| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PREDLOG PRENOVE LOKACIJE TEHNIČNO - GASILSKE SLUŽBE AERODROMA LJUBLJANA, D.D.
Sara Baluh, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Letalski promet predstavlja najmlajšo transportno panogo, ki se je razvila šele konec 20. stoletja in je ena izmed najhitreje razvijajočih se panog svetovnega gospodarstva, saj poteka neverjetno hitro; število prepeljanih potnikov in blaga se iz dneva v dan veča in se je z leti bliskovito povečalo. Tudi letališča se širijo in razvijajo močno infrastrukturo tako v zraku kot na tleh, temu trendu globalizacije, ki prinaša letalskemu prometu nove možnosti in priložnosti, pa hitro sledijo tudi letalska podjetja. Z razvojem prometa in infrastrukture ter z vedno večjimi zahtevami po napredku se tudi slovensko Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana vidno odziva na nove izzive in spremembe, ki izhajajo iz potreb potnikov, tovora, varnosti in razvoja letališke tehnologije. V diplomskem delu bomo prikazali obstoječe stanje lokacije tehnično-gasilske službe Aerodroma Ljubljana, d. d., ki se nahaja na Letališču Jožeta Pučnika. Z vidika dostopnosti bomo proučevali lokacijo TGS Aerodroma Ljubljana, d. d., ter predlagali optimalne predloge za prenovo lokacije tehnično-gasilske službe Aerodroma Ljubljana, d. d..
Keywords: letalski promet, Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana, tehnično-gasilska služba Aerodroma Ljubljana, d. d., lokacija
Published: 22.10.2011; Views: 1419; Downloads: 94
.pdf Full text (2,67 MB)

2.
IZOBRAŽEVANJE SPLOŠNE JAVNOSTI O PROCEDURAH IN O PRAVNO-FORMALNIH POSTOPKIH V PROCESU PRIPRAVE NA LET NA LETALIŠČU JOŽETA PUČNIKA
Anita Belančič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Vsak potnik, ki se poslužuje letalskega prometa, vstopa pred dejanskim letom v proceduro oskrbe potnikov. Ta procedura je prepletena s pravno-formalnimi postopki, ki jih je nujno potrebno izvesti pred dejanskim vkrcanjem potnika na letalo in proti želeni destinaciji. Prav ti postopki in procedure pa predstavljajo dokaj visoko raven discipline in formalnih postopkov, saj gre ne nazadnje za prestop državnih meja oziroma vstop v mednarodni prostor, preden se potnik vkrca na letalo. V diplomskem delu so predstavljeni procesi in procedure, v katerih se znajde vsak potnik, ki se poslužuje letalskega prometa. Da se te procedure lahko opravi kvalitetno in v doglednem času, pa je odvisno od osveščenosti oziroma izobraženosti potnika. Del raziskave tako predstavlja trenutne metode in tehnike, ki se uporabljajo v procesu izobraževanja potnikov in meri učinkovitost le teh. Vstop čim bolj izobraženega oziroma osveščenega potnika v proces pravno-formalnih postopkov predstavlja težnjo vseh udeležencev v tem postopku, tako potnikov, kot tudi služb, ki izvajajo te procedure. V diplomskem delu je tudi ta aspekt razložen in prikazan v smislu vplivov na posamezne akterje v procesih. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem – teoretičnem delu sem s pomočjo literature in virov na spletu na splošno predstavila izobraževanje splošne javnosti o procedurah in o pravno-formalnih postopkih v procesu priprave potnika na let na Letališču Jožeta Pučnika. Drugi – raziskovalni del pa predstavlja raziskavo učinkovitosti izobraževanja splošne javnosti o procedurah na letališču. Namen raziskave je ugotoviti, kako dobro je splošna javnost izobražena – osveščena o postopkih in procedurah. Za metodo raziskave sem uporabila metodo pisnega anketnega vprašalnika, ki sem ga razdelila med potnike. Anketa je bila razdeljena med 100 potnikov, ki so vstopali v proceduro, ki predstavlja predmet raziskave. Analiza odgovorov mi je služila kot osnova za odgovore na zastavljena vprašanja: na koga vpliva izobraževanje in osveščenost, na kaj vpliva izobraževanje in osveščenost, kako vpliva izobraževanje v proceduri priprave potnikov na let, izbrane metode in tehnike izobraževanja ter njihova učinkovitost. Raziskava nam je pokazala, da bi večja in boljša izobraženost potnikov pripomogla k hitrejši in manj zapleteni izvedbi procedur posameznih služb, ki delujejo na letališču.
Keywords: metode in tehnike izobraževanja, oskrba potnikov, Letališče Jožeta Pučnika, osveščenost potnikov.
Published: 17.08.2012; Views: 776; Downloads: 48
.pdf Full text (3,27 MB)

3.
RAZVOJ INFORMACIJSKEGA SISTEMA ZA PODPORO LOGISTIČNIM PROCESOM PRI ZEMELJSKI OSKRBI LETAL
Uroš Burgar, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi smo razvili spletno aplikacijo Ground Handling Supervison, s katero ima kontrolor oskrbe letala večji nadzor in pregled nad logističnimi procesi zemeljske oskrbe določenega letala. Pri njenem razvoju smo uporabili tehnologije, ki so prosto dostopne na svetovnem spletu. Predstavili smo Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana in družbo Aerodrom Ljubljana d.o.o., ki upravlja z letališčem. Spoznali smo zemeljsko oskrbo na ljubljanskem letališču in njene službe, seznanili smo se s prometnoinformacijskim sistemom in naredili posnetek logističnih procesov pri zemeljski oskrbi letala. Spletno aplikacijo Ground Handling Supervision smo razvili v več fazah razvoja informacijskega sistema. Za izdelavo in oblikovanje interaktivnih spletnih strani aplikacije smo uporabili HTML5, CSS3, JavaScript, jQuery in AJAX. Strežniški del aplikacije smo razvili z Node.js, Express Framework, Socket.IO, Passport.js in Moment.js. Podatke o letih, uporabnikih, končanih procesih oskrbe letala, končanih procesih oskrbe letala z gorivom in sporočila med uporabniki zapisujemo v podatkovno bazo MongoDB. Aplikacija izboljša komunikacijo pri procesih zemeljske oskrbe letal in prepreči podvajanje informacij, pomembne informacije vedno pridejo do končnih uporabnikov, storitve pri zemeljski oskrbi letal se naročajo neposredno pri izvajalcu storitve, časovno beleženje procesov pa je nadgradnja obstoječega načina dela. Aplikacijo smo preverili na dveh testnih primerih in podali predloge za izboljšave, kot so beleženje vseh procesov pri zemeljski oskrbi letal ter optimizacija procesov, kjer so nujno potrebne povratne informacije in podatki o stanju posameznega procesa.
Keywords: Aplikacija Ground Handling Supervision, Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana, Zemeljska oskrba letal, Node.js, MongoDB, Spletna aplikacija, Realnočasovna komunikacija, JavaScript
Published: 08.07.2016; Views: 714; Downloads: 78
.pdf Full text (1,75 MB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica