| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
STRATEŠKI MARKETING V ZAVAROVALNIŠTVU
Vera Kocbek, 2010, master's thesis/paper

Abstract: Zavarovalništvo je panoga, ki ljudem že več kot tisoč let zagotavlja varnost. Princip zavarovalništva deluje na razpršitvi tveganja med več ljudi. Najbolj pogosta zavarovanja, ki jih fizična oseba potrebuje, so avtomobilsko, premoženjsko in življenjsko zavarovanje. V Sloveniji je v letu 2008 delovalo 14 zavarovalnic, ki so zbrale 2 milijardi premij, kar predstavlja več kot 5 % bruto domačega proizvoda. Glede na povprečje v Evropski uniji namenimo Slovenci skoraj polovico manj denarja za zavarovanja kot povprečen Evropejec. Slovenske zavarovalnice imajo razvito marketinško strategijo. Jasno so definirane strategije in cilji. Zavarovalnice svoje odločitve zasnujejo na osnovi raziskav. Najpomembnejši vir informacij o zavarovalnici so dobre izkušnje. Zavarovalnice komunicirajo s strankami predvsem preko osebnega kontakta zastopnika. Vse zavarovalnice merijo učinkovitost marketinga. Posebej smo analizirali poslovanje in marketinško strategijo v GRAWE Zavarovalnici, d. d., ki dosega 2-odstotni tržni delež s 35 milijoni vplačanih premij. Paradni konj te zavarovalnice so življenjska zavarovanja, ki ji je tržna rast zaradi recesije v zadnjih dveh letih upadla. GRAWE bo morala z inovativnim programom ali pristopom spodbuditi povpraševanje po življenjskih zavarovanjih ter se preusmeriti na premoženjsko in avtomobilsko zavarovanje. Marketinška strategija v zavarovalnici GRAWE je jasno definirana. Na osnovi raziskav določijo marketinški nastop na trgu. Zavarovalni zastopniki so ključnega pomena pri zadovoljevanju potreb in kvalitetni predstavitvi zavarovalnih programov. Aktivno marketinško komuniciranje je tem aktivnostim v veliko podporo. Učinkovitost se redno meri.
Keywords: zavarovalnica, zavarovalništvo, strateški marketing, slovenski zavarovalniški trg, GRAWE Zavarovalnica, d. d., strateški marketing v zavarovalnici
Published: 10.05.2011; Views: 2571; Downloads: 415
.pdf Full text (11,21 MB)

2.
MOTIVACIJA IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V GRAWE ZAVAROVALNICI D.D.
Tomas Hercog, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Motivirati pomeni vzpodbuditi ljudi z določenimi sredstvi, motivacijskimi dejavniki, da bodo opravili dane naloge učinkovito in na podlagi lastne odločitve. Za klasično organizacijsko teorijo je bilo značilno poenostavljeno pojmovanje, da je denar tisto, zaradi česar zaposleni delajo v organizaciji. Kasnejše teorije so predvsem poudarjale zadovoljstvo zaposlenih tudi zaradi nematerialnih motivatorjev. Motivacijski dejavniki so tista vzpodbuda in izvor energije, ki motivira človeka, da opravi določeno aktivnost. Vzroke vsake aktivnosti je treba iskati v človekovih potrebah in željah. Le-te so odvisne od mnogih tako družbeno - ekonomskih kot osebnih dejavnikov. Čeprav je pomemben motivacijski dejavnik visok dohodek, ki pelje k večji produktivnosti, ni edini in zadosten dejavnik. Motiviranje in nagrajevanje zaposlenih je ena od temeljnih nalog managementa. Ta ima odločujočo vlogo pri uporabi in razvoju človeškega potenciala, usmerjanju zaposlenih k doseganju skupnih ciljev podjetja, zadrževanju kvalitetnih zaposlenih v podjetju, povečevanju zadovoljstva in kakovosti življenja v podjetju ter odpravljanju vedenja, ki zmanjšuje učinkovitost in uspešnost podjetja. Najvažnejša naloga vodstva in kadrovskih managerjev v podjetju v zvezi z motivacijo zaposlenih je kreiranje, izgradnja primernega, uporabnega in kvalitetnega motivacijskega sistema. Vsi delovni procesi so odvisni od človekove prizadevnosti in usmerjenosti, človekovih pričakovanj in odločitev, zato je zelo pomembno, da podjetja ustrezno motivirajo in nagrajujejo svoje zaposlene.
Keywords: motiviranje, nagrajevanje, GRAWE Zavarovalnica d.d.
Published: 31.05.2012; Views: 1934; Downloads: 256
.pdf Full text (1,17 MB)

3.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH PORTALOV SLOVENSKIH ZAVAROVALNIC
Darija Štemberger, 2012, master's thesis

Abstract: Dandanes smo priča razvoju tehnologij, interneta, ki je povzročila nastanek elektronskega poslovanja. Med elektronsko poslovanje pa spada prav tako elektronsko zavarovalništvo. Pred leti so podjetja uporabljala internet za namene predstavitve na svoji spletni strani, vendar danes takšen način poslovanja več ne zadostuje, saj se je spletno poslovanje od takrat do danes zelo razvilo. V kolikor želijo zavarovalnice elektronsko poslovati potrebujejo spletni portal. Oblikujejo jih strokovnjaki različnih področij, ki sestavljajo projektno skupino. Da bi zavarovalnice na portal privabile čim večje število strank morajo stran nenehno ažurirati, prilagajati spremembam in izboljševati. Za vse spletne portale je značilna: enotna prijava, predstavitev, poosebljanje, posredovanje in upravljanje vsebin, taksonomija, iskanje, administracija in varnost, komunikacija in kolaboracija. V magistrskem delu smo analizirali spletne portale šestih slovenskih zavarovalnic: Zavarovalnica Maribor, Adiatic Slovenica, Generali Zavarovalnica, Grawe Zavarovalnica, Zavarovalnica Tilia, Zavarovalnica Triglav. Med vsemi šestimi portali so nekateri bolj, druge manj zanimivi, uporabni in kvalitetni. S področja zavarovalništva portal ponuja: informacije različnih vrst zavarovanj, možno sprotno pridobivanje informacij preko direktno postavljenih vprašanj uporabnika, iskalnik informacij, kazalo strani, spremembo jezika (ang., nem.), slovarček z obrazložitvijo pojmov, anketni vprašalnik, nagradne igre, naročilo svetovalca in prijavo na e-novice. Zraven ponujajo storitve kot so: on-line zavarovanja, informativne izračune, prijavo škode. Kljub temu da so spletni portali zavarovalnic dobro oblikovani, smo našli nekaj pomankljivosti in podali lastne predloge o izboljšanju le-teh, ki smo jih zajeli v magistrskem delu. Zavarovalnice se morajo zavedati pomembnosti elektronskega poslovanja oz. elektronskega zavarovalništva v prihodnosti, nenehno slediti spremembam ter nadgrajevati in izboljševati spletne portale.
Keywords: Internet, elektronsko poslovanje, elektronsko zavarovalništvo, spletni portali, analiza spletnih portalov, Zavarovalnica Maribor, Adiatic Slovenica, Generali Zavarovalnica, Grawe Zavarovalnica, Zavarovalnica Tilia, Zavarovalnica Triglav.
Published: 25.01.2013; Views: 1491; Downloads: 183
.pdf Full text (3,04 MB)

4.
INTERNO POSLOVNO KOMUNICIRANJE V GRAWE ZAVAROVALNICI D.D.
Vesna Bahun, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Večino našega življenja namenjamo komuniciranju. Komuniciranje je življenjsko pomembna aktivnost, pomembna tako v našem zasebnem kot poslovnem življenju. V diplomskem delu se osredotočamo na pomembnost internega poslovnega komuniciranja, ki je v sodobni organizaciji del strateškega upravljanja, z namenom uresničevanja poslovnih ciljev. V globalnem poslovnem okolju so zaposleni poglavitni dejavnik uspeha. V zaposlenih se skriva ogromen potencial in uspeh organizacije je predvsem odvisen od tega, kako zna in zmore komunicirati. Z vzpostavljenim kakovostnim sistemom internega poslovnega komuniciranja so zaposleni motivirani, ustvarjalni, produktivni, učinkoviti in lojalni. V teoretičnem delu diplomskega seminarja govorimo o osnovah komuniciranja, poslovnem komuniciranju in internem poslovnem komuniciranju. V empiričnem delu predstavljamo GRAWE zavarovalnico, d.d. in njeno interno poslovno komuniciranje, analiziramo z raziskavo internega poslovnega komuniciranja v GRAWE zavarovalnici, d.d. pridobljene anketne rezultate ter oblikujemo anketne ugotovitve.
Keywords: komuniciranje, poslovno komuniciranje, interno komuniciranje, organizacija, zaposleni, GRAWE zavarovalnica, d.d.
Published: 24.08.2016; Views: 603; Downloads: 54
.pdf Full text (2,07 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica