| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 16
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
PRIMERJAVA IZRAŽANJA VERSKIH VSEBIN V SLOVENSKIH IN INDIJSKIH OSNOVNIH ŠOLAH
Urška Grenko, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo obravnavali problematiko izražanja verskih čustev v indijskih in slovenskih osnovnih šolah. V raziskavo smo v obeh omenjenih državah vključili otroke osnovnih šol, ki pripadajo štirim različnim verskim skupinam. Te skupine so: hinduizem, islam, Jehovove priče in rimskokatoliška cerkev.
Keywords: Slovenija, Indija, verska čustva, pravice, diskriminacija, hinduizem, islam, Jehovove priče, rimskokatoliška cerkev
Published: 27.06.2011; Views: 2231; Downloads: 126 
(1 vote)
.pdf Full text (923,21 KB)

2.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA IN TRŽNE PRILOŽNOSTI INDIJE
Mario Komljen, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Indija je že v preteklosti bila predmet občudovanja in zanimanja, katere je sprožila val raziskovalcev da najdejo morsko pot do Indije, ki je pripeljalo do slučajnega odkritja Amerike. To se do danes ni spremenilo. Indija je še vedno predmet občudovanja in zanimanja ne samo pri njeni raznolikosti ljudi in narave ter velikosti, ampak tudi pri njenem gospodarskem uspehu in potenciala. Pričakuje se, da bo Indija prehitela Kitajsko kot najhitreje rastoče gospodarstvo v naslednjih letih. Tržne priložnosti Indije so ogromne in njeno gospodarstvo se bo z leti samo večalo. Nadaljnja liberalizacija trgovine, katere se je indijska vlada zavzela in pogaja z EU, bo samo še okrepilo njeno hitro gospodarstvo rast. Toda ne samo gospodarstvo, njena populacija se hitro veča in se pričakuje da bo do leta 2030 prehitela Kitajsko kot najobljudeno deželo sveta. Toda Indija ni brez tveganj. Kako bo Indija izpeljala institucionalne reforme, boj proti korupciji in inflaciji ter liberalizaciji trgovine, bo vplivalo kako hitro bo gospodarstvo in razvoj Indije rastlo. Indija ima znanje, človeške vire in sredstva za implementiranje teh sprememb, ki bo samo potrdilo njeno hitro rast in jo ustoličilo kot bodočo gospodarsko velesilo.
Keywords: analiza, poslovno okolje, tržne priložnosti, investicijsko okolje, poslovna tveganja, gospodarska gibanja in napovedi, Indija, Slovenija
Published: 13.07.2011; Views: 1880; Downloads: 335 
(1 vote)
.pdf Full text (5,15 MB)

3.
4.
5.
6.
7.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA IN TVEGANJ INDIJSKEGA TRGA
Tadeja Mačukat, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Pri mednarodnem poslovanju gre za poslovanje med dvema ali več državami. Ker ima vsaka država svoj način poslovanja, mora podjetje, ki se odloči za poslovanje v drugi državi, dobro preučiti poslovno okolje trga, na katerega vstopa. Poslovno okolje se razlikuje, zato je vstop na tuj trg zahtevnejši za domača podjetja, ki se morajo prilagoditi tujim tržnim razmeram. Natančna analiza poslovnega okolja je pomembna za podjetja pri vstopu na tuj trg, saj jim prinaša rast in razvoj ter konkurenčne prednosti, v nasprotnem primeru - pomankljiva analiza poslovnega okolja - pa tveganje za neuspeh. Prav tako morajo podjetja dobro analizirati potencialne poslovne partnerje, s katerimi bi lahko v prihodnosti sodelovali. Indija je hitro rastoče gospodarstvo, na drugi strani pa še vedno tretjina prebivalstva živi pod pragom revščine. Prav tako narašča število indijskega prebivalstva (država je trenutno na 2. mestu na svetu - takoj za Kitajsko), vendar naj bi po napovedih do leta 2030 Indija prišla na 1. mesto. Indijski trg predstavlja priložnosti za podjetja, da se lahko uspešno razvijajo in postanejo še bolj konkurenčna ostalim indijskim podjetjem. Ker se poslovni bonton v Indiji razlikuje od poslovnega bontona v zahodnoevropskih državah, je za mednarodnega tržnika pomembno poznavanje poslovnih običajev v Indiji, zato da bi le ta lahko uspešno konkuriral na indijskem trgu. V zaključku smo prišli do ugotovitve, da je pred poslovanjem v tujini (sploh v državi kot je Indija, kjer so tveganja za poslovanje še vedno visoka) pomembna analiza poslovnega okolja države, v katero podjetje vstopa, saj mu le ta omogoča uspešen razvoj in konkurenčne prednosti.
Keywords: mednarodno poslovanje, poslovno okolje podjetja, analiza poslovnega okolja, poslovna tveganja, Indija
Published: 08.08.2013; Views: 1242; Downloads: 159
.pdf Full text (876,85 KB)

8.
VPLIV INDIJSKE KULTURE NA PROCES POGAJANJ
Daša Prevolšek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju smo proučevali kako indijska kultura vpliva na proces pogajanj. Predstavili smo pojem kulture in njene sestavine ter glavne značilnosti. Prav tako pa smo definirali tudi pogajanja in podrobneje opisali sam pogajalski proces, pristope k pogajanju, strategije ter taktike pogajanj. Spoznali smo, da mora biti vsak poslovnež, ki se pogaja s tujimi poslovneži oziroma s pripadniki drugih kultur, zelo dobro seznanjen s kulturnimi razlikami. Dobro mora poznati poslovni bonton in običaje tuje kulture, saj le tako lahko uspešno posluje. Za uspešen sporazum pri mednarodnih pogajanjih je upoštevanje kulturnih razlik torej bistvenega pomena. V indijskem poslovnem svetu managerji in ostali poslovneži velik pomen pripisujejo nenapisanim pravilom. Spoštovanje do kulture in do drug drugega izražajo predvsem z neverbalnim komuniciranjem – s kretnjami, mimiko obraza, govorico telesa, s pogledom, z dotiki, z izgledom in obleko. V zadnjem delu smo zato predstavili dejanski vpliv indijske kulture na pogajanja in podrobneje opisali poslovne indijske običaje. Prikazali smo kako potekajo poslovna srečanja, poslovne večerje ali kosila ter s kakšnimi darili lahko obdarujemo indijske poslovneže. Spoznali smo, da so Indijci zelo natančni in točni ter, da se držijo obljub in dogovorov. Pogajanja v Indiji so glasna in intenzivna, na odločitve pa pogosto vplivajo odnosi in čustva.
Keywords: kultura, pogajanja, pogajalske strategije, Indija, indijska kultura, poslovno komuniciranje, poslovni bonton, poslovni običaji, poslovni sestanki, sestavine kulture, mednarodno poslovanje
Published: 16.10.2013; Views: 1402; Downloads: 192
.pdf Full text (555,40 KB)

9.
ANALIZA INDIJE KOT POTENCIALNEGA CILJNEGA TRGA PODJETJA STRUC MUTA, KMETIJSKA MEHANIZACIJA D. O. O.
David Peteršinek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju smo opravili analizo Indije kot potencialnega ciljnega trga za podjetje STRUC MUTA, kmetijska mehanizacija d.o.o.. Omenjeno podjetje je danes vodilni proizvajalec male kmetijske mehanizacije v Sloveniji, svoje proizvode pa trži še na 20-ih tujih tržiščih. Podjetje vseskozi proučuje svoje možnosti širjenja poslovanja na tuje trge, med perspektivnejše trge pa uvršča tudi indijski trg, katerega analiza je predmet tega diplomskega seminarja. Preko analize širšega in ožjega tržnega okolja indijskega tržišča ugotavljamo smotrnost odločitve širjenja poslovanja na omenjen trg. Predstavljamo in analiziramo splošne ekonomske kazalnike ciljnega tržišča, odprtost gospodarstva neposrednim tujim investicijam, omenjamo pa tudi sprejete ratifikacije, ki urejajo gospodarsko sodelovanje med Slovenijo in Indijo. Po analizi (ne)gospodarskega indijskega okolja predstavimo še splošne možne strategije vstopa ter izhodišča za oblikovanje marketinških aktivnosti oziroma marketing miksa. V zaključku predstavimo ugotovitev o najboljšem načinu vstopa in sicer z posrednim izvozom ter zahtevnejšo obliko vstopa z neposrednimi investicijami.
Keywords: Struc Muta, Indija, Slovenija, trženjska analiza, analiza tržnega okolja, analiza konkurence, marketing miks, strategija vstopa, zunanja trgovina, kmetijska mehanizacija.
Published: 25.10.2013; Views: 1148; Downloads: 116
.pdf Full text (737,05 KB)

10.
PRIMERJALNA ANALIZA IZBRANIH EVROPSKIH, AZIJSKIH IN LATINSKO-AMERIŠKIH POSLOVNIH KULTUR
Karmen Klampfer, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Posledica globalizacije so različne poslovne situacije, doma ali v tujini, ki zahtevajo znanje o poslovnih kulturah. Resnično razumevanje medkulturnih razlik in različnih poslovnih praks postaja za podjetja izjemno pomembna konkurenčna prednost, zato smo navedli poglavitne značilnosti oziroma posebnosti poslovanja na Nizozemskem, v Indiji in v Čilu. Vsaka od teh kultur je edinstvena in ne obstaja absoluten način, kako se bodo ljudje v določeni situaciji obnašali. Posploševanje s stereotipi zato ni pravilen način razumevanja kulture. Izogibati se je treba tudi lastni kulturni pogojenosti in predsodkom ter se raje pripraviti na poslovanje s tujo kulturo. Za učinkovito soočenje s konfliktnimi situacijami in poslovnimi izzivi v različnih kulturnih kontekstih je potrebna medkulturna inteligenca. Ugotovili smo, da so največje razlike med obravnavanimi kulturami v dojemanju časa. Nizozemcem je pomembna točnost, saj dnevni red natančno in učinkovito načrtujejo in od njega ne odstopajo. Čilencem je tudi pomembna točnost, ampak poslovni sestanki niso v linearnem zaporedju in se lahko podaljšajo. V poslovanju z Indijci je treba biti prilagodljiv in potrpežljiv, saj se sestanki lahko spremenijo. Razlike se pojavljajo tudi v usmerjenosti na odnos ali na nalogo. Nizozemcem so pomembna dejstva, številke in dokazi, o katerih lahko razpravljajo in se odločajo dolgo časa, dokler ni dosežen konsenz. Čilenci potrebujejo informacije, ampak sta jim tako kot Indijcem pomembnejša zaupanje in odnos. Zato zasebnost in poslovnost prepletajo in tudi čustva so dobrodošla. Razlike se pojavijo tudi v formalnosti. Čilska in indijska kultura sta bolj formalni v naslavljanju in poslovnih oblekah kot nizozemska kultura, kjer hitro preidejo na neformalno komunikacijo po imenu in tudi oblačijo se manj formalno. Za nizozemska podjetja je značilno timsko sodelovanje, a je hkrati vsak posameznik pomemben in enakovreden. V Čilu se vedno bolj poudarja avtonomija posameznika, vendar so v poslu še vedno prisotne paternalistične prakse, tako kot v Indiji. Ženske so v vseh treh državah priznane kot poslovne partnerke, a še vedno z neenakimi možnostmi, kar je najbolj izraženo v Indiji. Priporočljivo je, da nas predstavi tretja oseba, posebej v Indiji in Čilu. Za uspešno poslovanje je v vseh treh državah treba čim večkrat obiskati podjetja ter uporabiti posrednika za urejanje lokalnih zadev in večjo prepoznavnost. Pogodba je pisna v vseh treh državah, ampak v Indiji lahko pride do vnovičnega dogovora. Razlike so tudi v dotikih in pogledu v oči. Oboje je dobrodošlo v Čilu, v Indiji nič od tega, na Nizozemskem pa samo pogled v oči, brez dotikov. Za uspešen posel sta zato ključnega pomena spoštljivost in tolerantnost do drugačnih pogledov, navad in stilov poslovanja tujih kultur. Podjetja oziroma podjetniki so na tujih trgih soočeni s potrebo po fleksibilnosti in ustreznem prilagajanju, kar je pogoj za kohezivno in vzajemno delovanje v korist vseh udeležencev ter za prijetno, torej nekonfliktno sodelovanje.
Keywords: medkulturne razlike, nacionalna poslovna kultura, Nizozemska, Indija, Čile, medkulturna inteligenca.
Published: 24.06.2015; Views: 696; Downloads: 4
.pdf Full text (1,24 MB)

Search done in 0.28 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica