| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Terminologija čokoladnih sladic v izbranem strokovnem viru
Lea Vrhovnik, 2017, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo z naslovom Terminologija čokoladnih sladic v izbranem strokovnem viru v teoretičnem delu obravnava tematiko čokoladnih sladic, njihov nastanek z razvojem slaščičarske obrti in odkritjem kakavovca ter njegovo predelavo v čokolado, ki predstavlja bistveno sestavino čokoladnih sladic. Posveča se tudi področjema terminologije in terminografije. V empiričnem delu je v ospredju izrazje s področja čokoladnih sladic, izpisano iz izbranega strokovnega vira z naslovom Zlata knjiga – čokolada (Remškar 2007), in njegova jezikoslovna analiza na pravopisni, izrazni in pomenski ravni. Ugotovljeno je, da je analizirano izrazje večinoma večbesedno, pri čemer se večina terminov začenja s pridevnikom čokoladen (npr. čokoladna karamela, čokoladna palačinka, čokoladni kipnik, čokoladni narastek, čokoladno pecivo, čokoladno srce); termini so pogosto sestavljeni iz samostalnikov in pridevnikov, pri tem pa je samostalnik v posameznih primerih tudi prevzeta beseda v citatnem zapisu, npr. čokoladni crème brulée, čokoladni petit-fours. Zbrani izrazi so v ustreznem pomenu v veliki meri prisotni v korpusu Gigafida, kjer lahko imajo dodana tudi opisna poimenovanja za lažjo razumljivost in koristne informacije o okoliščinah rabe, izvoru ipd. V Slovarju slovenskega knjižnega jezika analizirani termini večinoma še niso evidentirani.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: čokolada, čokoladne sladice, terminologija, termin, Zlata knjiga – čokolada, korpus Gigafida, besedoslovje
Published in DKUM: 18.07.2017; Views: 1506; Downloads: 159
.pdf Full text (1,20 MB)

2.
ANALIZA VIZUALNE EMBALAŽE (ČOKOLADA, VODA)
Aljaž Hriberšek, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Pri izdelkih najrazličnejših blagovnih znamk predstavlja vizualno podobo embalaža, ki je »prodajalec s police«. Embalaža tako predstavlja komunikacijsko sredstvo podjetja, ki je lahko odločilnega pomena v procesu potrošnikove nakupne odločitve. V teoretskem delu naloge je predstavljeno ozadje oblikovanja blagovne znamke, njene podobe, identitete in ostalih ključnih značilnosti, ki so pomembne za razumevanje posameznega izdelka s poudarkom na celostni grafični podobi, ki je ključnega pomena za razumevanje vizualne podobe posameznih izdelkov. V nadaljevanju je predstavljen koncept embalaže in procesa embaliranja ter izhodišča za analizo vizualne podobe posamezne embalaže; sporočilnost, oblika, dimenzije, besedilo, ilustracije, barve, etiketa, tipografija in druge posebnosti. Vključen je tudi psihološki vidik zaznavanja barv in drugih pomembnih vizualnih elementov. V empiričnem delu je narejena analiza vizualnih elementov embalaže dveh kategorij izdelkov: čokolad (Milka, Gorenjka, Lindt in Kinder) in ustekleničene vode (Zala, Oda, Dana in Evian). Osnovno hipotezo naloge, da vizualne podobe embalaž posameznih izdelkov vsebujejo vse ključne elemente dobre embalaže smo potrdili. Prav tako smo potrdili, da med embalažami posameznih proizvajalcev obstajajo opazne razlike v različnih segmentih vizualnih podob. Pri tem smo predvidevali, da imata embalaži izdelkov Milka pri čokoladah in Evian pri vodah bolj dodelano, celovito in sporočilno podobo izdelka, saj obstajata na tržišču dlje in sta širše znani. Zadnjo hipotezo smo le delno potrdili, saj izstopata le pri nekaterih elementih, v osnovi pa se po ključnih značilnostih ne razlikujeta bistveno od ostalih. V zaključku so navedeni predlogi, na kaj naj bo pozoren novi potencialni ponudnik obeh kategorij izdelkov, da bo njegova embalaža vsebovala vse ključne elemente dobre embalaže, a hkrati izražala unikatnost blagovne znamke.
Keywords: Ključne besede: embalaža, vizualna komunikacija, čokolada, ustekleničena voda.
Published in DKUM: 01.12.2014; Views: 2492; Downloads: 325
.pdf Full text (753,16 KB)

3.
ANALIZA ODJEMALCEV ČOKOLADE GORENJKA
Valentina Žgeč, 2011, final seminar paper

Abstract: V diplomskem seminarju sem opisovala temo s področja marketinga, in sicer s področja raziskave marketinga. V teoretičnem delu sem na kratko predstavila pojme, kot so zadovoljstvo in nezadovoljstvo odjemalcev, nakupno vedenje odjemalcev, postopek strateškega marketinga itd.
Keywords: Ključne besede: zadovoljstvo odjemalcev, nezadovoljstvo odjemalcev, raziskava odjemalcev, čokolada Gorenjka, .
Published in DKUM: 24.05.2011; Views: 2984; Downloads: 308
.pdf Full text (909,70 KB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica