2.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH STRANI HOTELOV V SLOVENIJINina Pavletič, 2010, undergraduate thesis
Abstract: V diplomski nalogi sem predstavila spletne strani hotelov v Sloveniji in njihovo uporabnost.
V raziskovalnem delu sem se omejila, na osnovi zbranih podatkov, na primerjavo spletnih strani hotelov. V analizi sem predstavila kvaliteto posameznih spletnih strani po kriterijih, ki jih opredeljujejo elementi in njihove lastnosti, ki so značilne za oblikovanje uspešne spletne strani.
Internet je sodoben medij, ki ponuja svojim uporabnikom množico storitev v katerih, združuje več različnih klasičnih medijev predvsem pa je na razpolago uporabniku, takrat ko si on to sam želi. Čeprav je spletna stran stara šele dobro desetletje, njena priljubljenost zelo hitro narašča. V današnjem času in prostoru predstavlja svetovni splet storitev, ki je dostopna vsakemu uporabniku, ki ima priključek do spletnega omrežja
Spletne strani je treba prilagajati rastočim potrebam uporabnikov in narediti ponudbo atraktivno za vse oblike turistične dejavnosti in to prikazati na prijetnih spletnih straneh, pri čemer nam je v pomoč sodobna informacijska tehnologija.
Razvoj in uporaba spletnih strani v našem okolju je predvsem odvisna od stališča in pristopa menedžerjev do uvajanja in izkoriščanja sodobne računalniške tehnologije v svojih sredinah. Informacijska tehnologija in s tem tudi spletne strani so v Sloveniji še vedno odvisna predvsem od prioritet nabave in s tem razporejanja finančnih sredstev posameznega hotela.
Keywords: Ključne besede: marketinško komuniciranje, turizem, hotel, internet, spletne strani, kriteriji in lastnosti spletnih strani, analiza
Published in DKUM: 09.03.2011; Views: 3448; Downloads: 422
Full text (6,44 MB)