1. |
2. Implementacija realno-časovne komunikacije v aplikaciji intrix : diplomsko deloKristian Šic, 2023, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo opisuje implementacijo realno-časovne komunikacije v platformi Intrix z uporabo knjižnice Socket.io. Najprej predstavljamo tehnologije, ki nam omogočajo realno-časovno komunikacijo, ki so trenutno na voljo, ter primerjamo njihove prednosti in slabosti. Nato opisujemo potek implementacije realno-časovne komunikacije v platformi Intrix in načrtovanje strežnika za realno-časovno komunikacijo. Predstavljamo tudi rezultate preizkusa izjemnih situacij ter ugotovitve analize o varnosti in možnih razširljivostih implementiranega sistema. Na koncu smo prikazali še izboljšave v uporabniški izkušnji ob uporabi aplikacije Intrix po implementaciji realno-časovne komunikacije. Keywords: Intrix, ogrodje Vue.js, spletna aplikacija, realno-časovna komunikacija, Socket.io Published in DKUM: 24.04.2023; Views: 579; Downloads: 99 Full text (3,83 MB) |
3. Zahteve in pričakovanja do informacijskega sistema v klicnem centru: analiza primeraRebeka Tetičkovič, 2020, master's thesis Abstract: Za podjetja je ključnega pomena, da imajo urejene informacijske sisteme v podjetju. Saj le tako lahko ostanejo uspešna in konkurenčna ter skrbijo za svoj ugled. Informacijski sistemi omogočajo podjetjem, da imajo celovit pogled nad strankami, na voljo lahko imajo podatke v trenutku, ko jih potrebujejo in tako lahko hitro odreagirajo na želje in zahteve strank. Informacijski sistem omogoča shranjevanje in obdelovanje podatkov, komuniciranje, dokumentiranje ter lažje in hitrejše odločanje. Podjetje mora izbrati takšen informacijski sistem, ki bo zadovoljil njihove zahteve in pričakovanja.
Prvo poglavje predstavlja opis področja ter opredelitev problema. Predstavili bomo namen magistrske naloge, njene cilje ter hipoteze raziskave. Za vsako hipotezo bomo predstavili na kakšen način jo bomo preverili. Opisali bomo predvidene metode, ki jih bomo v nadaljevanju uporabili. Zabeležili bomo tudi predpostavke in omejitve magistrske naloge.
V drugem poglavju se bomo osredotočili na informacijske sisteme, podrobno jih bomo opredelili, predstavili bomo kako so se razvili in kakšen je bil njihov začetek. Predstavili bomo življenjski cikel informacijskega sistema. Navedli bomo delitve, vrste, elemente in sestavine informacijskega sistema. Povedali bomo kakšen je namen in vloga informacijskega sistema, ter kakšen je učinkovit informacijski sistem. Nekaj pozornosti bomo namenili tudi varnosti in zaščiti informacijskega sistema. Na koncu tega poglavja bomo podrobno opredelili informacijske procese ter njihove podprocese.
Tretje poglavje je namenjeno, da spoznamo klicne centre, torej kaj sploh so klicni centri, kakšna je vloga klicnih centrov in na kakšen način delujejo. Predstavili bomo kako so se klicni centri pričeli razvijati, torej njihovo zgodovino. Predstavili bomo značilnosti dobrega klicnega centra in kakšna tehnologija se uporablja v klicnih centrih. Poznamo več vrst klicnih centrov, zato jih bomo prav tako predstavili.
V četrtem poglavju bomo opredelili pojem poslovni proces. Opisali bomo elemente poslovnih procesov in kako lahko delimo poslovne procese. Predstavili bomo kako poteka prenova poslovnih procesov. Prav tako bomo pa v tem poglavju tudi opisali informacijske sisteme z vidika poslovnega procesa.
Peto poglavje zajema analizo zahtev in pričakovanj. Najprej bomo predstavili podjetje Alsa-line d.o.o., ter njihov večnamenski čistilni aparat s katerim trgujejo. Podrobno bomo analizirali poslovne procese v tem podjetju. Izvedli bomo intervjuje z uslužbenci podjetja Alsa-line, ki delajo v klicnem centru, na ta način bomo pridobili njihove zahteve in pričakovanja v povezavi z obstoječim informacijskim sistemom.
V zadnjem šestem poglavju bomo opredelili programsko opremo, ki je namenjena podpori klicnim centrom. Predstavili bomo povezave med klicnimi centri in tehnologijo, ter razmerje med njimi. Predstavili bomo tehnologije in sisteme klicnega centra. Podrobno bomo opisali obstoječi informacijski sistem First Call, ki ga uporabljajo v klicnem centru podjetja Alsa-line. Prav tako bomo podrobno predstavili izbrano rešitev Intrix CRM, ki je bila zasnovana s strani podjetja Intera d.o.o. Predtavili bomo tudi podjetje Intera d.o.o. Na koncu bomo primerjali oba izbrana sistema med seboj, ter na podlagi zahtev in pričakovanj uslužbencev klicnega centra podjetja Alsa-line poskušali ugotoviti, ali je rešitev Intrix CRM primerna za njih, in ali bi jim omogočila odpravo težav, s katerimi se trenutno srečujejo. Keywords: informacijski sistemi, poslovni procesi, klicni centri, Intrix CRM, First Call, primerjalna analiza Published in DKUM: 06.04.2020; Views: 1341; Downloads: 157 Full text (2,51 MB) |
4. Primernost rešitve za upravljanje odnosov s strankami za majhno podjetje: analiza primeraUrška Jurkovič, 2018, undergraduate thesis Abstract: Zaradi velikega števila podjetji so morala podjetja spremeniti svoje poslovanje če so hotela na trgu ostati konkurenčna. V Sloveniji prevladujejo majhna in srednje velika podjetja (SMEs). Rast števila strank skozi čas je podjetja prisilila, da so začela implementirati rešitve za upravljanje odnosov s strankami, ki omogočajo zbiranje in hranjenje podatkov na enem mestu. Posledično omogoča dostop do teh podatkov vsem zaposlenim v podjetju.
V teoretičnem delu diplomskega projekta je opisana rešitev za upravljanje odnosov s strankami, definicija, kaj so koristi, kdo so ponudniki, implementacija rešitve, poslovni procesi in življenjski cikel strank. Prav tako je opisana pravna opredelitev majhnih podjetij v Sloveniji in v Evropi, s poudarkom na majhnih podjetjih.
V praktičnem delu sem analizirala majhno podjetje, ki se zanima za implementacijo rešitve za upravljanje odnosov s strankami. Nato sem analizirala ponudnika rešitve, ki so primerne za SMEs. Na koncu sem izvedla primerjalno analizo, da bi ugotovila ali je rešitev, ki temelji na lastnostih majhnega podjetja, primerna. Keywords: upravljanje odnosov s strankami (CRM), rešitev CRM, Intrix CRM, majhno podjetje Published in DKUM: 07.11.2018; Views: 1440; Downloads: 111 Full text (1,16 MB) |
5. Uvedba rešitve CRM v malo podjetje na primeru Andrej Puconja s.p.Sara Cokan, 2018, master's thesis Abstract: Zanimivo je, ko razmišljamo o tem, kako se trg vsak dan veča s pojavljanjem novih podjetij, ki se ukvarjajo s toliko različnimi dejavnostmi, katere niti na prste ne moremo prešteti, a imajo prav vsa podjetja tisti eden, glavni cilj, ki je kot nekakšno gonilo do uspešnega dela, to je zadovoljiti svoje stranke. Vendar je tisto kar šteje, zmožnost, da znamo te dobljene stranke tudi obdržati, ter poleg vsega še prodati čim več storitev oziroma izdelkov. Vse te cilje pa nam lahko pomaga doseči programsko orodje CRM (upravljanje odnosov s strankami), ki je v pomoč podjetjem pri vodenju celotnega poslovanja.
Poznavanje strankinih potreb in želj, podjetjem predstavlja prednost, saj lahko le s pomočjo čim več pridobljenih informacij, ugotovijo, kaj stranka od njih želi in ji kasneje tudi ustrežejo. Da ne bi prišlo do pomanjkanja ali nevednosti o podatkih o vsaki izmed strank, nam uvedba nove rešitve v podjetje omogoča beleženje in celovit pregled nad vsemi strankami in dogajanjem v podjetju in predstavlja večjo konkurenčno prednost na trgu pred drugimi podjetji. Kadar so stranke zadovoljne, je večja verjetnost, da se bodo odločile za nakup, ter širile dobro ime o našem podjetju, ter se kasneje tudi vrnile.
CRM je postala že nekakšna stalnica v poslovnem svetu, o tem koraku pa razmišlja tudi naše obravnavano podjetje Andrej Puconja s.p., katero do zdaj še ni uporabljalo kakšnih rešitev CRM. Gre za malo podjetje, katero se pred velikim korakom k uvedbi nove rešitve CRM v podjetje želi prej prepričati, kakšne prednosti in kakšne slabosti po uvedeni rešitvi v podjetje bi pridobili, kakšne funkcionalnosti ponujajo posamezne rešitve, ter kakšni stroški bi pri tem nastali.
Ko se bo podjetje odločilo za eno rešitev, ki jo bo izbralo izmed treh obravnavanih od treh različnih ponudnikov, ter pričeli z uvedbo rešitve CRM v podjetje, bomo lahko rezultate spremljali, ter ocenili, ali so zaposleni z uvedbo programske rešitve zadovoljni in ali je bila novo uvedena rešitev CRM koristna naložba v podjetje. Keywords: CRM rešitev v oblaku, upravljanje odnosov s strankami, Intrix CRM, Salesforce CRM, Microsoft Dynamics CRM, malo podjetje. Published in DKUM: 15.06.2018; Views: 1818; Downloads: 193 Full text (2,49 MB) |
6. Uvedba rešitve CRM na primeru startup podjetja Idejum d.o.o.Gregor Mohorko, 2017, master's thesis Abstract: Živimo v dobi konstantnih inovacij, hitrih sprememb in načina življenja. K tej situaciji sta v največji meri prispevala tehnološki napredek in informacijska tehnologija. Razvoj interneta je prišel do takšne ravni, da je prisoten na vseh področjih. Njegova razširjenost je doprinesla korenite spremembe tudi v podjetništvu. Ne samo da omogoča olajšano poslovanje in mobilnost, temveč je njegov razvoj odprl nova tržišča in s tem posledično nove metode ustanavljanja in razvoja podjetij. Govorimo o start-up podjetjih, za katere sta značilna prodor na trg z inovativnim produktom in hitra rast. Internet je tudi posegel v način razmišljanja kupcev in tako pretresel tradicionalne pristope podjetniške naravnanosti. Danes so kupci zahtevnejši kot kadarkoli prej, zato so podjetja prisiljena uporabljati metode raziskovanja in zbiranja informacij o odjemalcih. Tako se je razvil management odnosov s strankami, strategija poslovanja usmerjena k stranki, ki je podprta s CRM rešitvijo ali aplikacijo. Dandanes je uporaba rešitev CRM že zelo razširjena, saj podjetju nudi konkurenčnost na trgu, učinkovitejše poslovanje in nadzor nad strankami.
Poslovne potenciale uporabe rešitve CRM smo prikazali na primeru start-up podjetja Idejum d.o.o. Mlado podjetje se je zaradi rasti začelo soočati s številnimi težavami, povezanimi z upravljanjem podatkov o strankah in vodenju nepremičnin ter z nudenjem kakovostnih storitev. Večino težav je odpravila uvedba oblačne storitve Intrix CRM. Rešitev zaposlenim omogoča učinkovitejše poslovanje s funkcijami, kot so pregled nad podatkovno bazo, vodenje opravil in projektov ter hiter in mobilen dostop do informacij. Prav tako je učinkovitejši in kvalitetnejši pristop do strank, ki so deležne hitrejših in kakovostnejših storitev. Po mesecu dni uporabe se je investicija v uvedbo rešitve izkazala za pravo, saj je podjetju prinesla številne prednosti v organiziranosti, poslovni učinkovitosti in mobilnosti. Keywords: Start-up podjetništvo, uvajanje rešitve CRM, oblačne rešitve CRM, Intrix CRM, Salesforce, Microsoft Dynamics CRM Published in DKUM: 10.03.2017; Views: 1822; Downloads: 221 Full text (2,50 MB) |
7. VPELJAVA SPLETNEGA ORODJA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V NEPROFITNI ORGANIZACIJIŽeljka Klisarić, 2016, bachelor thesis/paper Abstract: Ob vsakodnevnih stikih, ki jih imamo, si težko zapomnemo vse o znancih, prijateljih, sodelavcih. Vse njihove kontakte, rojstne dneve, obletnice, kdaj in kam so nas vse povabili ali smo mi povabili njih. Pa vendar teh podatkov in informacij ne moremo zanemariti ali ne poznati, odnose moramo vzdrževati in jih ohranjati, zato si pomagamo na različne načine. Koledarji, opomniki, tabele, listki, zvezki ... Pa v poslovnem svetu? Popolnoma enako. Dejstvo je, da organizacije brez strank ne morejo poslovati. Poznati in zadovoljevati morajo njihove potrebe in želje. Vendar samo to ni dovolj, to lahko dela tudi konkurent. Da bi imeli tiste prave, zadovoljne in zveste stranke ter da bi pridobivali nove, moramo razvijati in negovati odnos z njimi. Pridobivanje in vodenje celovitih ter natančnih podatkov o vseh aktivnosti, vezanih na posamezno stranko, je velikokrat nemogoče. Tukaj se izkaže vrednost uspešnega upravljanja odnosov s strankami, uporaba rešitev CRM namreč omogoča podjetju pridobiti poglobljeno znanje o strankah in njihovo vrednost. In ne le vrednost, ki jo pridobijo iz finančnih podatkov iz bilanc, temveč tudi v smislu vseh vložkov v stranko, vseh prihodkov, ki so jih organizacije pridobile in bi jih lahko še pridobile od njih.
Implementacija orodja za CRM je vse prej kot lahka, kar kažejo tudi raziskave o uspešnosti vpeljave, kjer so rezultati precej slabi. Gre za obširen projekt, ki zahteva veliko organizacijskega truda in vodenja.
V diplomski nalogi smo predstavili koncept CRM. Na primeru Gospodarske zbornice Slovenije smo opisali vpeljavo spletno zasnovane tehnologije oziroma orodja za upravljanje odnosov s strankami. Na koncu smo vpeljavo orodja tudi analizirali. Ugotavljali smo prednosti, pasti, slabosti, priložnosti in razvoj orodja v prihodnosti. Vpeljava orodja v Gospodarski zbornici Slovenije je bila uspešna. Pozitivni rezultati, prednosti in koristi, ki jih je orodje organizaciji prineslo, pa zagotavljajo tudi nadaljnjo uporabo. Keywords: CRM, upravljanje odnosov s strankami, intrix CRM, Gospodarska zbornica Slovenije Published in DKUM: 20.12.2016; Views: 1356; Downloads: 106 Full text (875,26 KB) |
8. PRIMERJALNA ANALIZA MOBILNIH REŠITEV CRM NA PRIMERU INTRIX CRM IN MICROSOFT DYNAMICS CRMRebeka Tetičkovič, 2016, undergraduate thesis Abstract: Če želijo podjetja biti uspešna in biti konkurenca drugim podjetjem morajo uvesti v svoje podjetje rešitev za upravljanje odnosov s strankami, saj le tako lahko imajo celovit pogled na stranko in vidijo, kakšne so njihove potrebe in želje ter jih poskušajo zadvoljiti. Mobilne rešitve CRM podjetjem pomagajo, da lažje upravljajo odnose s strankami ne glede na to kje so.
V uvodnem poglavju bomo opisali področje in opredelili problem, določili namen, cilje in hipoteze raziskave, določili predpostavke in omejitve ter predvideli metode raziskovanja.
V drugem poglavju bomo podrobno opredelili pojem upravljanje odnosov s strankami in opredelili bomo rešitve CRM, predstavili bomo nekaj prednosti in slabosti, ki jih imajo rešitve CRM, predstavili bomo arhitekturo rešitev CRM, predstavili bomo tudi osem gradnikov rešitve CRM, predstavili bomo najpomembnejše pnudnike rešitev CRM, opisali bomo kako poteka uvedba in vzdrževanje rešitev CRM in kakšni so najnovejši trendi na področju rešitev CRM.
V tretjem poglavju bomo podrobno predstavili kaj so mobilne rešitve za upravljanje odnosov s strankami, opredelili pojem mobilno poslovanje ter našteli nekaj prednosti in slabosti mobilnih rešitev CRM.
V četrtem poglavju bomo najprej opisali podjetje Intra d.o.o., ki je razvilo svojo celovito informacijsko rešitev Intrix CRM, katero bomo podrobneje opisali tako v spletni verziji kakor tudi v mobilni verziji.
V petem poglavju bomo predstavili podjetje Microsoft in njihovo rešitev za upravljanje odnosov s strankammi Microsoft Dynamics CRM, ki jo bomo predstavili prav tako v spletni in mobilni verziji.
V šestem poglavju pa bomo rešitvi Intrix CRM in Microsoft Dynamics CRM primerjali najprej splošno, nato spletni verziji in na koncu še mobilni verziji.
V zadnjem poglavju bomo predstavili ugotovitve, sprejeli ali zavrgli hipoteze, ki smo si ji na začetku zadali in predstavili svoje mnenje. Keywords: upravljanje odnosov s strankami (CRM), CRM rešitev, mobilna rešitev, Microsoft Dynamics CRM, Intrix CRM Published in DKUM: 24.11.2016; Views: 2164; Downloads: 184 Full text (2,61 MB) |
9. Izboljšava pred in poprodajnih procesov v podjetju s pomočjo CRM mobilne aplikacijeŠpela Mahorič, 2016, undergraduate thesis Abstract: V današnjem času hitro spreminjajoče se tehnologije in vedno večjega konkurenčnega boja, se podjetja skušajo vse bolj približati strankam. Pri tem je cilj, da imajo dober odnos s strankami in da so le-te zadovoljne. Prav zato se podjetja začenjajo vse bolj zavedati, da jim CRM sistem, ki omogoča, da podjetja zgradijo dobre in dolgotrajne odnose s strankami. Podjetjem pomaga, da se osredotočijo na vsako stranko posebej in gradijo v korist stranki in podjetju, kar pa pripomore k izboljšanju lojalnosti strank in prinese višji dolgoročni dobiček.
Ponudniki CRM sistemov pa se zavedajo, da tehnologija napreduje in da vse več ljudi uporablja mobilne telefone, zato jih vse več že ponuja mobilne aplikacije CRM, tako da lahko uporabniki kadarkoli in kjerkoli uporabljajo CRM sisteme. Temu je sledilo tudi podjetje Intera d.o.o., ki je zraven svojega Intrix CRM razvilo tudi mobilno aplikacijo Intrix CRM.
V diplomskem projektu je mogoče spoznati in lažje razumeti uporabo CRM sistema. V prvem delu smo predstavili ključne pojme in prednosti CRM sistema ter mobilne aplikacije CRM, kot tudi ponudnike CRM sistemov, nato pa so predstavljeni napotki kako uvesti CRM sistem v podjetje. Vsako podjetje se ob uvedbi CRM sistema srečuje tudi s spremembo poslovnih, predvsem prodajnih procesov, zato je v diplomskem projektu mogoče spoznati tudi te procese. V drugem, praktičnem delu, pa smo predstavili kako potekajo pred in poprodajni procesi z uporabo mobilne aplikacije Intrix CRM, kar lahko koristi prav vsakemu uporabniku tega sistema. Keywords: CRM sistem, mobilna aplikacija CRM, prodajni procesi, Intera d.o.o., uporabniška navodila mobilne aplikacije Intrix CRM Published in DKUM: 21.11.2016; Views: 1326; Downloads: 135 Full text (1,66 MB) |
10. VPELJAVA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V PODJETJETina Mekiš, 2016, bachelor thesis/paper Abstract: Vsako podjetje, ki si želi dobro poslovati, mora imeti jasno opredeljene cilje in dober pregled nad obstoječimi, kakor tudi bodočimi strankami. Podjetje Dipros d. o. o. se tega zaveda, zato iščemo nove možnosti za uvedbo nove rešitve za spremljanje poslovnega upravljanja odnosov s strankami. Podjetje Dipros d. o. o. se ukvarja s prodajo medicinske opreme zasebnikom in javnim ustanovam na domačem trgu. Z leti se je obseg prodaje, kakor tudi baza obstoječih in potencialnih strank, občutno povečal, s tem pa tudi potreba po učinkovitejšem upravljanju odnosov s strankami.
V diplomski nalogi smo se najprej posvetili opisu in predstavitvi CRM sistema in njegovi definiciji, kako se uspešno uvede v podjetje, kakšne so pasti pri uvajanju in na kaj predvsem mora biti podjetje pripravljeno.
V drugem delu smo najprej na kratko predstavili podjetje Dipros d. o. o., v nadaljevanju smo se posvetili predstavitvi prototipne rešitve CRM na izbranem slovenskem orodju CRM podjetja Intera d. o. o., Intrix CRM, ki se nam je po tehtnem premisleku in proučitvi vseh izbir zdel najprimernejši. Na kratko bomo predstavili še posamezna orodja znotraj aplikacije, na koncu pa podali kritično oceno uvedbe CRM sistema v podjetje Dipros d. o. o.
Dotaknili smo se tudi razvoja CRM v prihodnosti, saj menimo, da je to zelo pomembno, če podjetje želi slediti smernicam na trgu. Keywords: CRM, Upravljanje odnosov s strankami, Implementacija/uvedba rešitve, Intrix, Informacijske rešitve Published in DKUM: 12.10.2016; Views: 1592; Downloads: 99 Full text (2,47 MB) |