| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 18
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Pospeševanje prodaje v PTZ Bistrica
Drago Čož, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je vsebinsko razdeljeno na dva dela. Prvi del je namenjen obravnavi teoretskih izhodišč s področja tržnega komuniciranja in uporabe posameznih metod oziroma trženjsko komunikacijskih orodij. V praktičnem oziroma aplikativnem delu te diplomske naloge sem skušal analizirati obstoječe stanje na področju tržnega komuniciranja v PTZ Bistrica s poudarkom na uporabljenih metodah pospeševanja prodaje in oglaševanja. Na osnovi proučevanja dostopnih in razpoložljivih podatkov ter analize prodajnih aktivnosti in postopkov sem ugotovil, da se je prodaja stanovanj v PTZ Bistrica izvajala povsem rutinsko in v skladu s splošnimi prodajnimi pogoji. Dejstvo je, da podjetje v preteklem obdobju ni imelo praktično nikakršnih težav s prodajo stanovanjskih enot. To je v prvi vrsti posledica dejstva, da je povpraševanje po novozgrajenih stanovanjih na trgu nepremičnin vseskozi presegalo ponudbo novih stanovanj. Stanovanja so bila v celoti prodana že pred samim zaključkom gradnje posameznih stanovanjskih objektov. Iz teh razlogov so podjetju v preteklih letih posamezna tržno komunikacijska orodja razvijali zgolj v simboličnem obsegu. V zaključnem delu naloge sem skladno s končnimi ugotovitvami predlagal nekaj povsem konkretnih smernic in predlogov za spremembe na področju tržnega komuniciranja v podjetju
Keywords: KLJUČNE BESEDE: trženjsko komuniciranje, instrumenti tržnega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, osebna prodaja, PTZ Bistrica
Published: 29.06.2009; Views: 2080; Downloads: 210
.pdf Full text (1,18 MB)

2.
OGLAŠEVANJE O MEDNARODNIH ROAMINGIH
Janja Vasle, 2008, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK Dobro razvite telekomunikacije so pogoj za učinkovito delovanje gospodarstva, javnega sektorja, uprave ter vključevanje v mednarodne procese. Sodelovanje s tujimi operaterji, ki tržijo storitve mobilnih telekomunikacij, daje mobilnem operaterjem prednost – še večjo pa daje samim uporabnikom mobilnih storitev. Za uvajanjem in spremljanjem tehnologij novejših generacij mobilnih digitalnih omrežij se povečuje in spreminja tudi število pogodbenih partnerjev in širi ponudba izven meja Slovenije. V nalogi smo predstavili mednarodno sodelovanje in orodja mednarodnega komuniciranja pri obeh vodilnih mobilnih operaterjih v Sloveniji. Predvsem se bomo posvetili samemu sklepanju pogodb o mednarodnem gostovanju, njihovim prednostim in slabostim. Z doseženimi dogovori je potrebno seznaniti javnost in se poslužiti orodij komunikacijskega spleta. Zaradi nedostopnosti podatkov drugih orodij komuniciranja smo se odločili, do bo poudarek na oglaševanju roamingov.
Keywords: Ključne besede: gostovanje – Roaming, oglaševanje, GSM, UMTS.
Published: 13.07.2009; Views: 1528; Downloads: 63 
(1 vote)
.pdf Full text (1,59 MB)

3.
SPLETNO OGLAŠEVANJE BLAGOVNE ZNAMKE VITAPUR PODJETJA AD VITA, D.O.O.
Vesna Rasperger, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Namen moje diplomske naloge je bil predstaviti spletno oglaševanje in primerjati le-tega z ostalimi mediji (radio, televizija in tiskani mediji). Oglaševanje na spletu je v bistvu podobno ostalim oblikam komuniciranja, vendar pa je razlika pri obnašanju uporabnika. Lahko bi rekli, da se s pomočjo spletnega oglaševanja poveča zavedanje uporabnika o izdelku, povečan je tudi interes uporabnika, da bi se seznanil z izdelkom in na koncu se poveča želja po nakupu izdelka. Velika prednost spletnega oglaševanja je ta, da vse te aktivnosti, od zavedanja o izdelku do akcije oz. samega nakupa, na spletu potekajo istočasno, poleg tega pa je možno naročiti izdelek kar od doma. Tako kot v ostalih oblikah oglaševanja tudi v spletnem oglaševanju veljajo določene zakonitosti tržnega komuniciranja. Na internetu lahko oglašujemo na več načinov, in sicer s predstavitvenimi stranmi, kjer lahko najlažje predstavimo izdelke, z zakupom ključnih besed, preko katerih uporabniki najhitreje pridejo do našega podjetja, s sponzoriranimi povezavami in z drugimi oblikami. Na ta način se doseže, da ima spletna stran več obiska. Podjetje Ad Vita d.o.o. je najprej začelo s predstavitveno stranjo o podjetju, kasneje pa z razvojem blagovnem znamke Vitapur, le — to uspešno spravilo na internet in pričelo z oglaševanjem Vitapurjevih izdelkov na tej strani. V samem začetku se ni veliko oglaševalo preko interneta, vendar se je to vedno bolj stopnjevalo. Vse od kar se je naredila spletna stran www.vitapur.si, se je delalo na oglaševalskih akcijah. Z leti pa so se investicije v oglaševanje vedno bolj povečevale. Na ta način si je podjetje povečalo krog uporabnikov Vitapurjevih izdelkov.
Keywords: spletno oglaševanje, oglaševanje, ključne besede, bannerji, tiskani mediji, sponzorirane povezave, reklamne pasice, www.vitapur.si, Ad Vita d.o.o., elektronska pošta.
Published: 25.09.2009; Views: 3132; Downloads: 467
.pdf Full text (3,03 MB)

4.
NOVOTVORJENKE V TISKANIH IN SPLETNIH OGLASIH
Ines Voršič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Oglasi so postali del našega vsakdanjega življenja, saj nas kot potencialne potrošnike na najrazličnejše načine nagovarjajo na vsakem koraku. Težnja po kreativnosti, zanimivosti in vpadljivosti je opazna tudi v jeziku oglasov. V zadnjem času kot izraz izvirnosti in duhovitosti oglaševalcev pogosto zasledimo nove besede oz. novotvorjenke. Te so predmet našega raziskovanja. Na osnovi paberkovalno zbranih tiskanih in spletnih oglasov smo napravili besedotvorno analizo novotvorjenih besed. Zanimal nas je način tvorbe, ali novotvorjenke nastajajo po že ustaljenih besedotvornih postopkih, analogiji ali po kakšnih še neuveljavljenih tvorbenih vzorcih. V analizi smo opozorili na morebitno stilno in zvrstno zaznamovanost novih tvorjenk. Vsako izmed obravnavanih besed smo skušali tudi pomensko opredeliti, v besedilnih korpusih FidaPLUS in Nova beseda pa smo preverjali, ali je katera od novotvorjenk že zajeta. Oglasi so obravnavani kot celota z namenom, da se ugotovijo zgradbene prvine, v katerih so novotvorjenke največkrat prisotne, hkrati pa smo želeli izvedeti, v kolikšni meri so novotvorjenke vezane na ime oglaševalca ali oglaševanega predmeta.
Keywords: Ključne besede: oglaševanje, tiskani oglasi, spletni oglasi, neologizmi, priložnostnice, besedotvorje
Published: 12.10.2009; Views: 2604; Downloads: 651
.pdf Full text (53,82 MB)

5.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V ZDRAVILIŠČU LAŠKO
Tjaša Horjak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Skozi diplomsko delo smo lahko spoznali, da je wellness gibanje, ki označuje novo paradigmo zdravja. Izhaja iz človekove samoodgovornosti do svojega zdravja preko uravnotežene zdrave prehrane, telesnega gibanja, duševnih aktivnosti in osebne sprostitve ob pozitivnem odnosu do drugih ljudi in zadostni osveščenosti za okolje. Wellness je v Sloveniji trenutno v fazi rasti, kar pomeni, da se povečuje število ponudnikov wellness storitev. Več pa je ponudnikov zdraviliškega turizma. Glavna nit celotne naloge so bile storitve in njihov način pospeševanja prodaje. Ne moremo se jih dotakniti, jih slišati ali videti… Kako jih torej prodajati, razvijati, izpolnjevati in predvsem, kako jih prodajati? V tem je glavna težava storitev. Marsikdo bi najprej rekel, da je rešitev problema storitev v oglaševanju, propagandi. Pogosto pa sama propaganda ne bo dovolj, da privabimo turiste oziroma, da se bodo turisti z gotovostjo odločili za nakup ponujenega proizvoda ali storitve. To velja predvsem za inozemske goste, ki pogosto ne vedo, kakšna bo kvaliteta vseh ostalih storitev, ki so neposredno ali posredno vezani na sam proizvod. Lahko torej rečemo, da je pospeševanje prodaje v turizmu usmerjeno bodisi v domače turiste, bodisi v inozemske turiste. Medtem ko je glavni namen turistične propagande v ustreznem informiranju tako domačih kot inozemskih turistov, pa je glavni namen pospeševanje prodaje v tem, da kar se da ugodno in v splošno zadovoljstvo domačih in tujih turistov poveča prodajo turističnega proizvoda. Podjetja danes ne tekmujejo več toliko s cenami in kakovostjo izdelkov, temveč se skušajo čim bolj prilagoditi potrebam kupcev. Živimo od kupcev in oni od nas. Kupec postaja čedalje bolj zahteven, kadarkoli lahko gre drugam, vse težje ga je zadovoljiti. Zato se morajo prodajalci toliko bolj potruditi, da jih pridobijo in tudi obdržijo. Zadnje raziskave kažejo, da pri tem postajajo vse pomembnejši dejavniki kot so prijaznost, vljudnost, ustrežljivost, osebni odnos, ne pa več sama kakovost izdelka, saj je ta postala že samoumevna. Tudi cena ni več ključni dejavnik. Kupca ne pritegne boljši, cenejši proizvod, ampak boljše argumentiranje zanj. Ker kupec postaja čedalje bolj pomemben, je potrebna podrobna analiza trga, da vidimo, kaj kupci zares želijo, in kakšne so njihove potrebe. V Thermani se zavedajo, da kupec postaja čedalje pomembnejši in da v tržnem komuniciranju na področju turizma dobiva vse večji pomen direktni marketing ali neposredno trženje (komunikacija med ponudnikom in potrošnikom oz. ponudnikom in poslovnežem), zato želijo na (ključnih) primarnih trgih povečati direktno trženje ter partnersko trženje (pospeševanje prodaje, splošni sejmi, druge aktivnosti). Na (ostalih) sekundarnih trgih planirajo povečanje partnerskega trženja. Neposredno trženje vključujejo preko adresarjev, katalogov, mailing liste, TV prodaje in prodaje preko interneta. Thermana bi morala uvesti nekatere spremembe v način ali metode pospeševanja prodaje, da bi bila prodaja čim večja. Glavna nit je internet, kjer mislim, da je še veliko neizkoriščenega. Podjetje bi moralo izboljšati svojo internetno stran, pošiljati svoje novosti in ponudbe preko elektronske pošte, povečati oglaševanja na internetu… Edina povratna informacija o občutkih bivanja v Thermani je knjiga pohval in pritožb ter kratka hotelska anketa, ki pa je za kakšno podrobno analizo neuporabna, saj iz nje izvemo premalo natančnih podatkov, ki bi služili kot osnova za prihodnje odločitve glede komuniciranja s ciljnim občinstvom.
Keywords: Ključne besede: pospeševanje prodaje, Zdravilišče Laško, Thermana, zdraviliški turizem, wellness turizem, osebna prodaja, marketing mix, odnosi z javnostmi, oglaševanje.
Published: 08.12.2009; Views: 3327; Downloads: 528
.pdf Full text (512,24 KB)

6.
OGLAŠEVANJE BLAGOVNE ZNAMKE OAZA V PODJETJU RADENSKA D.D.
Maja Donko, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sem predstavila podjetje Radenska d.d. Osredotočila sem se na oglaševanje blagovne znamke in njene ciljne skupine. Podjetje daje velik pomen oglaševanju in načini pospeševanja prodaje svojega izdelka v tem primeru voda Oaza. V diplomski nalogi govorim predvsem o oglaševanju blagovne znamke Oaza. Za podjetje je oglaševanje ključnega pomena, kajti le tako lahko potrošnikom predstavimo svoj izdelek, ki ga želimo plasirati na tržišče. Za dobro in učinkovito oglaševanje je potrebno upoštevati veliko dejavnikov. Ko se podjetje odloči za oglaševanje mora najprej izbrati dobro oglaševalsko podjetje. Za uspešno reklamo je potrebno veliko izvirnosti , znanja in izkušenj ljudi, ki so zanjo odgovorni. Namen vsake reklame, je da pritegne čim vem potrošnikov. Podjetje se mora odločiti, kateri ciljni skupini bo najbolj namenjeno oglaševanje, določiti proračun in poiskati idejo reklame. Veliko reklam, doseže svojo učinkovitost, če oglas ni preveč dolg in vključuje humor. Dober oglas je tisti, ki se ga potrošniki še dolgo zapomnijo. Opravila sem raziskavo s pomočjo ankete in sem ugotovila, da večina potrošnikov prepozna vodo Oaza, predvsem pa podjetje Radenska d.d..Večina anketiranih se spomni oglaševanja preko radijskih sprejemnikov, nekoliko manj pa televizijskega oglasa. Mogoče je prepoznavnost radijskega oglasa toliko bolj prepoznavna, ker še lahko danes slišimo reklamo za vodo Oaza. Večina potrošnikov je prvič opazila pijačo na policah v trgovini in se nato odločila za nakup. Ugotovila sem, da je večina potrošnikov poznalo vodo Oaza, verjetno tudi zaradi porasta trenda vod z okusom. Zaščitni znak tri srca bo vedno ostal v spominu potrošnikov, ne glede na spreminjate trendov in trga.
Keywords: Ključne besede: - oglaševanje - blagovna znamka - voda Oaza
Published: 19.05.2010; Views: 2645; Downloads: 367
.pdf Full text (5,72 MB)

7.
POSPEŠEVANJE PRODAJE NA PRODAJNEM MESTU V TERMAH 3000
Metka Grlec, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Pospeševanje prodaje na prodajnem mestu v Termah 3000 je zgrajeno iz uvoda, teoretičnega in praktičnega dela. V uvodu je opredeljeno področje, ki je predmet raziskave, namen in cilji, osnovne trditve, predpostavke, omejitve raziskave in predvidene metode raziskovanja. V teoretičnem delu smo opredelili pomen pospeševanja prodaje, vodjo prodaje, odnose s strankami ter vrste in orodja pospeševanja prodaje. Opredelili smo tudi direktni marketing in ugotavljanje zadovoljstva porabnikov storitev. V tretjem poglavju smo predstavili načine oglaševanja s katerimi si prizadevamo ustvariti in širiti dober glas o proizvodih oziroma storitvah podjetja. V praktičnem delu smo predstavili družbe Naravni Park Term 3000, filozofijo vizijo in cilje Term 3000, opisali SWOT analizo, predstavili plan aktivnosti za povečanje prodaje ter to tudi prikazali. Zadnji del poglavja pa smo namenili predstavitvi prodajnih mest v Termah 3000 in načine pospeševanja prodaje v Termah 3000.
Keywords: Ključne besede: pospeševanje prodaje, merchandising, direktni marketing, oglaševanje, ugotavljanje zadovoljstva porabnikov storitev.
Published: 27.08.2010; Views: 1675; Downloads: 203
.pdf Full text (812,23 KB)

8.
OGLAŠEVANJE NEPREMIČNINSKIH AGENCIJ V DOBI NOVIH MEDIJEV
Mateja Gabrijan, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Mediji, ki jih za svojo dejavnost uporabljajo nepremičninske agencije, so se v zadnjih 20 letih spremenili: gre za prehod iz klasičnih (RTV in tiskani mediji) v novomedijske kanale (internet, multimediji). Klasični koncept komunikacije in oglaševanja temelji na enosmernem modelu (sporočilo agencija odda množici potencialnih prejemnikov, povratne komunikacije pa ni oziroma je skopa), medtem ko so novomedijski kanali dvosmerni in participatorni (agencija informacij ne komunicira zgolj stranki, temveč hkrati tudi odpre kanale, po katerih lahko tržne informacije od stranke tudi sprejema). V nalogi nas je zanimalo, do kakšne mere so se na to spremembo odzvale slovenske nepremičninske agencije, katere medije oglaševanja uporabljajo in kako ter ali (ne)uporaba novih medijev vpliva na rezultate poslovanja agencije. Kot študijo primera smo izbrali nepremičninsko agencijo Plan nepremičnine, ki je pred kratkim prenehala s poslovanjem. Analizirali smo tudi spletno delovanje 11 najuspešnejših slovenskih nepremičninskih agencij in jih primerjali z rezultati, ki jih je dosegla izbrana agencija. Za potrebe naloge smo razvili lasten merski inštrument -­ ocenjevalno lestvico za preverjanje oglaševalske dejavnosti v novih medijih -­, saj podobni inštrumenti za slovensko okolje še niso bili predstavljeni. Ugotovili smo, da oglaševalska dejavnost v večini agencij poteka po sistemu ad hoc: nepremičninske agencije zaradi svoje majhnosti nimajo detajlno izdelanih trženjskih strategij, nimajo točno določenega proračuna za oglaševanje in nimajo zunanjih oz. notranjih strokovnjakov, ki bi skrbeli za marketing. Glavna ugotovitev naloge je, da nesposobnost razumevanja novih medijskih kanalov in njihova (ne)uspešna implementacija v praksi pomembno vplivata na poslovanje nepremičninske agencije (in lahko vodita tudi v prenehanje delovanja agencije). Nepremičninskim agencijam na podlagi raziskave svetujemo, da pri svoji dejavnosti uporabljajo tako klasične kot nove medije, saj lahko le sinergija v oglaševanju pripelje do dobrih rezultatov. V nalogi smo zato oblikovali tudi smernice in izdelali realen model oglaševanja nepremičninskih agencij, upoštevajoč teoretična izhodišča in praktične izkušnje iz slovenskega poslovnega okolja.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: Tržno komuniciranje, oglaševanje, cilji oglaševanja, oglaševalski proračun, oglaševalski mediji, internet, spletno oglaševanje, spletna stran, nepremičninska agencija.
Published: 16.08.2010; Views: 1879; Downloads: 222
.pdf Full text (1,29 MB)

9.
NAČRT TRŽENJA ROMANTIČNEGA HOTELA RENESANSE KOT DEL POSLOVNEGA NAČRTA
Tanja Božič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo oblikovali marketinški načrt romantičnega hotela Renesanse. V prvem delu diplomskega dela proučujemo teoretična izhodišča v povezavi z marketinškim načrtom. Pojasnili smo integralno vlogo marketinškega načrta v poslovnem načrtu podjetja. Opredelili smo ga kot pot, načine, možnosti za doseganje načrtovane prodaje podjetniških učinkov (izdelkov in/ali storitev). V drugem, praktičnem delu diplomskega dela predstavljamo celostno marketinško strategijo hotela Renesanse. Opredelili smo vizijo in poslanstvo podjetja, smotre, cilje podjetja, opravili smo raziskavo okolja in ugotavljali naše prednosti in slabosti (notranje okolje) ter priložnosti in nevarnosti (zunanje okolje).Določili smo celostno ponudbo hotela Renesanse in se osredotočili na nočitvene kapacitete, restavracijo, vinsko klet, wellness ter glavne in dopolnilne turistične programe. Cenovno politiko smo zasnovali z odločitvijo o določanju cene na podlagi razmerja kakovost ter dojemanju le-te s strani potencialnih ciljnih skupin, konkurence ter upoštevanju naše pozicije na trgu, krivulje povpraševanja in stroškov. Odločili smo se za politiko razlikovalnih in promocijskih cen. Distribucija se bo izvajala v okviru lastne prodajne službe ter preko posrednikov v turističnem gospodarstvu; predvsem turistične agencije, turistični operaterji (oboje selektivno), rezervacijski sistemi. Pri promociji in oglaševanju smo določili nosilce, mesta (lastna spletna stran, sejmi, tiskani mediji, radio in televizija) na katere bomo razporedili marketinška finančna sredstva. Procesiranju turistične storitve bomo namenili veliko pozornost saj odločilno vpliva na stopnjo zadovoljstva (pri udeležencih v turistični storitvi) in je lahko edinstvena konkurenčna prednost. Enako velja za »fizične dokaze«. V zadnjem delu diplomske naloge smo določili skupni marketinški proračun. V njem smo po nosilcih določili potrebna finančna sredstva, ki so nujna za uspešno udejanjanje marketinškega načrta hotela Renesanse. Na podlagi marketinškega načrta za hotel Renesanse bomo dosegali zastavljene cilje in tako posledično vplivali na visoko zadovoljstvo uporabnikov in zato na uspešno rast in razvoj v sodobnem spremenljivem poslovnem okolju.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: marketinški načrt, celostna marketinška strategija, marketinški splet (7P), ponudba, cenovna politika, distribucija, oglaševanje in promocija, ljudje, fizični dokazi, procesiranje.
Published: 20.09.2010; Views: 4197; Downloads: 1020
.pdf Full text (1,17 MB)

10.
NAČRTOVANJE MEDIJEV
Nejra Dedić, 2010, final seminar paper

Abstract: Mediji so del našega vsakdanjika in življenja brez medijev si ne bi mogli več predstavljati, še posebej je to pomembno za podjetja. Tako kot vsaka druga stvar imajo tudi mediji pozitivno in negativno stran.
Keywords: Ključne besede: načrtovanje, mediji, marketinško komuniciranje, oglaševanje.
Published: 20.01.2011; Views: 1668; Downloads: 152
.pdf Full text (844,39 KB)

Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica