| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
POSLOVNA UPORABNOST SPLETNIH ISKALNIKOV
Nika Horvat, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Svetovni splet se iz dneva v dan povečuje in pridobiva uporabnike. Podjetja pa se na trgu borijo, katera bodo bolj uspešna oziroma bodo imela več strank, saj to pomeni večjo prodajo. Način pridobivanja strank, se zaradi razvoja ekonomije in tehnologije spreminjajo. Podjetja morajo biti sposobno slediti tem trendom, zavedati se morejo njihovih potencialov. Podjetje mora posodabljati svoje procese, svoj marketing in prodajo in ker večina ljudi v današnjem svetu nima več toliko časa, da bi informacije pridobivala preko prodajalcev v trgovinah kot včasih, temveč raje te informacije o izdelkih poišče kar na spletu, saj je lažje in hitrejše, poleg tega pa lahko vidijo kako so ljudje zadovoljni z izdelkom preko forumov in blogov. Kar pa pomeni, da mora podjetje uporabljati splet za pridobivanje potencialnih strank s prodajo na spletu, oglaševanjem in optimizacijo spletne strani. Tako je podjetje vidno na spletu in predvsem konkurenčno na trgu. Podjetja, ki se tega ne zavedajo ne preživijo.
Keywords: Ključne besede: svetovni splet, spletni iskalniki, iskalni marketing, spletni brskalniki, spletno oglaševanje, oglaševanje, Google, spletno mesto, spletna stran, optimizacija spletnih mest
Published: 19.12.2012; Views: 1323; Downloads: 97
.pdf Full text (1,78 MB)

2.
PROIZVODNI MODEL E-POSLOVANJA
Andrej Beti, 2010, final seminar paper

Abstract: Namen diplomskega dela je prikazati primere proizvodnih modelov v podjetjih Dell, Jaguar in Nike ter predstaviti elektronko poslovanje, poslovne modele in proizvodni model elektronskega poslovanja. V uvodnem delu naloge opredeljujemo in opisujemo področje problema, ki je predmet raziskave. Teorija elektronskega poslovanja zajema drugo poglavje, kjer začenjamo z razvojem in opredelitvijo, nadaljujemo pa s predstavitvijo prednosti in slabosti, vrst, varnosti in pravne ureditve elektronskega poslovanja. Elektronsko poslovanje se je v manj kot desetih letih močno razmahnilo in poseglo na vsa področja našega življenja. Zaradi izredno hitrega razvoja se v zvezi s tem pojavlja veliko nejasnosti, med katerimi je tudi opredelitev samega pojava. Na podlagi ugotovitev preučene literature smo elektronsko poslovanje obravnavali kot način poslovanja podjetja, njegovo organizacijo in poslovno strategijo. Glede na raziskanost posameznih modelov elektronskega poslovanja menim, da se ljudje vedno bolj poslužujejo interneta za opravljanje določenih storitev, saj je ta možnost cenejša in hitrejša od klasične. Vsebina tretjega in četrtega poglavja je namenjena predstavitvi poslovnih modelov in proizvodnega modela elektronskega poslovanja. Diplomsko delo zaključimo s poglavjem primeri proizvodnih modelov v podjetjih Dell, Jaguar in Nike. Proizvodni modeli se z leti spreminjajo, dopolnjujejo in celo popolnoma na novo kreirajo. Še več, morda bo v prihodnosti pojem proizvodnega modela še bolj uveljavljen, predstavljal konkurenčno prednost in bo postal ključni del uspeha podjetja.
Keywords: Ključne besede: • elektronsko poslovanje • svetovni splet • internet • modeli elektronskega poslovanja • proizvodni model elektronskega poslovanja
Published: 22.12.2010; Views: 1714; Downloads: 96
.pdf Full text (1,51 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica