| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Marketing blagovne znamke L'Occitane v Sloveniji
Taja Désirée Starc, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Marketing je aktivno se razvijajoča veda, katera je bila za blagovne znamke vedno pomembna, zadnje čase zaradi digitalnega marketinga še toliko bolj. Raziskovali smo marketing kozmetične blagovne znamke L'Occitane v Sloveniji, saj nas je zanimalo kako se kot podjetje prilagajajo stalnim spremembam, ki se dogajajo na marketinškem trgu. Osebno se nam je ta tematika od nekdaj zdela zanima in bi v prihodnosti želeli iskati zaposlitev v tej smeri. Teoretični del je bil namenjen prikazu osnov marketinga, zgodovini marketinga, marketinškim spletom, trendom, nismo pozabili niti na marketing na socialnih omrežjih, ki je zadnje čase najbolj popularen. V raziskovalnem delu smo predstavili podjetje Stillmark d.o.o. in blagovno znamko L'Occitane, prav tako smo naredili analizo obstoječega marketinga blagovne znamke. Intervjuvali smo vodjo marketinga blagovne znamke L'Occitane v Sloveniji, poslovodkinjo ene izmed poslovalnic L'Occitane v Sloveniji ter redno stranko L'Occitana v Sloveniji. Iz vseh treh intervjujev smo sestavili celoto in odgovorili na raziskovalna vprašanja, ki smo si jih zadali v diskusiji zaključne naloge. Čeprav ima blagovna znamka L'Occitane v Sloveniji dobre marketinške strategije in poteze, ter sledi marketinškim trendom je tu vedno prostor za izboljšave, zato smo nekaj predlog v diskusiji tudi zapisali.
Keywords: marketing blagovne znamke, marketing, L'Occitane, naravna kozmetika
Published in DKUM: 01.12.2021; Views: 548; Downloads: 149
.pdf Full text (1,09 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica