| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 149
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
DALJINSKO UPRAVLJANJE S PAMETNO VTIČNICO S POMOČJO APLIKACIJE ZA MOBILNE NAPRAVE Z OPERACIJSKIM SISTEMOM ANDROID
Bojan Kseneman, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V delu je opisana zgradba in delovanje sistema pametne vtičnice, ki ga je razvilo podjetje Margento R&D ter seveda aplikacije same. Naloga sistema pametne vtičnice je omogočitev informativnega merjenje električne napetosti, toka, delovne, jalove in navidezne moči, faktorja moči - cos(φ) porabnika, ki je nanjo priključen ter temperature okolice. Namenjen je uporabi v domačih gospodinjstvih. Aplikacija pa omogoča dostop in pregled nad temi podatki ter kontrolo nad posamezno vtičnico s pomočjo pametnega telefona, ki ima nameščen operacijski sistem Android. Opisani so vsi programski jeziki, ki so bili potrebni za izdelavo aplikacije ter programska okolja s katerimi smo to dosegli.
Keywords: Android, pametna vtičnica, Java, aktivnost, strežnik
Published: 22.03.2021; Views: 48; Downloads: 0
This document has many files! More...

2.
Izdelava androidne aplikacije za popis osnovnih sredstev
Jurij Konovšek, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V tem diplomskem delu smo avtomatizirali proces popisa osnovnih sredstev. Ustvarili smo androidno aplikacijo za mobilne naprave, ki omogoča skeniranje črtnih kod s pomočjo laserskih čitalcev. Povezali smo jo z informacijskim sistemom podjetja, kjer lahko uvozimo prebrane podatke. Dodali smo tudi nekaj funkcionalnosti, ki za naše podjetje predstavljajo nadgradnjo vseh mobilnih rešitev, ki jih ponujamo.
Keywords: Popis inventure, čitalci, androidna aplikacija, java, XML, JSON
Published: 26.11.2020; Views: 342; Downloads: 53
.pdf Full text (1,85 MB)
This document has many files! More...

3.
Primerjava razvoja mobilnih aplikacij s programskima jezikoma Kotlin in Java
Teodora Grneva, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava predstavitev razvoja mobilne aplikacije s programskima jezikoma Java in Kotlin ter njuno razširjenost v industriji za razvoj mobilne aplikacije. Najprej so predstavljene njune lastnosti in značilnosti, potem pa so predstavljene in analizirane njune prednosti ter slabosti. Na koncu so z uporabo okolja za razvoj Android aplikacije uspešno implementirane mobilne aplikacije v oba programska jezika in ugotovljene razlike v razvoju, implementaciji in delovanju mobilnih aplikacij na primeru testne aplikacije, izdelane v obeh programskih jezikih, s pomočjo izvedene komparativne analize.
Keywords: Android, mobilne aplikacije, Java, Kotlin, programski jeziki
Published: 12.11.2020; Views: 270; Downloads: 44
.pdf Full text (1,78 MB)

4.
Razvoj arkadne igre Ujemi vodno kapljico
Filip Simić, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo izdelali spletno in mobilno arkadno igro Ujemi vodno kapljico, ki je tematsko in vsebinsko povezana s podjetjem Mariborski vodovod. Pridobili smo nova znanja in izkušnje pri izdelovanju spletnih in mobilnih iger, pri delu s storitvami Googlove trgovine in programskim jezikom Java. Poskrbeli smo za optimizacijo igre in dobro uporabniško izkušnjo. Kot rezultat diplomskega dela smo dobili končano igro, ki je sestavljena z ogrodjem LibGDX na podlagi programskega jezika Java.
Keywords: arkadna igra, Ujemi vodno kapljico, ogrodje LibGDX, Java
Published: 03.11.2020; Views: 95; Downloads: 13
.pdf Full text (2,49 MB)

5.
Izdelava računalniško vodenega igralca na primeru igre Bomberman
Andrej Toplak, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sta predstavljeni ogrodje za izdelavo računalniških iger LibGDX, ogrodje za implementacijo umetne inteligence v igre GdxAi, ter poskus izdelave namizne aplikacije za igro Bomberman z uporabo teh dveh ogrodij. Igra vsebuje računalniško vodenega igralca z nastavljivo stopnjo težavnosti. Za izdelavo računalniško vodenega igralca je uporabljen sistem končnih avtomatov.
Keywords: igra, umetna inteligenca, java, iskanj poti
Published: 03.11.2020; Views: 48; Downloads: 9
.pdf Full text (1,26 MB)

6.
Razvoj domorodnih mobilnih aplikacij za Android s programskim jezikom Kotlin
Verica Zagoranski, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo raziskovali programski jezik Kotlin in opisali njegove osnovne koncepte in posebnosti. V raziskavi smo se osredotočili na mobilne aplikacije za operacijski sistem Android. V namen raziskave smo implementirali dve enaki aplikaciji s pomočjo jezikov Kotlin in Java. V namen primerjave smo izvedli testiranje obeh aplikacij. Po postopku testiranja aplikacij smo izvedli primerjalno analizo uspešnosti aplikacij in primerjalno analizo značilnosti Kotlina in Jave. Na koncu diplomskega dela smo predstavili rezultate analize in povzeli prednosti ter slabosti Kotlina.
Keywords: Android, Kotlin, Java, mobilna aplikacija
Published: 03.07.2020; Views: 429; Downloads: 116
.pdf Full text (1,01 MB)

7.
Primerjava in vrednotenje programskih ogrodij za razvoj zalednih rešitev arhitekturnega stila rest
Denis Čemerika, 2019, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo predstavili aktualne in relevantne informacije o zmogljivosti in razlikah med programskih ogrodij za izdelavo spletnih strežnikov arhitekturnega stila REST. Uporabili smo raziskovalni metodi izvedbo eksperimenta in analizo pridobljenih podatkov na programskih ogrodij .NET Core, Express, Lumen, Spring in Django. Na podlagi pregleda dokumentacije smo izpostavili posebnosti in razlike vsakega ogrodja ter prednosti in pomanjkljivosti med njimi. Za vsako posamezno ogrodje je predstavljena implementacija storitev REST, bila pa sta izvedena tudi obremenitvena testa, s katerima smo prikazali zmogljivost vsakega ogrodja. S pomočjo primerjalne analize in obremenitvenih testov smo ugotovili, da je na podlagi teoretičnega modela najboljšo oceno pridobilo ogrodje Node.js Express
Keywords: rest, api, spletni strežnik, primerjava, vrednotenje, Node.js, Express, Java, Spring, PHP, Lumen, Python, Django, .Net Core
Published: 23.12.2019; Views: 367; Downloads: 78
.pdf Full text (1,66 MB)

8.
Primerjava in migracija aplikacij iz ogrodja Vaadin v platformo Vaadin Flow
Nejc Zagrušovcem, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Svet razvoja spletnih aplikacij se razvija in nadgrajuje iz dneva v dan, zato se proces učenja nikoli ne konča. Z nadgradnjami je potrebno novo znanje ter tudi osveževanje kode starih aplikacij. V diplomskem delu bomo razvili aplikacijo v ogrodju Vaadin ter aplikacijo migrirali v platformo Vaadin Flow, nato bomo naredili primerjavo obeh aplikacij ter izluščili prednosti, slabosti in razlike med razvojem aplikacij v ogrodju Vaadin in platformi Vaadin Flow.
Keywords: Vaadin, Vaadin Flow, spletne aplikacije, migracija spletne aplikacije, programski jezik Java.
Published: 13.11.2019; Views: 271; Downloads: 51
.pdf Full text (693,80 KB)

9.
Ogrodje za razvoj geolokacijsko usmerjenih mobilnih aplikacij s programskim jezikom Java
Rene Vučko, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je podrobneje podan pregled delovanja troslojne arhitekture, ki je izvedena z vmesnikom JPA in orodjem MySQL Workbench. S programskim jezikom Java so zgrajeni razredi in dodani servisi, ki so omogočili gradnjo aplikacije, ki je postala temelj oziroma ogrodje za nadaljnji razvoj. Z ustvarjenim ogrodjem je bila oblikovana aplikacija, ki je v primarni vlogi prejemala koordinate, na podlagi katerih je uporabnikom po telefonu izrisovala lokacije navideznih kriptovalut.
Keywords: geolokacijsko usmerjene rešitve, gradnja temeljnega strežnika, programski jezik Java.
Published: 19.08.2019; Views: 505; Downloads: 110
.pdf Full text (2,36 MB)

10.
Development and evaluation of a mobile application prototype for reclamations of citizens in smart cities
Filip Ptiček, 2018, master's thesis

Abstract: The paper addresses the concept of smart cities in the modern age. Various definitions and components of smart cities are presented, along with the top ten smart cities in the world. Purposely selected global smart cities were compared to Ljubljana and Zagreb to demonstrate the differences in certain sectors like economy, environment, governance, urban planning, technology, and others. Next, multiple smart city solutions and applications that facilitate the life of citizens in smart cities were examined. Lastly, a mobile application prototype for citizens' reclamations was developed and evaluated in within this thesis.
Keywords: smart cities, mobile application, android studio, java, comparison of smart cities
Published: 21.12.2018; Views: 687; Downloads: 102
.pdf Full text (5,13 MB)

Search done in 0.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica