1. Zagotavljanje enakopravnosti pri kariernem napredovanju v podjetju henkel d.o.o.Anita Tomić, 2023, master's thesis Abstract: Magistrska naloga predstavlja poglobljeno raziskavo o enakopravnem kariernem
razvoju znotraj organizacije Henkel, d. o. o., pri čemer posebno pozornost
posveča raznolikosti, inkluzivnosti ter ravnovesju med profesionalnim in
zasebnim življenjem. Temelji na analizi kadrovskih podatkov in intervjujih z
zaposlenimi v regijskem marketinškem timu, pri čemer so osrednja raziskovalna
vprašanja usmerjena v trenutno stanje, dojemanje enakopravnosti ter analizo
sistema napredovanja in njegovega vpliva na spodbujanje enakopravnosti.
Zastavili smo si tri raziskovalna vprašanja in sicer: Kakšne so trenutne razlike v
možnostih napredovanja v karieri med različnimi socialnimi skupinami v podjetju
Henkel, d. o. o.? Kako zaposleni vrednotijo enakopravnost napredovanja v karieri
v podjetju Henkel, d. o. o.? in pa kako sistem napredovanja v podjetju Henkel, d.
o. o. podpira enakopravnost napredovanja različnih socialnih skupin? Analiza
rezultatov podaja vpogled v aktualne prakse in odnos zaposlenih do teh vprašanj
ter omogoča refleksijo obstoječih ukrepov ter predlaganje morebitnih izboljšav.
Ugotovitve kažejo, da podjetje Henkel d.o.o. resnično stremi k enakopravnosti pri
kariernem napredovanju ter ima ambicijo, da do leta 2025 še izboljša trenutno
stanje. Kljub pozitivnim prizadevanjem pa je potrebno še delati na tem področju
in zagotoviti, da noben zaposleni ne čuti diskriminacije. Hkrati je pomembno, da
se načela enakopravnosti uveljavljajo globalno in ne le v določenih delih sveta.
Magistrska naloga lahko prispeva k razpravi o enakopravnem napredovanju
znotraj Henkla ter poudarja pomembnost raznolikosti in ravnovesja med
poklicnim in zasebnim življenjem. Keywords: enakopravnost, karierni razvoj, raznolikost, ravnovesje med delom in zasebnim življenjem, Henkel d. o. o. Published in DKUM: 26.10.2023; Views: 310; Downloads: 56
Full text (1,09 MB) |
2. Vloga logistike v mednarodnem poslovanju - študija primeraJanja Murko, 2023, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu sta predstavljena mednarodno poslovanje ter logistika in njena vloga v mednarodnem poslovanju, ki v zadnjih letih pridobivata vse večji pomen pri poslovanju podjetij. Teoretični del diplomskega dela prikazuj, poslovanje v mednarodnem okolju ter prednosti in slabosti, ki lahko odločilno vplivajo na delovanje podjetja. Prav tako smo raziskali pomen logistike za poslovanje podjetja in pomembnost učinkovite logistike, ki lahko podjetju omogoča konkurenčno prednost pred tekmeci. Ugotovili smo, da je trajnostna logistika vse večji trend v poslovanju podjetij, ki jo podjetja lahko dosegajo s pomočjo sodobne tehnologije.
V empiričnem delu smo preučili mednarodno logistiko v podjetju Henkel, ki je na trgu uspešno že več kot 140, in kakšen vpliv ima učinkovita logistika na delovanje podjetja. Pri tem smo ugotovili, da zelo dobro organizirana, vodena in digitalizirana logistika podjetju omogoča uspešno in trajnostno poslovanje, prav tako zniža stroške proizvodnje in transporta. Vse to podjetju omogoča konkurenčno prednost, saj lahko svoje izdelke potrošnikom ponudijo po nižjih cenah. V zaključku smo zastavljeno hipotezo potrdili, saj Henklu dobro dodelana in digitalizirana logistika, omogočata konkurenčno prednost, ter dodali nekaj predlogov, ki bi po našem mnenju Henklu pomagali do še učinkovitejše logistike. Keywords: Mednarodno poslovanje, logistika, globalizacija, konkurenčna prednost, Henkel Published in DKUM: 05.10.2023; Views: 451; Downloads: 65
Full text (1,38 MB) |
3. Organizacija in management v podjetju henkel slovenija d.o.o.Gregor Frumen, 2019, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu je predmet raziskovanja organizacija in vpliv organizacijske kulture na uspešnost podjetja.
Organizacijska kultura je tisti dejavnik, ki je v podjetju najbolj neposredno povezan z vsemi dogodki, dejanji, okoljem podjetja in posamezniki v sistemu.
V nadaljevanju sledi opredelitev pojma management in njegovih glavnih funkcij.
Management je definiran kot usklajevanje, upoštevajoč spreminjanje okolja in drugih dejavnikov, tehnično razdeljenega dela, interesov, ciljev in drugih struktur v celoto, čemur sledi predstavitev podjetja Henkel Slovenija, opis organizacijske kulture in managementa v podjetju.
Na koncu diplomskega dela je predstavljeno marketinško komuniciranje v izbranem podjetju. Cilj marketinškega komuniciranja je uspešno prenesti marketinško informacijo od ponudnika h kupcu. Sodobni svet je preplavljen z marketinškimi sporočili vseh vrst in zlahka prihaja do prenasičenosti, ko sporočila v obtoku presegajo maksimum in tako težje dosežejo svoj cilj.
Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, in sicer na teoretični del in praktični del. V prvem delu smo opisali teorijo, v drugem, praktičnem delu, pa smo predstavili podjetje Henkel Slovenija in njegovo delovanje na področju organizacije, managementa ter marketinškega komuniciranja. Keywords: Organizacija, organizacijska kultura, management, marketinško komuniciranje, Henkel Slovenija. Published in DKUM: 17.12.2019; Views: 903; Downloads: 142
Full text (1,93 MB) |
4. Ključni dejavniki uspešnosti portala v intranet omrežju na primeru podjetja Henkel slovensko s.r.o.Vikica Štingl, 2017, master's thesis Abstract: Na podlagi predstavitve treh vrst omrežij: internet, intranet in ekstranet, smo opredelili intranet omrežje. Opredelili smo tudi pomen njegove zaščite. V sklopu tega omrežja smo se osredotočili na portal, ki smo ga opisali, našteli vodilne ponudnike portalnih tehnologij na trgu in podrobneje predstavili SharePoint portalno tehnologijo. Našteli in opisali smo tudi ključne dejavnike uspešnosti portala, ki so vplivali na potrebo po prenovi in nam omogočili ocenitev uspešnosti prenove portala v oddelku za Sisteme in poslovno inteligenco v podjetju Henkel. Keywords: intranet, portal, SharePoint, ključni dejavniki uspešnosti portala, TeamSite, Henkel Published in DKUM: 20.10.2017; Views: 1499; Downloads: 111
Full text (2,68 MB) |
5. MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU HENKELTamara Furjan, 2014, master's thesis Abstract: Dandanes je največji izziv za novodobna podjetja imeti dobro marketinško komuniciranje. Vsako podjetje se zaveda, da bo na konkurenčnem trgu uspešno le, če mu bo uspelo zadovoljiti potrebe kupcev in doseči čim večji dobiček. Potrebno je približati izdelke potrošnikom, jih prepričati v najboljšo kvaliteto in korist izdelka na trgu ter jih spodbuditi k samemu nakupu.
V magistrski nalogi smo se osredotočili na marketinško komuniciranje v podjetju Henkel. Danes ni več le oglaševanje tisto, ki bi prinašalo informacije za porabnike, saj se sami odločajo o nakupu izdelka. Zato je še posebej pomembno, da podjetje sestavi dober načrt marketinškega komuniciranja, saj bo le tako lahko uspešno komuniciralo z ciljnim občinstvom in pridobilo lojalnost porabnikov. Keywords: komuniciranje, marketinško komuniciranje, komunikacijski program, ciljno občinstvo, komunikacijski kanal, določitev marketinškega proračuna, mediji, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, promocijski splet, podjetje Henkel Published in DKUM: 08.10.2014; Views: 2745; Downloads: 762
Full text (2,02 MB) |
6. MODEL DODELJEVANJA IZDELKOV REAKTORJEM V KOZMETIČNI INDUSTRIJINenad Kuharič, 2011, undergraduate thesis Abstract: Podjetje Henkel Slovenija d.o.o. uspešno posluje že vrsto let. K vedno večji učinkovitosti prispeva krepitev blagovnih znamk in močnejši položaj na rastočih trgih, eden izmed ključnih dejavnikov, ki vpliva na učinkovitost, pa je tudi zmanjševanje stroškov proizvodnje.
V okviru diplomskega dela smo izdelali matematični model, katerega cilj je bil z računalniškim programom GAMS opraviti optimizacijo dodeljevanja produktov za reaktorje v kozmetični industriji glede na stroške proizvodnje. Pod drobnogled smo vzeli delo treh mešalnikov oz. reaktorjev, v katerih izdelujemo šampone, peneče kopeli, gele za prhanje in tekoča mila, upoštevali smo povpraševanje (oz. količino proizvodnje) in stroške proizvodnje. Prav tako smo upoštevali reaktorje različnih velikosti (5 t in 10 t), proizvodnjo izdelkov v različnih izmenah (dopoldan, popoldan, ponoči), kapaciteto reaktorjev v štirih urah in dnevno kapaciteto produktov.
S podrobno analizo vseh zbranih podatkov smo preučili in ugotovili, da z ustrezno izbiro reaktorja, glede na razporeditev proizvodnje, lahko zmanjšamo stroške proizvodnje. Keywords: dodeljevanje, strošek proizvodnje, mešalnik oz. reaktor, GAMS program, Henkel Published in DKUM: 22.12.2011; Views: 2358; Downloads: 218
Full text (1,63 MB) |
7. INOVACIJE PODJETJA HENKEL SLOVENIJA D.O.O.Marko Balant, 2010, undergraduate thesis Abstract: Podjetja v današnjem času morajo ves čas biti usmerjana v nenehen razvoj, saj z razvojem nenehno inovirajo, ter so dovzetna za inovacije. Zato samo zares inovativno podjetje z inovativnim poslovanjem ima dolgoročne možnosti za uspeh na zahtevnem trgu z izdelki, procesi ali storitvami, ki jih trži. Imeti mora primerno zasnovano inovacijsko strategijo.
Nastanek in razvoj inovacij ni enostaven. V podjetju morajo težiti k ustvarjalnosti svojih zaposlenih ter morajo ustvariti ustvarjalno in inovativno delovno okolje za nastajanje novih zamisli in zajemati invencije in jih spreminjati v inovacije. Na koncu pa inovacije tudi uvajati na trg, ter jih spremljati, da pridobijo informacije ali tržni udeleženci sprejmejo ali zavrnejo inovacije.
Inovativni proizvodi, inovativne tehnologije, organizacijske izboljšave in tržne inovacije so konkurenčna prednost, s katero podjetje ustvari večje dobičke od tekmecev, kar mu omogoči boljšo pozicijo na trgu, večjo prepoznavnost … Motiv za in koristi od svojega početja morata imeti tako inovator, kot podjetje. Keywords: invencija, inovacija, inovativno poslovanje, inovativno podjetje, življenjski cikel inovacije, Henkel Slovenija Published in DKUM: 14.12.2010; Views: 3242; Downloads: 417
Full text (940,91 KB) |
8. |