| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
SPLETNA TELEVIZIJA KOT POSLOVNA PRILOŽNOST
Alen Štruc, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi se ukvarjamo s pestrim prepletanjem sodobnih tehnologij in medijev, ki omogočajo izgradnjo in uporabo spletne televizije. Ukvarjamo se s televizijo kot ekonomskim subjektom. Prikazujemo razprave okrog pojma spletna televizija, se seznanjamo z osnovnimi značilnostmi spletne televizije, spletnega videa in pretočnosti videa. Ugotavljamo, da interaktivnost prinaša širok spekter gledanja ponujenih vsebin, ki je drugačen od klasične televizije. Menimo, da prav te oblike dostopanja do informacij prinašajo distributerju bogate možnosti trženja. Pogledali smo, kako deluje tradicionalna televizija na ekonomskem trgu. Lotili smo se podrobnega pregleda priložnosti, ki jih ponuja televizija socialnih omrežij. Teoretska izhodišča konkretiziramo s študijo primera spletne televizije Festivala Lent. V nalogi povezujemo teoretska znanja in izhodišča z izkušnjo oblikovanja in izpeljave spletne televizije. V zaključku razmišljamo o razvoju spletne televizije v prihodnje in podajamo možnosti za čim boljše trženje.
Keywords: spletna televizija, trženje televizije, poslovne priložnosti, Lentv, ekonomika medijev
Published: 05.07.2016; Views: 417; Downloads: 39
.pdf Full text (7,78 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica