| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 11
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
RAZVOJ GRAFIČNEGA VMESNIKA ZA UPRAVLJANJE Z NAROČNIŠKO IP TELEFONSKO CENTRALO
Tilen Kreča, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času spletne strani niso več namenjene samo predstavitvi podjetij in njihovih izdelkov, temveč obsegajo vedno več dinamike in interakcije z uporabnikom. Spletne strani postajajo vse bolj uporabne, saj je razvoj tehnologije omogočil, da se na splet selijo celotni informacijski sistemi med njimi aplikacije, ki so bile še nedavno dostopne le v programskih okoljih. Za realizacijo tako obsežnih spletnih aplikacij pa je potrebno izbrati tehnologijo, ki bo omogočala hiter razvoj, kakovosten izdelek in učinkovito ter cenovno sprejemljivo vzdrževanje. V tem diplomskem delu je predstavljen razvoj aplikacije za upravljanje z naročniško IP telefonsko centralo. V uvodnem poglavju je predstavljena problematika izdelave spletnih aplikacij in tehnologije, ki so za to potrebne. Predstavljeni so vsi jeziki, ki so bili uporabljeni pri razvoju aplikacije. Zelo pomemben programski jezik, ki je predstavljen v diplomskem delu je Smarty, saj poveča preglednost programske kode in pohitri delo razvojnika. Osrednji del diplomske naloge pa zajema izdelovanje aplikacije na spletnem vmesniku in telefonu. Opisuje entitetno relacijski diagram imenika in konfiguracijske baze. Prikazuje izgled, namen in način uporabe posameznih komponent v obeh aplikacijah. Osnovni namen diplomskega dela je bil dosežen, saj aplikacija omogoča manj izkušenim uporabnikom poenostavljeno in s tem posledično tudi hitrejše upravljanje s telefonsko centralo.
Keywords: IP telefonska centrala, IP telefon, razvojne tehnologije, smarty, grafični vmesnik.
Published: 25.09.2009; Views: 1575; Downloads: 77
.pdf Full text (2,66 MB)

6.
ANALIZA STORITEV ZA POENOTENJE KOMUNIKACIJ V PODJETJU
Anže Rakuš, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu analiziramo storitve poenotenih komunikacij v konkretnem podjetju. Predstavljene so obstoječe rešitve na trgu ter ponudniki storitev, ki so razvrščeni v naslednje skupine: vodilni, izzivalci, nišni igralci, vizionarji in brezplačni programi. Opisana je struktura informacijskih tehnologij in preizkus prototipa. Preizkus je pokazal, da storitve poenotenih komunikacij preprečujejo izgubo podatkov in prinašajo spremembe v načinu organiziranja ter vodenja sestankov. Poleg tega nudijo hitrejši prenos znanja, pretok informacij, kot tudi skrajšanje odzivnega časa.
Keywords: poenotene komunikacije, zasebna telefonska centrala, Microsoft Office Communication Server 2007, Iskratel SI3000
Published: 07.01.2010; Views: 1685; Downloads: 153
.pdf Full text (1,64 MB)

7.
IMPLEMENTACIJA IP TELEFONSKE CENTRALE NA PLATFORMI FREESWITCH
Aleš Zelenik, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opiše razvoj IP telefonske centrale z uporabo odprto kodne programske opreme in namensko razvitih komponent, ki so del diplomskega dela. Uporabljeni so prosto dostopni in uveljavljeni VoIP internetni protokoli. Izvedbo bomo gradili na programski komponenti FreeSWITCH, ki implementira in abstrahira tehnologije za izvedbo telekomunikacijskih storitev. Opisali bomo delovanje, nastavitev in postopke izvedbe storitev IP telefonske centrale ter predstavili uporabljene tehnologije. Praktični izdelek diplomske naloge predstavlja integracija namenskih komponentv celovit sistem. To dosežemo z izdelavo aplikacije, ki s podatkovno bazo omogoča avtomatizacijo procesov in konfiguracij telefonske centrale in odjemalcev, ki jo razvijemo kot del diplomskega dela. Sistem bomo implementirati univerzalno in modularno neodvisno od posameznih komponent. Rezultat celotne integracije bomo primerjali z obstoječimi sistemi in izpostavili prednosti ter slabosti rešitve.
Keywords: telekomunikacije, IP telefonija, telefonska centrala, telekomunikacijske storitve, VoIP, PBX, FreeSWITCH, Asterisk, SIP, oddaljena konfiguracija
Published: 21.02.2011; Views: 2161; Downloads: 241
.pdf Full text (2,32 MB)

8.
ZAGOTAVLJANJE DOSEGLJIVOSTI V OMREŽJU VOIP S POMOČJO TELEFONSKE CENTRALE ASTERISK
Matej Vitez, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu opisujemo razvoj sistema za zagotavljanje dosegljivosti. Sistem temelji na telefonski centrali Asterisk, v povezavi s podatkovno bazo PostgreSql in spletno storitvijo. Sistem omogoča zaposlenim v podjetju večjo dosegljivost za stranke. Uporabniki sistema za zagotavljanje dosegljivosti si lahko preko spletne storitve ogledajo podatke o klici, poslušajo glasovna sporočila, vpisujejo dogodke v koledar, katerim dodajo parametre, ki se navezujejo na dosegljivost v času dogodka. Preko vpisa dogodkov, se nato telefonski centrali Asterisk posredujejo podatki, ki so ključni pri vzpostavljanju povezavo do uporabnika. Delo opisuje namestitev in konfiguracijo telefonske centrale in podatkovne baze. Sledi še opis izdelave spletne storitve in primeri uporabe sistema.
Keywords: IP telefonija, telefonska centrala Asterisk, zagotavljanje dosegljivosti, spletna storitev, podatkovna baza
Published: 21.02.2011; Views: 1991; Downloads: 134
.pdf Full text (2,14 MB)

9.
ZASNOVA IN KONFIGURACIJA IP PBX TELEFONIJE ZA MANJŠA PODJETJA
Dušan Cvahte, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo na kratko opisali dostopovne tehnologije prenosa podatkov, sistem omrežij in njihovo delovanje ter delovanje telefonskih central. V drugem delu smo prikazali praktično realizacijo sistema IP telefonije v manjših podjetjih z IP PBX modelom. Ta model uporabljajo podjetja, ki za svoje delovanje potrebujejo telefonijo, internet, analogni priključek za faksimilne naprave in po potrebi priključek za televizijo. Priročno pri tem modelu je, da se oprema nahaja na lokaciji podjetja, vendar je v lasti ponudnika telekomunikacijskih storitev, ki skrbi tudi za vzdrževanje.
Keywords: telekomunikacije, telekomunikacijska omrežja, telefonska centrala, IP telefonija, IP Centreks, IP PBX, komunikacijski prehod, stikalo Linksys.
Published: 04.11.2011; Views: 2135; Downloads: 181
.pdf Full text (7,01 MB)

10.
POVEZAVA TELEFONSKE CENTRALE ASTERISK S SISTEMOM ZA PRIKAZ KLICEV
Miloš Kocbek, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bomo opisali implementacijo telefonske centrale Asterisk v povezavi s sistemom za prikaz klicev. Po vsakem zaključenem klicu telefonska centrala shrani informacije o poteku klica. Te podatke bomo uporabili za informativne preglede in obračun klicev. Implementacija bo zraven postavitve telefonske centrale obsegala razvoj spletne aplikacije, razvoj modulov za posredovanje podatkov o klicih na strežnik ter razvoj skript, ki obdelajo podatke o klicih in jih pripravijo za prikaz preko spletnega vmesnika. Osredotočili se bomo predvsem na težave pri združevanju več informacij, ki jih generira telefonska centrala v smiselno celoto, katero želi na koncu videti uporabnik preko spletnega vmesnika. Izdelek diplomske naloge bo v pomoč uporabnikom telefonskih storitev, ki želijo popoln dostop do informacij o opravljenimi klici znotraj organizacije. V zaključku diplomskega dela bomo navedli tudi konkurenčne produkte na trgu ter izpostavili prednosti oz. slabosti naše rešitve.
Keywords: Asterisk, telekomunikacije, VoIP, telefonska centrala, spletna aplikacija
Published: 20.05.2014; Views: 1082; Downloads: 28
URL Link to full text

Search done in 0.32 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica