| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv države izvora na nakupno vedenje
Katja Kojc, 2024, master's thesis

Abstract: Koncept države izvora blagovne znamke se nanaša na državo, ki je najtesneje povezana z blagovno znamko. Ta koncept pomembno vpliva na potrošnikove preference in nakupne odločitve, ki jih oblikujejo dojemanje kakovosti, kulturne povezave in tržne strategije. Zgodovinsko gledano so blagovne znamke že tisočletja vezane na kraj izvora, saj prve oblike znamčenja segajo v čas antičnih civilizacij. Sčasoma se je pomen izvora pri znamčenju razvijal, zlasti v času industrijske revolucije in vzpona množičnega trženja. Danes imajo oznake »made in« ključno vlogo pri potrošnikovem zaznavanju, pogosto so povezane z zaznano kakovostjo in pristnostjo izdelkov. Države ščitijo te označbe, da bi povečale vrednost svojih nacionalnih blagovnih znamk. Poleg tega koncepti, kot sta »halo učinek« in etnocentrizem potrošnikov, dodatno vplivajo na vpliv porekla blagovne znamke na nakupno vedenje. Blagovne znamke in države uporabljajo te zaznave za tržno pozicioniranje in zvestobo potrošnikov.
Keywords: Država izvora, Nakupno vedenje, Etnocentrizem, Halo učinek
Published in DKUM: 29.11.2024; Views: 0; Downloads: 7
.pdf Full text (2,18 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica