| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 23
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Razvoj računalniške igre Planes v ogrodju libGDX z uporabo razširitve KTX : diplomsko delo
Jure Đaković, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so predstavljene platformne igre in razvoj iger v ogrodju libGDX s pomočjo razširitve KTX. V uvodu diplomskega dela je najprej na splošno predstavljen žanr platformnih iger od začetkov do današnjih trendov. Sledi predstavitev ogrodja libGDX in njegovih prednosti. V nadaljevanju je na kratko predstavljen programski jezik Kotlin in nekoliko podrobneje moduli iz razširitve KTX. Na praktičnem primeru igre Planes je prikazano, kako lahko z uporabo programskega jezika Kotlin razvoj 2D platformnih iger poteka na bolj učinkovit način. V zaključku so opisane razlike med razvojem iger v razširitvi KTX in ogrodju libGDX.
Keywords: libGDX, KTX, Java, Kotlin, računalniška igra
Published in DKUM: 04.06.2024; Views: 266; Downloads: 39
.pdf Full text (1,86 MB)

2.
Razvoj interaktivne predstavitve z uporabo tehnike tlakovanja sveta : diplomsko delo
Tilen Seršen, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Predstavitev na tabli je že od nekdaj prisotna v vsakdanjem življenju. Že dolgo služi kot predaja znanja med učiteljem in učenci v šolah. V zadnjem času pa se uporablja tudi v pisarnah služb za predstavitev projektov ali idej. V diplomskem delu smo preučili različna orodja za ustvarjanje predstavitev na tabli, in na podlagi tega implementirali svojo rešitev. Napisana je v ogrodju libGDX, uporabniku pa omogoča s pomočjo tlakovanih map ustvarjanje zanimivih in funkcionalnih predstavitev.
Keywords: libGDX, Interaktivna predstavitev, Predstavitev na tabli, Tlakovanje sveta, Java
Published in DKUM: 03.06.2024; Views: 167; Downloads: 13
.pdf Full text (2,64 MB)

3.
Izdelava računalniške igre ChronoSlime z libGDX : diplomsko delo
Jakob Šrumpf, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo se osredotoča na razvoj računalniške igre s pomočjo okvira LibGDX in sistema ECS (Entity-Component-System). Namen dela je raziskati in predstaviti uporabo sistema ECS pri ustvarjanju iger. Delo ponuja podroben opis vsakega vidika razvoja roguelike igre, vključno s komponentami, entitetami in sistemi. Poleg tega se posveti tudi praktični implementaciji tega pristopa v igri. Diplomsko delo predstavi uspešen razvoj igre Čhrono- Slime”in poudari prednosti, ki izhajajo iz uporabe sistema ECS. Skozi to delo smo spoznali pomembnost sistema ECS v kontekstu razvoja računalniških iger.
Keywords: LibGdx, ECS, Igre, Programiranje
Published in DKUM: 03.11.2023; Views: 767; Downloads: 70
.pdf Full text (2,57 MB)