| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA VIZUALNE EMBALAŽE (ČOKOLADA, VODA)
Aljaž Hriberšek, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Pri izdelkih najrazličnejših blagovnih znamk predstavlja vizualno podobo embalaža, ki je »prodajalec s police«. Embalaža tako predstavlja komunikacijsko sredstvo podjetja, ki je lahko odločilnega pomena v procesu potrošnikove nakupne odločitve. V teoretskem delu naloge je predstavljeno ozadje oblikovanja blagovne znamke, njene podobe, identitete in ostalih ključnih značilnosti, ki so pomembne za razumevanje posameznega izdelka s poudarkom na celostni grafični podobi, ki je ključnega pomena za razumevanje vizualne podobe posameznih izdelkov. V nadaljevanju je predstavljen koncept embalaže in procesa embaliranja ter izhodišča za analizo vizualne podobe posamezne embalaže; sporočilnost, oblika, dimenzije, besedilo, ilustracije, barve, etiketa, tipografija in druge posebnosti. Vključen je tudi psihološki vidik zaznavanja barv in drugih pomembnih vizualnih elementov. V empiričnem delu je narejena analiza vizualnih elementov embalaže dveh kategorij izdelkov: čokolad (Milka, Gorenjka, Lindt in Kinder) in ustekleničene vode (Zala, Oda, Dana in Evian). Osnovno hipotezo naloge, da vizualne podobe embalaž posameznih izdelkov vsebujejo vse ključne elemente dobre embalaže smo potrdili. Prav tako smo potrdili, da med embalažami posameznih proizvajalcev obstajajo opazne razlike v različnih segmentih vizualnih podob. Pri tem smo predvidevali, da imata embalaži izdelkov Milka pri čokoladah in Evian pri vodah bolj dodelano, celovito in sporočilno podobo izdelka, saj obstajata na tržišču dlje in sta širše znani. Zadnjo hipotezo smo le delno potrdili, saj izstopata le pri nekaterih elementih, v osnovi pa se po ključnih značilnostih ne razlikujeta bistveno od ostalih. V zaključku so navedeni predlogi, na kaj naj bo pozoren novi potencialni ponudnik obeh kategorij izdelkov, da bo njegova embalaža vsebovala vse ključne elemente dobre embalaže, a hkrati izražala unikatnost blagovne znamke.
Keywords: Ključne besede: embalaža, vizualna komunikacija, čokolada, ustekleničena voda.
Published in DKUM: 01.12.2014; Views: 2492; Downloads: 325
.pdf Full text (753,16 KB)

2.
POMEN PAKIRANJA ZA PROCES POSLOVNE LOGISTIKE V CINKARNI CELJE, D.D., OBRAT ZA PROIZVODNJO GRADBENIH MAS
Elza Erak, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Pakiranje izdelkov je pomembna faza toka logističnih procesov v podjetju. Če želimo izdelke, ki smo jih v procesu proizvodnje natančno izdelali, nepoškodovane dobaviti kupcu, jih moramo zapakirati tako, da se v procesu distribucije ne bodo poškodovali. Embalaža ščiti proizvod pred najrazličnejšimi zunanjimi vplivi, poškodbami in ohranja obliko izdelka. Močna in učinkovita embalaža je integralni del marketinškega spleta. Namen diplomskega dela je bil preučiti pomen pakiranja za potekanje logističnih procesov v podjetju Cinkarna Celje, d.d. V teoretičnem delu smo najprej opredelili logistiko: njene cilje, razvoj, organiziranje logističnih dejavnosti v podjetju ter stroške v logistiki. Nato smo opredelili embalažo in pakiranje, funkcije embalaže ter vrste in oblike embalaže. V drugem delu diplomskega dela smo opisali, kako rešujejo problem pakiranja v podjetju Cinkarna Celje, d.d. Opredelili smo vrste embalaže, ki jo uporabljajo, kako v podjetju poteka pakiranje, skladiščenje in prevoz blaga. Podjetje mora izbrati ustrezno embalažo ter optimalni način pakiranja blaga. Primerna embalaža predstavlja za podjetje tudi učinkovit in varen prevoz.
Keywords: Ključne besede: poslovna logistika, embalaža, pakiranje, skladiščenje, prevoz izdelkov, stroški prevoza izdelkov.
Published in DKUM: 20.09.2010; Views: 2972; Downloads: 24

3.
OBLIKOVANJE IN PREOBLIKOVANJE OBSTOJEČE EMBALAŽE V OKVIRU PROJEKTNEGA DELA V VZGOJNIH ZAVODIH
Bernarda Hrovat, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Temo, izbrano v okviru predmeta didaktika tehnične vzgoje, sem teoretično in praktično obdelala na primeru oblikovanja in preoblikovanja iz obstoječe embalaže. Otrokom sem želela skozi izdelavo uporabnega izdelka – ptičje krmilnice iz odpadne embalaže pokazati, da lahko različno embalažo še koristno uporabimo, preden jo zavržemo, in s tem naredimo nekaj dobrega za okolje. To je hkrati tudi odličen način za spodbujanje otrokove ustvarjalnosti. V teoretičnem delu diplomske naloge sem predstavila projektno učno delo na splošno in na področju tehnike in tehnologije, povezanost tehnike in tehnologije z ostalimi področji ter otrokov razvoj in razvoj otrokove ustvarjalnosti. Predstavila sem tudi material, ki smo ga uporabili pri praktičnem delu, tj. odpadno embalažo. V empiričnem delu sem predstavila razvojne hipoteze in interpretacijo podatkov, ki sem jih dobila na podlagi opazovanj. Na primeru projektne naloge je predstavljen koncept dela za izdelovanje uporabnega predmeta.
Keywords: Ključne besede: tehnika in tehnologija v vrtcu, projektna naloga, odpadna embalaža, ptičja krmilnica.
Published in DKUM: 08.07.2009; Views: 3000; Downloads: 700
.pdf Full text (5,88 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica