| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PORTALI IN ANALIZA ŠTUDIJE PRIMERA PORTALA B2P TELEKOM SLOVENIJE
Vito Jakič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Za nastanek novih tržnih poti so najpogostejši vzrok ravno razvoj interneta in tehnologije ter konkurence med podjetji, med katere spada tudi spletno poslovanje. Danes ni več dovolj samo predstavljanje podjetja na spletnem mestu, ampak se le-to vseskozi nadgrajuje. Skupne značilnosti portalov so predvsem njihove značilnosti, ki smo jih omenili že v teoriji. Po njih so zgrajeni vsi spletni portali, ločijo se po vrstah in tehnologiji. Spletna mesta s svojimi značilnosti, so tista na katerih delujejo portali in se prav tako razlikujejo po vrsti. Vse skupaj se povezuje z različnimi vrstami in oblikami e-poslovanja, ki imajo tudi svoje modele v katere razvrščamo tudi portale. V praktičnem primeru smo izbrali spletni portal B2P Telekom Slovenije, ga predstavili in analizirali na osnovi kriterijev za ocenjevanje spletnega mesta, razloženih v teoretičnem delu. Na podlagi izbranega portala smo analizirali tudi modele e-poslovanja.
Keywords: Ključne besede: portal, spletno mesto, elektronsko poslovanje, analiza, B2P portal Telekom Slovenije
Published in DKUM: 15.11.2013; Views: 2630; Downloads: 190
.pdf Full text (1,39 MB)

2.
SPLETNI BANČNI PORTALI NA PRIMERU SKB BANKE
Irena Kristofić, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V dobi informacijske družbe je svetovni splet postal eden izmed najpomembnejših virov podatkov, a se uporabniki med množico strani vedno težje znajde. Pojavil se je trend izgradnje spletnih portalov, ki niso le običajne spletne strani, ampak uporabniku nudijo veliko več. Predstavljajo enotno vstopno točko za uporabnike pri iskanju uporabnih informacij. V grobem delimo spletne portale na splošne uporabniške portale ter na poslovne portale. Splošni uporabniški portali služijo uporabnikom kot vstopna točka, ko le-ti gredo na internet, medtem ko poslovni portali združujejo informacije znotraj intraneta organizacije in izbrane povezave na podatke zunanjih spletnih strani. Da bo spletni portal lahko služil svojemu namenu in zadovoljil še tako zahtevnega uporabnika, se je spletnega projekta potrebno lotiti zelo preudarno. Naročnik portala mora najprej definirati potrebe in cilje, izbrati najustreznejšega izvajalca, ki bo zadovoljil želje in potrebe, ki bodo kasneje prenesene na svetovni splet. Elektronsko poslovanje je oblika poslovanja, kjer potekajo transakcije preko elektronskih omrežij, večinoma interneta. Gre za nov način poslovanja, ki ne uporablja papirja, ampak uporablja sodobno informacijsko-komunikacijsko tehnologijo. Poznamo različna področja elektronskega poslovanja. Ena izmed njih je tudi elektronsko bančništvo, ki je doživelo velik razvoj v zadnjih letih. Elektronsko bančništvo je sodobna oblika poslovanja med banko in komitenti, ki je vedno bolj pogosta. Poznamo različne oblike elektronskega poslovanja, kot so: poslovanje preko bankomatov, mobilno bančništvo, telefonsko bančništvo ter bančništvo preko interneta oziroma elektronsko bančništvo. Največji razmah dosega ravno elektronsko bančništvo, saj je raba interneta v populaciji zelo narasla. Tako kot vsaka stvar ima tudi elektronsko bančništvo določene prednosti in slabosti, tako za banko kot za končnega uporabnika. Banke stremijo k temu, da bi sama varnost elektronskega bančništva postala vodilna pri razvijanju poslovanja preko interneta, saj je uporabnikom le-ta zelo pomembna.
Keywords: Ključne besede: internet, spletni portal, spletna stran, elektronsko bančništvo, bančne storitve, prednosti poslovanja, slabosti poslovanja, varnost poslovanja.
Published in DKUM: 30.08.2012; Views: 2256; Downloads: 243
.pdf Full text (2,31 MB)

3.
OPTIMIZACIJA LOGISTIČNIH STROŠKOV Z UVEDBO KONCEPTA
Maja Repas, 2011, master's thesis/paper

Abstract: Sistem dostave, zasnovan na konceptu “milk-run”, skrbi za uskladitev naročil različnih dobaviteljev podjetja in predpostavlja distribucijo, organizirano na enem samem prevozu po vnaprej začrtani poti, ter optimizacijo njegove povratne vožnje, zaključene s povračilom embalaže dobaviteljev. Izraz "milk-run" izhaja iz dolgoletne tradicije prodaje in distribucije mleka na zahodu Amerike, kjer so podjetja mlečnih proizvodov organizirala domicilno razpečavo mleka in nazajšnji prevzem praznih steklenic. Razlogi, ki govorijo v korist uveljavitve takšnega sistema, tičijo v nizkih transportnih stroških, učinkoviti izrabi prostora na kamionu, povečanju discipline dobaviteljev in prevoznikov ter v večji kontroli nad izvedbo prevozov. Za potrebe podjetja BSH Nazarje smo preučili možnost vpeljave modela “milk-run” prevozov in ga aplicirali na distribucijsko verigo tega podjetja, zasledujoč njegove optimizacijske implikacije. Pri operacijah kvantificiranja poti in tovorne zasedenosti prevozov smo uporabili dve uveljavljeni programski aplikaciji, Load Designer in Premium Solver. Pri tem smo minimalizirali dostavne in logistične stroške, jih opremili s finančnimi podatki, in predstavili prihranke, ki rezultirajo iz izbranih primerov kombinacij prevozov. Raziskavo smo zaključili z navedbo generalnih priporočil za optimizacijo prevozov znotraj distribucijske verige podjetja BSH Nazarje in ob tem predstavili idejo uvedbe spletnega portala “Sigma”, portala, ki bi ga bilo mogoče pridružiti že obstoječemu informacijskemu sistemu tega podjetja in na ta način prispevati k optimizaciji njegovega dostavnega sistema. Spričo velikega obsega nabavnih materialov, številnosti dobaviteljev podjetja BSH Nazarje in časovnih omejitev, smo v raziskavi upoštevali le dobavitelje s stalnim sedežem v Sloveniji.
Keywords: Ključne besede: milk-run, optimizacijske implikacije njegove logistične uvedbe, minimizacija dostavnih in logističnih stroškov, priporočila za optimizacijo prevozov znotraj distribucijske verige, spletni portal Sigma.
Published in DKUM: 02.02.2012; Views: 2693; Downloads: 448
.pdf Full text (2,06 MB)

Search done in 1.67 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica