| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VODENJE HOTELA
Matej Krmelj, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo govorili o vodenju hotela, lastnosti vodij, o njihovih izzivih in problematiki zaposlenih. Prvo poglavje vsebuje opredelitev problema, cilje in tezo, predpostavke in omejitve ter predvidene metode raziskovanja. V drugem poglavju smo opredelili vodenje, opisali managerja in kakšne so njegove naloge. Našteli smo najpogostejše stile vodenja ter temeljne sposobnosti vodenja. Naslednje poglavje je namenjeno predstavitvi kategorizaciji hotelov in največjim hotelskim združbam. Razložili smo tudi razliko med poslovanjem verige hotelov in individualnih hotelov ter problematika zaposlenih. Za konec smo vključili tudi analizo ankete in tako sprejeli nekaj odločitev ter ovrgli na začetku postavljeno tezo.
Keywords: Ključne besede: Hotel, vodenje, turizem, kategorizacija, verige hotelov, stil vodenja, problematika zaposlenih
Published in DKUM: 13.12.2011; Views: 4158; Downloads: 616
.pdf Full text (720,07 KB)

2.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH STRANI HOTELOV V SLOVENIJI
Nina Pavletič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sem predstavila spletne strani hotelov v Sloveniji in njihovo uporabnost. V raziskovalnem delu sem se omejila, na osnovi zbranih podatkov, na primerjavo spletnih strani hotelov. V analizi sem predstavila kvaliteto posameznih spletnih strani po kriterijih, ki jih opredeljujejo elementi in njihove lastnosti, ki so značilne za oblikovanje uspešne spletne strani. Internet je sodoben medij, ki ponuja svojim uporabnikom množico storitev v katerih, združuje več različnih klasičnih medijev predvsem pa je na razpolago uporabniku, takrat ko si on to sam želi. Čeprav je spletna stran stara šele dobro desetletje, njena priljubljenost zelo hitro narašča. V današnjem času in prostoru predstavlja svetovni splet storitev, ki je dostopna vsakemu uporabniku, ki ima priključek do spletnega omrežja Spletne strani je treba prilagajati rastočim potrebam uporabnikov in narediti ponudbo atraktivno za vse oblike turistične dejavnosti in to prikazati na prijetnih spletnih straneh, pri čemer nam je v pomoč sodobna informacijska tehnologija. Razvoj in uporaba spletnih strani v našem okolju je predvsem odvisna od stališča in pristopa menedžerjev do uvajanja in izkoriščanja sodobne računalniške tehnologije v svojih sredinah. Informacijska tehnologija in s tem tudi spletne strani so v Sloveniji še vedno odvisna predvsem od prioritet nabave in s tem razporejanja finančnih sredstev posameznega hotela.
Keywords: Ključne besede: marketinško komuniciranje, turizem, hotel, internet, spletne strani, kriteriji in lastnosti spletnih strani, analiza
Published in DKUM: 09.03.2011; Views: 3448; Downloads: 422
.pdf Full text (6,44 MB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica