| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA SLOVENSKEGA PRODAJNEGA IN SVETOVNEGA NABAVNEGA TRŽIŠČA SOLARNE ENERGIJE V PODJETJU KLIMA CENTER HORIZONT
Staš Stermecki, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V podjetju Klima Center Horizont smo se zavezali, da bomo z naravi prijaznimi načini ogrevanja, ohlajevanja in prezračevanja ustvarili zdravo, čisto in varno sedanjost ter prihodnost. Vključevanje programa solarni sistemi v prodajno paleto, ki je bil povod za nastanek diplomskega dela, bo k našemu poslanstvu vsekakor pripomogel. Učinkovito delovanje proti podnebnim spremembam je ključni svetovni družbeni izziv. Emisije toplogrednih plinov moramo hitro in odločno zmanjšati, če želimo omiliti in zaustaviti dramatične trende segrevanja Zemlje. Zaupanje primarnim virom ogrevanja — nafto, zemeljskemu plinu in premogu je neodgovorno, saj tvegamo z zdravjem našega okolja. Največji potencial za ublažitev podnebnih sprememb se nahaja v stavbah v katerih živimo. Za ogrevanje in pripravo tople sanitarne vode v stavbah porabimo skoraj eno tretjino vse energije. Toplotna zaščita stavb in uporaba sončne energije sta ukrepa za trajno znižanje emisij toplogrednih plinov. Izkušnje potrjujejo, mnenja pa so vedno glasnejša, da lahko z izkoriščanjem energije sonca zagotovimo velik delež potrebne toplote, ne le v enodružinskih stavbah, tudi v velikih stavbah, toplo vodo lahko zagotovimo v vrtcih, šolah, bolnicah, športnih objektih in še kje. V diplomskem delu smo na osnovi ustreznih teoretičnih izhodišč izvedli vse potrebno za izpolnitev zastavljenega cilja, to je izbira dobavitelja za področje solarnih sistemov — ogrevanje s pomočjo energije sonca. Preko analize slovenskega tržišča solarne energije in na osnovi teoretičnih izhodišč smo izluščili poglavitna merila in kriterije, na podlagi katerih smo se lotili iskanja primernih svetovnih tržišč, konkretno pa potencialnih dobaviteljev solarnih proizvodov. Rezultat je bil širok spekter podjetij, s katerimi smo stopili v kontakt. Izmed njih smo nazadnje izbrali najprimernejšega in se z njim dogovorili za medsebojno sodelovanje. Le čas bo pokazal, če smo z izbiro sprejeli pravilno odločitev. Prav zaradi tega smo si pri marsikaterem pustili odprta vrata za prihodnje sodelovanje. Sedaj je na nas, da naredimo naslednje korake, da pričnemo s trženjem in postanemo strokovnjak na tem področju.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: globalno segrevanje, fosilni viri energije, solarni sistem, obnovljivi viri energije, ploščati sprejemnik sončne energije, vakuumski sprejemnik sončne energije, hranilnik vode, učinkovita raba energije, proizvodni program, prodajna paleta, celovito obvladovanje kakovosti, nabavna cena, certifikat kakovosti, tehnična podpora.
Published: 22.01.2010; Views: 2089; Downloads: 178
.pdf Full text (4,23 MB)

2.
MODELI ZA OBVLADOVANJE KAKOVOSTI V PODJETJU
Tadej Švarc, 2010, final seminar paper

Abstract: Izbira te teme se mi je zanimiva, predvsem zaradi aktualnosti in pomembnosti kakovosti v današnjem času. V Sloveniji je vedno več podjetij, ki se odloča za celovito obvladovanje kakovosti, saj je kakovost tisto, kar odjemalci želijo. V prvem delu diplomske naloge sem na kratko podal definicije o kakovosti različnih avtorjev. Torej pojasnil sem vprašanje, kaj je kakovost in kaj je obvladovanje kakovosti ter na kakšne načine se obvladuje. Opredelil sem, kako se kakovost izraža in zagotavlja ter katera so sredstva s katerimi jo zagotavljamo. V nadaljevanju sem opredelil koncept celovitega obvladovanja kakovosti. Prikazal sem zakaj je ta koncept pomemben, kakšni so cilji tega koncepta in da je doseganje teh ciljev odvisno od managementa. Opredelil sem tudi PDCA krog, ki je ključno orodje celovitega obvladovanja kakovosti. Sledila so orodja za obvladovanje kakovosti. Naštel in pojasnila sem ključna orodja in jih grafično tudi prikazal. Ključno poglavje pa so modeli za obvladovanje kakovosti. Tukaj sem prikazal nekaj najbolj znanih modelov, ki so svetovno uveljavljeni, dodal sem jim kratek opis in opredelil glavne značilnosti. K temu delu sodi tudi standardizacija in standardi. Prikazal sem dva ISO standarda in pojasnil pomen in vlogo standardizacije. V zadnjem delu diplome pa sem raziskal s pomočjo grafa in tabele, kako uspešno podjetje zagotavlja kakovost in ali je potrebna kakšna izboljšava na področju kakovosti.
Keywords: Ključne besede: kakovost, celovito obvladovanje kakovosti, orodja za obvladovanje kakovosti, standard, PDCA krog, model 6 sigma, stroški kakovosti, Pareto diagram…
Published: 10.11.2011; Views: 2966; Downloads: 705
.pdf Full text (578,48 KB)

3.
UVAJANJE ISO STANDARDA 9001/2008 V ENOTO GORENJE VAROVANJE
Boris Črep, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Kakovost pomeni izpolnjevanje ali celo preseganje pričakovanj kupcev. Kakovost je danes pomemben dejavnik tržne uspešnosti vsakega podjetja. Biti mora vgrajena v organizacijo podjetja, saj se v nasprotnem primeru sama od sebe ne bo nikoli pojavila. Za ponoven nakup iste storitve od istega ponudnika morajo biti odjemalci s predhodnim nakupom zadovoljni. Zadovoljstvo odjemalcev je odvisno od pričakovanj in zaznav v zvezi s storitvami. Zvestoba odjemalca storitev pa je močno odvisna od njegovega zadovoljstva z njim. Zadovoljen odjemalec je zvest odjemalec. V Gorenju d.d. je vpeljan celovit sistem vodenja kakovosti, ki izpolnjuje zahteve standardov ISO 9001:2008. V skladu z mednarodnimi merili se vpeljan sistem kakovostnega poslovanja stalno vzdržuje, dopolnjuje in razvija v smereh, ki podjetju omogočajo večjo učinkovitost in kakovost poslovanja. Enota Gorenje Varovanje, ki je del sistema skupine Gorenje, sistema za zagotavljanje kakovosti še nima vzpostavljenega, se pa v enoti dobro zavedamo, da je zelo pomembno, da sistem zagotavljanja kakovosti z ISO standardom izvedemo in pridobimo certifikat. Cilji in roki za pridobitev ISO 9001/2008 so v enoti že zastavljeni, s pomočjo zunanjega izvajalca pa naj bi projekt bil tudi uspešno voden. Vodstveni kader v naši enoti se zaveda, da je izboljševanje kakovosti izdelkov in storitev, poleg krajšanja dobavnih rokov in odzivnih časov, naša največja priložnost pri izboljševanju odnosov s kupci in povečanju njihovega zadovoljstva, s tem pa tudi prednost pred našo konkurenco. Vsi zaposleni v enoti Gorenje Varovanje želimo, da bo sistem vodenja kakovosti s končno potrditvijo in pridobitve certifikata prinesel novo rast, boljšo uspešnost in učinkovitost v enoto Gorenje Varovanje.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: Celovito obvladovanje kakovosti, Slovenski inštitut za standardizacijo, evropska organizacija za standardizacijo, Sistem ravnanja z okoljem, Poslovnik kakovosti
Published: 06.05.2011; Views: 2104; Downloads: 190
.pdf Full text (1,04 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica