| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 28
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Vidiki uporabe Instagrama ter socialne primerjave kot napovedniki dejavnikov tveganja za motnje hranjenja
Nikolina Magaš, 2021, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo preučuje določene vidike uporabe Instagrama ter socialne primerjave kot napovednike dejavnikov tveganja za motnje hranjenja oz. kot napovednike problematičnih prehranjevalnih navad in negativnih stališč do lastnega telesa. Podatke smo pridobili s pomočjo vprašalnika, objavljenega na spletu. Z namenom napovedovanja rezultatov na vprašalniku problematičnih prehranjevalnih navad in negativnih stališč do lastnega telesa smo izvedli multiplo regresijo. Izvedli smo tudi moderatorske analize. Analize so pokazale, da čas, preživet na Instagramu, inteziteta uporabe Instagrama in gledanje fit inspiracija slik niso statistično pomembni napovedniki problematičnih prehranjevalnih navad in negativnih stališč do lastnega telesa. Pokazalo pa se je, da sta težnja po socialni primerjavi kot splošna lastnost ter socialno primerjanje na Instagramu statistično pomembna negativna napovednika problematičnih prehranjevalnih navad in negativnih stališč do lastnega telesa. Težnja po socialni primerjavi kot splošna lastnost in socialno primerjanje na Instagramu nimata statistično pomembnih moderatorskih vlog v odnosu med omenjenimi vidiki uporabe Instagrama in problematičnimi prehranjevalnimi navadami ter negativnimi stališči do lastnega telesa. Raziskovanje tega področja je pomembno, saj prepoznavanje problematične uporabe Instagrama in ozaveščanje pogostega socialnega primerjanja posameznikom pomaga razumeti, zakaj prihaja do vse nižje telesne samopodobe in negativnih stališč do lastnega telesa na sploh. Ob pravočasni prepoznavi lahko posamezniki spremenijo problematične navade in se pravočasno ustavijo na poti do razvoja različnih prehranjevalnih motenj.
Keywords: Instagram, problematične prehranjevalne navade, negativna stališča do telesa, fit inspiracija, socialno primerjanje
Published: 02.12.2021; Views: 2; Downloads: 0
.pdf Full text (1,23 MB)

2.
Poslovni načrt podjetja Partner M&L
Simona Kupec, 2021, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo izdelali predlog poslovnega načrta za novoustanovljno podjetje Partner M&L. Podjetje se bo ukvarjalo s storitvijo upravljanja družbenih omrežij za druge poslovne subjekte B2B in poslovnim svetovanjem. Upravljanje družbenih medijev je postopek ustvarjanja, objavljanja, promocije in kreiranja vsebin na kanalih družbenih medijev, kot sta Facebook in Instagram. V diplomskem delu smo preučili strokovno literaturo s področja podjetništva, družbenih omrežij in povratne logistike. Ugotovili smo, da so spremembe v poslovnem svetu stalnica. Bistveni vpliv na poslovno okolje je imel razvoj interneta in s tem razvoj družabnih omrežij. Družabna omrežja pa so prinesla spremembe v marketingu, načinu komuniciranja in skrbi za stranke. Prisotnost na družbenih omrežjih je danes nujna. Izdelali smo anketni vprašalnik in izvedli raziskavo s katerimi izzivi se podjetja srečujejo pri upravljanju družbenih profilov. Izsledki raziskave kažejo, da veliko podjetij nima ne znanja ne časa za upravljanje le-teh. 57 % vprašanih bi za upravljanje zato najelo zunanjega izvajalca. Na vprašanje ali imajo težave z vračili, pa je 45 % vprašanjih odgovorilo pritrdilno. Dobro obvladovanje logističnih procesov je nujno za uspešnost vsake fizične in spletne prodaje, pomeni pa tudi nižje stroške za ravnanje z izdelki za stranke ter zanesljivost, prožnost in hitrost oskrbe. Namen diplomskega dela je, da skozi celotno strukturo poslovnega načrta obdelamo vse elemente poslovnega načrta ter ugotovimo ali je poslovna ideja trženja produktov za druge poslovne subjekte z uporabo prodajnega kanala družbenih omrežij smotrna. Ugotovili smo, da je poslovni model, ki ga razvijamo zaželen in predvideva uspešno realizacijo ciljev.
Keywords: poslovni načrt, družbeni mediji, upravljanje družbenih medijev, Facebook, Instagram, povratna logistika
Published: 30.11.2021; Views: 20; Downloads: 2
.pdf Full text (968,89 KB)

3.
Vpliv družbenih omrežij na prepoznavnost podjetja
Sara Vrečko, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Z digitalizacijo se svet povezuje, družbena omrežja pa so postala najbolj vplivni virtualni prostor, ki se ne uporablja zgolj za mreženje in komuniciranje ljudi, temveč predstavljajo tudi odlično orodje za digitalno komuniciranje podjetij. Poznamo več različnih vrst družbenih omrežij, ki se med seboj razlikujejo predvsem glede na to kakšnim uporabnikom so namenjena in katera je prevladujoča dejavnost, ki se na družbenem omrežju dogaja. Od pojava družbenih omrežij pa do danes, so presegla svoje osnovne namene uporabe, saj so njihove koristi prepoznala številna podjetja, ki so v njih videla potencial za doseganje širšega kroga odjemalcev. Predmet obravnave diplomskega dela je preučevanje vpliva družbenih omrežij na prepoznavnost podjetij na primeru podjetja Granitex d. o. o. V diplomskem delu sem najprej opredelila pojem družbenih omrežij, predstavila najpopularnejša družbena omrežja ter podrobneje obravnavala družbeni omrežji Facebook in Instagram. V nadaljevanju sem se osredotočila na uporabo izbranih družbenih omrežij in predstavila prednosti in slabosti uporabe le teh v poslovne namene. Sledila je predstavitev podjetja ter definiranje ključnih informacij o podjetju, ki so bile koristne pri izvajanju empiričnega dela. V empiričnem delu diplomskega dela sem ugotavljala vpliv družbenega omrežja Facebook na prepoznavnost podjetja. S preverjanjem zastavljenih hipotez sem ugotovila, da omogočajo družbena omrežja podjetjem številne priložnosti za gradnjo in večanje prepoznavnosti. Facebook je eno izmed najbolj popularnih družbenih omrežij in odlično orodje za doseganje večje prepoznavnosti podjetja, ohranjanje stika z obstoječimi uporabniki in pridobivanje novih uporabnikov. S temeljito analizo svoje Facebook strani lahko podjetje namreč pridobi koristne informacije in izboljša svojo komunikacijo. Njihove objave na Facebook strani podjetja so atraktivne, pri čemer imajo največji doseg objave z nagradno igro. Zaradi naraščanja vloge družbenih omrežij v poslovne namene, sem v zadnjem delu diplomskega dela podala nekaj predlogov in smernic, ki bi lahko podjetju pripomogle k boljši komunikaciji na družbenih omrežjih in izboljšanju prepoznavnosti podjetja.
Keywords: družbena omrežja, Granitex d. o. o., prepoznavnost podjetja, Facebook, Instagram.
Published: 04.11.2021; Views: 61; Downloads: 12
.pdf Full text (3,40 MB)

4.
BARBIE KULTURA IN PLASTIČNI SVET INSTAGRAMA
Anja Jurše, 2021, master's thesis

Abstract: Podobnost med lutko Barbie in spletnimi objavami na Instagramu je ta, da je oboje všečno, urejeno – lahko bi rekli popolno. Lutka Barbie je nastala za to, da bi si deklice predstavljale, da lahko postanejo, karkoli želijo. Njena vizualna komponenta je predstavitev idealizirane podobe, ki, kljub temu da nima nič skupnega z realnostjo, na nek način predstavlja ideal ženskega telesa. Kakšen vpliv imajo na naše življenje idealizirane podobe, ki jih dnevno spremljamo na Instagramu in katerih prenasičenost je postala z družbenimi omrežji tako razširjena, da jim praktično ne moremo ubežati, predstavlja predmet številnih raziskav. Popolne podobe in življenja vzbujajo v uporabnikih željo po posnemanju (na kar kažejo podobnosti med objavami na Instagramu), lahko tudi inspiracijo ter spodbudo kot tudi nezadovoljstvo, slabo samopodobo in obremenjenost. V želji po opozarjanju na neskladje med realnim in idealnim telesom ter boljšim vpogledom na vpliv idealiziranih podob in splošno sprejetih obdelav smo izvedli anketo, ki nam je ob analizi literature pomagala potrditi ali ovreči zastavljene hipoteze.
Keywords: lutka Barbie, lepotni ideal, družbena omrežja, Instagram
Published: 18.10.2021; Views: 67; Downloads: 16
.pdf Full text (29,90 MB)

5.
Dojemanje sponzoriranih objav na družbenem omrežju instagram s strani mladih uporabnikov
Miha Rušnik, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Instagram je danes eno največjih družbenih omrežij, njegovi uporabniki so tudi mladostniki, ki nimajo veliko izkušenj z oglaševalskimi taktikami. Mladi uporabniki pogosto sledijo vplivnežem, ki nemalokrat oglašujejo izdelke in storitve, kar v njihovih objavah ni vedno jasno označeno. Zaradi narave družbenih omrežij in velikega števila mladih uporabnikov, ki na teh omrežjih preživijo veliko časa, so le-ta odlično okolje za oglaševanje. Z anketo smo raziskali, kako mladi dojemajo sponzorirane objave vplivnežev in kako se nanje odzivajo ter ugotovili, da znajo prepoznavati tovrstne objave, vendar vplivnežem glede nakupovalnih nasvetov ne zaupajo preveč.
Keywords: mladostniki, družbena omrežja, Instagram, vplivneži, oglaševanje
Published: 18.10.2021; Views: 81; Downloads: 13
.pdf Full text (1,49 MB)

6.
Instagram kot nova oblika samopromocije grafičnih oblikovalcev
Nina Planinšek, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Instagram je hitro rastoče družbeno omrežje, ki postaja vodilno na različnih področjih. Med drugim ga za samopromocijo uporabljajo grafični oblikovalci, ki izkoriščajo predvsem njegove kreativne funkcije. Namen diplomskega dela v teoretičnem delu je s pomočjo deskriptivne in analitične ter komparativne metode dela predstaviti teorijo samopromocije, spletnih družbenih omrežij, natančneje Instagrama in samo delo oblikovalcev v okviru slednjega. V empiričnem delu smo na temeljih teoretičnega dela in izsledkov analize Instagramovih profilov oblikovalcev ustvarili lasten profil na družbenem omrežju Instagram, kjer smo se osredotočali na samopromocijo.
Keywords: Instagram, grafični oblikovalci, samopromocija
Published: 18.10.2021; Views: 70; Downloads: 16
.pdf Full text (27,87 MB)

7.
Raba angleškega jezika medijsko izpostavljenih oseb v Sloveniji na družbenem mediju Instagram
Špela Roze, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Instagram je postal, zraven Facebooka in Twitterja, eden od treh najpomembnejših družbenih omrežij današnjega časa. Domnevamo, da se vse več medijsko izpostavljenih oseb odloči za ustvarjanje uporabniškega računa na Instagramu in rabo le-tega v promocijske in privatne namene. Ker Instagram omogoča tudi internacionalni doseg sledilcev, domnevamo, da je raba angleškega jezika vedno pogostejša med medijsko izpostavljenimi osebami tudi na območju Slovenije. Zato bomo v diplomskem delu na podlagi raziskovalnih vprašanj preučili in predstavili rabo angleškega jezika pri objavljanju vsebin medijsko izpostavljenih oseb na območju Slovenije, na družbenem mediju Instagram.
Keywords: Instagram, družbeno omrežje, angleški jezik, objavljanje vsebin
Published: 23.04.2021; Views: 239; Downloads: 33
.pdf Full text (1,21 MB)

8.
Facebook in Instagram oglaševanje B2C spletnih trgovin v Sloveniji
Jure Šenveter, 2020, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo se osredotoča na Facebook in Instagram oglaševanje spletnih trgovin v Sloveniji, ki prodajajo proizvode ali storitve končnim odjemalcem. Gre za hitro spreminjajoče se področje marketinškega komuniciranja, kar smo poskušali čim bolj aktualno opredeliti in opisati. Magistrsko delo tako zajema teoretično umestitev oglaševanja na družbenih omrežjih v marketing, prakse Facebook in Instagram oglaševalcev slovenskih podjetij in tudi samo izdelavo oglasa. Magistrsko delo je spoznanje, kako kompleksno je oglaševanje na družbenih omrežjih, za katero je treba imeti dosti znanja in dobro pripravljeno strategijo. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del zajema komuniciranje v marketingu, strategijo digitalnega marketinga, izdelavo spletne strani, zgodovino in opis interneta ter družbenih omrežij, digitalno oglaševanje ter na koncu še izdelavo Facebook in Instagram oglasa. Empirični del raziskuje vprašanja, povezana z oglaševanjem preko Facebook upravitelja oglasov, primerjavo z Google oglaševanjem in ugotavljanje ključnih kazalcev uspešnosti za slovenska podjetja. Pridobljeni podatki nam dajejo odgovore na vprašanja, kam se stekajo sredstva slovenskih digitalnih oglaševalcev, katere cilje Facebook kampanj uporabljajo slovenska podjetja, ali uporabljajo Facebook Pixel ter ali slovenska podjetja uporabljajo ponovno ciljanje občinstva s pomočjo občinstva po meri in s pomočjo kataloške prodaje. Analiza rezultatov je razporejena glede na pojasnjevanje posameznih hipotez in vizualno predstavlja podatke s pomočjo grafov in tabel.
Keywords: Facebook, Instagram, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, spletna trgovina.
Published: 13.04.2021; Views: 255; Downloads: 52
.pdf Full text (1,17 MB)

9.
Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev na primeru znamke Čas za kavo
Anita Tomić, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je izjemno pomembna marketinška aktivnost, saj s pomočjo nje vzpostavljamo stik z odjemalci in ostalimi podjetji. Vse bolj pa je razširjena komunikacija s pomočjo digitalnih medijev in uporabo raznih digitalnih kanalov, česar se poslužuje praktično že vsako podjetje. Uporaba družbenih omrežji je postala neizbežna in nujno potrebna za odjemalce. Obravnavana znamka Čas za kavo je digitalnega marketinškega komuniciranja vešča in večinoma uporablja za komunikacijo družbena omrežja. Glavno omrežje, ki ga uporabljajo, je Instagram, ki je kot omrežje pri uporabi med odjemalci v porastu. Znamka redno vzdržuje kontakt s svojimi odjemalci in se od marketinških orodij najbolj poslužuje oglaševanja in pospeševanja prodaje. Izdelke in samo prodajo prilagajajo glede na željo odjemalcev in jih vključujejo v gradnjo znamke od samega začetka. Glavni obraz znamke in mnenjski vodja je ustanoviteljica Nina Štefe, ki je znamko bazirala in ustvarila na bazi Instagram profila.
Keywords: Marketinško komuniciranje, digitalni mediji, družbena omrežja, Instagram, Čas za kavo.
Published: 01.12.2020; Views: 433; Downloads: 101
.pdf Full text (968,26 KB)

10.
Primerjava različnih platform socialnih omrežij z vidika dobičkonosnosti
Urška Hacin, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v dobi interneta, ki nikoli ne spi. Ne samo svoj prosti čas, tudi posel se vse hitreje pomika na splet, zaradi svoje priročnosti in velikega dosega. Še nikoli se ni bilo lažje prebiti na tuji trg kot sedaj. Z razvojem različnih poslovnih strategij se hkrati razvijajo tudi novi poklici. Če bi pred 10 leti nekdo svoje delo opredelil kot influencerstvo, bi ga verjetno gledali postrani. Dandanes pa veljajo za eno izmed najmočnejših marketinških orodij. Na vprašanje, ali se dejansko lahko živi od tega, že poznamo odgovor, tukaj bomo podrobneje pogledali, katera platforma socialnih omrežij je tista, ki velja med influencerji za najbolj dobičkonosno. Primerjali bomo tri gigante, in sicer: Instagram, Facebook in Youtube. Empiričen del bo razdeljen na dva dela, in sicer na sledilce in dejanske ustvarjalce. V prvem delu bomo raziskovali s pomočjo ankete, ključni vprašanji bosta, koliko je naš domači slovenski trg sploh dovzeten za socialna omrežja in kje se najpogosteje zadržujejo, medtem ko se bomo v drugem delu osredotočali na influencerje. Vsakemu bomo preko intervjuja zastavili 5 enakih vprašanj, s katerimi se bomo dokopali do odgovora, katera platforma zagotavlja največ možnosti za dobiček.
Keywords: socialna omrežja, Facebook, Instagram, Youtube, influencerji, zaslužek, ustvarjalci, sledilci, internet, marketing, oglaševanje, posel
Published: 19.11.2020; Views: 323; Downloads: 72
.pdf Full text (537,41 KB)

Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica