| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru blagovne znamke moja elektrarna
Martina Oreški, 2020, master's thesis

Abstract: Digitalizacija močno spreminja poslovni svet, kar se odraža tudi v področju marketinga. Dosedanje, bolj tradicionalne oblike marketinškega komuniciranja, kot so televizijski oglasi, radijski oglasi, letaki in oglasni panoji, vztrajno zamenjujejo naprednejše in avtomatizirane oblike digitalnega marketinga. Pod te oblike uvrščamo spletno mesto podjetja ali blagovne znamke, PPC oglaševanja, e-poštni marketing, vsebinski marketing in še več. Tovrstna oblika marketinga podjetju prinaša številne prednosti. Digitalni marketing je stroškovno veliko bolj učinkovit, prinaša višjo stopnjo konverzij, močno pripomore k razvoju blagovne znamke prav tako pa ima veliko večji doseg in olajšano targetiranje ciljne skupine. Hkrati je digitalno komunikacijo mogoče do potankosti personalizirati in prilagoditi, zaradi vpogleda v živo v marketinško statistiko, pa podjetja zlahka naknadno prilagajajo oglase ali pa jih ustavijo, v kolikor je to potrebno. Posledično je tudi veliko olajšano merjenje uspešnosti digitalnega marketinga. Zaradi enostavnega vpogleda v ozadje oglaševanja, lahko podjetja na podlagi številnih elementov (npr. dolžina sej, število obiskovalcev, doseg, prikazi, kliki na oglase, CTR …) hitro ugotovijo, kateri oglasi so uspešni in kateri ne. Le-to je bilo pri tradicionalnem marketingu veliko bolj oteženo, saj so tržniki navadno zelo težko ocenili, koliko ljudi je oglas dejansko videlo in koliko ljudi se je odločilo za nakup nekega izdelka ali storitve prav zaradi oglasa. Merjenje uspešnosti je bilo zato precej oteženo. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretičen in praktičen del. Teoretičen del ja razdeljen na pet podpoglavij v katerih smo opredelili digitalni marketing, se osredotočili na njegove prednosti in slabosti, predstavili dejavnike s katerimi merimo uspešnost digitalnega marketinga, posebno pozornost pa smo namenili tudi vsaki posamezni vrsti digitalnega marketinga. V samem praktičnem delu smo se osredotočili na IT rešitve digitalnega marketinga blagovne znamke Moja elektrarna. V pričetku drugega dela smo predstavili podjetje in blagovno znamko Moja elektrarna. Nato smo se lotili prikaza spletnega mesta blagovne znamke in se osredotočili na tehnični vidik, obliko, vsebino, interaktivnost, navigacijo in uporabnost strani. Analizirali smo tudi Facebook oglaševanje podjetja ter Google oglaševanje podjetja ter primerjali uspešnost posameznih objav. Osredotočili smo se še na vsebinski in e-poštni marketing ter podali naše predloge za izboljšave digitalnega marketinga. Na koncu smo na podlagi pridobljenih informacij preverili zastavljene hipoteze.
Keywords: Digitalni marketing, oglaševanje, spletna stran, Facebook oglaševanje, Google oglaševanje.
Published: 11.12.2020; Views: 304; Downloads: 113
.pdf Full text (4,03 MB)

2.
Konceptualni model merjenja uspešnosti digitalnega marketinga na izbranih digitalnih oglaševalskih kanalih
Eva Roškar, 2019, master's thesis

Abstract: Digitalni oglasi so vse privlačnejša orodja tržnega komuniciranja, ki na različne načine in na različnih lokacijah v digitalnem svetu dosegajo ciljno usmerjenost. Digitalno oglaševanje pa ne vključuje le iskanja ali prikazovanja oglasov, temveč tudi vse vrste tržnih komunikacij, ki se izvajajo z uporabo spleta ter mobilne tehnologije. Z uporabo digitalnega oglaševanja, ki med drugim omogoča hitro in enostavno distribucijo ter uporabo multimedijskih in dinamičnih vsebin ter njihov nadzor, lahko oglaševalci s potrošniki komunicirajo na povsem drugačen način.
Keywords: digitalni marketing, digitalno oglaševanje, oglaševalski kanali, Facebook, Google Display
Published: 18.07.2019; Views: 541; Downloads: 0
.pdf Full text (2,06 MB)

3.
MARKETINŠKA STRATEGIJA ZA SPLETNO TRGOVINO KUPONI.ENAA.COM
Dean Marzidošek, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Marketinška strategija za spletne trgovine je precej drugačna od klasične marketinške strategije. Seveda upošteva enake zakonitosti, vendar so v večini primerov klasični oglaševalski kanali, kot so na primer televizija, radio, tisk in podobno, popolnoma odsotni. Na drugi strani jih nadomeščajo digitalni kanali v popolnosti, ki se jim je treba tudi bolj podrobno posvetiti v spletni strategiji. Prednost digitalnih kanalov je v zelo dobri in hitri merljivosti rezultatov, dostopnost takšnih oglaševalskih kanalov pa je veliko lažja in tudi hitrejša. Cel proces postavljanja, spreminjanja in nadzora ter korekcij marketinške strategije poteka veliko hitreje, zato je proces precej bolj dinamičen. Ker se v diplomskem delu posvečamo spletni trgovini v pravem, ki nima podlage v podjetju, ki bi se ukvarjalo s kakršnim koli drugim poslom, kot je spletna prodaja, je tudi strategija popolnoma digitalna. V teoretičnem, prvem delu diplomskega dela smo predstavili teoretično podlago za boljše razumevanje načinov sestave strategije marketinga. Takšna teoretična podlaga je pomembna za sestavo strategije marketinga za katero koli podjetje. V drugem, praktičnem delu diplomske naloge smo predstavili izdelavo dejanskega načrta strategije marketinga za kuponsko spletno trgovino kuponi.enaa.com. Predstavili smo strategijo, ki temelji na spletnih marketinških orodjih, in načine nadzora. V tretjem delu smo zbrali zaključke o izbrani marketinški strategiji. Zaključili smo, da nam bo s pomočjo literature in teoretičnih osnov narejena marketinška strategija zelo pomagala pri nadaljnjem razvoju in rasti spletne prodaje in tržnega deleža.
Keywords: kuponi, Google oglaševanje, Facebook oglaševanje, digitalni marketing, kuponska spletna trgovina
Published: 04.10.2016; Views: 1428; Downloads: 107
.pdf Full text (1,91 MB)

4.
POSLOVNA UPORABNOST SPLETNIH ISKALNIKOV
Nika Horvat, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Svetovni splet se iz dneva v dan povečuje in pridobiva uporabnike. Podjetja pa se na trgu borijo, katera bodo bolj uspešna oziroma bodo imela več strank, saj to pomeni večjo prodajo. Način pridobivanja strank, se zaradi razvoja ekonomije in tehnologije spreminjajo. Podjetja morajo biti sposobno slediti tem trendom, zavedati se morejo njihovih potencialov. Podjetje mora posodabljati svoje procese, svoj marketing in prodajo in ker večina ljudi v današnjem svetu nima več toliko časa, da bi informacije pridobivala preko prodajalcev v trgovinah kot včasih, temveč raje te informacije o izdelkih poišče kar na spletu, saj je lažje in hitrejše, poleg tega pa lahko vidijo kako so ljudje zadovoljni z izdelkom preko forumov in blogov. Kar pa pomeni, da mora podjetje uporabljati splet za pridobivanje potencialnih strank s prodajo na spletu, oglaševanjem in optimizacijo spletne strani. Tako je podjetje vidno na spletu in predvsem konkurenčno na trgu. Podjetja, ki se tega ne zavedajo ne preživijo.
Keywords: Ključne besede: svetovni splet, spletni iskalniki, iskalni marketing, spletni brskalniki, spletno oglaševanje, oglaševanje, Google, spletno mesto, spletna stran, optimizacija spletnih mest
Published: 19.12.2012; Views: 1322; Downloads: 97
.pdf Full text (1,78 MB)

5.
PRIMERJAVA OGLAŠEVANJA NA GOOGLU IN FACEBOOKU
Tjaša Janžekovič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Internet pomeni na področju trženja nov tip interaktivnega oglaševanja, ki poleg oglaševanja ponuja še dvostransko komunikacijo. Oglaševanje na svetovnem spletu je v zadnjih nekaj letih najhitreje rastoči trend v oglaševanju nasploh in ima za oglaševalce veliko prednosti v primerjavi z uporabo ostalih medijskih kanalov. Namen oglaševanja na internetu je v tem, da oglaševalec pritegne čim več obiskovalcev na svojo spletno stran, kjer ponudi informacije o podjetju in njegovih izdelkih oz. storitvah, posledično pa uporabnika poskuša spodbuditi k nakupu. Podjetja vedno več pozornosti in sredstev namenijo iskalnemu marketingu, ki je oglaševanje na spletnih iskalnikih in spletnemu socialnemu marketingu, ki predstavlja oglaševanje na socialnih omrežjih, saj je dandanes za podjetja skoraj nujno, da svoje izdelke oz. storitve ponudijo na internetu. Trenutno je Google AdWords vodilni predstavnik oglaševanja na spletnih iskalnikih, namenjen je vsem, ki želijo ustvariti oglase in jih prikazovati na spletnih iskalnikih, kakršen je Google. Pomembno je poudariti, da AdWords zahteva nekaj predznanja in je primeren za profesionalno rabo, neizkušenim oglaševalcem lahko predstavlja prezapleten proces. Uporabniki, ki se začenjajo srečevati s spletnim oglaševanjem, lahko začnejo z oglaševanjem na socialnem omrežju Facebooku, ki je poleg tega, da je preprosto, lahko tudi brezplačno. Dobro oglaševanje je za podjetje ključnega pomena, zato je pomembno, da se nekje pojavljamo, predstavljamo podjetje in izdelke oz. storitve, obveščamo o novostih in akcijah ter ohranjamo stik z obstoječimi in morebitnimi odjemalci. Diplomska naloga temelji na primerjavi oglaševanja s pomočjo programa AdWords in oglaševanja na socialnem omrežju Facebook. Vodi nas skozi postopek izdelave oglasa pri obeh modelih, v zaključnem delu pa poskušamo prikazati prednosti in slabosti posamezne oblike oglaševanja.
Keywords: spletno oglaševanje, socialna omrežja, spletni iskalniki, Google AdWords, Facebook, postopek izdelave Facebook in AdWords oglasa, Facebook stran, Facebook oglas, AdWords oglas.
Published: 29.08.2012; Views: 2216; Downloads: 342
.pdf Full text (2,86 MB)

6.
SPLETNO OGLAŠEVANJE IN OGLAŠEVANJE PREKO SOCIALNIH OMREŽIJ V PODJETJU SPLETNE NOVICE D.O.O.
Samanta Šrot, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Spletno oglaševanje je v tem času najbolj razširjeno orodje, ki ga podjetja uporabljajo za oglaševanje svojih izdelkov in storitev. Zahvaljujoč socialnim omrežjem imajo podjetja veliko lažjo pot do ciljnih javnosti, kakor so jo imela v preteklosti. Oblik spletnega oglaševanja je kar nekaj in se konstantno, brez zadržkov razvijajo. Poznamo primere, kot so video oglasi, tekstovni oglasi in slikovni oglasi. Te oglase lahko poleg prikazovanja na socialnih omrežjih, prikazujemo tudi na različnih iskalnikih, kot je npr. Google, s pomočjo sponzoriranih povezav, s pošiljanjem e-mile kampanj in z zakupi oglasnega prostora oz. pozicije na drugih spletnih portalih. Google ponuja več različnih aplikacij, ki merijo obiskanost spletnih strani, in jih mora vsak dober tržnih znati uporabljati in iz njih razbrati prave podatke.
Keywords: spletno oglaševanje, spletni oglas, Facebook, Google AdWords, Google Analytics, merjenje učinkovitosti spletnega oglaševanja.
Published: 18.01.2012; Views: 5418; Downloads: 513
.pdf Full text (1,95 MB)

7.
PROGRAM USPOSABLJANJA ZA GOOGLE ADWORDS STROKOVNJAKA V PODJETJU INTERNET.SI D.O.O.
Brigita Kočnar, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili usposabljanje in spletno oglaševanje ter pripravili program usposabljanja. Usposabljanje kadrov ima ključni pomen v vsakem podjetju, saj je usposobljen kader uspešen, zadovoljen, podjetje s takšnim kadrom pa konkurenčno, uspešno in kvalitetno. Podjetje z usposobljenim kadrom je tako pripravljeno na spremembe in zahteve trga. Za posameznika, podjetje in gospodarstvo je pomembno, da je izobražen in usposobljen za delo ter da svoje znanje nenehno izpolnjuje. Skrb za kadre in njegov razvoj sta nujno potrebna ne samo za podjetje samo, ampak tudi za vsakega posameznika ki nastopa v organizaciji. Njegova potreba po izobraževanju in usposabljanju se nenehno povečuje, saj tudi tržne razmere zahtevajo prilagajanje in nenehno usposabljanje ki težijo k razvoju in pridobivanju dodatnega znanja in veščin. Google AdWords oglaševanje je spletno oglaševanje, ki poteka preko programa AdWords. Ker je takšen način oglaševanja učinkovit in cenejši v primerjavi z ostalimi načini, je pomembno da ima podjetje usposobljene kadre oz. strokovnjake za samostojno delo s tem programom. Strokovnjak na tem področju mora biti pripravljen na nenehna izpopolnjevanja s tega področja in nenehno spremljati novosti in stanje na trgu. V diplomski nalogi smo predstavili podjetje Internet.si d.o.o. in pripravili program usposabljanja za Google Adwords strokovnjaka. Ker ima podjetje neusposobljene kadre za dejavnost katera predstavlja osnovno poslovanje podjetja in ne izkorišča potenciala na trgu, je cilj diplomske naloge pripraviti program usposabljanja, s katerim bo lahko podjetje strokovno in kvalitetno opravljalo program Google Adwords in s tem tudi njegovo osnovno dejavnost na trgu, to je Google Adwords oglaševanje. Diplomsko nalogo smo razdelili na pet poglavij. V prvem smo uvodno povedali o čem smo pisali v diplomski nalogi in kakšen je cilj naloge. V drugem delu smo opredelili pojem usposabljanja, predstavili metode in vrste usposabljanja ter opisali napotke kako pripraviti kvaliteten in učinkovit program usposabljanja kadrov. V tretjem poglavju smo na kratko opisali podjetje za katerega smo pripravili program usposabljanja in predstavili kadrovsko strukturo podjetja. V četrtem poglavju smo predstavili spletno oglaševanje in kako deluje oglaševanje o katerem smo pisali v diplomski nalogi. Na kratko smo predstavili še delovanje Google AdWords sistema in predstavili podjetje Google Inc. V zadnjem, zaključnem poglavju smo pripravili program usposabljanja.
Keywords: program usposabljanja, usposabljanje, spletno oglaševanje, Google AdWords, internetno oglaševanje.
Published: 06.07.2011; Views: 1840; Downloads: 167
.pdf Full text (4,11 MB)

Search done in 0.12 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica