| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
SNOVANJE IZVOZNEGA NAČRTA S POUDARKOM NA FINANČNIH VIDIKIH IZVOZNEGA POSLA
Tine Lamot, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Z rastočo globalizacijo ter informacijsko tehnologijo so mednarodni trgi postali dostopni za marsikatero podjetje, ki želi v mednarodnem okolju širiti svojo gospodarsko dejavnost ali je v to prisiljeno zaradi prenasičenosti domačega trga. Mednarodno okolje lahko predstavlja velike nove poslovne priložnosti, a tudi velike nevarnosti za podjetja, ki želijo delovati na mednarodnem trgu. Zato je ključnega pomena, da so podjetja seznanjena s strateško izdelavo poslovnega izvoznega načrta na podlagi njihovih potreb, z namenom dobre zasnove izvoznih aktivnosti. Na praktičnem primeru nizozemskega podjetja Zonel lahko vidimo motive in opredeljeno strategijo vstopa na indonezijsko tržišče, podkrepljeno s podrobno finančno analizo izvoznih aktivnosti. Z dobro izdelavo poslovnega izvoznega načrta si podjetja lahko zagotovijo bistveno višji uspeh pri vstopanju na tuje trge.
Keywords: Snovanje izvoznega načrta, finančna analiza, obnovljivi viri energije, Indonezija, mednarodno poslovanje, izvozne strategije.
Published: 04.11.2015; Views: 500; Downloads: 81
.pdf Full text (906,42 KB)

2.
Bračkovi na potovanju
Davor Bračko, 2012

Abstract: Bračkovi na potovanju; enoletna družinska pustolovščina okrog sveta
Keywords: Malezija, Indonezija, Nepal, Indija, Šrilanka, Singapur, Avstralija, Filipini, Kitajska, Tokio, New York, Kolumbija, Ekvador, Peru, Bolivija, Brazilija, potopisi
Published: 30.12.2015; Views: 318; Downloads: 18
URL Link to full text

3.
PRIMERJALNA ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA IN DEŽELNIH TVEGANJ MEHIKE IN INDONEZIJE
Marko Nipič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje, ki načrtuje poslovanje na tujih trgih, se mora najprej seznaniti s splošno stabilnostjo makroekonomskega okolja izbranih držav. Eden izmed najbolj znanih in uporabnih pristopov k raziskovanju poslovnega okolja je PEST-analiza, s katero analiziramo makroekonomske dejavnike, ki mnogokrat vplivajo na uspešnost podjetja pri vstopanju na nepoznan trg. V diplomskem delu smo analizirali poslovno okolje ter deželna tveganja Mehike in Indonezije. V prvem delu smo predstavili pojem poslovnega okolja ter njegove sestavine, PEST-analizo ter pojem deželnega tveganja. V drugem delu smo se osredotočili na podrobnejšo analizo obeh držav in predstavili ekonomsko, politično, družbeno-kulturno in tehnološko okolje obeh držav ter njuna deželna tveganja. V zadnjem delu diplomskega dela smo primerjalno analizirali obe državi iz vidikov dimenzij poslovnega okolja ter deželnih tveganj. S pomočjo sekundarnih podatkov smo preverjali, ali Mehika zaradi svoje razvitejše industrije ponuja več poslovnih priložnosti kot Indonezija, in ali je vstop na indonezijski trg zaradi obsežnejše birokracije zahtevnejši kot vstop na mehiški trg.
Keywords: poslovno okolje, PEST analiza, deželno tveganje, Mehika, Indonezija
Published: 05.09.2016; Views: 519; Downloads: 106
.pdf Full text (1,25 MB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica