| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 22
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Osebna prodaja osebnih zavarovanj v Zavarovalni družbi Adriatic Slovenica d.d.
Janja Balažic, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Zavarovalna družba Adriatic Slovenica d.d. se je dve leti po združitvi Zavarovalne družbe Adriatic d.d. in Zavarovalniške hiše Slovenica d.d. še bolj utrdila na visokem drugem mestu med zavarovalnicami na slovenskem trgu in dosegla 14,2-odstotni tržni delež. Za opravljanje svoje dejavnosti ima poslovanje organizirano na sedežu družbe v Kopru ter na devetih poslovnih enotah, ki so postavljene v vseh slovenskih regijah. Nenehno izboljšujejo ponudbo zavarovanj in se lotevajo vrste projektov za izboljšanje delovanja in poslovanja podjetja. V središče postavljajo zadovoljstvo zavarovanca in zaposlenih. Pomembno je tudi, da jo stranke poznajo kot prijazno zavarovalno družbo s sodobnimi storitvami. Celoten prodajni proces zavarovanj je usmerjen v osebno prodajo, saj se večina osebnih zavarovanj sklene preko le-te, ampak pri tem drugi instrumenti v podjetju niso zanemarljivi. Veliko pozornost namenjajo zaposlenim, saj jih stalno izobražujejo, motivirajo in nadgrajujejo komunikacijo. Njihovo znanje in delo pa prispevata k razvoju in dobrim poslovnim rezultatom. S skupnim delom, znanjem in prizadevanji bodo povečali trdnost in varnost podjetja ter ohranili in poglobili zaupanje zavarovancev in poslovnih partnerjev.
Keywords: Ključne besede: osebna prodaja, marketinško komuniciranje, osebna zavarovanja, zavarovalni zastopnik, zavarovalništvo.
Published: 17.06.2009; Views: 3026; Downloads: 434
.pdf Full text (596,24 KB)

2.
Pospeševanje prodaje v PTZ Bistrica
Drago Čož, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je vsebinsko razdeljeno na dva dela. Prvi del je namenjen obravnavi teoretskih izhodišč s področja tržnega komuniciranja in uporabe posameznih metod oziroma trženjsko komunikacijskih orodij. V praktičnem oziroma aplikativnem delu te diplomske naloge sem skušal analizirati obstoječe stanje na področju tržnega komuniciranja v PTZ Bistrica s poudarkom na uporabljenih metodah pospeševanja prodaje in oglaševanja. Na osnovi proučevanja dostopnih in razpoložljivih podatkov ter analize prodajnih aktivnosti in postopkov sem ugotovil, da se je prodaja stanovanj v PTZ Bistrica izvajala povsem rutinsko in v skladu s splošnimi prodajnimi pogoji. Dejstvo je, da podjetje v preteklem obdobju ni imelo praktično nikakršnih težav s prodajo stanovanjskih enot. To je v prvi vrsti posledica dejstva, da je povpraševanje po novozgrajenih stanovanjih na trgu nepremičnin vseskozi presegalo ponudbo novih stanovanj. Stanovanja so bila v celoti prodana že pred samim zaključkom gradnje posameznih stanovanjskih objektov. Iz teh razlogov so podjetju v preteklih letih posamezna tržno komunikacijska orodja razvijali zgolj v simboličnem obsegu. V zaključnem delu naloge sem skladno s končnimi ugotovitvami predlagal nekaj povsem konkretnih smernic in predlogov za spremembe na področju tržnega komuniciranja v podjetju
Keywords: KLJUČNE BESEDE: trženjsko komuniciranje, instrumenti tržnega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, osebna prodaja, PTZ Bistrica
Published: 29.06.2009; Views: 2082; Downloads: 210
.pdf Full text (1,18 MB)

3.
NAČRT TRŽENJA KOT ORODJE ZA USPEŠNO PLASIRANJE NOVEGA IZDELKA NA TRG V PODJETJU SITULA NOVA D.O.O.
Karmen Vede, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem svetu se podjetja pogosto zaženejo na trg, ne da bi preverila ali za zamišljen produkt in storitev obstaja poslovna priložnost. V ta namen je potrebno najprej preveriti samo idejo, raziskati in analizirati trg, načrtovati, določiti cilje ter nenazadnje premisliti o pasteh. Le tista podjetja, ki se bodo hitro prilagodila novo nastalim tržnim razmeram in nove projekte uspešno načrtovala, ter se pri tem posluževala ustreznih raziskav in analiz trga, ki bodo pomagale določiti pravi pristop za nastop na trgu, bodo v prihodnosti uspešno poslovala. Najpomembnejši del vsakega poslovnega načrta je nedvomno načrt trženja, saj predstavlja osrednji instrument za vodenje in usklajevanje trženjskega napora. Prav tako je trženje ena izmed najpomembnejših funkcij v vsakem podjetju, saj je od uspešnosti le te v veliki meri odvisna tudi uspešnost celotnega podjetja. Podjetja morajo upoštevati dejstvo, da naj dobro trženje temelji na osredotočenju na kupca, razmišljanju na dolgi rok in ustreznih trženjskih informacijah, kajti kupec danes odloča o tem, ali ima podjetje odlično tržno strategijo ali pa je bilo slepo za priložnosti in spremembe. V sodobnem svetu vse bolj narašča pomen tržnega komuniciranja, katerega je potrebno uporabljati kot sredstvo za uspešno trženje ter za obojestransko izmenjavo informacij. Pomembno je, da podjetja uporabljajo nova tržna orodja in komunikacijske pristope, ki bodo posledično prinašali povečanje prodaje, prepoznavnost blagovne znamke ter določeno prednost pred konkurenco. V prihodnosti bodo podjetja uspešno poslovala le, če bodo osebno prodajo vključila v svoj tržno komunikacijski splet kot njegovo osrednjo in najpomembnejšo sestavino. Prav tako naj v podjetju predstavlja osebna prodaja osnovni in neizogibni instrument komuniciranja, kateri je podprt tudi s preostalimi komunikacijskimi orodji. Podjetja si naj obvezno prizadevajo za kakovostno osebno prodajo, katera zahteva veliko komunikacijskih in strokovnih znanj ter tehnik, saj je dejstvo, da bo v prihodnosti osebno prodajo obvladovalo vse manjše število dobro usposobljenih prodajnih strokovnjakov. Predlogi in praktični primer podjetja Situla Nova d.o.o. v diplomskem delu sta napisana iz lastnih izkušenj ter v sodelovanju s podjetjem. Na ta način smo izpolnili vse cilje, s katerimi smo dokazali izjemno vlogo in pomen načrta trženja kot orodje za uspešno plasiranje novega izdelka na trg.
Keywords: Ključne besede: tržna raziskava in analiza, načrt trženja, trženjski splet, tržno komuniciranje, osebna prodaja.
Published: 01.07.2010; Views: 6240; Downloads: 1072
.pdf Full text (422,50 KB)

4.
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V ORGANIZACIJI
Branka Kragelj, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V delovnem okolju prihaja do različnih pogledov, ciljev in interesov posameznikov, ki so si marsikdaj v nasprotju. Konflikti se v organizaciji pojavljajo vsakodnevno, vodstvo podjetja pa jih mora z zaposlenimi ustrezno reševati. Nepravilno postopanje v primeru konfliktov lahko pripelje do cele vrste negativnih posledic, nerešen konflikt se bo kopičil in povzročil še močnejšo konfrontacijo. Vplival bo na slabšanje organizacijske klime, nižanje ravni motivacije in nezadovoljstvo. Pogled na konflikte se je skozi čas spreminjal. Danes vemo, da ima konflikt tudi pozitivne lastnosti in zavedati bi se morali predvsem teh. Konflikt je nujen in koristen, kjer je organizacija postala statična, nedovzetna za spremembe in brez inovacij. Za zaposlene pomeni gonilo, da pričnejo aktivneje sodelovati pri poslovanju, razmišljati o novih načinih dela, omogočajo, da bolje spoznamo sebe in drugega ter poglobimo in obogatimo odnos. Pomembna je miselnost, da je vsak konflikt mogoče rešiti, ne glede, kje je nastal, med kom poteka ter kako intenziven je postal. Za uspešno obvladovanje konfliktov je potrebno razvijati sposobnost prepoznavanja konfliktov ter sposobnost konstruktivnega delovanja v konstruktivni situacijah, kot tudi uporabne tehnike za soočanje s konflikti. Dobri medsebojni odnosi so ključnega pomena za uspešnost organizacije in zadovoljstvo zaposlenih.
Keywords: Ključne besede: konflikti, preprečevanje konfliktov, medosebni odnosi, organizacijska klima, komuniciranje, obvladovanje konfliktov, reševanje konfliktov.
Published: 04.08.2010; Views: 2283; Downloads: 426
.pdf Full text (461,93 KB)

5.
ELEKTRONSKO POSLOVANJE TURISTIČNE AGENCIJE
Teja Vidmar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Turizem in informacijska tehnologija sta dve največji in najbolj dinamični panogi v današnjem času. Obe panogi se zelo hitro razvijata in povpraševanje po njiju strmo raste. Posebno vlogo pri tem ima internet, ki je prenosni medij in omogoča najcenejši prenos podatkov in povezuje ljudi. Prav tako ima internet zelo pomembno vlogo pri turističnem trženju saj je njegova funkcija zelo pomembna pri distribuciji turističnih storitev. Internet predstavlja zelo pomembno vlogo za potencialnega turista, kot tudi za podjetje-turistično agencijo. Internet ponuja veliko prednosti pri poslovanju. To so nižji stroški pri poslovanju in pridobivanju informacij, večjo hitrost pri posredovanju informacij, enostavnejšo in hitrejšo komunikacijo. Turistične agencije se poleg standardnega trženja svojih proizvodov in storitev odločajo za trženje preko interneta. Ta oblika trženje je pri slovenskih turističnih agencijah dobro razvita. Opazimo lahko, da ima skoraj vsaka ali pa morda celo vsaka turistična agencija, tudi najmanjša, svojo spletno stran. Na spletnih straneh imajo predstavljeno ponudbo svojih storitev. Na internetu se lahko pojavljajo prav vsa podjetja, tudi najmanjša in največja. Ta oblika trženja je poceni in dostopna vsem. Tako imajo možnost, da se vsa podjetja v našem primeru turistične agencije enako predstavijo na internetu. Tukaj so dostopna vsem, ki imajo dostop do interneta. Zelo pomembno pri tem je, da so vsa podjetja dostopna vsem, kjerkoli in kadarkoli. Internet ne pozna časovnih in geografskih omejitev. Z internetom se torej možnost poslovanja poveča. Podjetja postanejo bolj dosegljiva in konkurenčnejša. Pomembno je tudi kako se podjetje predstavi na internetu in ni dovolj, da se na njem samo predstavi. Spletne strani morajo biti dobro narejene. Biti morajo preproste za uporabo, pregledne, ne preveč polne z besedilom. Predvsem je tudi pomembno, da obiskovalca spletna stran pritegne, da je zanimiva in lahka za uporabo, saj se bo, samo tako, še kdaj vrnil nanjo. Kar pa je cilj vsakega podjetja. Nekatere turistične agencije so šle še korak dlje. Na svojih spletnih straneh ponujajo tudi možnost nakupa svojih proizvodov in storitev. Vendar to pri nas, v Sloveniji še ni povsem razvito, saj to možnost ponuja res samo nekaj turističnih agencij. Predvsem so to turistične agencije, ki poslujejo samo preko interneta in sploh nimajo poslovalnic. Pri nas tak način poslovanja še ni povsem razvit. Ljudje takemu načinu poslovanja še ne zaupajo povsem in tudi nanj še niso povsem navajeni. Tako se še vedno odločajo za standardno poslovanje in še vedno osebno obiskujejo poslovalnice in tam opravijo nakup turističnih storitev.
Keywords: Ključne besede: turistična agencija, elektronsko poslovanje, internet, spletne strani, internetno trženje, internetno komuniciranje.
Published: 15.07.2010; Views: 3267; Downloads: 574
.pdf Full text (1,97 MB)

6.
OGLAŠEVANJE NEPREMIČNINSKIH AGENCIJ V DOBI NOVIH MEDIJEV
Mateja Gabrijan, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Mediji, ki jih za svojo dejavnost uporabljajo nepremičninske agencije, so se v zadnjih 20 letih spremenili: gre za prehod iz klasičnih (RTV in tiskani mediji) v novomedijske kanale (internet, multimediji). Klasični koncept komunikacije in oglaševanja temelji na enosmernem modelu (sporočilo agencija odda množici potencialnih prejemnikov, povratne komunikacije pa ni oziroma je skopa), medtem ko so novomedijski kanali dvosmerni in participatorni (agencija informacij ne komunicira zgolj stranki, temveč hkrati tudi odpre kanale, po katerih lahko tržne informacije od stranke tudi sprejema). V nalogi nas je zanimalo, do kakšne mere so se na to spremembo odzvale slovenske nepremičninske agencije, katere medije oglaševanja uporabljajo in kako ter ali (ne)uporaba novih medijev vpliva na rezultate poslovanja agencije. Kot študijo primera smo izbrali nepremičninsko agencijo Plan nepremičnine, ki je pred kratkim prenehala s poslovanjem. Analizirali smo tudi spletno delovanje 11 najuspešnejših slovenskih nepremičninskih agencij in jih primerjali z rezultati, ki jih je dosegla izbrana agencija. Za potrebe naloge smo razvili lasten merski inštrument -­ ocenjevalno lestvico za preverjanje oglaševalske dejavnosti v novih medijih -­, saj podobni inštrumenti za slovensko okolje še niso bili predstavljeni. Ugotovili smo, da oglaševalska dejavnost v večini agencij poteka po sistemu ad hoc: nepremičninske agencije zaradi svoje majhnosti nimajo detajlno izdelanih trženjskih strategij, nimajo točno določenega proračuna za oglaševanje in nimajo zunanjih oz. notranjih strokovnjakov, ki bi skrbeli za marketing. Glavna ugotovitev naloge je, da nesposobnost razumevanja novih medijskih kanalov in njihova (ne)uspešna implementacija v praksi pomembno vplivata na poslovanje nepremičninske agencije (in lahko vodita tudi v prenehanje delovanja agencije). Nepremičninskim agencijam na podlagi raziskave svetujemo, da pri svoji dejavnosti uporabljajo tako klasične kot nove medije, saj lahko le sinergija v oglaševanju pripelje do dobrih rezultatov. V nalogi smo zato oblikovali tudi smernice in izdelali realen model oglaševanja nepremičninskih agencij, upoštevajoč teoretična izhodišča in praktične izkušnje iz slovenskega poslovnega okolja.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: Tržno komuniciranje, oglaševanje, cilji oglaševanja, oglaševalski proračun, oglaševalski mediji, internet, spletno oglaševanje, spletna stran, nepremičninska agencija.
Published: 16.08.2010; Views: 1880; Downloads: 223
.pdf Full text (1,29 MB)

7.
REDNI LETNI POGOVORI V PODJETJU MOBITEL
Mojca Perše, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljen sistem izvajanja rednih letnih pogovorov v podjetju Mobitel. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu sem podala teoretično opredelitev sistema rednih letnih pogovorov z opisom posameznih aktivnosti, postopkov in nalog, ki sestavljajo učinkovit sistem rednih letnih pogovorov. Predstavljena je tudi dejavnost podjetja Mobitel in njegova organizacijska struktura. V raziskovalnem delu naloge sem s pomočjo ankete med zaposlenimi skušala ugotoviti trenutno stanje sistema izvajanja letnih pogovorov in kakšne so možnosti glede sprememb ter izboljšav na tem področju. Glede na rezultate ankete, analizo pridobljenih podatkov in s pomočjo teoretičnih spoznanj sem podala bistvene ugotovitve in predloge izboljšav.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: • redni letni pogovor • komuniciranje • motivacija • vodja • sodelavec
Published: 17.11.2010; Views: 2176; Downloads: 167
.pdf Full text (1,99 MB)

8.
NAČRTOVANJE MEDIJEV
Nejra Dedić, 2010, final seminar paper

Abstract: Mediji so del našega vsakdanjika in življenja brez medijev si ne bi mogli več predstavljati, še posebej je to pomembno za podjetja. Tako kot vsaka druga stvar imajo tudi mediji pozitivno in negativno stran.
Keywords: Ključne besede: načrtovanje, mediji, marketinško komuniciranje, oglaševanje.
Published: 20.01.2011; Views: 1670; Downloads: 152
.pdf Full text (844,39 KB)

9.
MARKETING ŠPORTNIH ORGANIZACIJ
Jure Fideršek, 2010, final seminar paper

Abstract: V diplomskem seminarju sem se najprej osredotočil na predstavitev teorije marketinga in športnih organizacij. Poleg športnega trga, menjalnega procesa v športu in ciljnih skupin športnih organizacij, sem se podrobneje osredotočil na marketinški splet v športu ter marketinško komuniciranje kot del tega. V nadaljevanju sem pridobljeno znanje uporabil še na praktičnem primeru in prikazal delovanje marketinga v rokometnem klubu Celje Pivovarna Laško. Zdravo življenje pridobiva na pomenu, z njim pa dobiva šport pomembno vlogo v družbi. Za zadovoljitev potreb po športu so nastali številni izdelki in storitve, ki nam omogočajo aktivno sodelovanje v njem. Zaradi teh potreb, pa so nastale številne nove organizacije, ki so v športu videle možnost dobrega zaslužka. Športne organizacije, kot so klubi, društva, so z željo po dobrem zaslužku razvile številne marketinške metode in tehnike. Dobro načrtovani cilji in metode jim omogočajo pridobitev različnih finančnih sredstev. Zavedajo se namreč, da bi brez njih le s težavo normalno delovale. Večino finančnih sredstev dobijo od sponzoriranja in oglaševanja drugih organizacij. Vse to, pa je odvisno od uspešnosti športne organizacije in njenih rezultatov. Ob dobri igri bodo deležni velike pozornosti gledalcev (preko televizije, s tribun) pri tem pa bo vedno več sponzorjev pripravljeno sponzorirati klub, saj želijo z oglasi pritegniti določeno ciljno skupino. Odjemalci športne organizacije (gledalci, navijači, kupci) so dandanes že zelo zahtevni in imajo različne želje. Pri tem jih je zelo težko zadovoljiti in popolno ugoditi njihovim željam, saj je na trgu prisotnih že zelo veliko različnih izdelkov in ponudb. Tako je potrebno skrbno analizirati in raziskati ciljne trge, ciljne skupine, analizirati okolje organizacije, da bomo lahko zadovoljili njihove potrebe. Odjemalci od športnih organizacij ne pričakujejo zgolj tekmo kot tekmo, ampak si želijo doživetja. Le tako se bodo radi vračali nazaj in si z veseljem ogledali tekmo. Rokometni klub Celje Pivovarna Laško je slovensko in evropsko poznan klub. Njegovi izdelki in storitve so primerljivi z ostalimi slovenskimi klubi. Z dobro igro in vzdušjem privablja na svoje tekme številne gledalce. K dodani vrednosti kluba pomembno vpliva mesto Celje, kjer se klub tudi nahaja. Poleg športnega vzdušja je pomembno regijsko, zgodovinsko, kulturno, sejemsko in izobraževalno središče. Klub ima dobro načrtovano marketinško komuniciranje, obenem pa je aktiven na vzgojno-izobraževalnem in sociokulturnem področju.
Keywords: Ključne besede: šport, športna organizacija, rokometni klub, sponzoriranje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, izdelek, cena, ciljne skupine, marketing v športu, marketinško komuniciranje, marketinški splet, konkurenca, okolje, ponudba, povpraševanje.
Published: 21.12.2010; Views: 1885; Downloads: 293
.pdf Full text (895,71 KB)

10.
TRŽNO KOMUNICIRANJE V TRGOVINI NA DROBNO
Staša Kovač, 2010, final seminar paper

Abstract: Tržno komuniciranje je skupek dejavnosti, ki jih podjetja uporabljajo za komuniciranje z obstoječimi in potencialnimi kupci. Tržno komuniciranje sestavljajo oglaševanje, neposredno trženje, osebna prodaja, pospeševanje prodaje ter odnosi z javnostmi, podjetja pa se odločijo ali bodo za doseganje tržnih ciljev in strategij uporabljala eno ali več komunikacijskih orodij oziroma instrumentov. Vsa ostrejša konkurenca, ki se pojavlja na tržišču, sili podjetja, da se za uspešnost poslovanja ne odločajo samo o izdelku, ceni in prodajnih poteh, temveč tudi o pravilni izbiri tržnega komuniciranja. Vloga tržnega komuniciranja danes za podjetja predstavlja pomembno vodilo za uspešnost in postaja za podjetja prava nujnost. Za doseganje dobrih poslovnih rezultatov mora prevladati usmerjenost h kupcem in uporabnikom ter zadovoljevanju njihovih potreb in želja. Pogoj za takšno usmerjenost pa je dobro tržno komuniciranje oziroma instrumenti tržnega komuniciranja, ki so ključnega pomena, saj pomagajo vzpostaviti pristnejši stik med kupci in prodajalci. Ob optimalnem izboru orodij komuniciranja lahko podjetje doseže učinkovito trženjsko komunikacijo, s katero predstavlja svoje izdelke, storitve, znamko in podjetje. V diplomskem seminarju smo predstavili tržno komuniciranje v trgovini na drobno. Diplomski seminar smo razdelili na dva dela in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo s pomočjo domače in tuje literature opredelili različne poglede in mnenja avtorjev ter prišli do spoznanj in ugotovitev tržnega komuniciranja v trgovini na drobno. Medtem ko so v praktičnem delu z pomočjo pridobljenih znanj in teoretičnih opredelitev predstavili tržno komuniciranje v Skupini Mercator. Tržno komuniciranje v Mercatorju smo predstavili z instrumenti tržnega komuniciranja in sicer z instrumenti, ki jih v podjetju največ uporabljajo; to so oglaševanje, pospeševanje prodaje ter odnosi z javnostmi.
Keywords: Ključne besede: komuniciranje, tržno komuniciranje, instrumenti tržnega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, trgovina na drobno
Published: 22.12.2010; Views: 3591; Downloads: 533
.pdf Full text (924,27 KB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica