jih izvajajo ostale blagovne znamke na trgu. Strategije različnih luksuznih znamk so si med seboj precej podobne, odvisne pa so od izvora znamke, saj imajo evropske znamke v primerjavi z ameriškimi drugačne temelje.
Keywords: Luksuz, luksuzne blagovne znamke, strategije, Louis Vuitton, Dior, Gucci
Published: 05.12.2019; Views: 140; Downloads: 22
.pdf Full text (709,01 KB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica